Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: delta 1.6 hf turbo by lancia-martini
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 01:38 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Проектчето беше малко в застой но бобо легендата оправи вакумите и вече пак сме в играта :D
Иначе накратко... колата беше закупена октомври 2006 г от Русе мотор- 1.6 моно - 90 к.с , От село Кочево :lol: /Пловдив/ намерих една ХФ моторетка и се почна...

пълно разглабяне и ревизиране... портване,полиране-бутала клапани и изп. портове /смукателните било по добре да са си грапави/ , глава- шлайф напасване , оставихме блока на моно-то -оказа се много запазен даже с хонинг. При тва положение в данъчното продължава да се води 75 к.с моно и последно като плащах данъка беше 17.50 лв :lol:
Нови.. лагери,гарнитури,семеринги,ремъци,ролки,съединител, свещи,масла,филтри, пълна синтетика за скоростите,гумички на инжекторите....... и т.н. Събрахме всичко. Големи благодарности на Еньо за помоща!!
За проблемите ми със атмосферните валове ЕКу-та и и ел. инсталации няма да пиша щото не искам да си спомням...
изпуск. система Scorpion ф67 неръждавейка
турбо пътища- Samco
Blow off - china made мното съскащ
воден радиатор - по голям от някво ренде,преправях малко/стария беше зверски гнилоч/
бууст контролер- мануал.. карам я на 1- 1.2 бара
boost meter s vacuum
JR конус
втора бенз помпа
картерни газове
Беше ми се прецакал оригиналния комп и от скоро карам с едно 8V интегралово ЕКУ /благодаря Кире/
Колата си пали гумите до 3та!!!! голем кеф е тея дни :D
Само че с тва интеграле ЕКУ лапа като змей.. картите на горивото са други за повече бендз.. иначе смесите са си в нормите .. мисля да сменя сегашния мап с 250 кпа и да понадуя още малко.. 8)
Снимки ще кача утре да се види колата преди и сега.. следват още много ъпгрейди като по голям мап. нов кулер, колектори и т.н..


Прикачени файлове:
hfka.JPG
hfka.JPG [ 77.04 KiB | Прегледано 5732 пъти ]

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 08:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31
Мнения: 1009
Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
Браво, Браво hf_knee има от кой да се учим.
На живо е още по готина, дано новите снимки го покажат.

_________________
Изображение
EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD
от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части.
от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:31 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 11 Ное 2007, 23:31
Мнения: 939
Местоположение: София
Кара: Lancia
Браво колега. hf_knee

_________________
МАНИЯК НА ТЕМА ЛАНЧИЯ И СЪЩО НА ИТАЛИЯНСКИТЕ КОЛИ!!!

Lancia Kappa 2.0i 20v 155hp '98 - бивша
Lancia Lybra 2.4JTD 150hp '03
Renault Clio 1.4i ENERGY 75hp. '99


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:47 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравей колега, съжалявам че ще ти напомня, но би ли обяснил точно какви ядове си имал с атмосферните валове-как работеше двигателя. Питам защото си взех една Делта 1,6 ХФ турбо карбуратор на която смятам да сложа валове от Ритмо Абарт 130 ТС , та се чудя какъв ще е ефекта .


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Колега много добро проектче си спретнал.Мисля обаче е ще имаш проблеми с разпознаването на 250кпа МАП от ЕКУ-то.По принцип би могло с намаляване на налягането на горивото естествено в безопасни за мотора граници,да намалиш и разхода.Внимавай и с бензиновите маркучи че не е истина какви боклуци продават,аз вече два пъти се опарих.Каква гарнитура сложи на главата?
Успех с проекта и давай снимки :wink:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 12:12 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
Аве сори за Спама ма да питам аз ти тая красавица от Дичо ли я взе :?:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 13:49 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
хатмосферните валове бяха от моното, с по голям лифт.. Идеята беше атмосферния на смукател а турбо на изпускател.. така го дават и по Гай Крофт да дига към 35 коня.. само че
на моното делкото стоеше на смукателния вал..ама пълния инжекцион пречeше и го сложихме на изпускателния.
Шпонъчния канал обаче не е централно а е леко изместен..при което дори с обърната шпонка и със завъртяно на макс делко центровката бяга с 10тина градуса и фазовия датчик на дистрибутора упира в ено водно съединение....
Направихме един финт взех един 16ка турбо вал от Еньо и по него фрезовахме ново каналче.. с което се оказа обаче че само разместих местата на кабелите с един напред.... и общо взето ми писна от тея изпълнения намерих си един турбо вал и всичко приключи...
Иначе ако си сложиш правилния атмосферен вал на смукател ефект ще има... мисля че Гай крофт е писал при тебе как става...

