Автор |
Съобщение |
qnis3
|
Заглавие: Проект 2 турбо!!! Публикувано на: 08 Сеп 2008, 09:50 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
След успешното завършване на предишния проект *Тригоривната Капа* има вече втори. Понеже метана и газта издържат на доста по голямо сгастяване до 17/1 за метана и до 14/1 за газта. Та проекта е следния да се сложи една турбина без да се разрежда мотора която да надува 0.4/06 бара или повече и да се покачи до към 170/190кс. на метана. За целта съм се сдобил с една турбина с променлива геометрия на перките Гаред ГТ1749В *монтирасе на доста дизелови коли*. Турбината е на много малко км. и мисля че си заслужава. Имам и рециркулационен клапан, колектор и тръба ф60мм. за въздуховода за другото на магазина или в моргата. Та мисля да сложа един маслен радиатор с подходяща площ и термостат за маслото, кулер с подходящ размер *мисля да го сложа в бронята*.
Та това е с две думи. Чакам мнения и предложения от колегите с повече опит от кокво каде да взема и как да стане *кулер, маслен радиатор, термостат за маслото*. ААА забравих да кажа каква е колата Ланча Капа 2000/20 с ВИС.
|
|
|
|
|
pr_00f
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:07 |
|
Регистриран на: 23 Ное 2005, 10:54 Мнения: 1795 Местоположение: София 06 Подуяне
Кара: Lancia Lybra 2.4 jtd
|
Тотална мозъчна щета
Хихи айде прави я да повозиш после.
Така като гледам си в още на фаза замисъл и няма да си готов за Италфеста.
_________________ Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001 - Lybra - Alfa 147
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:19 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
Янис, трябва ти турбина с водно охлаждане. Освен това някои да не кажа повечето с променлива геометрия се управляват с вакуум- командването става от ЕКУ-то. Принципно може да се преправи на налягане, даже имам акюатор за 0.6 - ако ти върши работа ти го подарявам.
Системата за охлаждане на маслото я вземи от ТДС- навива се на щатната ти маслена помпа като преходник за филтъра.
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:36 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Ще се вазползвам от предложението *сабирам всичко което може да ми влезе в употреба*. Ще взема да направя някоя снимка за да е по лесно за колегите.
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 10:41 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
Ако не ти е спешно след 2 седмици ще ходя на Ветрен (в твоя район) и ще ти го донеса иначе и утре мога да ти го пратя
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 11:54 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Ай сега и претенций. Когато имаш вазможност а и ще ми е приятно да се запознаем.
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:12 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:46 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Та идеята е следната. Режат се трабите както е показано на снимката с червена линия и се заварва подходящ фланец. А вакума на турбината се връзва след дроселната клапа и когато си отпуснал газта или си с малко *има вакум над определеното и на мотора не му трябва налягане* турбото завърта перките така че струята да не бие дирекно в перката и понижава налягането. Това е преблизително идеята но тарпи и промени разбирасе. Трябва обаче да се измисли как да останат перките в затворено положение когато е на бензин или как да се понижи налягането в рамките на разумното.
Прикачени файлове: |
5.JPG [ 132.59 KiB | Прегледано 4663 пъти ]
|
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 12:52 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
pr_00f написа: Така като гледам си в още на фаза замисъл и няма да си готов за Италфеста.
Зависи ако сабера частите и достатачно мнения с решаването на всички проблеми за 3 дни съм готов, да кажем че съм осигурил и финансовта подкрепа на идеята в разумни граници.
|
|
|
|
|
Dezki
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 16:15 |
|
Регистриран на: 31 Яну 2007, 11:54 Мнения: 1375 Местоположение: София
Кара: Lancia k 20V
|
е затова управлението с вакуум е сложно. Обикновено при подаване на вакуум на акюатора турбината вдига налягане- ако се прекъсне тръбичката да не се взриви мотора. Така че вакуума от колекторите забрави.
Значи виж по какво имаш да мислиш:
1.Монтаж на турбината
-оттичане на маслото - отворите вертикално
-ориентиране на охлювите
-място за акюатора
2.Управление на турбината
-регулиране на налягането в граници
-защита от свръхналягане
-минимално налягане при режим бензин
-самозащита при повреда в системата за контрол на налягането (авариен ражим)
_________________ Lancia Kappa 2.0 20v, Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25 Petrol
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 17:58 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Айде още един изперка
Пожелавам ти успех и по скоро да дадеш резултати,че и мен нещо ма е ухапало
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
badivan
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Сеп 2008, 19:18 |
|
Регистриран на: 10 Мар 2008, 21:29 Мнения: 356
|
Абе и аз се кръста с двете ръце да има успех , че и мен яко ме хапе джеки с това турбо Даже взе да ме събира яд че съм избързал а се не поразтърсих за някоя 2.0 20V Turbo вкарана и регистрирана по раничко в БГ
|
|
|
|
|
kart_racing
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Сеп 2008, 13:45 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 22 Апр 2008, 01:52 Мнения: 31 Местоположение: София
|
колега управлението на турбина с промелива геометрия си е гадна работа!Наи лесния варянт махаш клапана които управлява геометрията и на негово място слагаш калпан от уестгейт на които подаваш налягане така колкото повече налягане идва толкова повече се отварат перките въпрос на настроика е да го нагласиш на буста които ти искаш
тва е работещия варянт всико друго е мъка и нищо не става
|
|
|
|
|
75 turbodelta
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Сеп 2008, 00:24 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 19 Фев 2008, 00:59 Мнения: 8 Местоположение: Русе
|
забавен проект ще се получи колегата газаджия е пълен с идеи за тунинг
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 10 Сеп 2008, 13:31 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Айде развитие по проекта. Има вече и маслен радиатор барабар с маркучите и масления термостат.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Сеп 2008, 12:21 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Ще се спекат тия направляващи перки и до там с управлението на бууста.Особено на метан.
Ще трябва после да се прави тръбен колектор за външен гейт.
А най-важното в проекта - пренастройването на електрониката?
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Сеп 2008, 20:30 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Пренастройването на газ ще видя каде ще отида да го направят.
А за външния геит и така ще си има.
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Сеп 2008, 20:37 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Айде пак развотие по проекта имаме си и кулер.
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Сеп 2008, 21:19 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Абре сложи някоя снимка,само пишеш туй има,онуй има Може нещо да ни ареса
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
qnis3
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Сеп 2008, 21:32 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 27 Яну 2007, 14:42 Мнения: 459 Местоположение: Пазарджик
|
Не се продава.
Маслен радиатор и всичко останало от ТДС както и кулера.
|
|
|
|
|
|