Автор |
Съобщение |
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2008, 00:11 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
viik написа: АКО ИСКАШ ДА ПРОБВАШ ИЗКАРАИ СИ ДОЛНОТО САЕДИНЕНИЕ НА '' АИДАЛА''[/color]
Би ли ми го обяснил по-подробно че не схванах,плс?
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2008, 00:40 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
с изваден ''АИДАЛ''(клапана за празния xод),горивната смес става много богата.
Почва да се пали визпускателния колектор .
Напразен Xoд турбото се варти като при 2500 об. Приблизително.
Извинявам се, не викам.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2008, 01:03 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Колега, какви са тия 2 бара, ще си хвърлиш турбото за нула време. А пък за анти лаг въобще няма как да го направиш без промени в софтуера.
А и като сметнеш няколкото съсипани турбота след това ...
Единственото турбо, до което може да се докопаш на човешка цена и да издържа на анти лаг е Т3/4 от Косуърт, само че вариант със специален вал от МарАм.
По добре си сложи едно съчмено турбо и ги остави тия филми за анти лаг на рали автомобилите.При тях десета от секундата е от голямо значение и съответно си плащат за това.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2008, 21:55 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
2-та бара ще ти ги снимам с камера ,а турбо имам 4 броя.
Анти -лаг ще си направя. ВЕРВАИ МИ!!!!!
И КОЛЕГА когато ЛАНЧИЯ са Ползвали Т3/Т4, КОСУЪРТ е бил само идея в нечий мозак.
П.П. Кефа цена няма.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 07 Фев 2008, 23:59 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
И кой ще ти направи анти лаг-а?
И като си карал на 2 бара смеси гледал ли си?
Защото ако караш така е много вероятно не само счупени турбота да сменяш, но и мотор.
А казваш че съчмено турбо ти е прекалено скъпо
Ако продължиш с експериментите в тоя дух ще разбереш че не е така
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 11:40 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
[quote="viik"]пичове , днеска тестваX С 2.0 БАРА БУСТ.
...quote]
И аз си мислех,че буста ми е голям (1,5) Мап-а сменял ли си го? Че мойта след 1,5 забива муцуна и не ще да върви... И това с бустконтролера ли го постигна?
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
ibar
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 16:35 |
|
Регистриран на: 11 Май 2005, 09:50 Мнения: 455 Местоположение: София
Кара: на пълна газ
|
един простичък въпрос.
Като ги учите тия коли да вървят така, учите ли ги и да СПИРАТ?
според мен само вървене без спиране = самоубийство!!!
_________________ AR 156 Crosswagon
и ако обичате не ми зимайте аватара щот се сърдя!!!!
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 21:34 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Villy като гледах снимките на колегата видях че ползва ръчен буустконтрол,предполагам че не използва оригиналния,ама той колегата ще си каже каква е истината.
Абе Вили,той колегата е с МАП до 250кпа,не е като твоя до 200кпа е поне така си мисля де,нали е с ЕКУ от Интеграле 16V.
Колега ibar ,за какво спиране трябва да става въпрос?Оригинално колата е с 284мм дискове които са и достатъчни,дори до 400 коня на запад не ги сменят.Няма нужда като някои личности да си слагаме маховици на колелетата и да стават работени-доработени работи с присаждане на апартати.Обаче ако имаш в предвид хубави накладки и дискове си прав,напълно те подкрепям.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
ibar
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:31 |
|
Регистриран на: 11 Май 2005, 09:50 Мнения: 455 Местоположение: София
Кара: на пълна газ
|
с размерите съм запознат. мойта е със същите дискове и не е нещо особено в спирането! говорим за стандартни дискове ( е все пак имам проблеми със задните апарати )
най-малкото трябва да се сложат КАЧЕСТВЕНИ дискове и накладки!
най-добре е обаче предните дискове да отидат отзад. а отпред - 320 - 330 с 4 бутални апарати.
със стандартните дискове и толкова мощен мотор (особено само предно) не може да се кара на 100%
_________________ AR 156 Crosswagon
и ако обичате не ми зимайте аватара щот се сърдя!!!!
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:47 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
ИСИ , като питаш за анти-лага ,надявамсе ,че знаеш и как работи?
В момента ми приготвят Интегралата, така че да мога да я варжa с ЕКУ-то, всичко друго е готово.
Смеси не сам мерил,и все пак колата си варви на 2-бара.
И ако счупя мотора ,ще си го сменя.ИМАМ 2.
Хареса ми твоят'' турбо типо прект'',и все пак, ако искаш да караш турбо кола ,просто си я купи.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Фев 2008, 23:57 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Мапат ми е от интеграле16в.
Колега ИБАР,поставих ФЕРОДО РЕИСИНГ -Р серия,за рали серия,560 лв комплекта за 4 колела.
Като ги стопля и с исключено АБС колата спира перфектно.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:08 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
вчера качих ЛУДНИЦАТА на нови пружини ,''ЕИБАХ''спорт,купих ги от колегата'THA FAN'-БЛАГОДАРНОСТИ!!!!!
в комбинация сБИЛЩЕИН амортесиорите , се получи много стегнато и свжо окачване.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:12 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Живот издраве и да сме на свбода,другият месец сам при Н.Златков на диното.
И кокто тои кзва ,""Диното е разбивач на митове"".
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:15 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
viik написа: Живот издраве и да сме на свбода,другият месец сам при Н.Златков на диното.
И кокто тои кзва ,""Диното е разбивач на митове"".
Пиши като идваш към София. Да дойда да разгледам как си направил Дедрата
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 00:17 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
Обезателно. Драго ще ми е,да се запознаем.
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 09:58 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Viik , радвам се че пружините са ти паснали и си доволен. И аз чакам да пристигнат моите Кони спорт - макферсони и да се кача на едни спортни пружини. Феродо рейсинга като е студено как спира? Че и аз съм си купил , но чакам да ги сменя като се заиграя с окачването.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 14:43 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
viik написа: Хареса ми твоят'' турбо типо прект'',и все пак, ако искаш да караш турбо кола ,просто си я купи.
Мерси, но само с купуване не може да се постигне много, към 240 коня е максимума на мотора в заводският му вид, колкото и да се надува .
Аз си имах цел 300-350 коня и си набавих нужните ми за това компоненти, като от атмосферния мотор имах точно това, което е нужно - колянов вал, блок, глава, мотовилките са голям компромис, също и всмукателния колектор донякъде, но те за в бъдеще може да се сменят с доста по-добри.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 18:06 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
ТHE FAN ,оптималната температура е между 350-400градуса.
Смени си течноста,изклиучи АБС то,и като ги загрееш добре правят чудеса.
|
|
|
|
|
viik
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 18:17 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Юни 2006, 22:57 Мнения: 74 Местоположение: Варна 03 Младост
|
ИСИ,моята дедра я купих за 2000лв с повреден мотор,сдоработките ми е стьпала на 6-7000лв.
Имах в предвит,че с оригинален турбо двигател ,тунинга варви по леко,по мои сведения и мнение на Н.Златков
на Ланчата мотора понася 400 коня+ без да се отваря .
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Фев 2008, 20:36 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Със турбото което е с А/R 0.48 на турбинната част се вадят до към 240 коня. С модела от 16В с чугун А/R 0.63 се вадят до към 300 коня макс. и това става при много високи обороти на турбото, което води до голям риск от саморазрушаване.
Не знам твоята точно с какво турбо е ?
За всичко над заводската мощност трябва голям интеркулер.
Тръбният изпускателен колектор си е от голямо значение също.
За над 1,5 бара трябва по яка гарнитура на главата, също и болтове, а още по-хубаво шпилки на ARP примерно.
А при по-голямо турбо си е задължително да се мине на 12мм крепежни елементи , защото главата може да почне да се повдига от мястото си
Стандартните бутала са сигурни до малко над 300 к.с. При често каране над 7000 об/мин има голяма вероятност да литнат наполовина както и всички други лети бутала де.
Мотовилките са излишно тежки и от мека стомана. И те са сигурни до към 350 коня, макар че наистина Ники Златков имаше реален пример за 400+ .
|
|
|
|
|
|