Колата я взех от Дичо :D ако я види кво и направихме ше се прекръсти :lol:

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...


Върнете се в началото 
 Заглавие: малко снимки
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 20:06 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
ето и нагледно не лъщи като от горубляне ама важното е да бяга :lol:
раздвижните колелца станаха малко по тежки заради стоманения фланец отзад но иначе на две витки във стената на шайбата не ме кефеше.. болтовете са м8 и минават през проходни отвори на шайбата , а фланеца е 7мм стомана иначе предната част с бъбреците си е алюмин :lol:


Прикачени файлове:
kolelcata.JPG
kolelcata.JPG [ 96.99 KiB | Прегледано 5705 пъти ]
HF018.jpg
HF018.jpg [ 346.91 KiB | Прегледано 5706 пъти ]
HF012.jpg
HF012.jpg [ 449.17 KiB | Прегледано 5703 пъти ]
engine.JPG
engine.JPG [ 229.44 KiB | Прегледано 5716 пъти ]
front.JPG
front.JPG [ 135.01 KiB | Прегледано 5717 пъти ]

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...
Върнете се в началото 
 Заглавие: още
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 20:27 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
Рекарото мисля да го правя бежова кожа.. давайте идеи за някой добър тапицер.. :roll:


Прикачени файлове:
recaro.JPG
recaro.JPG [ 670.85 KiB | Прегледано 5701 пъти ]
Snimka019.jpg
Snimka019.jpg [ 565.79 KiB | Прегледано 5703 пъти ]
predi.jpg
predi.jpg [ 495.1 KiB | Прегледано 5700 пъти ]
valve.jpg
valve.jpg [ 446.06 KiB | Прегледано 5701 пъти ]

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2008, 22:30 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18
Мнения: 60
Местоположение: София
Аре един старт с мен!!!


Прикачени файлове:
Photo-0023.jpg
Photo-0023.jpg [ 297.08 KiB | Прегледано 5728 пъти ]

_________________
ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 09:49 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здравей колега, много благодаря за информацията. При мен делкото е на смукателния вал, но вала ми е от другата страна, така че няма какво да ми пречи.

Лек и успешен ден.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 11:36 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 30 Апр 2008, 01:19
Мнения: 33
Местоположение: Перник
Евала!!!
Тая делта е голяма мания!!! lancia_logo
И това за кола 75 коня :wink: :lol:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 11:49 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
bugi1 написа:
Аре един старт с мен!!!


Жорка ти вече не си 1.6 бе бате къде се буташ при децата иначе ше напраиме един старт нямаш ядове..
абе ти с кви свещи я караш твойта пусни няква оферта че мойте са ташак... :roll:

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2008, 12:41 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18
Мнения: 60
Местоположение: София
бош платиниум-вече нямам никакъв проблем със свещите,иначе преди и аз ревях на 5000 оборота вместо да се изтрелва тя забиваше

_________________
ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Яну 2009, 18:01 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40
Мнения: 238
Местоположение: Варна
Много са готини и червената и бялата Делта, но винаги съм се чудел трудно ли се намират другите фарове с кръглите дупки ???
Определено другите фарове ми харесват повече, но повечето са с тея правоъгълните..
Поздрави !!!

_________________
Lancia Delta HPE 96"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Яну 2009, 19:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Колега, кажи 2 думи как хвана турбото към блока на атмосферката, че и аз такова нещо съм замислил и съм натрупал чаркалаците!:) Плашат ме че липсвали някакви маслени канали за турбото на атмосферния блок а други казват няма грижа!:) Има ли някакви тънкости?

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2009, 18:13 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
блоковете на 1.6 турбо и 1.6 атмосферния са еднакви.. :wink: турбината си се хваща на изпускатела моя си е оригиналния.. вече зависи какво турбо ше слагаш , може да се наложи да правиш колектор

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Май 2009, 22:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38
Мнения: 3637
Местоположение: Варна
Грешно зададен въпрос... Някакви особености при подвеждането на маслото към турбото има ли?

_________________
LANCIA - начин на мислене
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Май 2009, 08:31 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Единия край на магистралата е на масления термостат, отичането става директно в картера, ако не бъркам...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 12 Май 2009, 21:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50
Мнения: 249
Местоположение: София
еми да от турбото директно в картера

_________________
Delta HF Turbo for fun........
146 JTD for everyday...


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 33 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов