Автор |
Съобщение |
hf hpe
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 09 Май 2011, 22:22 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
от снимката не разбирам какво им е прецакал принципно тези биели търпят корекция но си трябва борщанга, не струг
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 10 Май 2011, 00:06 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
ами от снимката особено несе вижда; снимах ги закопчениса на бутален болт и няма две еднакви в телата при лагерите,дори едната ще остави с недоход буталото с близо 1мм,дефакто център център на биелата е различен... правиги на шепинг с въртящ нож,но неможе се земе точна база...
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 10 Май 2011, 12:32 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Аман от майстори! Само това мога да кажа, ти да се съсипеш по колата да я правиш, пари да даваш и накрая накой за половин час да скапе всичко и да кажа: "Еми сори ама не стана." ?!!?
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 10 Май 2011, 21:45 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Da_Fuse написа: Аман от майстори! Само това мога да кажа, ти да се съсипеш по колата да я правиш, пари да даваш и накрая накой за половин час да скапе всичко и да кажа: "Еми сори ама не стана." ?!!? и аз адски се подразних само невиноста на самия човек ме накара дасе здържа,и не за друго ама го попитах 10-т пъти дали гарантира,че колата не търпи компромис всичко е на макс... но както и дае вече са за скраб...
|
|
|
|
|
koceto_8
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 11 Май 2011, 12:17 |
|
Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33 Мнения: 1285 Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
|
Запази ги тези биели. Дай инфо има ли по-голям размер лагери и ще пробваме да ги преправим. Аз имам собствена машина Хеклер&Кох 3-осна цифрова, която хваща една-две стотни линеен размер без проблем. Разстъргващи глави също има. Отворите с точност <0.01мм стават с хубава глава Има и 4-осна цифрова машина на която можем да премерим резултата с точност 0.01мм. Елипси, отклонение от успоредност на осите на двата отвора, отклонение от линейните размери и др. Направа на шприц-форма или щанца е не по-малко прецизна работа. Не съм правил биели, но мисля че ще се справя. Практически отклонение от размера на отвора около 0.01мм е постижимо. Отклонение от линейните размери (разстояние между отворите) под 0.02мм Ако имаш мерак драсни едно лично да се разберем кога може да дойдат тука биелите. Пари за тая работа не искам. Кефи ме начинанието и работата е подарък от мен. П.С. Аз лично бих закрепил един бутален болт на машината (опипва се болта от всички страни с часовник, строго перпендикулярен на масата и се нулира координатната система в центъра му), после нахлузвам едната биела на него. Ако е нужно се подлагат пластини за да остане биелата така, че при стягането осите на отворите да са перпендикулярни на масата. Пристягам леко и пак с часовник опипвам леглото да е в една линия (Х координата) с болта. Почуква се леко докато застане на място и се стяга здраво. Проверка пак с часовника да не се е разместило при дозатягането. Отмества се машината на нужното междуцентрово разстояние и с разточната глава започва екшъна. После и останалите легла на другите биели без да свалям болта докато не приключа с всичките. Хода на всички бутала ще е еднакъв с до 0.01мм отклонение.
_________________ Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс Lybra SW 1.9 JTD 110кс Punto 1.9D 60кс Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 11 Май 2011, 22:42 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
колянов вал от 1,9TD,два атмосферни разпределителни и биели от купе ме зарадваха днес,биелите имат 0,02 отклонение но ще видиме как се движя с времето може да прибегна до услугите на колегата''koceto_8''за което много благодаря,,,
Прикачени файлове: |
4asti.JPG [ 80.16 KiB | Прегледано 4675 пъти ]
|
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 12 Май 2011, 10:50 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
От каква кола е този колянов вал, та е с по 4 дупки на основните лагери? Мисля че съм виждал такъв на Делта 1 дизел. Кажи все пак?
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 12 Май 2011, 17:29 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
VET написа: От каква кола е този колянов вал, та е с по 4 дупки на основните лагери? Мисля че съм виждал такъв на Делта 1 дизел. Кажи все пак? ами мисля,че е от призма 1,9 купих го ама колата вече е нямаше човека каза,че е било призма 1,9тд после казаваше без турбо истината е 1,9
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 14 Май 2011, 22:10 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 20 Май 2011, 07:36 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
колата движи вече от един два дена,но налягането на маслото не е както преди с другия вал сега по-ниско явно защото е с 4-и отвора на основните шийки,иначе е мерен вала няма под размер дани... и с тея атмосферните раз.валове е доста шумна от към клапани досега несъм карал с такива и ми направи впечетление,а са регулирани по аутодатата...
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 20 Май 2011, 08:52 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
С колко горе-долу падна налягането?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 20 Май 2011, 16:55 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
joro66 написа: С колко горе-долу падна налягането? ами с една единица навсякаде... примерно преди на 70 градуса масло на празен ход беше 2,5, сега е малко над 1.5,иначе на тези градуси на 4000об/мин има 4,5 налягане което е добре... незнам дали самата помпа нее позатрила некоя частица от отломките на лагерите,но аз е гледах несе видя нищо имам помпа от призма дизел май от кадето е и вала незнам несъм я отварял ама маи там колелата са 13мм един познат така твърди и ако е така трябва да е с по-голям дебит...
|
|
|
|
|
1912
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 20 Май 2011, 19:03 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06 Мнения: 224 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
отивай да си взимаш биелите
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 20 Май 2011, 23:12 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Само дето от дизел помпа не става на бензин. По други са помпите.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 28 Авг 2011, 11:28 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
ето как се готвиме за 11.09.2011 тук... след драга в сливен трябваше дасе прибегне към направа на усилен притискател иначе неможе дасе предаде мощноста в гумите,изрезах още половин слънце от друг притискател и го поставих върху другия по-дълги нитове при стругар,доработих огледалото зада доиде натяга на 4мм мисля даже ако се остави 3мм ще е още по-добре,че сега педала е малко твърд ама се свиква ... ...друга турбина с външен геит и чугун 48,която пасна супер като дани колата тръгва по рано от 63-та и засега до 1,2 както е не затапва,управлението с външния геит е доста по прецизно... поради не възможноста дасе снабдя с истинска гарнитура за главата,или по точно в проспийд има налични но искат о-ринг на блока,направих един експеримен след консултация с приятел които кара така;нарязах около диаметъра на цилиндрите на блока канал с ширина 0,8 и дълбочина 0,4 кадето трябва дасе забие металната част от гарнитурата уверява,че проблем няма така но щеси покаже...
Прикачени файлове: |
бббббббб.JPG [ 313.93 KiB | Прегледано 4383 пъти ]
|
geit.JPG [ 126.11 KiB | Прегледано 4383 пъти ]
|
=.JPG [ 89.42 KiB | Прегледано 4383 пъти ]
|
;;;.JPG [ 163.03 KiB | Прегледано 4383 пъти ]
|
,,,,,,.JPG [ 91.84 KiB | Прегледано 4383 пъти ]
|
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 28 Авг 2011, 20:20 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Веско, да имаш за продан случайно оригинален соленоид от дедра турбо дето е за регулиране на буста, че моя дето го имам се оказа че не става. Може и на лични.
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 28 Авг 2011, 23:06 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
в канала се поставя тел за да се получи това което искаш
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 29 Авг 2011, 04:43 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
hf hpe написа: в канала се поставя тел за да се получи това което искаш по-принцип да,ама и така имало ефект уж,при стягането гарнитурата оляга 3 десети които влизат в канала и я държат
|
|
|
|
|
|