Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2005, 20:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Моита гарнитура за 1600 ХФ ТУРБО по каталог е метална.Вие метални ли изпозвате металната е доста яка и не би трябвало да имате проблеми с нея.Виждал съм да ги полирват ,но дали има ефект маи божа работа.А за увеличение на смуквателните портове със сигорност ще промените работата на мотора.Съмнява ме да е към по-добро обаче.Чакам с интерес резултата.Признавам си и на мен ми е минавало през ъкъла ама ме шобе да пробвам.

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2005, 14:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Pepko_Bepko написа:
Моита гарнитура за 1600 ХФ ТУРБО по каталог е метална.Вие метални ли изпозвате металната е доста яка и не би трябвало да имате проблеми с нея.Виждал съм да ги полирват ,но дали има ефект маи божа работа.А за увеличение на смуквателните портове със сигорност ще промените работата на мотора.Съмнява ме да е към по-добро обаче.Чакам с интерес резултата.Признавам си и на мен ми е минавало през ъкъла ама ме шобе да пробвам.
Ако не стане с тази глава ще купиме нова 8)
Пари за харчене има :wink:

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2005, 14:51 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
турбо главата е еднаква с нормалната глава нали ?Разликата е само в колекторите и валовете....

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2005, 15:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Pepko_Bepko написа:
турбо главата е еднаква с нормалната глава нали ?Разликата е само в колекторите и валовете....
да

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Окт 2005, 15:11 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
и аз така знам но никога не съм ги налагал двете глави да ги сравнявам.Разликата във валовете се вижда от самолет.
Твоите бутала кви са можеш ли да покажеш снимка...

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Ное 2005, 23:56 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Нямам снимки :)
Но се надявам скоро да има поместени :wink:

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Ное 2005, 23:11 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
сега да допълня малко
главата беше свалена поради прогоряла гарнитура на главата
обаче решихме да видим дали ще има някакъв ефект ако се заиграем



смукателните портове са обработени
Изображение

Изображение



клапаните са почистени и полирани

Изображение

Изображение





главата е сглобена
Изображение




за колегата Пепко_Бепко
Изображение




използват се само качествени материали
Изображение





гарнитура на изпускателните колектори към главата

преди
Изображение

след обработка
Изображение


и гарнитурата на смикателните колектори е напасвана
Изображение


а тук се вижда колко е зле изработката на фабричният изпускателен колектор
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Ное 2005, 12:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
Благодаря ти за снимките.Челото на тези бутала е доста различно от на моите бутала.Моите даже са леко изпъкнали сравнение с вашите.Имам ги на снимка но сега нямам възможност да я кача.Как мислите кое е по добре.Да увеличиш малко от надува на турбината или да качиш малко от сгъстяването?

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 06 Ное 2005, 20:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Сега , първите ми впечатления са...:
Ами карам на 0.6 бара в момента разликите са следните , колата е значително по бавна , демек ускорява до някъде , но нямам почети никакав лаг
Сменихме блоу оффа и започна да се развърта по бързо турбинката след превключване,
Засега ще се кара на 0.6-0.9 бара докато регулираме клапаните че някои потракват , други са тесни ;)
Оттам надявам се скоро да се кача на дино и да постна графики ,
Следва други допълнения , но за момента съм социално слаб :)
Общо взето мисля че малко понамалихме лага с тунинга по главата , още не ми се иска да я напъвам на 1.5 бара за да кажа дали върви повече :)
Но скоро ще и сцепа дупето :twisted:

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2005, 00:09 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
HF написа:
...Сменихме блоу ...

що бе нали ти беше здрав :?: :roll:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2005, 00:13 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Pepko_Bepko написа:
Благодаря ти за снимките.Челото на тези бутала е доста различно от на моите бутала.Моите даже са леко изпъкнали сравнение с вашите.Имам ги на снимка но сега нямам възможност да я кача.Как мислите кое е по добре.Да увеличиш малко от надува на турбината или да качиш малко от сгъстяването?

определено е по-добре да повишиш надува
при повишаване на степента на сгъстяване ще има по-голяма опасност от детонаций
а по принцип всяка една система е преоразмерена и ако колата ти стандартно работи до 0,8 бара, то ще има възможност да формира сместа поне до 1 бар

чувал съм за мойта кола, че имала таблици в ЕКУ-то за до 1,2 бара


Последна промяна hf hpe на 21 Ное 2005, 11:23, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2005, 00:36 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
hf hpe написа:
HF написа:
...Сменихме блоу ...

що бе нали ти беше здрав :?: :roll:
Абе...друго се оказа :)

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2005, 00:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Сега като карам на 0.6 направо ми се реве...
Мисля че нормалния надув е 1.1-1.2 бара и е безопасен за колата

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Ное 2005, 11:02 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
HF написа:
Сега като карам на 0.6 направо ми се реве...
Мисля че нормалния надув е 1.1-1.2 бара и е безопасен за колата

да, но не и по вандалският начин който правиш ти


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Ное 2005, 19:31 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
От днес отново съм в играта с 1.1 бара :)

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Ное 2005, 19:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Ето това следва по колата, чакам коментари ;)
Според мен е от някое ЕВО :roll:


Прикачени файлове:
Resize of Image(536).jpg
Resize of Image(536).jpg [ 51.74 KiB | Прегледано 3866 пъти ]
Resize of Image(535).jpg
Resize of Image(535).jpg [ 54.16 KiB | Прегледано 3866 пъти ]

_________________
Баба ланча 2.0???
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Ное 2005, 21:23 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04
Мнения: 1893
Местоположение: Варна, Ямбол
На евото е по-голям,по-прилича на 1600хф...

_________________
Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!



Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Ное 2005, 22:19 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
Pepko_Bepko написа:
На евото е по-голям,по-прилича на 1600хф...
Бе моя оригиналния е по малък!
и е с пластмасови казани!

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Ное 2005, 10:57 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
така по спомени и според мен е от ево

но според мен единственно ще има ефект ако е front mounted


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 15 Ное 2005, 11:42 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Дек 2004, 23:13
Мнения: 349
Местоположение: София
hf hpe написа:
така по спомени и според мен е от ево

но според мен единственно ще има ефект ако е front mounted
ДА се надяваме да намалеят и детонациите , сега ще я кача на дино с стария и ще постна графики

_________________
Баба ланча 2.0???


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 4 [ 75 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов