Автор |
Съобщение |
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Мар 2008, 12:29 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
dragoHF написа: браво тва да се чува.от кво е мотора
от крома турбо...взех си я за донор и много скоро почва преправянето...като гледам трябва да се получи като двигателя в линка над поста ми
|
|
|
|
|
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2008, 06:54 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
Колега много работа те чака.Успех с ремонта.Пускаи по някоя снимка дагледа ме как вьрви прехвьрлянето
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Мар 2008, 14:07 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
тегаво ще да е...но после се надявам резултата да е задоволителен...след това ще си търся оригиналната емблема призма 1.3
това е мойта
|
|
|
|
|
dragoHF
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Апр 2008, 21:12 |
|
Регистриран на: 29 Юли 2007, 22:54 Мнения: 349 Местоположение: Ловеч
|
кво става колега до кьде стигна с трансплантанцията .Ще стане ли
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Апр 2008, 14:49 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
еееее хубавите работи бавно стават...майстора ми е малко несериозен
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2008, 16:24 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
айде започна се!!!
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2008, 16:32 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
маторя е разкачен отвсякаде, само трябва да се изкара и се почва с усилване на коша....като се направи коша не ми се мисли...човеко каза май ще е със старите скорости па може и да не е...не се знае с кои пулоски ще е дали онези не са по дълги...там с дискове макферсони и окачването е смрад и не ми се мисли
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2008, 16:34 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Хаха! Познато. Няма да ти е лесно,ама би трябвало после да е по-сладко като си имаш уникат.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Юни 2008, 17:24 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Още един луд сектант в отбора... колега, поздрави за начинанието. Ако трябват жокери свиркай. Успех!
П.С. Направих нова тема, защото смятам, че и е тука мястото и ще бъде интересна.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2008, 11:54 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
трябва да има приключения засега има доста въпроси и жокери....примерно мога ли да прехвърля климатроника.....и тегаво ли ще е...в смисъл колата ще ми е нещо като кола за събота и неделя но все пак друго си е климатроника
и най важното...как със не много разправия да и повдигна конете и дали има смисъл...там с полиране на глава колектори и т.н. дали ще постигна ефект който да се усеща....не искам да се вкарвам в приключения просто сравнително дребни работи които ще мога да ги усетя после...генерацията е ясна че ще е изцяло преработена ...но дали няма да издухам по бързо турбината с големите тръби ??
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2008, 12:38 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
а и ще ми трябва схема на ел инсталацията на крома турбо.....сега почва и нейното търсене
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2008, 14:23 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Схемата с ел. инсталацията можеш да я видиш в Аутодата-та. За климатика със сигурност може, но ще трябва да преправяш доста неща. Най-малкото тръбите на фреона от компресора към радиатора. Трябва да смениш и цялото парно с това от кромата, от там напасване на дупки за захващане, пресвързване на кабели, въобще пренасяне на всички команди за парното и климатика от кромата. Не съм запознат как се насочва струята при призмата, но ако не е механично ще трябва и това да се преработва. Аз за това се отказах от климатика при моя проект, пък и бегачка с клима някак не върви... Ако ти имаш нерви да се занимаваш ще стане много добре за возене през лятните дни. Пак доколкото съм запознат Кромата е с Гарет Т3 А/R 48. По широки тръби от това, според мен, няма защо да слагаш, защото газовете при турбо автомобилите излизат под голямо налягане и не им трябва широка тръба (тук може и някой по-навътре да ме обори). По-голям кулер ще вдигне лесно мощността но ще стане по-лагава. За портването, ако се направи както пише в дебелите книги със сигурност ще има ефект. Ама трябва да се прави от някой дет отбира тия неща...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Юни 2008, 19:41 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
значи тотално отпада климатроника а относно грънците като беше с откачено задно гърне(гърнето си беше наред) вървеше значително много повече...ама тука един комшия нещо ми разправя че по бързо щяла да духне турбината... абе въпроси много
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2008, 01:36 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Като ти гледам призмата, мн добре изглежда...
Тук пред блока има една, в окаяно състояние. Стои от 2 години. Несъм я виждал да е карана до сега. (И не е)
Сори за офтопик-а, но понеже иде реч за призма та се сетих за въпросната и всеки път като я видя и ми се къса сърцето макар, че нямам нищо общо с нея...
Мисля, че е точно 1.3. Ако видя собственика, аз 1 път до сега съм го виждал само, може да го питам дали няма да даде табелката 1.3, виждам, че ти трябва. Не вярвам да иска някакви пари.... тя колата е за брак
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2008, 11:49 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
кажи му че му давам супер запазена 1.6 емблема + бира по негов избор
|
|
|
|
|
da6o_amvr
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2008, 13:39 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2008, 01:19 Мнения: 33 Местоположение: Перник
|
Успех с проекта-предполагам ще се получи нещо доста,доста добро!!!Така че нямам търпение да видя какъв ще е крайния резултат
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2008, 15:21 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
то крайния резултат и аз го чакам...дано да е преди зимата то първо ще е двигател после ще е купе отвътре отвън цялостно кърпене смяна прагове ала бала....имам си ве4е машинки за задни ел.стъкла...каквито рядко има при призма....всички дръжки имам...абе подсигурил съм се отвсякаде...само ми трябва предно стъкло защото мойто е от делта а то е по късо с 1 сантим и сега е със 1см силикон .... но и такова ще намеря...искам да я направя кактго си е по книжката от преди 20 години....със оригиналните ляти джанти и всичко....само при мотора ще има изненада ако някой се закачи
|
|
|
|
|
da6o_amvr
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Юли 2008, 17:02 |
|
Регистриран на: 30 Апр 2008, 01:19 Мнения: 33 Местоположение: Перник
|
|
|
|
|
|