Автор |
Съобщение |
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 17 Фев 2010, 20:23 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
racer666 написа: Той колегата е с Мегаскуирт и таквиз неща като фазови датчици не го интересуват.
Точно така ще се управлява с мегата,а днес един приятел ми разправяше един филм със следното съдаржание;
че ако занеса мойте бутала от 8-м клапановия мотор на един добър стругар ще ги превърне в 16-и клапанови,от опит го знае,така е карал когато имал интегралка...някой друг такъв експеримен пробвал ли е да сподели,или аз ще съм втория ако не излезе некои долар де,.,.
|
|
|
|
|
idosev98
|
Заглавие: Публикувано на: 18 Фев 2010, 12:29 |
|
Регистриран на: 14 Фев 2009, 20:31 Мнения: 272 Местоположение: Габрово
|
ее продалжавай в същия дух много е хубава
_________________
|
|
|
|
|
DJN
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Фев 2010, 18:30 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Юли 2009, 22:55 Мнения: 12 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
На 8 в турбо бутала направих фрезенки и сложих 16в глава.Засега нямам проблем.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Фев 2010, 21:12 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
DJN написа: На 8 в турбо бутала направих фрезенки и сложих 16в глава.Засега нямам проблем.
а не доструговахтели малко горивната камера на буталото за да дойде степента,то фрезенка за клапаните е ясно ще ги има,ама мисля да хвана и на сруг буталото то позволява да се увеличи камерата....
а случаино няква снимка да видиме как изглежда след намесата на бор фрезера
|
|
|
|
|
DJN
|
Заглавие: Публикувано на: 19 Фев 2010, 22:46 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Юли 2009, 22:55 Мнения: 12 Местоположение: Варна 05 Аспарухово
|
Камерата не сьм япипал.Давакомпресия 8.9.Снимки нямам,колата е зглобена и работи.
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Публикувано на: 20 Фев 2010, 20:01 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
след разглабянето на главата се установи,че има два криви клапана,и тук там трябва да се напласти,то така или инче ще се шлайфа тъкмо да се оформят водните магистрали...
на снимката се вижда как е изядена и подчти е навлезнала язвата в металния пръстен на гарнитурата....
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 27 Авг 2010, 22:12 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
ще опиша каква манипулация направих,аз за ползването на 16-кл. глава... след като главата която купих от капата искаше напластяване около отворите за охлаждащата течност,мисе видя малко не сигурна работата,намерих глава от купе (атмосферно) и дефакто ползвах нея изпилих малко портовете напаснах клапаните,гумички нови други пружини,че тея бяха наядени,мина през шлаиф и така като цяло бе готова...за ползването на каповия колектор(всмукателния) е нужно изрязването на ушите който се ползват за атмосферния иначе пречи за дюзите,ползвам атмосферната опора пред ангренажа за която е нужно дасе завари планка на самото купе,относно делка и фазови датчици там всичко е затапено с оригиналните капачета от двете глави тез неща неги ползвам...Събрах главата с турбо валовете реглаж на клапаните и за сега няма проблеми с хапването на гърбиците. От цялата тая деиност която трябваше да стане най-голям проблем ми създаде колектора които реших да си правя,и най вече направата на елипсовидния отвор с които трябва да тръгне самия рън,стругар ми направи дорник по еровото закръгляне на порта след това при ковач които нагряваше тръбичката и оформяше отвора по фланеца,иначе другото е заварки направата на фланци моите са правени на фреза с дебелина са от 10мм и фланеца при тубото 12-14мм самите рънари са 42 по 37 ,необходими са 20 колена на 90* от тях май ми останаха и около 1-н метър тръба,колектора е от черна стомана и е заваряван с тео за сега нема се пука нема нищо... Относно буталата ползвам 8-м кл. с преработка или са оставени с 1,5мм недоход който определя и степента да е около 8.0-8.2/1 с тази интервенция се избягва направата на очичките за клапаните който са с тази дълбочина... За сега колата неми създава никви проблеми кара се всеки ден и се държи доста добре... ето и няква снимка...
Прикачени файлове: |
E.JPG [ 161.43 KiB | Прегледано 5637 пъти ]
|
D.JPG [ 297.7 KiB | Прегледано 5637 пъти ]
|
C.JPG [ 263.68 KiB | Прегледано 5637 пъти ]
|
B.JPG [ 289.03 KiB | Прегледано 5637 пъти ]
|
A.JPG [ 222.1 KiB | Прегледано 5637 пъти ]
|
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 27 Авг 2010, 23:18 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
|
|
|
|
lancia-martini
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 15 Сеп 2010, 08:03 |
|
Регистриран на: 29 Ное 2004, 15:50 Мнения: 249 Местоположение: София
|
Браво колега! Евала за работата и за колектора. Добре се е получило! Покара ли я вече, тая степен 8.0 - 8.2 не е ли фабричната за тоя мотор... Ако си уставил недоход на буталата не трябва ли да е паднала повече... за 16ка турбо мотора я дават фабрично 8.0.. твоята смятал ли си я...
_________________ Delta HF Turbo for fun........ 146 JTD for everyday...
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 15 Сеп 2010, 21:55 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
lancia-martini написа: Браво колега! Евала за работата и за колектора. Добре се е получило! Покара ли я вече, тая степен 8.0 - 8.2 не е ли фабричната за тоя мотор... Ако си уставил недоход на буталата не трябва ли да е паднала повече... за 16ка турбо мотора я дават фабрично 8.0.. твоята смятал ли си я... Да колата се кара всеки ден,степента е 8;1 да, но 8-м клапановите и 16-т клапановите бутала имат малки разлики на едните легенчето е по-диаметъра,а на другите е овално,точно заред степента ги оставих с недоход...
|
|
|
|
|
vegatta_156
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 24 Сеп 2010, 16:10 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 08 Дек 2007, 16:48 Мнения: 22 Местоположение: Пазарджик
|
с какви биели си колега? На какво налягане караш и с каква турбина
_________________ Alfa Romeo 156 1.9 JTD
Alfa Romeo 155 1.8 TS
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 24 Сеп 2010, 19:00 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
vegatta_156 написа: с какви биели си колега? На какво налягане караш и с каква турбина сток биели,с т3/т4 ар63 чугун,и е на 1-н бар за сега...
|
|
|
|
|
kriso.g
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 29 Сеп 2010, 13:26 |
|
Регистриран на: 29 Сеп 2010, 13:21 Мнения: 2
|
няма ли най-накрая да ти прещрака и да видим този звяр как тръгва и с 4-те гуми ?
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 07 Ное 2010, 10:35 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
kriso.g написа: няма ли най-накрая да ти прещрака и да видим този звяр как тръгва и с 4-те гуми ? да ето,че ми прещрака това ще е новия проект за зимата макар,че някои неща от другата ще се наместят в гралето... вчера почнах да разглобявам зада се боядиса най-напред па после другите шукарийки... някои неща щесе продават като на първо време газовото немаго ползвам...
Прикачени файлове: |
интеграле.JPG [ 298.74 KiB | Прегледано 5315 пъти ]
|
интегра.JPG [ 275.06 KiB | Прегледано 5315 пъти ]
|
инте..JPG [ 184.78 KiB | Прегледано 5315 пъти ]
|
int..JPG [ 250.98 KiB | Прегледано 5315 пъти ]
|
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 22 Ное 2010, 23:01 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
днеска започнах да свалям двигатела,й като свалих раздатката забелязах,че подчти е била без масло мн.малко изтече от кутията щеката не го докосваше...дано нещо не е бъгнало,че нема ревизирам кутии и раздатки сега(не съм го и правил до сега тва упражнение) бързам за да хванем снега на 4х4 ... някой знаели карето на кардана дали е съвместимо с каре от полуоска(вътрешното),че там нещата са зле питам защото сега се разрових в нета и не намирам каре за кардан като резервна част...
Прикачени файлове: |
раздатка.JPG [ 193.48 KiB | Прегледано 5260 пъти ]
|
каре.JPG [ 149.14 KiB | Прегледано 5260 пъти ]
|
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 23 Ное 2010, 09:37 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Мен ми се стори,че диаметъра на кардана е малко по- голям от тоя на полуоските или има разлика в шлиците но може и така да ми се е сторило понеже само ги гледах едно до друго каретата. Иначе фланеца към чашката е едно към едно и може би да става от двете едно . И аз си мислех за такава замяна, но мойто се оказа читаво на кардана. Успех! И аз бързам за снега...
|
|
|
|
|
integrale45
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 23 Ное 2010, 13:44 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 11 Мар 2009, 23:17 Мнения: 5 Местоположение: Русе
|
Извинявам се , че се намесвам във Вашата тема,но искам да споделя, че в моето Audi quattro има части , които съм сложил от Lancia Delta Integrale . Това са каретата на кардана.Понеже при нас не се продават като резервна част и официалния дистрибутор,както и много други магазини ми искаха 2215 лв за нов кардан за кола 1992 г.,се разходих из магазините с шублера и открих, че тези от вътрешната страна на предната полуоска на интегралето съвпадат точно на 100% с моите на кардана.Айде да идва снега, че да ес връткаме
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 25 Ное 2010, 09:28 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
всичко подчти от купето е свалено зада може дасе боядиса отдоло пода,в процеса на работа видях че нема да може да ползвам всмукателния колектор от капата,ако някой иска да е по-фешън може ги бартериме...
Прикачени файлове: |
двг....JPG [ 224.21 KiB | Прегледано 5209 пъти ]
|
wan.JPG [ 102.44 KiB | Прегледано 5209 пъти ]
|
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 25 Ное 2010, 20:41 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Колега относно карето на кардана, вътрешно каре от предна полуоска става едно към едно с карето на кардана. Моето се беше разбило и сложих такова от полуоска. Това е от опит. Карам Дедра ХФ и би трябвало кардана да е същия като на делта интеграле. Така че смело дерзай сменяй и карай.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
veskol
|
Заглавие: Re: Продьлжение на темата тунинг на делта hf Публикувано на: 25 Ное 2010, 21:33 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44 Мнения: 170 Местоположение: Рудозем
|
the fan написа: Колега относно карето на кардана, вътрешно каре от предна полуоска става едно към едно с карето на кардана. Моето се беше разбило и сложих такова от полуоска. Това е от опит. Карам Дедра ХФ и би трябвало кардана да е същия като на делта интеграле. Така че смело дерзай сменяй и карай. да,аз мернах размера на кардана и на полуските там са еднакви предполагам,че и шлиците са еднакви ама още не е дошло време за монтажа на кардана сега ревизираме всичко отзаде и ще събираме... Другото нещо което ме интересува е:от каде мога си зема малко тръба алуминизирана за генерацята,че сигорно при местенето от другата ще се загуби малко...
|
|
|
|
|
|