www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
+ няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=14646 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | koinov_bg [ 26 Ное 2008, 19:06 ] |
Заглавие: | + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - оси |
Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече. Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече. Колата шяла да тръгне осезаемо по добре. Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип" |
Автор: | nikors [ 26 Ное 2008, 19:14 ] |
Заглавие: | |
м да ще има разлика защото по барзо щесе чисти от изгорелите газове но не очакваи голяма разлика ще има промяна в гласа на колата. |
Автор: | Pepko_Bepko [ 26 Ное 2008, 20:18 ] |
Заглавие: | |
Ти първо се заинтересоваи колко пари ще ти коства това и сам ще се откажеш. |
Автор: | i_v_ivanov [ 26 Ное 2008, 21:12 ] |
Заглавие: | |
Най-вярното във всичките приказки е ....."малко повече" - нищо повече. т.е. - не си заслужава ... Най-грандиозен ще е ефекта върху РАЗХОДА ....- ще се увеличи ОСЕЗАТЕЛНО! |
Автор: | piesles [ 27 Ное 2008, 00:19 ] |
Заглавие: | |
Колега защо ще хвърляш време пари и нерви като можеш да си земеш направо една двойка турбо и да не се занимаваш с глупости. |
Автор: | ludavoda [ 27 Ное 2008, 01:40 ] |
Заглавие: | |
Аз пък мисля, че идеята е добра. Що да не го направи? Ще си оправи звука и ще се поотпуши мотора. Нема да литне, но ще има усещането, че е доста по-бърза - което е най-важното. Щото никой нема да му мери 0-100 с хронометър. Важното е той как си я усеща колата. Пък и няма да е толкова скъпо... Филтър K&N - около 150 лв. Китайски от Илиянци - доста по-малко... Права тръба - 100 лв. Задно спортно гърне - 80 лв. Това е. |
Автор: | lencha [ 27 Ное 2008, 12:28 ] |
Заглавие: | |
По същия въпрос мисля и аз. Сложих спортен филтър "replacment" т.е на мястото на оригиналния. Преди да пътувам миналата седмица се отпра тръбата на задното гърне към средното и го хвърлих в багажника за да го правя в Ямбол, че тука нямах вече време. Мога да кажа че има осезаема разлика при набиране на скорост и най-вече пре мен се усети голяма лекота при набиране след 110-120. Така че вече съм убеден че ефекта от спортния въздушен филтър го има но трябва да се комбинира с изпускателна уредба с п овисока пропускливост. Само че не искам задно гърне което да вдига шум а да върши работа т.е да чисти по лесно газовете |
Автор: | Trojaneca [ 01 Дек 2008, 00:09 ] |
Заглавие: | Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - |
koinov_bg написа: Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече.
Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече. Колата шяла да тръгне осезаемо по добре. Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип" Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави. @lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА. |
Автор: | Abarth [ 01 Дек 2008, 03:19 ] |
Заглавие: | Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - |
Trojaneca написа: koinov_bg написа: Днеска едни колеги от бифшия гараж на УБО сега НСО ми дадоха следния съвет какво мога да нправя за да отвора колата да върви малко повече. Сменяне на въздушния филтър с ОРИГИНАЛЕН КОНОСЕН който естествено не е от БГ,и преправянне на цялате генерация от "двуцевката" със един ръзмер нагоре тоест ако ми излиза на 50 мм както е при мен да я преправя цялата генерация като запаза гарнетата на 55 мм,но не повече. Колата шяла да тръгне осезаемо по добре. Колеги посъветвайте ме дали да инвестирам в това начинание или не си заслужава.Като имате на предвит че съм инвестирал за "чип" Тъй. Филтър тип "конус"...K&N или JR. Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух. Малко играчка с дросела - чистене от "нагара", образувал се в процеса на ползване на автомобила. Виж си свещите и кабелите дали са читави. @lencha, такова отворено гърне, което хем да "чисти" газове, хем да не вдига шум НЯМА. Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода |
Автор: | Alpina [ 01 Дек 2008, 19:48 ] |
Заглавие: | Re: + няколко % повече мощност за нашите машинки:+-сове и - |
Abarth написа: Да и колкото по надолу е филтъра толкова повече се пълни с вода
Добре го каза, че после след такива съвети, като на колегата, да няма "научих какво е хидравличен удър по трудния начин" особено с доста честосрещащите се по пътищата ни дълбоки "езера" http://www.insbook.info/index.php?optio ... 7&Itemid=6 |
Автор: | Trojaneca [ 01 Дек 2008, 20:26 ] |
Заглавие: | |
Абе все едно съм казал да го изкара под калника или долу при картера... Пък и е доказано е че по-качествените филтри тип конус, не пропускат вода(не съм го тествал де...все още ) |
Автор: | Alpina [ 01 Дек 2008, 20:30 ] |
Заглавие: | |
Колега не го приемай като заяждане но Trojaneca написа: ...Тръба към него, която да го изведе възможно по-ниско, да има достъп до студен въздух...
Ти как го разбираш |
Автор: | dzver [ 01 Дек 2008, 23:06 ] |
Заглавие: | |
Подобни щуротии правят перничани с гоуфовете си. Стават аероплани Слагат и нещо задължително да светка по антените и пръскалките. |
Автор: | koinov_bg [ 02 Дек 2008, 08:46 ] |
Заглавие: | |
Значи проверих в ЕМ-комплект някаде кам 100-130 лв ще ми струва далаверата за генерацията да я "отворят" и около 130,лв вилтър К&Н(или нрщо такова че незнам как се пише) ще ми се върже с поръчка от Англия. ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи..... |
Автор: | piesles [ 02 Дек 2008, 22:11 ] |
Заглавие: | |
koinov_bg написа: ПС а с колко ще се овеличи разхода усезаемо ли ще бъде???А за колегата дето ми вика да си зема Турбо бегачка...Колега от каде да си намера Турбо бегачка читава и да е след 94-та година???То не че моята е много читава че изревах за валове и повдигачи.....
От чужбина . И тука има ама не се знае в колко добро състояние е. Даже има една Дедра в продава за около 4 -5 бона. |
Автор: | koinov_bg [ 02 Дек 2008, 22:36 ] |
Заглавие: | |
днеска ходих до едно сервизче на Тодор александров към новия пробив кам Военна болница,срещу ОМВ-то.Там се запознах с един пич,казва се Данчо.Говорих да ми ремонтира Дедъра и ше го напрай човека. Питах го за допълнителен тунинг штото разбрах от един много добър приятел че е разбирач и че прави от нищо нещо. С две думи Нова генерациа преработена от него,нови валове спортни,нова запалителна система с нови инжектори и куп такива простотии и ефекта за моята "каляска" ще бъде горе доло колкото стандартно ХФ интеграле....Цена от 1500 евро нагоре. |
Автор: | MaFioSSo [ 02 Дек 2008, 23:30 ] |
Заглавие: | |
Силно се съмнявам че това което говориш е истина или това което са ти казали...просто или е мноооооого повече от 1500 евро |
Автор: | Trojaneca [ 04 Дек 2008, 11:42 ] |
Заглавие: | |
Колега koinov_bg, в крайна сметка, какво целиш да направиш с колата? Ако просто искаш да работи по-добре, дори едно минаване на всички клеми и букси с конт. спрей и почистването им ще се отрази благоприятно. Всичко друго(филтри, чипчета, генерации...) ще има незначителен ефект. |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |