Автор |
Съобщение |
Peakone
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:29 |
|
Регистриран на: 16 Яну 2009, 17:11 Мнения: 1079 Местоположение: Пловдив 05 Южен
Кара: Lancia
|
Еее браво, браво! Завиждам ти за красавицата
_________________ Lancia Delta 2.0 16V GT /// Alfa Romeo 166 2.4JTD /// ex. Lancia Kappa 2.0 /// ex. Mercedes-Benz W124
|
|
|
|
|
TRE GAZELE
|
Заглавие: Публикувано на: 08 Окт 2009, 21:58 |
|
Регистриран на: 19 Окт 2005, 21:41 Мнения: 529 Местоположение: Варна
|
Делтоната е много арна,браво
_________________ FORZA LANCIA
|
|
|
|
|
Abarth
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Окт 2009, 03:19 |
|
Регистриран на: 23 Окт 2005, 17:22 Мнения: 1348 Местоположение: София
|
Страшна е! Дай някое клипче
_________________ ex: | Fiat Tipo DOHC,Lancia Dedra 2.0 LS,ALFA 155 1.7TS,Lancia Dedra 1.9td SW,ALFA 164 2.0TS,Lancia Delta 1.6i | Fiat Coupe 1.8 16V VFD | Fiat Bravo 2.0 20V HGT
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 09 Окт 2009, 19:56 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Abarth написа: Страшна е! Дай някое клипче
Щенаправя с g-tech-a някои клип и щего кача ,ама трябва дае видя какви смеси прави преди това
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 19:42 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 21:06 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
Искам да опиша в темата монтирането на програмируема електроника (megasquirt)...
Преди около две години и половина когато взех да тунинговам колата исках да вдигна налягането на турбината и тогава излезна вапроса дали да се програмира стоковия чип,или да монтирам програмируема електроника,след далъг размисъл и консултации с хора от бранша реших да е варянта с megasquirt,а и знаех че тоя двигател който е в момента(тогава,1,6 хф)няма да е за дълго ще се минава на двоика но всичко беше въпрос на време.Та тогава купих въпросната mega и карах доста време с аванса от стоковия компютър.Доиде времето и се здобих с 2,0 турбо мотор който е до днес и вече трябваше да се променя и аванса,имам вече електроника която ми го позволява това,но ...марелито не може да се ползва за целта,и най-добрия и надежден вариянт е запалване от форд edis4,което закупих от една морга преди около месец.
За самия монтаж на edis-a е необходимо;да се направи едно зъбно колело 36-1 зъба,от което megata да следи обороти посредством датчик колянов вал,аз спецялно ползвах оригиналната шаиба на колата с единствената промяна,че вече няма никва прилика махат се 4-е зъба и се нарязват на фреза други 36.Маха се всичко оригинално като окабеляване на двигатела,и се пуска нова исталация която е мн. по подбрана,може да се ползват някои от оригиналните датчици,аз не ги ползвам поради факта,че вече ползвах досега други които ми трябваха при парвия монтаж на megata.Другото вече в последствие е по дребни неща които сапътстват електро техника,тиксо,пвц шлаухки,мулти цед,и т.н.За стартирането на двигателя е необходимо софтуер на самата mega или megasquirt extra formuer,програмата за настройки е mega tune 2,25,с версия за съответния formuer.
Ще пиша в темата за сяка промяна по-колата,предстои точни настройки на мотора но това като се опраи времето
http://veskol.snimka.bg/automobiles/lan ... 9.16481180
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Дек 2009, 22:29 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Яну 2010, 22:48 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
днес се запасих с още едно двигателче, директно от тира който го домъкна от страната му производител(italy),а и беше комплект с кутия която може би ще даде повече сцепление между асфалта и гумите интересно ще ми е да видя разликата ама малко да се по оправи времето и се захващам...
http://veskol.snimka.bg/tuning/1234.429965.17027106
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Фев 2010, 21:35 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
интересно ми е дали тая кутия е с шпер деферинцял и дали е готова за ползване или и трябва и виско муфа....
Прикачени файлове: |
00001.JPG [ 371.8 KiB | Прегледано 4922 пъти ]
|
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 09:26 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
Така като я гледам ми се струва, че е обикновенна без виско-шпер..
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
HPE
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 09:43 |
|
Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13 Мнения: 850 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Може и да е само,че липсва муфата!
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:21 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:32 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Абе поне обратното не е задължително - мойто е с обратен съединител и няма виско.На дедрите турбо е с нормален и имат.
|
|
|
|
|
sacrum
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:39 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05 Мнения: 1247 Местоположение: Русе
|
racer666 написа: Абе поне обратното не е задължително - мойто е с обратен съединител и няма виско.На дедрите турбо е с нормален и имат.
Ми явно грешката е моя
_________________ Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 03 Фев 2010, 10:43 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Тази на снимките определено е била без виско. Съединителя е на бутане а тези с виско дърпат. Стойката и положението на помпата са също на такава без вискодрайв. Може и да може да се сложи обаче.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Фев 2010, 21:50 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
днес се сдобих с 16v глава, от капа турбо ама е без капака на клапаните, и колектор ще ми треа за сега ще търся стоковия,че не останаха кинтй за тръбен ако на някои му се мота да казва....
Прикачени файлове: |
565.JPG [ 235.95 KiB | Прегледано 4868 пъти ]
|
666.JPG [ 288.53 KiB | Прегледано 4866 пъти ]
|
|
|
|
|
|
idm
|
Заглавие: Публикувано на: 16 Фев 2010, 23:07 |
|
Регистриран на: 24 Юли 2006, 13:10 Мнения: 758 Местоположение: Русе
Кара: Киа
|
Едно от наи цените неща тук е Каповия Смукателен колектор
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Фев 2010, 10:32 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Колега, с каква електроника мислиш да караш колата? Ако мислиш за Марели ще трябва да си намериш изпускателния вал от кола с такава електроника, защото там седи фазовият датчик а не като при Бош-а на всмукателния.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
VET
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Фев 2010, 11:12 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14 Мнения: 410 Местоположение: София
|
Няма страшно Съби, даже и да не може да намери вал, все ще намери флекс да отреже смукателния и да направи шлиц на изпускателния . Това е грубо казано, шлица си го правиш на фреза и нямаш проблем.
Успех
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Фев 2010, 15:00 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Той колегата е с Мегаскуирт и таквиз неща като фазови датчици не го интересуват.
|
|
|
|
|
|