Автор |
Съобщение |
BORCHEV
|
Заглавие: колектори, турбини, чипове, гърнета...на дедра 2.0 турбо Публикувано на: 26 Яну 2009, 13:50 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
...подхванал съм да правя кочинката но има разни работи които грам не са ми ясни
като за начало колектора на 4-ти цилиндър не може да прилепне там от колекторите-било с каплава гарниутра и веело от там и незнам от какво така се е получило но сега с нова гарнитура и колкото и да се стяга не може да легне плътно и трещи ужасно от там-от сервиза ми казаха че трябвало да се ходи на на стругар да се изпили и да се изравни всичко....което ме навежда на няколко мисли...имам и фиат крома 2.0 турбо с турбина от фиат купе турбо...демек най вероятно по голяма....дали не може да я забия направо голямата турбина+колектора от фиатовския мотор на ланчиата....и понеже ланчиата има чип как и колко ще ми стръва евентуално ако може да се пренастрои, защото предполагам че е необходимо....другото което ми идва на акъл е правени колектори...как стоят нещата там, ефекта заслужава ли си и горе долу колко парички ще ми коства това удоволствие, а също и за полиране на колекторите-четох че имало файда и мощноста е една идея повече ...и за гърнетата...мисля да слагам само тръба с голямо фи+крайно гърне-имам от онези голямите илиенските които са си реално почти гърнета
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 14:02 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Да ти направят хубав колектор струва към 800-900лв.От Кромата ще стане ако е 8 клапанова.
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 14:08 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
отпада изработката на колектор при тая цена ....забивам от кромата тогава-8 клапановата е да
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 14:57 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Крома-та турбо е само 8 клапанова, но ако си с турбина от Купе то тя е Т25, докато при Крома и Дедра е Т3, така че хубаво погледни виж, прецени и реши
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 15:03 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Tie написа: Крома-та турбо е само 8 клапанова, но ако си с турбина от Купе то тя е Т25, докато при Крома и Дедра е Т3, така че хубаво погледни виж, прецени и реши
В грешка си колега.Купето е с Т3.С Т25 са Тема и Капа 2.0 16v турбо
|
|
|
|
|
Tie
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 18:01 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 09 Яну 2007, 20:10 Мнения: 177 Местоположение: София 11 Красна Поляна
|
Ами и аз така знаех, но колега който си доработва купе-то ми каза че от неговата е свалил Т 25-ца Нека кажат по-знаещите
|
|
|
|
|
ivanko_rs
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 19:42 |
|
Регистриран на: 27 Мар 2006, 11:41 Мнения: 1169
|
Аз на мойта съм с Т3 и не е барана как е сложена в завода.
_________________ Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
|
|
|
|
|
BORCHEV
|
Заглавие: Публикувано на: 26 Яну 2009, 20:14 |
|
Регистриран на: 05 Май 2005, 17:12 Мнения: 134 Местоположение: София, Разсадника
|
демек да си оставям тая си така ли
|
|
|
|
|
|