Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 16 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Делта 1,6 ХФ турбо
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 15:37 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравейте колеги, първо да се похваля, от днес си имам Ланча Делта 1,6 турбо с карборатор. Не беше палена от няколко месеца, а врътна и запали сякаш е работила до преди 5 минути. Двигателчето не се чува как работи. Салончето също е запазено даже на предните седалки пише РЕКАРО. Купето е с доста забележки и отдолу било изгнило по думите на собственика, но това не ме плаши, все пак от 15 години кърпя и боядисвам автомобили.
Та да си дойдем на въпроса за тунинга. Сега започват да ми се въртят едни идеи за раздути калници и преден капак, други фарове и броня. Някой да има идея от къде мога да си намеря такива неща? Мисля си и за ИНТЕГРАЛЕ трансмисия, гледам има Призми с такова задвижване та си мисля дали няма да се намери от някъде. На първо време смятам да сменя блока с двулитров от Ритмо АБАРТ 130, а също така да ползвам и разпределителните валове на АБАРТА. Чудя се дали няма да се окаже малка турбината и малък карбуратора?
Приемам всякакви съвети и полезна информация.

Приятен ден на всички


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 15:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3613
Местоположение: София
Кара: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo '06
Yamaha FZ750 '87
А ти раздвижни коллца за разпределителните валове имаш ли си?Щото ако са с някакви застъпени фази тия Абартовите турбината ще надува в ауспуха директно. :mrgreen:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 16:07 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти Асене, мисля че няма да имам проблеми с валовете, защото Гай Крофт пише че за постигане на 200 коня от 1,6 турбо ползва валове от 130 ТС.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 16:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3613
Местоположение: София
Кара: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo '06
Yamaha FZ750 '87
Ама без раздвижни шайби ли?? :o


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 20:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Колега,много се радвам за проекта ти :D Пожелавам ти успех и то да го завършиш скоро,а не да го влачиш с години.
По въпроса за трансмисия 4х4 мисля че ще имаш нужда и от тунела,защото твоя няма да стане.Както каза и Асен без раздвижни колела няма да минеш.
Дай някоя снимка :mrgreen:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2008, 21:40 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2559
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Първо, честито Стоиле!
Блока на 1,6 турбо е същия като на 2000 кубиковата версия. Ако намериш колянов вал и биели от 2000 мисля, че ще е най лесно :wink:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 01:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Честито и със здраве,но според мен не разваляй абарта :mrgreen:

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 10:50 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Абе това за влаченето с години има доста истина, че все не остава време за моите коли от чуждите кошници. Но кажете какво да правя като движа няколко проекта едновремено и набивам пари на няколко места.
1. Проект Ритмо 1,9 тд - тотална реставрация и насаждане на двигател от Крома 1,9 тдид
2. Проект Ритмо АБАРТ 2,0 130ТС- тотална реставрация и турбиниране, между другото затова купих и ланчата, за да имам от къде да гледам как е подвързана електрониката.
3. Проект Типо 2,0 16 - турбиниране-оказва се не толкова лесно пък и гълта много пари.
4. Проект Ланча Делта 1,6 ХФТ последен за сега. Тунела не ме притеснява- ще си го направя.
Блоковете на 1,6 и 2,0 не са еднакви. На 2,0 е с 1,8 см по-висок.
Гриша, няма да развалям АБАРТА, просто имам 3 броя двигатели от АБАРТ 2,0 и смятам да ползвам единия двигател за Ланчата.
Това с раздвижените колела нещо не ми е много ясно- знаех си че трябва да завърша МЕИ а не Ветеринарна медицина. Как по дяволите да коригирам фазите при положение, че валовете на ланчата са: смукателен "0/40" изпускателен "40/0 , а на Абарта са: смукателен "8/52" изпускателен "51/7".

Чакам всякакви съвети.

Лек и успешен ден на всички


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 12:53 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Мдам,и аз знам че блока на 2.0 е по-висок и ако се сложи вал от 2.0 на 1.6 опира в блока.
По въпроса за настройване на раздвижните колела пиши едно лично на ici ,той е баш мастора на тяхното зацепване както го описва бай Крофт в книгата си :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:21 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 04 Дек 2006, 13:16
Мнения: 927
Местоположение: София
Здрасти, вчера на моя майстор в гаража гледах една кошница с раздувки и установих, че калниците, капаците и задницата са от някакви полимери. Не съм се интерисувал, но Сашо спомена (май), че си ги правели сами. Ако проявяваш желание ще го питам, но пак да подчертая не са ламаринени.

_________________
Изображение

Животът е хубав - намали скоростта!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:44 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Питай как стои въпроса с набавянето на такива от стъкломат.
Предварително благодаря.
Лек ден.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2008, 16:54 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 963
Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
От стъкломат за DELTA1
Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум.
Калници
Задни врати
Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума)
Брони - задни, предни
Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....

_________________
Изображение
EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD
от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части.
от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Апр 2008, 10:02 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Давай телефона. Започва да ме хваща яд, защото миналата година гледах в "мобиле де" пълен боди кит за такава ланча за 150 евро.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Апр 2008, 20:00 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 963
Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
имаш ЛС

_________________
Изображение
EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD
от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части.
от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2008, 00:59 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 11 Дек 2006, 04:40
Мнения: 71
Местоположение: София
Delta1and2 написа:
От стъкломат за DELTA1
Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум.
Калници
Задни врати
Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума)
Брони - задни, предни
Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....


колега и мен ме интересува :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 18 Апр 2008, 13:56 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Такаа, от днес вече и документално е моя. Обаче има някакъв проблем. Колата пали и работи отлично, форсира се нормално, но щом отпусна съединителя колата забива нос и угасва. Тръгва само на пълна гас и пак угасва. Имам чувството че не и стига гориво, или нещо се е позапушило от седенето. Но аз така най-обичам, няма да отида и да купя някаква кола дето само палиш и караш я.


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 16 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов