Автор |
Съобщение |
lancia-martini
|
Заглавие: delta 1.6 hf turbo by lancia-martini Публикувано на: 29 Апр 2008, 01:38 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Проектчето беше малко в застой но бобо легендата оправи вакумите и вече пак сме в играта
Иначе накратко... колата беше закупена октомври 2006 г от Русе мотор- 1.6 моно - 90 к.с , От село Кочево /Пловдив/ намерих една ХФ моторетка и се почна...
пълно разглабяне и ревизиране... портване,полиране-бутала клапани и изп. портове /смукателните било по добре да са си грапави/ , глава- шлайф напасване , оставихме блока на моно-то -оказа се много запазен даже с хонинг. При тва положение в данъчното продължава да се води 75 к.с моно и последно като плащах данъка беше 17.50 лв
Нови.. лагери,гарнитури,семеринги,ремъци,ролки,съединител, свещи,масла,филтри, пълна синтетика за скоростите,гумички на инжекторите....... и т.н. Събрахме всичко. Големи благодарности на Еньо за помоща!!
За проблемите ми със атмосферните валове ЕКу-та и и ел. инсталации няма да пиша щото не искам да си спомням...
изпуск. система Scorpion ф67 неръждавейка
турбо пътища- Samco
Blow off - china made мното съскащ
воден радиатор - по голям от някво ренде,преправях малко/стария беше зверски гнилоч/
бууст контролер- мануал.. карам я на 1- 1.2 бара
meter s vacuum
JR конус
втора бенз помпа
картерни газове
Беше ми се прецакал оригиналния комп и от скоро карам с едно 8V интегралово ЕКУ /благодаря Кире/
Колата си пали гумите до 3та!!!! голем кеф е тея дни
Само че с тва интеграле ЕКУ лапа като змей.. картите на горивото са други за повече бендз.. иначе смесите са си в нормите .. мисля да сменя сегашния мап с 250 кпа и да понадуя още малко..
Снимки ще кача утре да се види колата преди и сега.. следват още много ъпгрейди като по голям мап. нов кулер, колектори и т.н..
Прикачени файлове: |
hfka.JPG [ 77.04 KiB | Прегледано 5732 пъти ]
|
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
Delta1and2
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 08:25 |
|
Регистриран на: 29 Май 2007, 22:31 Мнения: 1009 Местоположение: Кюстендил / NRW
Кара: Lancia
|
Браво, Браво има от кой да се учим.
На живо е още по готина, дано новите снимки го покажат.
_________________ EX - Lancia Delta 2 1600 , Kappa 2.0 - 146 PD от 1991-ва до днес Delta 1.3LX+ Delta 1.6HF turbo - разглобена за части. от 2020-та до днес с Delta 3 1.8di - Platino
|
|
|
|
|
EsSkeI
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:31 |
|
Регистриран на: 11 Ное 2007, 23:31 Мнения: 939 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Браво колега.
_________________ МАНИЯК НА ТЕМА ЛАНЧИЯ И СЪЩО НА ИТАЛИЯНСКИТЕ КОЛИ!!!
Lancia Kappa 2.0i 20v 155hp '98 - бивша Lancia Lybra 2.4JTD 150hp '03 Renault Clio 1.4i ENERGY 75hp. '99
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:47 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здравей колега, съжалявам че ще ти напомня, но би ли обяснил точно какви ядове си имал с атмосферните валове-как работеше двигателя. Питам защото си взех една Делта 1,6 ХФ турбо карбуратор на която смятам да сложа валове от Ритмо Абарт 130 ТС , та се чудя какъв ще е ефекта .
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 11:50 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Колега много добро проектче си спретнал.Мисля обаче е ще имаш проблеми с разпознаването на 250кпа МАП от ЕКУ-то.По принцип би могло с намаляване на налягането на горивото естествено в безопасни за мотора граници,да намалиш и разхода.Внимавай и с бензиновите маркучи че не е истина какви боклуци продават,аз вече два пъти се опарих.Каква гарнитура сложи на главата?
