Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading



 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2019, 19:48 
Offline

Регистриран на: 30 Окт 2019, 19:40
Мнения: 2
Кара: Lancia Thema
Здравейте приятели.
Казвам се Никола Стоев от град Кърджали и имамедна огромна молба към вас.
Смятам да закупя този автомобил -> https://m.auto.bg/details/11571238215670023
Не точно да го закупя, а по-скоро ще дам моят мерцедес е250cdi 2010г. за бартер.
Преди време имах Ланчия Тесис и знам колко трудно се намират части за Тесис, а тая Тема като я гледам на пазара има само два такива автомобила...
Абсолютно нищо не знам за тях. Скъпи ли са от към части, намират ли се лесно, трошът ли се много, двигателя здрав ли е, електрониката как им е и т.н.
Много ще съм ви благодарен ако някой разбира повече и има наблюдения към даденият модел и ми удари едно рамо с малко подробности.
Благодаря Ви предварително от все сърце!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2019, 14:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2005, 09:27
Мнения: 1066
Местоположение: София
Кара: Нек'вa Ланчa и Нек'ви Авдита!
Това е Chrysler 300c с емблеми на Ланча.
В мобилето има доста - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... zceqc&f1=1

_________________
ex. Lancia Dedra 1.8 8V SW - 1995
Lancia Lybra 1.8 16V SW - 2002
Audi Q5 3.0 V6 TDI - 2015
Audi Q5 Sport 40 2.0 TDI - 2019


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2019, 22:31 
Offline

Регистриран на: 30 Окт 2019, 19:40
Мнения: 2
Кара: Lancia Thema
revit_fan написа:
Това е Chrysler 300c с емблеми на Ланча.
В мобилето има доста - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... zceqc&f1=1


Колега, ти верно ли си мислиш, че това е крайслер 300ц и някой просто е сменил емблемата?
Двигателят е напълно италиански 3.0crd 239hp за купето не знам дали окачването и т.н. е сходно с крайслера, но за двигателя съм на 100000% убеден, че няма нищо общо!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2019, 10:14 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Двигателя е на ВМ Мотори - италиански, но... ако направиш справка в аутоскаут 24, ще видиш, че се продават много такива със "зетгнал вал", т.е. вероятно познатите проблеми с привода на маслената помпа и прословутото уплътнение (О-пръстен), вероятно са налице и при него. Всъщност ако това е проблема, би бил лесно решим, стига да не е друг. Двигателя е А 630, който го има и в Гибли, Куатропорте и Леванте с индекс А 630 НР и е по-мощен (271 к.с.) и все още не са ясни всичките му "кусури", но от инженерна гледна точка е перфектен. Това е балансиран V6 мотор с комънрейл директ инжекшън система с една турбина в класическо изпълнение и се води ЕкоДизел. 550 Нм при Тема и 600 Нм при Мазерати... направо бижу... ако се гледат техническите му показатели, иначе - ще се чуе :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 01 Ное 2019, 17:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2005, 19:28
Мнения: 2509
Местоположение: София
Salvatore.Riina написа:
revit_fan написа:
Това е Chrysler 300c с емблеми на Ланча.
В мобилето има доста - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... zceqc&f1=1


Колега, ти верно ли си мислиш, че това е крайслер 300ц и някой просто е сменил емблемата?
Двигателят е напълно италиански 3.0crd 239hp за купето не знам дали окачването и т.н. е сходно с крайслера, но за двигателя съм на 100000% убеден, че няма нищо общо!

Дай да видим този Крайслер с дизелов двигател, та да видим дали нямат нищо общо.

_________________
OM642 Изображение
1NZ−FXE Изображение;
Х... Insignia, Brava, 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Искаш нещо от мен? Няма проблем! - Искам само да знаеш, че върша нещата БЪРЗО, КАЧЕСТВЕНО и ЕВТИНО...но имаш право да си избереш само две от трите опции! Обади ми се когато си готов с избора си!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 16 Ное 2020, 23:38 
Offline

Регистриран на: 16 Ное 2020, 23:20
Мнения: 1
Кара: Lancia Tema 3.0 TDI6TE9RE
Здравей колега преди две години си купих Lancia thema 2012 с двигател 3 TDI 240 коня на 120к ( ако се вярва на километража) До сега съм навъртял около 70 хиляди километра само с един незначителен проблем скъса се се кабелната обувка на минусовия проводник от алтернатора до купето. Доволен съм от колата доста стабилна е в завой с 20" гуми съм. С тези 600 нютона дърпа като товарен влак. Ускорението е прилично все пак тежи над 2 тона разхода на гориво варира от седем и половина при скорост около 130 километра в час до 10.5 при 180
Имам забележки към спирачките. Или просто трябва да си сменя накладките и дисковете. Всичките системи работят и досега нямам проблем с тях мисля че не сбърках като я взех все пак слязох от МБ 140 S500. Така че ако си решил да я вземеш няма да сбъркаш Стига да е читава колата.
Желая ти успех ако нещо конкретно те интересува питай


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 17 Ное 2020, 08:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36
Мнения: 2804
Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799
http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
e_bachew написа:
Здравей колега преди две години си купих Lancia thema 2012 с двигател 3 TDI 240 коня на 120к ( ако се вярва на километража) До сега съм навъртял около 70 хиляди километра само с един незначителен проблем скъса се се кабелната обувка на минусовия проводник от алтернатора до купето. Доволен съм от колата доста стабилна е в завой с 20" гуми съм. С тези 600 нютона дърпа като товарен влак. Ускорението е прилично все пак тежи над 2 тона разхода на гориво варира от седем и половина при скорост около 130 километра в час до 10.5 при 180
Имам забележки към спирачките. Или просто трябва да си сменя накладките и дисковете. Всичките системи работят и досега нямам проблем с тях мисля че не сбърках като я взех все пак слязох от МБ 140 S500. Така че ако си решил да я вземеш няма да сбъркаш Стига да е читава колата.
Желая ти успех ако нещо конкретно те интересува питай


:1poke000: .... този пост - защо ми прилича на

публикация на АВТОДЖАМБАЗИН?!?

Нищо лично - просто ... усещане! :1poke000:

_________________
Изображение
Изображение
ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 10 Фев 2021, 01:05 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
като притежател на А630 с повреда се разтърсих малко по мрежата

оказва се, че масово го карат в щатите по разни рамове и джипове
и голям проблем се оказва помпата за високо налягане на бош
до там, че американците са започнали да си ги сменят за по 500 долара
на 120 000 пробег, вместо 8-15 хилки за ремонти когато се повреди

относно Тема-та по добре моделите след 2013 година, защото тогава започват да монтират 8НР кутия
преди това са с NAG1 или по разпространено като 5Гтроник


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2021, 00:32 
Offline

Регистриран на: 02 Авг 2021, 23:49
Мнения: 1
Кара: Lancia Thema
Здравейте,
Нов съм тук и още се ориентирам, но много съм си харесал една Lancia Thema II 3.0 CRD и искам да задам няколко въпроса, като се надявам да съм оцелил темата.

За съжаление в Интернет не можах да намеря много инфо за този модел и се надявам тук да успея, чрез хора, които шофират или са шофирали Thema II 3.0 CRD.
Интересувам се от:
1) Каква е най-честата причина да се разделим със своята Thema II?
2) Какво да гледам, като недостатъци, когато правя огледи на колите? До колкото разбрах от един руски сайт, често страдат от течове на автоматичната скоростна кутия (когато говорим за 5 степ.), течове от маслената помпа, спирачки и шарнири. Има ли друго? Изобщо има ли скъпи и характерни забележки?
3) Сега поддържам БМВ Е39 (Комби) 528i бензин и Авенсис II d4d 140к.с. Дали може някой да ги сравни като разходи за поддръжка?
4) Къде ще ми препоръчате да закарам избраната от мен Thema II за диагностика (за София)

Благодаря предварително!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Lancia Thema 3.0GTD 2012г.
 Мнение Публикувано на: 14 Авг 2022, 14:26 
Offline

Регистриран на: 25 Апр 2013, 21:04
Мнения: 1
Кара: Lancia
Salvatore.Riina написа:
revit_fan написа:
Това е Chrysler 300c с емблеми на Ланча.
В мобилето има доста - https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... zceqc&f1=1


Колега, ти верно ли си мислиш, че това е крайслер 300ц и някой просто е сменил емблемата?
Двигателят е напълно италиански 3.0crd 239hp за купето не знам дали окачването и т.н. е сходно с крайслера, но за двигателя съм на 100000% убеден, че няма нищо общо!

A 630 DOHCEdit630 DOHCOverviewManufacturerVM MotoriAlso calledA630, EcoDiesel, L630Production2011 - presentLayoutConfiguration60° V6Displacement3.0 L; 182.3 cu in (2,987 cc)Cylinder bore83 mm (3.27 in)Piston stroke92 mm (3.62 in)Block materialCompacted graphite ironHead materialAluminumValvetrainDOHC 4 valves x cyl.Compression ratio15.5:1CombustionTurbochargerHoneywell VGT 2056Fuel systemCommon rail Direct injectionFuel typeDiesel, B20Oil systemWet sumpCooling systemWater-cooledOutputPower output190–275 PS (140–202 kW; 187–271 hp)Torque output440–600 N⋅m (325–443 lb⋅ft)DimensionsLength695 mm (27.4 in)Width729 mm (28.7 in)Height697.5 mm (27.46 in)Dry weight220 kg (485 lb)ChronologyPredecessorMercedes-Benz OM642 (Chrysler applications)

A 3.0 L; 182.3 cu in (2,987 cc) double overhead camshaft V6 engine, featuring four valves-per-cylinder and common-rail direct fuel injection. A variant complying with the emission norms of the North America market (NAFTA) is the L630 DOHC and marketed by Fiat Chrysler as the EcoDiesel. The high-performance, single turbo version is codenamed as A630 DOHC HP.[23]

A630 applications (Europe)Edit2011 Jeep Grand Cherokee (Also Australia)power 241 PS (177 kW; 238 hp), torque 550 N⋅m (406 lb⋅ft)2012 Chrysler 300 /Lancia Thema (Europe)power 190 PS (140 kW; 187 hp) @ 4000 rpm, torque 440 N⋅m (325 lb⋅ft) @ 1600-2800 rpmpower 239 PS (176 kW; 236 hp) @ 4000 rpm, torque 550 N⋅m (406 lb⋅ft) @ 1800-2800 rpm


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 





Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов