Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2008, 00:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
viik написа:
АКО ИСКАШ ДА ПРОБВАШ ИЗКАРАИ СИ ДОЛНОТО САЕДИНЕНИЕ НА '' АИДАЛА''[/color]


Би ли ми го обяснил по-подробно че не схванах,плс?

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2008, 00:40 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
с изваден ''АИДАЛ''(клапана за празния xод),горивната смес става много богата.
Почва да се пали визпускателния колектор .
Напразен Xoд турбото се варти като при 2500 об. Приблизително.






Извинявам се, не викам.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2008, 01:03 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Колега, какви са тия 2 бара, ще си хвърлиш турбото за нула време. А пък за анти лаг въобще няма как да го направиш без промени в софтуера.
А и като сметнеш няколкото съсипани турбота след това ... :wink:
Единственото турбо, до което може да се докопаш на човешка цена и да издържа на анти лаг е Т3/4 от Косуърт, само че вариант със специален вал от МарАм.
По добре си сложи едно съчмено турбо и ги остави тия филми за анти лаг на рали автомобилите.При тях десета от секундата е от голямо значение и съответно си плащат за това.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2008, 21:55 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
2-та бара ще ти ги снимам с камера ,а турбо имам 4 броя.
Анти -лаг ще си направя. ВЕРВАИ МИ!!!!!




И КОЛЕГА когато ЛАНЧИЯ са Ползвали Т3/Т4, КОСУЪРТ е бил само идея в нечий мозак.




П.П. Кефа цена няма.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Фев 2008, 23:59 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
И кой ще ти направи анти лаг-а?
И като си карал на 2 бара смеси гледал ли си?
Защото ако караш така е много вероятно не само счупени турбота да сменяш, но и мотор.
А казваш че съчмено турбо ти е прекалено скъпо :roll:
Ако продължиш с експериментите в тоя дух ще разбереш че не е така :wink:

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 11:40 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51
Мнения: 692
Местоположение: София
[quote="viik"]пичове , днеска тестваX С 2.0 БАРА БУСТ.
...quote]

И аз си мислех,че буста ми е голям (1,5) :D Мап-а сменял ли си го? Че мойта след 1,5 забива муцуна и не ще да върви... И това с бустконтролера ли го постигна?

_________________
Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г.
http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 16:35 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2005, 09:50
Мнения: 455
Местоположение: София
Кара: на пълна газ
един простичък въпрос.

Като ги учите тия коли да вървят така, учите ли ги и да СПИРАТ?
според мен само вървене без спиране = самоубийство!!!

_________________
AR 156 Crosswagon

и ако обичате не ми зимайте аватара щот се сърдя!!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 21:34 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Villy като гледах снимките на колегата видях че ползва ръчен буустконтрол,предполагам че не използва оригиналния,ама той колегата ще си каже каква е истината.
Абе Вили,той колегата е с МАП до 250кпа,не е като твоя до 200кпа :wink: е поне така си мисля де,нали е с ЕКУ от Интеграле 16V.

Колега ibar ,за какво спиране трябва да става въпрос?Оригинално колата е с 284мм дискове които са и достатъчни,дори до 400 коня на запад не ги сменят.Няма нужда като някои личности да си слагаме маховици на колелетата и да стават работени-доработени работи с присаждане на апартати.Обаче ако имаш в предвид хубави накладки и дискове си прав,напълно те подкрепям.

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:31 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2005, 09:50
Мнения: 455
Местоположение: София
Кара: на пълна газ
с размерите съм запознат. мойта е със същите дискове и не е нещо особено в спирането! говорим за стандартни дискове ( е все пак имам проблеми със задните апарати :( )

най-малкото трябва да се сложат КАЧЕСТВЕНИ дискове и накладки!
най-добре е обаче предните дискове да отидат отзад. а отпред - 320 - 330 с 4 бутални апарати.

със стандартните дискове и толкова мощен мотор (особено само предно) не може да се кара на 100%

_________________
AR 156 Crosswagon

и ако обичате не ми зимайте аватара щот се сърдя!!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:47 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
ИСИ , като питаш за анти-лага ,надявамсе ,че знаеш и как работи?
В момента ми приготвят Интегралата, така че да мога да я варжa с ЕКУ-то, всичко друго е готово.

Смеси не сам мерил,и все пак колата си варви на 2-бара.
И ако счупя мотора ,ще си го сменя.ИМАМ 2.



Хареса ми твоят'' турбо типо прект'',и все пак, ако искаш да караш турбо кола ,просто си я купи.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:57 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
Мапат ми е от интеграле16в.


Колега ИБАР,поставих ФЕРОДО РЕИСИНГ -Р серия,за рали серия,560 лв комплекта за 4 колела.
Като ги стопля и с исключено АБС колата спира перфектно.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:08 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
вчера качих ЛУДНИЦАТА на нови пружини ,''ЕИБАХ''спорт,купих ги от колегата'THA FAN'-БЛАГОДАРНОСТИ!!!!!
в комбинация сБИЛЩЕИН амортесиорите , се получи много стегнато и свжо окачване.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:12 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
Живот издраве и да сме на свбода,другият месец сам при Н.Златков на диното.



И кокто тои кзва ,""Диното е разбивач на митове"".


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
viik написа:
Живот издраве и да сме на свбода,другият месец сам при Н.Златков на диното.



И кокто тои кзва ,""Диното е разбивач на митове"".


Пиши като идваш към София. Да дойда да разгледам как си направил Дедрата

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:17 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
Обезателно. Драго ще ми е,да се запознаем.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 09:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
Viik , радвам се че пружините са ти паснали и си доволен. И аз чакам да пристигнат моите Кони спорт - макферсони и да се кача на едни спортни пружини. Феродо рейсинга като е студено как спира? Че и аз съм си купил , но чакам да ги сменя като се заиграя с окачването.

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 14:43 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
viik написа:
Хареса ми твоят'' турбо типо прект'',и все пак, ако искаш да караш турбо кола ,просто си я купи.

Мерси, но само с купуване не може да се постигне много, към 240 коня е максимума на мотора в заводският му вид, колкото и да се надува :wink: .
Аз си имах цел 300-350 коня и си набавих нужните ми за това компоненти, като от атмосферния мотор имах точно това, което е нужно - колянов вал, блок, глава, мотовилките са голям компромис, също и всмукателния колектор донякъде, но те за в бъдеще може да се сменят с доста по-добри.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 18:06 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
ТHE FAN ,оптималната температура е между 350-400градуса.
Смени си течноста,изклиучи АБС то,и като ги загрееш добре правят чудеса.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 18:17 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57
Мнения: 74
Местоположение: Варна 03 Младост
ИСИ,моята дедра я купих за 2000лв с повреден мотор,сдоработките ми е стьпала на 6-7000лв.
Имах в предвит,че с оригинален турбо двигател ,тунинга варви по леко,по мои сведения и мнение на Н.Златков
на Ланчата мотора понася 400 коня+ без да се отваря .


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Фев 2008, 20:36 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Със турбото което е с А/R 0.48 на турбинната част се вадят до към 240 коня. С модела от 16В с чугун А/R 0.63 се вадят до към 300 коня макс. и това става при много високи обороти на турбото, което води до голям риск от саморазрушаване.
Не знам твоята точно с какво турбо е ?
За всичко над заводската мощност трябва голям интеркулер.
Тръбният изпускателен колектор си е от голямо значение също.
За над 1,5 бара трябва по яка гарнитура на главата, също и болтове, а още по-хубаво шпилки на ARP примерно.
А при по-голямо турбо си е задължително да се мине на 12мм крепежни елементи :lol: , защото главата може да почне да се повдига от мястото си :wink:
Стандартните бутала са сигурни до малко над 300 к.с. При често каране над 7000 об/мин има голяма вероятност да литнат наполовина както и всички други лети бутала де.
Мотовилките са излишно тежки и от мека стомана. И те са сигурни до към 350 коня, макар че наистина Ники Златков имаше реален пример за 400+ .

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 3 от 4 [ 74 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов