Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Продължение на темата тунинг на делта hf
 Мнение Публикувано на: 19 Фев 2009, 22:41 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
След известен застои пак малко работа по делтата.Колата е споменатата вече делта 1.6 хф с двигател 2.0 8 v интеграле.Назнаино зашто и причината за разглобяването на колата беше задрал биелен лагер на 2-ри цилиндар :!: Цялата таз работа стана необеснимо на мен и до днес :? Не беше палена около 10-на дни колата запалих я работи около 2-3 минути на празен ход два пьти форсаж на място и угасна.След оъварянето на мотора описания 2-ри цилиндар задрал,мерене на шиики биели така нататак вапросната шиика 1-на десета под размер биелата елипса и филм-трябвами колянов вал биели лагери и др. принадлежности за зглобяването,това преди два месеца.Излезна ми една Арджента прес това време като на сляпо я купих без да знам дали мога да ползвам нешто от нея,разглобих я и вала с малко работа по двуграма на маслената помпа стана прявя сметка да ползвам и биелите но се чудя дали да запуша маслените праскалки на биелите дали ако са в деиствие налягането няма да падне.Поради невазмошта да намеря в бг лагери глико или намирах само с порачка 10 дни днес доидоха лагери основни и биелни на АЕ сигменти Гьоце гарнитура ще ползвам както до сега Паен.Утре работа :)


Прикачени файлове:
IMG003.JPG
IMG003.JPG [ 42.66 KiB | Прегледано 7396 пъти ]


Последна промяна veskol на 28 Ное 2010, 21:36, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Фев 2009, 13:19 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти колега, претегли двата вала да видиш дали имат разлики в масата. Биелите съм почти сигурен че са различни от твоите и се стягат с различни килограми. И незнам защо ама това което си снимал не ми приличат на биелни лагери.

Между другото, не се ядосвай че не си намерил Глико, защото си залагам главата, че АЕ-то и Гликото ги произвеждат в един и същи завод в Китай. Защото няма обяснение факта, че сложени един до друг черупките и са абсолютно еднакви и показват еднакви отклонения като ги стегнеш в биела или в тунела.

Абе аман от ментета в тая България.

успех с ремонта.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Фев 2009, 15:38 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Да това са оснвните лагери които сам пропуснал да пиша,че са в това састояние а относно разликата в валовете ще ги сравня и ще пиша :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Фев 2009, 22:12 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Днес сложихме вала в блока и вьрзахме буталата,не сам изолирал маслените отвори дано не даде отражение на налягането иначе биелите са еднакви с тез оригиналните овен,че са стягат с гаики :| мисля да компенсирам налягането с една подложна шаибичка преди пружината на маслената помпа,но незнам ефекта, досега не сьм правил този опит :!:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Фев 2009, 00:09 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Здрасти колега, биелите са различни от твоите, мисля че бяха по-тежки от твоите и се стягат с 8 килограма, но най-добре провери някъде. По втория въпрос за маслената помпа, какво си мислиш, че ще постигнеш като сложиш шайба на пружината на помпата. Тази пружина не определя налягането и дебита на помпата. Това всъщност е клапана за свръх налягане на помпата, и единственото което ще постигнеш като натегнеш клапана е като запалиш на студено да си видиш маслото на земята под двигателя.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Фев 2009, 00:17 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 715
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
А щеката ще пробие капака и ще отлети в космоса? :wink:

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Фев 2009, 10:16 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
VET написа:
Здрасти колега, биелите са различни от твоите, мисля че бяха по-тежки от твоите и се стягат с 8 килограма, но най-добре провери някъде. По втория въпрос за маслената помпа, какво си мислиш, че ще постигнеш като сложиш шайба на пружината на помпата. Тази пружина не определя налягането и дебита на помпата. Това всъщност е клапана за свръх налягане на помпата, и единственото което ще постигнеш като натегнеш клапана е като запалиш на студено да си видиш маслото на земята под двигателя.
Тука се льжеш колега относно биелите заштото ги тегких и разликата е точно обратната по леки са с малко доколкото е прав магазинския кантар, :) а другата разлика били мие посочил ако има такава.Сложих и вала но него хвана до 10кг и остана не сравнен,а за другия вапрос незнам дали е точно както го пишеш относно маслената помпа,по скоро може би ще има ефект но в налягането а дебита ще е сьстия ,нямам представа затуи се консултирам :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 21 Фев 2009, 10:18 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
lubo_Y10 написа:
А щеката ще пробие капака и ще отлети в космоса? :wink:
Предполагам от личен опит го знаеш :D :!:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2009, 20:28 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Блока е вече вьтре и работата по главата е завьршена сменени са изпускателните клапани защото старите имаха язви при коносчето на леглото на клапана които след заврьштането от маистора несе бяха загубили,трил е изглежда и по отворите ама нешто неми хареса "клас на грапавост
' и се наложи и аз даси поиграя :? главата ще е затварям с атмосверни валове на които единия се наложи дасе фрезова каналчето за зацепването на делкото но работата стана,.Някои имали идея с каква хлабина да оставя клапаните в тоз случаи?Иначе си направих раздвижни колела за валовете , които е зацепвал така да помага :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2009, 00:13 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Колата е боядисана вече :) ето и някоя снимка,има още дребни неща за качване като например емблемки мигачи по калниците предно стакло но дреболии.Иначе двигатела сабран и е вьтре трябва дасе монтира вапросното турбо което направих бартер с Т25-чка,за Т3 Т4 което според мен е китаиче макар ,че човека тварди че несам прав но...предстои правене на паип и на преходник дасе варже мазането общо взето дасе подкара колата задасе види каквое и щое :!: Някои карал лие с такава турбина А/R 63 на горештата и A/R50 на студената част да изкаже мнение.


Прикачени файлове:
5.JPG
5.JPG [ 193.44 KiB | Прегледано 7398 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2009, 11:59 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26
Мнения: 1127
Местоположение: Асеновград
Браво колеги.Много се радвам да я видя вече боядисана.Яд ме е ,че не щракнахме по една снимка миналия път.Много арна е така боядисанка.Поздрави от Асеновград.

_________________
LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
Изображение
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2009, 19:05 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Днес доидоха и трабите с колената разтоварващия клапан,направата на генерацията след турбото ми отне цял ден подчти колкото и лесна да изглейда си има рязане пасване и т.н. но стана даже не бях предвидил едно парче и се налойи да ползвам нераждавеика :) .Иначе турбото се закопча на фланеца на колектора след малко реглаж на студената и топлата част,и изкривяване на лоста на геита дане опира в кожуха на скоростите.Ватре изглежда в топ састояние като изключим луфта които е в допостими норми според мен но давидим като се подкара как щее.Водния радиятор се наложи да се измести с 2-3см напреде зада не опира в корпуса на турбото ,макар и след изместването е малко платно до винтилатора но му поставих предпазна ламарина и смятам ,че няма да има проблем.Кулера които си напазарувах преди време от едно човече което ми каза ,че продава iveco turbo daily на части и след предварителна уговорка на размерите ми каза ,че твае кулера за мен,и наистина размерите са ок но мисе струва ,че е правен от два ланчови и е заварян в средата но твае което виждам немисе вярва сток кулер да има снадка в средата иначе не издиша от никаде.Твае за днес утре в Сливен на драг и в понеделник пак :wink:после и снимки ,че нешто нета е ужас.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2009, 22:47 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
http://www.snimka.bg/album.php?album_id=371964


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2009, 12:44 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
имай предвид, че смесите ще обеднеят и може да стане рисковано да се дава цялата газ :idea:
Ще трябва мерене и настройки.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Май 2009, 21:14 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
ici написа:
имай предвид, че смесите ще обеднеят и може да стане рисковано да се дава цялата газ :idea:
Ще трябва мерене и настройки.
Да непремено ,ще се мери и настроива,налягането щесе дига в процеса на настроика спрямо смесите.Предстои запалването и няколко километра разработка по описания от вас метод в една тема,днес си взех и масло TOTAL 15w40 минерално за разработката,а иначе се чудя колко километра трябват за олягането на сигментите процеса неби трябва дае повече от 300-400км все пак нее шлаифан блока не, че е проблем колко трябва даса километрите ама да знам кога нештата са горе доло в синхрон :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Май 2009, 22:29 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Днес след монтажа на кулера и врьзването на маркучите до дросела и след три четри завартания колата запали :) ,парвите впечатления са;ефекта от подлагането на шаиба на пружинката на високото налягане на маслената помпа,налягането е доста по добре от преди едвали се далжи само на това ,че лагерите са нови ,а и сега както сам описал по горе в темата сам с атмосферни биели които праскалките са деистващи,другото което забелязах е че работата на празен ход е под 800 об/мин. и е дста не равномерна ,но тва сигорно е от раздвижните колела които може би неса савсем на стандартните белези,и наи стряскаштото впечатление е че турбото което е с допостим луфт не даржи маслото прокапа в горештата част :( ито след 10 минути работа на празен ход представям си ако го изпьржиш на 1-бар налягане :D направо ужас, утре сваляне и ...


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Юни 2009, 17:11 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
през миналата седмица турбото доиде от ремонт и го качих ,но с таз турбина немога да дигна един бар колата става бедна, на 08-09 налягане дава 15-ки на g-tech на права която има видима денивелация,всичко ок време за настроики...оп стандартния компютьр здаде багажа незнаино зашто, :( но всепак предупреди :D , дигна оборотите на празен ход без причино и даржеше 3000 об/мин все едно дросела е на половина отворен така няколко паленета и проследяване на причината до момента в които отказа да запали вьобште и позната миризма на кабели изгорели,след отварянето на капаците на комютьра ко да видиш все едно аец ватре ...абе ужас потрагнало е не варви и не варви :) ако някои може да помогне да пише ще сам благодарен на бсякви предложения за да запали туи чучио.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2009, 13:23 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Купих си еку от интеграле 8v, но не пали пак таз.....явно иска промяна на някои пинове по буксата някои има схема на такова еку или от каде може дае погледна,благодаря предварително


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:04 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Вече мога дасе похваля,че колата е готова (демек е на пьтя),има още няколко дребни неща за довьршване но твае по важно че имам вече над 500км,и засега няма ядове,след като бях пряко засегнат от тази криза намерих средства да изпратя турбото за ремонт,за подмяна на краините стьпала на инжекторите на мегата ,и още куп неща които трябваха зада може дасе движи колата.А относно положението с компютьра които бе изгорял благодарение на един оголен плюс в исталацията стана така,че елементите които рьководят картата за запалването саси абсолютно здрави и отново се ползва, сега ми трябва широколентова сонда с която дасе настроят смесите, ето и някоя снимка.

http://veskol.snimka.bg/tuning/1234.429965.15286797


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:28 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
мноо арна бре танасее

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 5 [ 98 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов