Автор |
Съобщение |
veskol
|
Заглавие: Продължение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 19 Фев 2009, 22:41 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
След известен застои пак малко работа по делтата.Колата е споменатата вече делта 1.6 хф с двигател 2.0 8 v интеграле.Назнаино зашто и причината за разглобяването на колата беше задрал биелен лагер на 2-ри цилиндар Цялата таз работа стана необеснимо на мен и до днес Не беше палена около 10-на дни колата запалих я работи около 2-3 минути на празен ход два пьти форсаж на място и угасна.След оъварянето на мотора описания 2-ри цилиндар задрал,мерене на шиики биели така нататак вапросната шиика 1-на десета под размер биелата елипса и филм-трябвами колянов вал биели лагери и др. принадлежности за зглобяването,това преди два месеца.Излезна ми една Арджента прес това време като на сляпо я купих без да знам дали мога да ползвам нешто от нея,разглобих я и вала с малко работа по двуграма на маслената помпа стана прявя сметка да ползвам и биелите но се чудя дали да запуша маслените праскалки на биелите дали ако са в деиствие налягането няма да падне.Поради невазмошта да намеря в бг лагери глико или намирах само с порачка 10 дни днес доидоха лагери основни и биелни на АЕ сигменти Гьоце гарнитура ще ползвам както до сега Паен.Утре работа
Прикачени файлове: |
IMG003.JPG [ 42.66 KiB | Прегледано 7396 пъти ]
|
Последна промяна veskol на 28 Ное 2010, 21:36, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2009, 13:19 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здрасти колега, претегли двата вала да видиш дали имат разлики в масата. Биелите съм почти сигурен че са различни от твоите и се стягат с различни килограми. И незнам защо ама това което си снимал не ми приличат на биелни лагери.
Между другото, не се ядосвай че не си намерил Глико, защото си залагам главата, че АЕ-то и Гликото ги произвеждат в един и същи завод в Китай. Защото няма обяснение факта, че сложени един до друг черупките и са абсолютно еднакви и показват еднакви отклонения като ги стегнеш в биела или в тунела.
Абе аман от ментета в тая България.
успех с ремонта.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2009, 15:38 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Да това са оснвните лагери които сам пропуснал да пиша,че са в това састояние а относно разликата в валовете ще ги сравня и ще пиша
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2009, 22:12 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Днес сложихме вала в блока и вьрзахме буталата,не сам изолирал маслените отвори дано не даде отражение на налягането иначе биелите са еднакви с тез оригиналните овен,че са стягат с гаики мисля да компенсирам налягането с една подложна шаибичка преди пружината на маслената помпа,но незнам ефекта, досега не сьм правил този опит
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Фев 2009, 00:09 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Здрасти колега, биелите са различни от твоите, мисля че бяха по-тежки от твоите и се стягат с 8 килограма, но най-добре провери някъде. По втория въпрос за маслената помпа, какво си мислиш, че ще постигнеш като сложиш шайба на пружината на помпата. Тази пружина не определя налягането и дебита на помпата. Това всъщност е клапана за свръх налягане на помпата, и единственото което ще постигнеш като натегнеш клапана е като запалиш на студено да си видиш маслото на земята под двигателя.
|
|
|
|
|
lubo_Y10
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Фев 2009, 00:17 |
|
Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45 Мнения: 715 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
|
А щеката ще пробие капака и ще отлети в космоса?
_________________ Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Фев 2009, 10:16 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
VET написа: Здрасти колега, биелите са различни от твоите, мисля че бяха по-тежки от твоите и се стягат с 8 килограма, но най-добре провери някъде. По втория въпрос за маслената помпа, какво си мислиш, че ще постигнеш като сложиш шайба на пружината на помпата. Тази пружина не определя налягането и дебита на помпата. Това всъщност е клапана за свръх налягане на помпата, и единственото което ще постигнеш като натегнеш клапана е като запалиш на студено да си видиш маслото на земята под двигателя. Тука се льжеш колега относно биелите заштото ги тегких и разликата е точно обратната по леки са с малко доколкото е прав магазинския кантар, а другата разлика били мие посочил ако има такава.Сложих и вала но него хвана до 10кг и остана не сравнен,а за другия вапрос незнам дали е точно както го пишеш относно маслената помпа,по скоро може би ще има ефект но в налягането а дебита ще е сьстия ,нямам представа затуи се консултирам
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 21 Фев 2009, 10:18 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
lubo_Y10 написа: А щеката ще пробие капака и ще отлети в космоса? Предполагам от личен опит го знаеш
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 27 Фев 2009, 20:28 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Блока е вече вьтре и работата по главата е завьршена сменени са изпускателните клапани защото старите имаха язви при коносчето на леглото на клапана които след заврьштането от маистора несе бяха загубили,трил е изглежда и по отворите ама нешто неми хареса "клас на грапавост
' и се наложи и аз даси поиграя главата ще е затварям с атмосверни валове на които единия се наложи дасе фрезова каналчето за зацепването на делкото но работата стана,.Някои имали идея с каква хлабина да оставя клапаните в тоз случаи?Иначе си направих раздвижни колела за валовете , които е зацепвал така да помага
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 00:13 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Колата е боядисана вече ето и някоя снимка,има още дребни неща за качване като например емблемки мигачи по калниците предно стакло но дреболии.Иначе двигатела сабран и е вьтре трябва дасе монтира вапросното турбо което направих бартер с Т25-чка,за Т3 Т4 което според мен е китаиче макар ,че човека тварди че несам прав но...предстои правене на паип и на преходник дасе варже мазането общо взето дасе подкара колата задасе види каквое и щое Някои карал лие с такава турбина А/R 63 на горештата и A/R50 на студената част да изкаже мнение.
Прикачени файлове: |
5.JPG [ 193.44 KiB | Прегледано 7398 пъти ]
|
|
|
|
|
|
filter
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 11:59 |
|
Регистриран на: 30 Сеп 2004, 17:26 Мнения: 1127 Местоположение: Асеновград
|
Браво колеги.Много се радвам да я видя вече боядисана.Яд ме е ,че не щракнахме по една снимка миналия път.Много арна е така боядисанка.Поздрави от Асеновград.
_________________ LANCIA DELTA II 1.6 ie 55kW/835 C 1.000
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 19:05 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Днес доидоха и трабите с колената разтоварващия клапан,направата на генерацията след турбото ми отне цял ден подчти колкото и лесна да изглейда си има рязане пасване и т.н. но стана даже не бях предвидил едно парче и се налойи да ползвам нераждавеика .Иначе турбото се закопча на фланеца на колектора след малко реглаж на студената и топлата част,и изкривяване на лоста на геита дане опира в кожуха на скоростите.Ватре изглежда в топ састояние като изключим луфта които е в допостими норми според мен но давидим като се подкара как щее.Водния радиятор се наложи да се измести с 2-3см напреде зада не опира в корпуса на турбото ,макар и след изместването е малко платно до винтилатора но му поставих предпазна ламарина и смятам ,че няма да има проблем.Кулера които си напазарувах преди време от едно човече което ми каза ,че продава iveco turbo daily на части и след предварителна уговорка на размерите ми каза ,че твае кулера за мен,и наистина размерите са ок но мисе струва ,че е правен от два ланчови и е заварян в средата но твае което виждам немисе вярва сток кулер да има снадка в средата иначе не издиша от никаде.Твае за днес утре в Сливен на драг и в понеделник пак после и снимки ,че нешто нета е ужас.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2009, 22:47 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 12:44 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
имай предвид, че смесите ще обеднеят и може да стане рисковано да се дава цялата газ
Ще трябва мерене и настройки.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Май 2009, 21:14 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
ici написа: имай предвид, че смесите ще обеднеят и може да стане рисковано да се дава цялата газ Ще трябва мерене и настройки. Да непремено ,ще се мери и настроива,налягането щесе дига в процеса на настроика спрямо смесите.Предстои запалването и няколко километра разработка по описания от вас метод в една тема,днес си взех и масло TOTAL 15w40 минерално за разработката,а иначе се чудя колко километра трябват за олягането на сигментите процеса неби трябва дае повече от 300-400км все пак нее шлаифан блока не, че е проблем колко трябва даса километрите ама да знам кога нештата са горе доло в синхрон
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 04 Май 2009, 22:29 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Днес след монтажа на кулера и врьзването на маркучите до дросела и след три четри завартания колата запали ,парвите впечатления са;ефекта от подлагането на шаиба на пружинката на високото налягане на маслената помпа,налягането е доста по добре от преди едвали се далжи само на това ,че лагерите са нови ,а и сега както сам описал по горе в темата сам с атмосферни биели които праскалките са деистващи,другото което забелязах е че работата на празен ход е под 800 об/мин. и е дста не равномерна ,но тва сигорно е от раздвижните колела които може би неса савсем на стандартните белези,и наи стряскаштото впечатление е че турбото което е с допостим луфт не даржи маслото прокапа в горештата част ито след 10 минути работа на празен ход представям си ако го изпьржиш на 1-бар налягане направо ужас, утре сваляне и ...
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 11 Юни 2009, 17:11 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
през миналата седмица турбото доиде от ремонт и го качих ,но с таз турбина немога да дигна един бар колата става бедна, на 08-09 налягане дава 15-ки на g-tech на права която има видима денивелация,всичко ок време за настроики...оп стандартния компютьр здаде багажа незнаино зашто, но всепак предупреди , дигна оборотите на празен ход без причино и даржеше 3000 об/мин все едно дросела е на половина отворен така няколко паленета и проследяване на причината до момента в които отказа да запали вьобште и позната миризма на кабели изгорели,след отварянето на капаците на комютьра ко да видиш все едно аец ватре ...абе ужас потрагнало е не варви и не варви ако някои може да помогне да пише ще сам благодарен на бсякви предложения за да запали туи чучио.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 14 Юни 2009, 13:23 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Купих си еку от интеграле 8v, но не пали пак таз.....явно иска промяна на някои пинове по буксата някои има схема на такова еку или от каде може дае погледна,благодаря предварително
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:04 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Вече мога дасе похваля,че колата е готова (демек е на пьтя),има още няколко дребни неща за довьршване но твае по важно че имам вече над 500км,и засега няма ядове,след като бях пряко засегнат от тази криза намерих средства да изпратя турбото за ремонт,за подмяна на краините стьпала на инжекторите на мегата ,и още куп неща които трябваха зада може дасе движи колата.А относно положението с компютьра които бе изгорял благодарение на един оголен плюс в исталацията стана така,че елементите които рьководят картата за запалването саси абсолютно здрави и отново се ползва, сега ми трябва широколентова сонда с която дасе настроят смесите, ето и някоя снимка.
http://veskol.snimka.bg/tuning/1234.429965.15286797
|
|
|
|
|
1912
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:28 |
|
Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06 Мнения: 224 Местоположение: Пловдив 06 Тракия
|
|
|
|
|
|