Автор |
Съобщение |
koinov_bg
|
Заглавие: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси Публикувано на: 26 Ное 2008, 19:06 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40 Мнения: 907 Местоположение: София
Кара: мерцедес
|
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.
Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"
_________________ мерцедес!!!
http://www.sofiawars.com/register/146367/
|
|
|
|
|
nikors
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Ное 2008, 19:14 |
|
Регистриран на: 09 Ное 2008, 23:58 Мнения: 15 Местоположение: Бургас СЛИВЕН
|
м да ще има разлика защото по барзо щесе чисти от изгорелите газове но не очакваи голяма разлика ще има промяна в гласа на колата.
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Ное 2008, 20:18 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Ти първо се заинтересоваи колко пари ще ти коства това и сам ще се откажеш.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Ное 2008, 21:12 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Най-вярното във всичките приказки е ....."малко повече" - нищо повече.
т.е. - не си заслужава ...
Най-грандиозен ще е ефекта върху РАЗХОДА ....- ще се увеличи ОСЕЗАТЕЛНО!
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
piesles
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Ное 2008, 00:19 |
|
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42 Мнения: 786 Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
|
Колега защо ще хвърляш време пари и нерви като можеш да си земеш направо една двойка турбо и да не се занимаваш с глупости.
_________________ [img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]
|
|
|
|
|
ludavoda
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Ное 2008, 01:40 |
|
Регистриран на: 10 Мар 2008, 02:26 Мнения: 564 Местоположение: София
|
Аз пък мисля, че идеята е добра. Що да не го направи? Ще си оправи звука и ще се поотпуши мотора. Нема да литне, но ще има усещането, че е доста по-бърза - което е най-важното. Щото никой нема да му мери 0-100 с хронометър. Важното е той как си я усеща колата. Пък и няма да е толкова скъпо...
Филтър K&N - около 150 лв. Китайски от Илиянци - доста по-малко...
Права тръба - 100 лв. Задно спортно гърне - 80 лв.
Това е.
_________________ Просто съм такъв - вечер ставам, сутрин лягам...
|
|
|
|
|
lencha
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Ное 2008, 12:28 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 20:38 Мнения: 26 Местоположение: Варна 02 Приморски
|
По същия въпрос мисля и аз.
Сложих спортен филтър "replacment" т.е на мястото на оригиналния.
Преди да пътувам миналата седмица се отпра тръбата на задното гърне към средното и го хвърлих в багажника за да го правя в Ямбол, че тука нямах вече време.
Мога да кажа че има осезаема разлика при набиране на скорост и най-вече пре мен се усети голяма лекота при набиране след 110-120.
Така че вече съм убеден че ефекта от спортния въздушен филтър го има но трябва да се комбинира с изпускателна уредба с п овисока пропускливост.
Само че не искам задно гърне което да вдига шум а да върши работа т.е да чисти по лесно газовете
|
|
|
|
|
Trojaneca
|
Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - Публикувано на: 01 Дек 2008, 00:09 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23 Мнения: 13 Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
|
koinov_bg написа: Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече. Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече. Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.
Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"
Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави.
@lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.
_________________
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - Публикувано на: 01 Дек 2008, 03:19 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Trojaneca написа: koinov_bg написа: Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече. Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече. Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.
Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип" Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави. @lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.
Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - Публикувано на: 01 Дек 2008, 19:48 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Abarth написа: Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода
Добре го каза, че после след такива съвети, като на колегата, да няма "научих какво е хидравличен удър по трудния начин" особено с доста честосрещащите се по пътищата ни дълбоки "езера"
http://www.insbook.info/index.php?optio ... 7&Itemid=6
_________________
|
|
|
|
|
Trojaneca
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Дек 2008, 20:26 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23 Мнения: 13 Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
|
Абе все едно съм казал да го изкара под калника или долу при картера... Пък и е доказано е че по-качествените филтри тип конус, не пропускат вода(не съм го тествал де...все още )
_________________
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake
|
|
|
|
|
Alpina
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Дек 2008, 20:30 |
|
Регистриран на: 18 Окт 2007, 13:23 Мнения: 2764 Местоположение: София
Кара: Lancia Kappa 2.4jtd Lancia Dedra 2.0 Integrale S.W.
|
Колега не го приемай като заяждане но
Trojaneca написа: ...Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух...
Ти как го разбираш
_________________
|
|
|
|
|
dzver
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Дек 2008, 23:06 |
|
Регистриран на: 16 Мар 2008, 19:30 Мнения: 1261 Местоположение: София
|
Подобни щуротии правят перничани с гоуфовете си. Стават аероплани
Слагат и нещо задължително да светка по антените и пръскалките.
_________________ Comfortronic
|
|
|
|
|
koinov_bg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Дек 2008, 08:46 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40 Мнения: 907 Местоположение: София
Кара: мерцедес
|
Значи проверих в ЕМ-комплект някаде кам 100-130 лв ще ми струва далаверата за генерацията да я "отворят" и около 130,лв вилтър К&Н(или нрщо такова че незнам как се пише) ще ми се върже с поръчка от Англия.
ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи.....
_________________ мерцедес!!!
http://www.sofiawars.com/register/146367/
|
|
|
|
|
piesles
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Дек 2008, 22:11 |
|
Регистриран на: 27 Окт 2007, 00:42 Мнения: 786 Местоположение: София
Кара: Mercedes E34 AMG
|
koinov_bg написа: ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи.....
От чужбина . И тука има ама не се знае в колко добро състояние е. Даже има една Дедра в продава за около 4 -5 бона.
_________________ [img]http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/561132_3574821574608_2129036064_n.jpg[/img]
|
|
|
|
|
koinov_bg
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Дек 2008, 22:36 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 11 Окт 2008, 13:40 Мнения: 907 Местоположение: София
Кара: мерцедес
|
днеска ходих до едно сервизче на Тодор александров към новия пробив кам Военна болница,срещу ОМВ-то.Там се запознах с един пич,казва се Данчо.Говорих да ми ремонтира Дедъра и ше го напрай човека.
Питах го за допълнителен тунинг штото разбрах от един много добър приятел че е разбирач и че прави от нищо нещо.
С две думи Нова генерациа преработена от него,нови валове спортни,нова запалителна система с нови инжектори и куп такива простотии и ефекта за моята "каляска" ще бъде горе доло колкото стандартно ХФ интеграле....Цена от 1500 евро нагоре.
_________________ мерцедес!!!
http://www.sofiawars.com/register/146367/
|
|
|
|
|
MaFioSSo
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Дек 2008, 23:30 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 14 Сеп 2006, 01:41 Мнения: 269 Местоположение: София
Кара: Kappa 2.4 V.I.S
|
Силно се съмнявам че това което говориш е истина или това което са ти казали...просто или е мноооооого повече от 1500 евро
_________________ Lancia Kappa 2.4 V.I.S
|
|
|
|
|
Trojaneca
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Дек 2008, 11:42 |
|
Регистриран на: 08 Ное 2007, 15:23 Мнения: 13 Местоположение: В Троя, при хубавата Елена
|
Колега koinov_bg, в крайна сметка, какво целиш да направиш с колата? Ако просто искаш да работи по-добре, дори едно минаване на всички клеми и букси с конт. спрей и почистването им ще се отрази благоприятно. Всичко друго(филтри, чипчета, генерации...) ще има незначителен ефект.
_________________
http://www.italauto-bg.net/
2.0 20v 182A1.000 HGT Engine
*Stage 2 Cold Air Intake
|
|
|
|
|
|