Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11
Мнения: 1079
Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
Еее браво, браво! Завиждам ти за красавицата :)

_________________
Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 19 Окт 2005, 21:41
Мнения: 529
Местоположение: Варна
Делтоната е много арна,браво firstprize

_________________
FORZA LANCIA


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2009, 03:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22
Мнения: 1348
Местоположение: София
Страшна е! Дай някое клипче :)

_________________
ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Окт 2009, 19:56 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Abarth написа:
Страшна е! Дай някое клипче :)

Щенаправя с g-tech-a някои клип и щего кача ,ама трябва дае видя какви смеси прави преди това :wink:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2009, 19:42 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
veskol написа:
Abarth написа:
Страшна е! Дай някое клипче :)

Щенаправя с g-tech-a някои клип и щего кача ,ама трябва дае видя какви смеси прави преди това :wink:



ето два линка, на единия е на три цилиндъра(искочила лула на свеща) :D

http://videos.streetfire.net/video/20-turbo_724582.htm

http://videos.streetfire.net/video/lancia_724581.htm


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2009, 21:06 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Искам да опиша в темата монтирането на програмируема електроника (megasquirt)...
Преди около две години и половина когато взех да тунинговам колата исках да вдигна налягането на турбината и тогава излезна вапроса дали да се програмира стоковия чип,или да монтирам програмируема електроника,след далъг размисъл и консултации с хора от бранша реших да е варянта с megasquirt,а и знаех че тоя двигател който е в момента(тогава,1,6 хф)няма да е за дълго ще се минава на двоика но всичко беше въпрос на време.Та тогава купих въпросната mega и карах доста време с аванса от стоковия компютър.Доиде времето и се здобих с 2,0 турбо мотор който е до днес и вече трябваше да се променя и аванса,имам вече електроника която ми го позволява това,но ...марелито не може да се ползва за целта,и най-добрия и надежден вариянт е запалване от форд edis4,което закупих от една морга преди около месец.
За самия монтаж на edis-a е необходимо;да се направи едно зъбно колело 36-1 зъба,от което megata да следи обороти посредством датчик колянов вал,аз спецялно ползвах оригиналната шаиба на колата с единствената промяна,че вече няма никва прилика махат се 4-е зъба и се нарязват на фреза други 36.Маха се всичко оригинално като окабеляване на двигатела,и се пуска нова исталация която е мн. по подбрана,може да се ползват някои от оригиналните датчици,аз не ги ползвам поради факта,че вече ползвах досега други които ми трябваха при парвия монтаж на megata.Другото вече в последствие е по дребни неща които сапътстват електро техника,тиксо,пвц шлаухки,мулти цед,и т.н.За стартирането на двигателя е необходимо софтуер на самата mega или megasquirt extra formuer,програмата за настройки е mega tune 2,25,с версия за съответния formuer.
Ще пиша в темата за сяка промяна по-колата,предстои точни настройки на мотора но това като се опраи времето :D



http://veskol.snimka.bg/automobiles/lan ... 9.16481180





Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 19 Дек 2009, 22:29 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
този файл е първото запалване с edis-а

http://videos.streetfire.net/video/P100 ... 725716.htm


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 20 Яну 2010, 22:48 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
днес се запасих с още едно двигателче, :wink: директно от тира който го домъкна от страната му производител(italy),а и беше комплект с кутия която може би ще даде повече сцепление между асфалта и гумите :) интересно ще ми е да видя разликата ама малко да се по оправи времето и се захващам...



http://veskol.snimka.bg/tuning/1234.429965.17027106


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2010, 21:35 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
интересно ми е дали тая кутия е с шпер деферинцял и дали е готова за ползване или и трябва и виско муфа....


Прикачени файлове:
00001.JPG
00001.JPG [ 371.8 KiB | Прегледано 4842 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 09:26 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Така като я гледам ми се струва, че е обикновенна без виско-шпер..

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 09:43 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13
Мнения: 850
Местоположение: София
Кара: Lancia
Може и да е само,че липсва муфата!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
И още нещо, мисля че при кутиите с виско-шпер вилката е обратна и е на издърпване, а не на натиск, ако греша някой да ме поправи...


Прикачени файлове:
Image94_resize.jpg
Image94_resize.jpg [ 34.53 KiB | Прегледано 4867 пъти ]
with.jpg
with.jpg [ 44.95 KiB | Прегледано 4865 пъти ]
without.jpg
without.jpg [ 39.78 KiB | Прегледано 4864 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Абе поне обратното не е задължително - мойто е с обратен съединител и няма виско.На дедрите турбо е с нормален и имат.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
racer666 написа:
Абе поне обратното не е задължително - мойто е с обратен съединител и няма виско.На дедрите турбо е с нормален и имат.

Ми явно грешката е моя :oops:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:43 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Тази на снимките определено е била без виско. Съединителя е на бутане а тези с виско дърпат. Стойката и положението на помпата са също на такава без вискодрайв. Може и да може да се сложи обаче. :roll:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Фев 2010, 21:50 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
днес се сдобих с 16v глава, :) от капа турбо ама е без капака на клапаните, и колектор ще ми треа за сега ще търся стоковия,че не останаха кинтй за тръбен ако на някои му се мота да казва....


Прикачени файлове:
565.JPG
565.JPG [ 235.95 KiB | Прегледано 4788 пъти ]
666.JPG
666.JPG [ 288.53 KiB | Прегледано 4786 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 16 Фев 2010, 23:07 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10
Мнения: 758
Местоположение: Русе
Кара: Киа
Едно от наи цените неща тук е Каповия Смукателен колектор :!:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2010, 10:32 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Колега, с каква електроника мислиш да караш колата? Ако мислиш за Марели ще трябва да си намериш изпускателния вал от кола с такава електроника, защото там седи фазовият датчик а не като при Бош-а на всмукателния.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2010, 11:12 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Няма страшно Съби, даже и да не може да намери вал, все ще намери флекс да отреже смукателния и да направи шлиц на изпускателния :D . Това е грубо казано, шлица си го правиш на фреза и нямаш проблем.

Успех


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2010, 15:00 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3619
Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
Той колегата е с Мегаскуирт и таквиз неща като фазови датчици не го интересуват. :lol:


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 5 [ 98 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов