www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

+ няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=14646
Страница 1 от 1

Автор:  koinov_bg [ 26 Ное 2008, 19:06 ]
Заглавие:  + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси

Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"

Автор:  nikors [ 26 Ное 2008, 19:14 ]
Заглавие: 

м да ще има разлика защото по барзо щесе чисти от изгорелите газове но не очакваи голяма разлика ще има промяна в гласа на колата.

Автор:  Pepko_Bepko [ 26 Ное 2008, 20:18 ]
Заглавие: 

Ти първо се заинтересоваи колко пари ще ти коства това и сам ще се откажеш.

Автор:  i_v_ivanov [ 26 Ное 2008, 21:12 ]
Заглавие: 

Най-вярното във всичките приказки е ....."малко повече" - нищо повече.

т.е. - не си заслужава ...

Най-грандиозен ще е ефекта върху РАЗХОДА ....- ще се увеличи ОСЕЗАТЕЛНО!

Автор:  piesles [ 27 Ное 2008, 00:19 ]
Заглавие: 

Колега защо ще хвърляш време пари и нерви като можеш да си земеш направо една двойка турбо и да не се занимаваш с глупости.

Автор:  ludavoda [ 27 Ное 2008, 01:40 ]
Заглавие: 

Аз пък мисля, че идеята е добра. Що да не го направи? Ще си оправи звука и ще се поотпуши мотора. Нема да литне, но ще има усещането, че е доста по-бърза - което е най-важното. Щото никой нема да му мери 0-100 с хронометър. Важното е той как си я усеща колата. Пък и няма да е толкова скъпо...

Филтър K&N - около 150 лв. Китайски от Илиянци - доста по-малко...
Права тръба - 100 лв. Задно спортно гърне - 80 лв.

Това е.

Автор:  lencha [ 27 Ное 2008, 12:28 ]
Заглавие: 

По същия въпрос мисля и аз.
Сложих спортен филтър "replacment" т.е на мястото на оригиналния.
Преди да пътувам миналата седмица се отпра тръбата на задното гърне към средното и го хвърлих в багажника за да го правя в Ямбол, че тука нямах вече време.
Мога да кажа че има осезаема разлика при набиране на скорост и най-вече пре мен се усети голяма лекота при набиране след 110-120.
Така че вече съм убеден че ефекта от спортния въздушен филтър го има но трябва да се комбинира с изпускателна уредба с п овисока пропускливост.
Само че не искам задно гърне което да вдига шум а да върши работа т.е да чисти по лесно газовете

Автор:  Trojaneca [ 01 Дек 2008, 00:09 ]
Заглавие:  Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -

koinov_bg написа:
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"


Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави.


@lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.

Автор:  Abarth [ 01 Дек 2008, 03:19 ]
Заглавие:  Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -

Trojaneca написа:
koinov_bg написа:
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече.
Колата шяла да тръгне осезаемо по добре.


Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип"


Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави.


@lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА.

Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода :)

Автор:  Alpina [ 01 Дек 2008, 19:48 ]
Заглавие:  Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и -

Abarth написа:
Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода :)


Добре го каза, че после след такива съвети, като на колегата, да няма "научих какво е хидравличен удър по трудния начин" особено с доста честосрещащите се по пътищата ни дълбоки "езера"

http://www.insbook.info/index.php?optio ... 7&Itemid=6

Автор:  Trojaneca [ 01 Дек 2008, 20:26 ]
Заглавие: 

Абе все едно съм казал да го изкара под калника или долу при картера... :lol: Пък и е доказано е че по-качествените филтри тип конус, не пропускат вода(не съм го тествал де...все още :lol: )

Автор:  Alpina [ 01 Дек 2008, 20:30 ]
Заглавие: 

Колега не го приемай като заяждане но

Trojaneca написа:
...Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух...


Ти как го разбираш ;)

Автор:  dzver [ 01 Дек 2008, 23:06 ]
Заглавие: 

Подобни щуротии правят перничани с гоуфовете си. Стават аероплани :wink:
Слагат и нещо задължително да светка по антените и пръскалките. :lol:

Автор:  koinov_bg [ 02 Дек 2008, 08:46 ]
Заглавие: 

Значи проверих в ЕМ-комплект някаде кам 100-130 лв ще ми струва далаверата за генерацията да я "отворят" и около 130,лв вилтър К&Н(или нрщо такова че незнам как се пише) ще ми се върже с поръчка от Англия.


ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи..... :cry:

Автор:  piesles [ 02 Дек 2008, 22:11 ]
Заглавие: 

koinov_bg написа:
ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи..... :cry:


От чужбина :D . И тука има ама не се знае в колко добро състояние е. Даже има една Дедра в продава за около 4 -5 бона.

Автор:  koinov_bg [ 02 Дек 2008, 22:36 ]
Заглавие: 

днеска ходих до едно сервизче на Тодор александров към новия пробив кам Военна болница,срещу ОМВ-то.Там се запознах с един пич,казва се Данчо.Говорих да ми ремонтира Дедъра и ше го напрай човека.

Питах го за допълнителен тунинг штото разбрах от един много добър приятел че е разбирач и че прави от нищо нещо.
С две думи Нова генерациа преработена от него,нови валове спортни,нова запалителна система с нови инжектори и куп такива простотии и ефекта за моята "каляска" ще бъде горе доло колкото стандартно ХФ интеграле....Цена от 1500 евро нагоре.

Автор:  MaFioSSo [ 02 Дек 2008, 23:30 ]
Заглавие: 

Силно се съмнявам че това което говориш е истина или това което са ти казали...просто или е мноооооого повече от 1500 евро ;)

Автор:  Trojaneca [ 04 Дек 2008, 11:42 ]
Заглавие: 

Колега koinov_bg, в крайна сметка, какво целиш да направиш с колата? Ако просто искаш да работи по-добре, дори едно минаване на всички клеми и букси с конт. спрей и почистването им ще се отрази благоприятно. Всичко друго(филтри, чипчета, генерации...) ще има незначителен ефект.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/