Успех с проекта и давай снимки
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 12:12 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
Аве сори за Спама ма да питам аз ти тая красавица от Дичо ли я взе
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 13:49 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
хатмосферните валове бяха от моното, с по голям лифт.. Идеята беше атмосферния на смукател а турбо на изпускател.. така го дават и по Гай Крофт да дига към 35 коня.. само че
на моното делкото стоеше на смукателния вал..ама пълния инжекцион пречeше и го сложихме на изпускателния.
Шпонъчния канал обаче не е централно а е леко изместен..при което дори с обърната шпонка и със завъртяно на макс делко центровката бяга с 10тина градуса и фазовия датчик на дистрибутора упира в ено водно съединение....
Направихме един финт взех един 16ка турбо вал от Еньо и по него фрезовахме ново каналче.. с което се оказа обаче че само разместих местата на кабелите с един напред.... и общо взето ми писна от тея изпълнения намерих си един турбо вал и всичко приключи...
Иначе ако си сложиш правилния атмосферен вал на смукател ефект ще има... мисля че Гай крофт е писал при тебе как става...
Колата я взех от Дичо ако я види кво и направихме ше се прекръсти
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: малко снимки Публикувано на: 29 Апр 2008, 20:06 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: още Публикувано на: 29 Апр 2008, 20:27 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
|
|
|
|
bugi1
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Апр 2008, 22:30 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18 Мнения: 60 Местоположение: София
|
Аре един старт с мен!!!
Прикачени файлове: |
Photo-0023.jpg [ 297.08 KiB | Прегледано 5728 пъти ]
|
_________________ ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2008, 09:49 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здравей колега, много благодаря за информацията. При мен делкото е на смукателния вал, но вала ми е от другата страна, така че няма какво да ми пречи.
Лек и успешен ден.
|
|
|
|
|
da6o_amvr
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2008, 11:36 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2008, 01:19 Мнения: 33 Местоположение: Перник
|
Евала!!!
Тая делта е голяма мания!!!
И това за кола 75 коня
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2008, 11:49 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
bugi1 написа: Аре един старт с мен!!!
Жорка ти вече не си 1.6 бе бате къде се буташ при децата иначе ше напраиме един старт нямаш ядове..
абе ти с кви свещи я караш твойта пусни няква оферта че мойте са ташак...
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
bugi1
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2008, 12:41 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 22 Яну 2008, 00:18 Мнения: 60 Местоположение: София
|
бош платиниум-вече нямам никакъв проблем със свещите,иначе преди и аз ревях на 5000 оборота вместо да се изтрелва тя забиваше
_________________ ИМАМ ЕДНА МАЛКА ЛАНЧИЯ 1.6 И СЪМ ВИНАГИ ГОТОВ ЗА СТАРТ С 2.0 ИМАЛИ СМЕЛИ
|
|
|
|
|
BoZZanI
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2009, 18:01 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40 Мнения: 238 Местоположение: Варна
|
Много са готини и червената и бялата Делта, но винаги съм се чудел трудно ли се намират другите фарове с кръглите дупки ???
Определено другите фарове ми харесват повече, но повечето са с тея правоъгълните..
Поздрави !!!
_________________ Lancia Delta HPE 96"
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Яну 2009, 19:43 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Колега, кажи 2 думи как хвана турбото към блока на атмосферката, че и аз такова нещо съм замислил и съм натрупал чаркалаците!:) Плашат ме че липсвали някакви маслени канали за турбото на атмосферния блок а други казват няма грижа!:) Има ли някакви тънкости?
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Май 2009, 18:13 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
блоковете на 1.6 турбо и 1.6 атмосферния са еднакви.. турбината си се хваща на изпускатела моя си е оригиналния.. вече зависи какво турбо ше слагаш , може да се наложи да правиш колектор
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Май 2009, 22:06 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Грешно зададен въпрос... Някакви особености при подвеждането на маслото към турбото има ли?
_________________ LANCIA - начин на мислене
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Май 2009, 08:31 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Единия край на магистралата е на масления термостат, отичането става директно в картера, ако не бъркам...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Публикувано на: 12 Май 2009, 21:24 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
еми да от турбото директно в картера
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
|