www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Делта 1,6 ХФ турбо
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=11512
Страница 1 от 1

Автор:  VET [ 15 Апр 2008, 15:37 ]
Заглавие:  Делта 1,6 ХФ турбо

Здравейте колеги, първо да се похваля, от днес си имам Ланча Делта 1,6 турбо с карборатор. Не беше палена от няколко месеца, а врътна и запали сякаш е работила до преди 5 минути. Двигателчето не се чува как работи. Салончето също е запазено даже на предните седалки пише РЕКАРО. Купето е с доста забележки и отдолу било изгнило по думите на собственика, но това не ме плаши, все пак от 15 години кърпя и боядисвам автомобили.
Та да си дойдем на въпроса за тунинга. Сега започват да ми се въртят едни идеи за раздути калници и преден капак, други фарове и броня. Някой да има идея от къде мога да си намеря такива неща? Мисля си и за ИНТЕГРАЛЕ трансмисия, гледам има Призми с такова задвижване та си мисля дали няма да се намери от някъде. На първо време смятам да сменя блока с двулитров от Ритмо АБАРТ 130, а също така да ползвам и разпределителните валове на АБАРТА. Чудя се дали няма да се окаже малка турбината и малък карбуратора?
Приемам всякакви съвети и полезна информация.

Приятен ден на всички

Автор:  racer666 [ 15 Апр 2008, 15:43 ]
Заглавие: 

А ти раздвижни коллца за разпределителните валове имаш ли си?Щото ако са с някакви застъпени фази тия Абартовите турбината ще надува в ауспуха директно. :mrgreen:

Автор:  VET [ 15 Апр 2008, 16:07 ]
Заглавие: 

Здрасти Асене, мисля че няма да имам проблеми с валовете, защото Гай Крофт пише че за постигане на 200 коня от 1,6 турбо ползва валове от 130 ТС.

Автор:  racer666 [ 15 Апр 2008, 16:32 ]
Заглавие: 

Ама без раздвижни шайби ли?? :o

Автор:  ivanko_rs [ 15 Апр 2008, 20:03 ]
Заглавие: 

Колега,много се радвам за проекта ти :D Пожелавам ти успех и то да го завършиш скоро,а не да го влачиш с години.
По въпроса за трансмисия 4х4 мисля че ще имаш нужда и от тунела,защото твоя няма да стане.Както каза и Асен без раздвижни колела няма да минеш.
Дай някоя снимка :mrgreen:

Автор:  subarkata [ 15 Апр 2008, 21:40 ]
Заглавие: 

Първо, честито Стоиле!
Блока на 1,6 турбо е същия като на 2000 кубиковата версия. Ако намериш колянов вал и биели от 2000 мисля, че ще е най лесно :wink:

Автор:  Abarth [ 16 Апр 2008, 01:16 ]
Заглавие: 

Честито и със здраве,но според мен не разваляй абарта :mrgreen:

Автор:  VET [ 16 Апр 2008, 10:50 ]
Заглавие: 

Абе това за влаченето с години има доста истина, че все не остава време за моите коли от чуждите кошници. Но кажете какво да правя като движа няколко проекта едновремено и набивам пари на няколко места.
1. Проект Ритмо 1,9 тд - тотална реставрация и насаждане на двигател от Крома 1,9 тдид
2. Проект Ритмо АБАРТ 2,0 130ТС- тотална реставрация и турбиниране, между другото затова купих и ланчата, за да имам от къде да гледам как е подвързана електрониката.
3. Проект Типо 2,0 16 - турбиниране-оказва се не толкова лесно пък и гълта много пари.
4. Проект Ланча Делта 1,6 ХФТ последен за сега. Тунела не ме притеснява- ще си го направя.
Блоковете на 1,6 и 2,0 не са еднакви. На 2,0 е с 1,8 см по-висок.
Гриша, няма да развалям АБАРТА, просто имам 3 броя двигатели от АБАРТ 2,0 и смятам да ползвам единия двигател за Ланчата.
Това с раздвижените колела нещо не ми е много ясно- знаех си че трябва да завърша МЕИ а не Ветеринарна медицина. Как по дяволите да коригирам фазите при положение, че валовете на ланчата са: смукателен "0/40" изпускателен "40/0 , а на Абарта са: смукателен "8/52" изпускателен "51/7".

Чакам всякакви съвети.

Лек и успешен ден на всички

Автор:  ivanko_rs [ 16 Апр 2008, 12:53 ]
Заглавие: 

Мдам,и аз знам че блока на 2.0 е по-висок и ако се сложи вал от 2.0 на 1.6 опира в блока.
По въпроса за настройване на раздвижните колела пиши едно лично на ici ,той е баш мастора на тяхното зацепване както го описва бай Крофт в книгата си :wink:

Автор:  Garfield [ 16 Апр 2008, 16:21 ]
Заглавие: 

Здрасти, вчера на моя майстор в гаража гледах една кошница с раздувки и установих, че калниците, капаците и задницата са от някакви полимери. Не съм се интерисувал, но Сашо спомена (май), че си ги правели сами. Ако проявяваш желание ще го питам, но пак да подчертая не са ламаринени.

Автор:  VET [ 16 Апр 2008, 16:44 ]
Заглавие: 

Питай как стои въпроса с набавянето на такива от стъкломат.
Предварително благодаря.
Лек ден.

Автор:  Delta1and2 [ 16 Апр 2008, 16:54 ]
Заглавие: 

От стъкломат за DELTA1
Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум.
Калници
Задни врати
Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума)
Брони - задни, предни
Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....

Автор:  VET [ 17 Апр 2008, 10:02 ]
Заглавие: 

Давай телефона. Започва да ме хваща яд, защото миналата година гледах в "мобиле де" пълен боди кит за такава ланча за 150 евро.

Автор:  Delta1and2 [ 17 Апр 2008, 20:00 ]
Заглавие: 

имаш ЛС

Автор:  street.force [ 18 Апр 2008, 00:59 ]
Заглавие: 

Delta1and2 написа:
От стъкломат за DELTA1
Ще дам телефонния номер на всеки желаещ на ЛС Все пак не съм упълномощен да го давам в общия форум.
Калници
Задни врати
Преден капак (има реален проблем с големите решетки - трудно намираеми са, а малките ги прави пак той за допълнителна сума)
Брони - задни, предни
Говорих с човека преди време, но плановете ми се раминаха с неговите по отношение на цените ....


колега и мен ме интересува :wink:

Автор:  VET [ 18 Апр 2008, 13:56 ]
Заглавие: 

Такаа, от днес вече и документално е моя. Обаче има някакъв проблем. Колата пали и работи отлично, форсира се нормално, но щом отпусна съединителя колата забива нос и угасва. Тръгва само на пълна гас и пак угасва. Имам чувството че не и стига гориво, или нещо се е позапушило от седенето. Но аз така най-обичам, няма да отида и да купя някаква кола дето само палиш и караш я.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/