Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Капа 2000 20V Turbo
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 16:20 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
И аз се разболях кат някои хора от форума, обаче пък не ми ли е гот :wink: нямам много снимки на колата и на трансформациите които направих но каквото имам ще го покажа, ето как изглеждаше първоначално зверчето, бях с атмосферен двигател 155 кончета и си вървеше доста прилично за конете си, обаче в един момент свикваш и ти се струва, че вече не върви и особенно като се събереш с още по-болни от теб на тая тема и глей кво става :mrgreen:


Прикачени файлове:
14032008 [640x480].JPG
14032008 [640x480].JPG [ 113.22 KiB | Прегледано 16187 пъти ]
01062008(002) [640x480].jpg
01062008(002) [640x480].jpg [ 90.3 KiB | Прегледано 16184 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Последна промяна sacrum на 27 Сеп 2009, 22:10, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 16:31 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Започна се един ден когато се видях с наш Ванко от Русе и не разбрах, че се продава една Капа комби с турбо мотор и след 2-3 дена размисли се реших и отидохме цяла делегация да я купуваме :mrgreen: пътуването до Бургас и обратно беше доста тежко, особенно за БМВ-то което докара Капата, направо се изцъкли 8O но в крайна сметка колата я докарахме в Русито и започнах да събирам инфо за двата мотора и електрониката на двете коли, не посмях да бутна нищо докато не се снабдих с необходимата литература за двете коли, за сега няма да изброявам хората, благодарение на които взех колата, събрах доста литература и акъли за да не пропусна някого :wink:


Прикачени файлове:
Lancia Kappa 20VT 1 [640x480].jpg
Lancia Kappa 20VT 1 [640x480].jpg [ 71.46 KiB | Прегледано 16175 пъти ]
081 [640x480].jpg
081 [640x480].jpg [ 76.21 KiB | Прегледано 16186 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Последна промяна sacrum на 11 Сеп 2009, 19:18, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 16:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Първото което стана е "баба Марийка" да мине на 16-цолови джанти, че по-добре изглежда :mrgreen:


Прикачени файлове:
115 [640x480].jpg
115 [640x480].jpg [ 81.06 KiB | Прегледано 16175 пъти ]
117 [640x480].jpg
117 [640x480].jpg [ 76.24 KiB | Прегледано 16179 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 17:06 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Броени дни ми трябваха и се реших да смъкна двигателя на комбито за една лека ревизийка, лошото е че го отворих само отдолу и му смених само едни биелни лагери след което беше затворен с чисто нов съединител на Закс, защото неговият си беше направо раздробен, явно някой ненормалник го е карал преди мен :mrgreen: , но няма как, тези мотори се карат здраво, оставих го да стои настрана готов да се пуска в новият кош.
Нямаше и една седмица и разглобих и мойта кола, след като пуснах турбо мотора в коша се наложи да прехвърлям цялото предно окачване, единственото което си остана от моята кола това е магарето, там само разместих петите на радиаторите, като се слага още една допълнителна за кулера,скоростната кутия също е различна, на турбото кутията е шпер и е с обратен съединител, точно тук на тая трансформация нямам много снимки защото ми пушеше главата и не ми беше изобщо до фотоапарата, мислех си че всичко като части , захващане и т.н. е едно и също, но не е така, бях изпаднал в див ужас като видях колко разлики има м/у двата автомобила, нищо че са едни и същи на пръв поглед :o


Прикачени файлове:
094 [640x480].jpg
094 [640x480].jpg [ 89.82 KiB | Прегледано 16175 пъти ]
093 [640x480].jpg
093 [640x480].jpg [ 102.74 KiB | Прегледано 16189 пъти ]
097 [640x480].jpg
097 [640x480].jpg [ 110.94 KiB | Прегледано 16203 пъти ]
099 [640x480].jpg
099 [640x480].jpg [ 110.45 KiB | Прегледано 16202 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Последна промяна sacrum на 08 Сеп 2009, 17:32, променена общо 1 път
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 17:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
След като всичко беше наредено по ходовата част и двг-то се започна големият екшън с инсталацията, там беше най-готиното, само нерви да имаш и желание, на автомобила донор беше разплетена цялата инсталация зад таблото и всеки един кабел се описва откъде тръгва и къде отива и през колко надки минава и от тези надки накъде отива, това нещо ми коства два дена, изписах три листа със схеми, цветове и пътища на инсталацията, после по абсолютно същият път беше разплетена и инсталацията на другата кола, тук също два дена, бяха сменени екуто с цялата инсталация до мотора, блока, бобинката и чипа на имобилайзера и доста от кабелите отидоха на други места.
Най накрая след толкова пот и нерви двигателчето пламна, немога да ви опиша с думи какво е изживяването от резултатите, които може да постигне човек, ако иска нещо. :wink:
Лошото е че може да ми се наложи сега да сменям и АБС-а, защото в момента не работи, двата АБС-а са различни и има някъква несъвместимост м/у датчиците на колелата и компа на АБС-а, другото още по лошо нещо е че при старият мотор километража взима сигнал от привода на скоростната кутия за да работи, а при този не е така,скоростната кутия е друга и няма привод за километраж, тук взима сигнал от едно от крачетата на АБС-а и за сега си карам без километраж, но горе долу си смятам с каква скорост карам по показанията на оборотомера на 4-та и на 5-та :wink:


Прикачени файлове:
110 [640x480].jpg
110 [640x480].jpg [ 134.07 KiB | Прегледано 16190 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 18:31 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Ееее най-сетне се престраши и ти да пуснеш тема :P :wink: . Евала за труда и колицата :) .

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2009, 19:43 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
И сега става интерестно, минах около 400-500 км и колата започна да пуши, а си върви много здраво, вървеше много повече от 220 коня мотор, което беше много интерестно, понеже още нямах и буустметър не можех да проследя на колко надува турбото, започна и да хвърля масло в кулера , а от там ми омазняваше и дросела и то доста, чак си покапваше, махнах съединението от студената част на турбото, тази която отива към кулера и разклатих, направо ми се уплаши окото, освен аксиален имаше и около 5-6мм радиален луфт на турбинката :(
И така турбото замина за Варна на ремонт а аз си покарах 3-4 дни като атмосферка с колекторите от стариат мотор, след като го върнаха се оказа че са му сменили гейта и всички карантии вътре без вала, за един ден го сложих и отново я подкарах, пак вървеше учудващо много, а докато отпуши изпускателната генерация от маслото беше някакъв ад.
Пак я покарах 10-на дена и тогава стана каквото стана, счупих бутало на 1-ви цилиндър, както си вървеше на 4-та с около 4300-4400 об/мин в един момент нещо итрака отпред и започна страшно много да къди, за 10-на км ми изгори около 5л масло, на другият ден на канала я отворих и изненадаааааааааа :mrgreen:


Прикачени файлове:
134 [640x480].jpg
134 [640x480].jpg [ 141.75 KiB | Прегледано 16194 пъти ]
136 [640x480].jpg
136 [640x480].jpg [ 85.52 KiB | Прегледано 16172 пъти ]
137 [640x480].jpg
137 [640x480].jpg [ 67.86 KiB | Прегледано 16179 пъти ]
141 [640x480].jpg
141 [640x480].jpg [ 62.06 KiB | Прегледано 16184 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Последна промяна sacrum на 09 Сеп 2009, 18:50, променена общо 3 пъти
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Сеп 2009, 18:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
След като разглобих могора на съставните му части резултата беше едно счупено бутало и три криви биели на 1-ви, 3-ти и 5-ти цилиндър, като тая която беше на първи на счупеното бутало беше видимо крива и с много интерестна форма, утре ще пусна и нейна снимка, биелните лагери бяха горе долу добри, като се има в предвид че са на около 250-300 км, как да не го е яд човек.... :evil: Трябва да се радвам, че е счупила бутало вместо да ми излезе някоя мотовилка през блока и тогава да стане още по голям гювеча :? Друго всичко беше перфектно, цилиндрите нямаха надрано, сегментите си бяха перфектни.


Прикачени файлове:
DSCI0004 [640x480].JPG
DSCI0004 [640x480].JPG [ 144.24 KiB | Прегледано 16188 пъти ]
DSCI0022 [640x480].JPG
DSCI0022 [640x480].JPG [ 109.52 KiB | Прегледано 16183 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Сеп 2009, 22:26 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
А каква е причината да ги накриви през един цилиндър? Нещо хидравличен удар от вода ли е или масло да е влязло повечко от турбината ама във всмукателната и част и пак да е направело нещо като хидравличен удар? Нещо не мога да си обясня причината :roll: Другото което искам да питам, какъв е реда на работа на 5 цил. мотор? За да ги накриви така, нещо ги е срешнало отгоре. Опитай се да разбереш какво е.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Ред на работа на 5 -цил. мотор
 Мнение Публикувано на: 09 Сеп 2009, 23:02 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Апр 2008, 15:56
Мнения: 351
Местоположение: Разград
– Firing order: 1 - 2 - 4 - 5 - 3

В книгата на Либрата дават този ред и за бензиновите, и за дизеловите

_________________
LYBRA SW 2,4 JTD 839A5.000 2000 Nero PaganiniИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 09 Сеп 2009, 23:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Значи на 3-ти и на 5-ти цилиндър трябва да се загледаш за да ги видиш че са криви,налагах ги на права повърхност и там се вижда най-добре, докато на 1-ви откъдето и да я погледнеш е като крив макарон, има някакъв ел. проблем и той не е от сега, а е карана колата така доста преди да я взема, тя е с електронен буустконтролер с него имам проблем, от екуто идват два кабела, единият е с постоянен плюс, а по другият компютъра си играе с масата, но на него няма маса, а ми идва някакво напрежение от 7,5в. и дефакто няма какво да управлява този буустконтролер и няма какво да разтовари турбото и от там си представете на какъв надув е вървяла тази кола,може би около 1,6 - 1,7, а максимума по техн. характеристики е 1,2, това е причината да правя първият път турбо, мембраната на гейта беше скъсана и си мисля, че може да е причина за счупеното бутало, което е било пукнато още като купувах колата и просто съм го дочупил, ето и как са се укривили и мотовилките, но незнам защо през една, а реда на палене на петака е 1-2-4-5-3 :wink:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2009, 17:21 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Ето я и кривата мотовилка, била е пред счупване и много голяма беля, малко снимки да се порадвате :mrgreen:


Прикачени файлове:
DSCI0351 [640x480].JPG
DSCI0351 [640x480].JPG [ 73.91 KiB | Прегледано 16177 пъти ]
DSCI0350 [640x480].JPG
DSCI0350 [640x480].JPG [ 69.3 KiB | Прегледано 16176 пъти ]
DSCI0329 [640x480].JPG
DSCI0329 [640x480].JPG [ 72.48 KiB | Прегледано 16176 пъти ]
DSCI0330 [640x480].JPG
DSCI0330 [640x480].JPG [ 81.17 KiB | Прегледано 16176 пъти ]
DSCI0331 [640x480].JPG
DSCI0331 [640x480].JPG [ 61.7 KiB | Прегледано 16176 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2009, 17:29 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Междувременно снимах и старият съединител, който като извадих и се разбра защо колата не се движеше, а само издаваше едни страховити шумове и претраквания като се натисне педала, беше някякъв ужас за ухото, притискателя за нищо не ставаше, лагера беше пред разпадане, единствено феродото имаше малко живот, според мен около 5-6км :lol:


Прикачени файлове:
DSCI0339 [640x480].JPG
DSCI0339 [640x480].JPG [ 107.65 KiB | Прегледано 16173 пъти ]
DSCI0333 [640x480].JPG
DSCI0333 [640x480].JPG [ 120.72 KiB | Прегледано 16182 пъти ]
DSCI0336 [640x480].JPG
DSCI0336 [640x480].JPG [ 113.14 KiB | Прегледано 16178 пъти ]
DSCI0337 [640x480].JPG
DSCI0337 [640x480].JPG [ 73.51 KiB | Прегледано 16176 пъти ]
DSCI0338 [640x480].JPG
DSCI0338 [640x480].JPG [ 81.65 KiB | Прегледано 16172 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие: Супер!
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2009, 17:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Сега остова някой да каже: "Продай ми я!" :mrgreen:
А, и още нещо - дължиш едно возене на горкото BMW!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2009, 18:15 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 10 Май 2007, 12:01
Мнения: 711
Местоположение: the entire fucking universe
Е*ати съединителя. Това се едно някой я е запрел в една стена и гассс :mrgreen: . Сериозно как въобще се е движила тая кола преди това :?: :roll:

_________________
http://hopenhagen.org/
Q: "So why did you buy it?"
A: "Because it's a Maserati"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 10 Сеп 2009, 18:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Ето и продължението, от тук се почна търсенето на части, което беше доста трудно, защото като кажех в магазина че ми трябва нещо си за Капа 2.0 турбо и всичките ме гледаха като преродно изкопаемо, все едно не са чували за такава кола. В цяла България звънях по моргите пак за части и отговорът насреща беше отрицателен, докато един ден не се хванах да сравнявам частите на атмосферният петак с частите на турбото и хоп изненада, оказа се, че разликата в двата мотора не е толкова голяма, а тя е в буталата и коляновият вал :wink: Минах на варианта мотовилки от атмосферка с малко преработка, по височина са абсолютно едни и същи, единствената разлика беше във втулката на буталният болт и това, че атмосферните бяха с по 15-16 грама по тежки от тези на турбото, но пък ми изглеждаха по яки :)


Прикачени файлове:
0029 [640x480].jpg
0029 [640x480].jpg [ 27.88 KiB | Прегледано 16188 пъти ]
DSCI0352 [640x480].JPG
DSCI0352 [640x480].JPG [ 91.65 KiB | Прегледано 16203 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2009, 17:39 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
Първо дадох петте атмосферни биели на координатор да им разшири отворите за втулките на буталните болтове за да мога да сложа нови втулки, трябваше да се отнемат с по 1мм в диаметър за да дойде размерът който ми трябваше, втулките дойдоха от колегата "Svetoslavzas", благодаря ти Светли...! След това на всички мотовилки им се минаха отворите за биелните лагери по размер от каталога, също на координат, имаха разпъване във вертикала около 3-4 стотни, набихме новите втулки и биелите станаха като току що излезли от завода.
Сега остана и буталото от Mitaka_71, това беше човека, който ми намери буталото с доставка за 3 дена и на 4-тия беше при мен и то на много добра цена, благодарен съм ти чичка :wink: всички други ми даваха срокове за доставка не по-малко от един месец и едни космически цени от по 400-500 лв. за едно бутало 8O луди, лудииии, кво да ви кажа, единствено с Ivanko_RS го намерихме на горе долу сносна цена, но шматките пак казаха един месец доставка, ма няма времееее, сърбат ме ръцетеееее :lol: :mrgreen:
Ето и малко снимки на буталото, което дойде пълен комплект със зегерите, буталният болт и сегментите.....


Прикачени файлове:
DSCI0008 [640x480].JPG
DSCI0008 [640x480].JPG [ 74.37 KiB | Прегледано 16183 пъти ]
DSCI0009 [640x480].JPG
DSCI0009 [640x480].JPG [ 92.15 KiB | Прегледано 16181 пъти ]
DSCI0010 [640x480].JPG
DSCI0010 [640x480].JPG [ 80.39 KiB | Прегледано 16182 пъти ]
DSCI0011 [640x480].JPG
DSCI0011 [640x480].JPG [ 79.73 KiB | Прегледано 16181 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2009, 18:02 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
След като всичко вече беше при мен след толкова нерви и пари се започна с мерки и теглилки, трябваше да се изравнят всички бутала и мотовилки по грамаж за да не се получи някой дисбаланс на мотора, тук стана интерестно, буталото което дойде беше с около 13-14 гр по леко от другите, мислех да изравнявам буталата отделно от мотовилките, обаче беше голяма играчка, започнах да стържа едното бутало от вътрешната част със салията, но за около 30 мин смъкнах нищожните 2 гр. Нямаше как да се получи, за това сглобих цялата бутало-мотовилкова група и се наложи отвсяка една от 4-те биели на старите бутала да смъкна по 12-13 гр докато ги направя всичките на едни грамове, да не ви излъжа ма около 2-3 часа си играх де, но накрая всички тежаха по 1153 гр. , говоря бутало с мотовилка без сегменти и лагери


Прикачени файлове:
DSCI0365 [640x480].JPG
DSCI0365 [640x480].JPG [ 116.87 KiB | Прегледано 16190 пъти ]
DSCI0361 [640x480].JPG
DSCI0361 [640x480].JPG [ 65.68 KiB | Прегледано 16187 пъти ]
DSCI0364 [640x480].JPG
DSCI0364 [640x480].JPG [ 117.89 KiB | Прегледано 16192 пъти ]

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение
Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2009, 18:13 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2008, 22:45
Мнения: 715
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
Кара: Lancia-Y10 AGU Zavoli Голф 3 1.8
Чакай да прочета темата от начало ,че не мога да вдяна като отворите биелата с 5 стотни няма ли да хлопат черупките и как го улучихте на Митака буталото точно по размера на цилиндъра. :?

_________________
Жигули-74г. под навеса
ЗАЗ 965 SKrap
Жигули-73
Опел капка-85 екс
Лада Самара SKrap
LANCIA Y10-93 1.1i mono


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 11 Сеп 2009, 18:27 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 29 Ное 2007, 21:05
Мнения: 1247
Местоположение: Русе
lubo_Y10 написа:
Чакай да прочета темата от начало ,че не мога да вдяна като отворите биелата с 5 стотни няма ли да хлопат черупките и как го улучихте на Митака буталото точно по размера на цилиндъра. :?


Аз не съм казвал, че ще отварям мотовилките с 5 стотни, чалосват се петата на мотовилката и самата мотовилка, след това се стягат двата болта на килограмите които им дават и се удря една стружка на отвора на размер по каталог, а в случая на 51,354 - 51,366 и стават като нови, размера си остава същият, просто я няма тая елипса, която се е образувала в следствие на натоварването, съжалявам че нямам снимки да покажа :?


lubo_Y10 написа:
........и как го улучихте на Митака буталото точно по размера на цилиндъра. :?


Във вътрешната част на самото бутало има оригинален номер, а цилиндрите са като нови и нямат никакво износване, така че взехме стандартен размер :wink:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20V Turbo :mrgreen:
Изображение


Последна промяна sacrum на 11 Сеп 2009, 18:45, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 5 [ 98 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов