Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Вьпрос за турбо?
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2009, 19:57 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Здр. искам да питам за една турбинка която на мен немие позната и немога да намеря дани за нея :( както и собственика и ,вземал я някога за корадото си ама...ккк26 е.Та идеята дае ползвам за ланчията 2.0 8v дали е добра или не незнам даите мнения :) Благодаря предварително.


Прикачени файлове:
DSC00012.JPG
DSC00012.JPG [ 777.45 KiB | Прегледано 2037 пъти ]
DSC00011.JPG
DSC00011.JPG [ 720.1 KiB | Прегледано 2037 пъти ]
DSC00010.JPG
DSC00010.JPG [ 737.58 KiB | Прегледано 2037 пъти ]
DSC00009.JPG
DSC00009.JPG [ 547.9 KiB | Прегледано 2043 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2009, 02:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Табелката може да покажеш какво пише, също на чугуна има едни цифри които са важни, а и от чугуна някакъв изход за гейт ли има, или това и е гейта?
Защо я избра такава, най-малкото ще имаш правене на нов даунпайп, а и ако излезе че това турбо е по-голямо от оригиналното ще трябва и мапване.
Има ли кой да ти я мапне в този случай, защото ще обеднее и ще е опасно да се кара.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2009, 14:53 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
ici написа:
Табелката може да покажеш какво пише, също на чугуна има едни цифри които са важни, а и от чугуна някакъв изход за гейт ли има, или това и е гейта?
Защо я избра такава, най-малкото ще имаш правене на нов даунпайп, а и ако излезе че това турбо е по-голямо от оригиналното ще трябва и мапване.
Има ли кой да ти я мапне в този случай, защото ще обеднее и ще е опасно да се кара.
Да аз взех даните от табелката да потарся нешто,GROSSE-KKK26-2664GA6.90,ATL-N 83 316 0189,AUSF;NR 5326970 6481, това е което е на табелката на чугуна пишеше нешто което неразбрах в смисал несе чете,а този изход е геита да,а за обедняването ще е настроим пак стига дае това турбото което ще ми варши работа аз искам дае по голямо от оригиналното,умишлено.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Мар 2009, 00:20 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Гледах картите на Гарет Т3 трим 50, което трябва да е оригиналното на Ланчиата и картата на това ККК26 и ако тя е вярна излиза че двете турбота са с подобни максимални възможности до към 250 к.с.
Все пак може да измериш диаметрите на перките и да ги сравниш.
Също е важно какъв е А/R на чугуна, трябва да пише нещо от рода на 0.48 или 0.63 или пък 0.84
Друго е, че фланеца на ККК26 не е като на Т3 и трябва да правиш преходен към колектора.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Мар 2009, 00:42 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
ккк-то не пише дани на чугуна относно А/R ,а за фланеца като се прави колектора направо с т25 и готово :wink:


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 5 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов