Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Проект 2 турбо!!!
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 09:50 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
След успешното завършване на предишния проект *Тригоривната Капа* има вече втори. :D Понеже метана и газта издържат на доста по голямо сгастяване до 17/1 за метана и до 14/1 за газта. Та проекта е следния да се сложи една турбина без да се разрежда мотора която да надува 0.4/06 бара или повече :roll: и да се покачи до към 170/190кс. на метана. За целта съм се сдобил с една турбина с променлива геометрия на перките Гаред ГТ1749В *монтирасе на доста дизелови коли*. Турбината е на много малко км. и мисля че си заслужава. Имам и рециркулационен клапан, колектор и тръба ф60мм. за въздуховода за другото на магазина или в моргата. :D Та мисля да сложа един маслен радиатор с подходяща площ и термостат за маслото, кулер с подходящ размер *мисля да го сложа в бронята*.
Та това е с две думи. Чакам мнения и предложения от колегите с повече опит от кокво каде да взема и как да стане *кулер, маслен радиатор, термостат за маслото*. ААА забравих да кажа каква е колата :D Ланча Капа 2000/20 с ВИС.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:07 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54
Мнения: 1795
Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
Тотална мозъчна щета :mrgreen:

Хихи айде прави я да повозиш после.
Така като гледам си в още на фаза замисъл и няма да си готов за Италфеста.

_________________
Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

Изображение - Lybra
Изображение - Alfa 147


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Янис, трябва ти турбина с водно охлаждане. Освен това някои да не кажа повечето с променлива геометрия се управляват с вакуум- командването става от ЕКУ-то. Принципно може да се преправи на налягане, даже имам акюатор за 0.6 - ако ти върши работа ти го подарявам.
Системата за охлаждане на маслото я вземи от ТДС- навива се на щатната ти маслена помпа като преходник за филтъра.

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:36 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Ще се вазползвам от предложението *сабирам всичко което може да ми влезе в употреба*. :D Ще взема да направя някоя снимка за да е по лесно за колегите.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:41 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
Ако не ти е спешно след 2 седмици ще ходя на Ветрен (в твоя район) и ще ти го донеса иначе и утре мога да ти го пратя

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 11:54 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Ай сега и претенций. :D Когато имаш вазможност а и ще ми е приятно да се запознаем. :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:12 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Ето и някоя снимка на турбината. :D


Прикачени файлове:
4.JPG
4.JPG [ 118.5 KiB | Прегледано 4657 пъти ]
3.JPG
3.JPG [ 108.46 KiB | Прегледано 4656 пъти ]
2.JPG
2.JPG [ 125.6 KiB | Прегледано 4663 пъти ]
1.JPG
1.JPG [ 132.44 KiB | Прегледано 4657 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:46 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Та идеята е следната. Режат се трабите както е показано на снимката с червена линия и се заварва подходящ фланец. А вакума на турбината се връзва след дроселната клапа и когато си отпуснал газта или си с малко *има вакум над определеното и на мотора не му трябва налягане* турбото завърта перките така че струята да не бие дирекно в перката и понижава налягането. Това е преблизително идеята но тарпи и промени разбирасе. :D Трябва обаче да се измисли как да останат перките в затворено положение когато е на бензин или как да се понижи налягането в рамките на разумното. :D


Прикачени файлове:
5.JPG
5.JPG [ 132.59 KiB | Прегледано 4663 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:52 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
pr_00f написа:
Така като гледам си в още на фаза замисъл и няма да си готов за Италфеста.

Зависи ако сабера частите и достатачно мнения с решаването на всички проблеми за 3 дни съм готов, да кажем че съм осигурил и финансовта подкрепа на идеята в разумни граници. :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 16:15 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54
Мнения: 1375
Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
е затова управлението с вакуум е сложно. Обикновено при подаване на вакуум на акюатора турбината вдига налягане- ако се прекъсне тръбичката да не се взриви мотора. Така че вакуума от колекторите забрави.
Значи виж по какво имаш да мислиш:
1.Монтаж на турбината
-оттичане на маслото - отворите вертикално
-ориентиране на охлювите
-място за акюатора
2.Управление на турбината
-регулиране на налягането в граници
-защита от свръхналягане
-минимално налягане при режим бензин
-самозащита при повреда в системата за контрол на налягането (авариен ражим)

_________________
Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 17:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Айде още един изперка :mrgreen:

Пожелавам ти успех и по скоро да дадеш резултати,че и мен нещо ма е ухапало :mrgreen:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2008, 19:18 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 10 Мар 2008, 21:29
Мнения: 356
Абе и аз се кръста с двете ръце да има успех , че и мен яко ме хапе джеки с това турбо :D Даже взе да ме събира яд че съм избързал а се не поразтърсих за някоя 2.0 20V Turbo вкарана и регистрирана по раничко в БГ :idea:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Сеп 2008, 13:45 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 22 Апр 2008, 01:52
Мнения: 31
Местоположение: София
колега управлението на турбина с промелива геометрия си е гадна работа!Наи лесния варянт махаш клапана които управлява геометрията и на негово място слагаш калпан от уестгейт на които подаваш налягане така колкото повече налягане идва толкова повече се отварат перките въпрос на настроика е да го нагласиш на буста които ти искаш

тва е работещия варянт всико друго е мъка и нищо не става


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2008, 00:24 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 19 Фев 2008, 00:59
Мнения: 8
Местоположение: Русе
забавен проект ще се получи :lol: колегата газаджия е пълен с идеи за тунинг 8)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2008, 13:31 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Айде развитие по проекта. :D Има вече и маслен радиатор барабар с маркучите и масления термостат. :P


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2008, 12:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Ще се спекат тия направляващи перки и до там с управлението на бууста.Особено на метан.
Ще трябва после да се прави тръбен колектор за външен гейт.
А най-важното в проекта - пренастройването на електрониката?

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2008, 20:30 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Пренастройването на газ ще видя каде ще отида да го направят. :D
А за външния геит и така ще си има.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2008, 20:37 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Айде пак развотие по проекта имаме си и кулер. :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2008, 21:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41
Мнения: 1169
Абре сложи някоя снимка,само пишеш туй има,онуй има :mrgreen: Може нещо да ни ареса :roll:

_________________
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2008, 21:32 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42
Мнения: 459
Местоположение: Пазарджик
Не се продава. :D
Маслен радиатор и всичко останало от ТДС както и кулера. :D


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 2 [ 24 мнения ] Отиди на страница 1, 2  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов