www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Капа 2000 20V Turbo http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=18814 |
Страница 2 от 5 |
Автор: | sacrum [ 11 Сеп 2009, 19:06 ] | ||||||
Заглавие: | |||||||
Дойде време за зглобяване и трябваше да се снабдя още неща, не посмях да сложа старите биелни лагери, макар че бяха почти на никакви километри затова си взех нови, този път на Глюко, също така и нова метална гарнитура. Започнах и да сглобявам мотора, главата ходи на шлайф, както и припасване на клапаните и едни нови маслообирачи, нямаше и идин ден и мотора беше сглобен отдолу,сложих старите сегменти, бяха перфектни, единствено новото бутало е с нови, то така си дойде де, на другият ден сложих и главата и оставаше да чакам Илиян (ici) да дойде и да видим какво ще направим със зацепването на маторя....
|
Автор: | ici [ 14 Сеп 2009, 00:44 ] | |||||
Заглавие: | ||||||
Гледам свършиха снимките май та да пусна моите от финното баене на валовете
|
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 13:10 ] | |||||
Заглавие: | ||||||
Бая време отиде зацепването на валовете, понеже доста ги бях объркал докато сглобявам, обаче мастора си знае работата и в крайна сметка всичко стана идеално, остана само да нередя другите карантии и да пламвам ici написа: Гледам свършиха снимките май та да пусна моите от финното баене на валовете
Изпревари ма бре ма аз имам и други снимкиииии
|
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 13:28 ] | ||
Заглавие: | |||
На другият ден сложих капака на валовете, хареса ми как е станало с този цвят, боядисах го със спрей, който го дават да издържа на 200 градуса, бая играчка беше де, но лека полека всичко си дойде на мястото
|
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 14:18 ] | ||||
Заглавие: | |||||
Двигателят запали много добре и като че ли беше идеално балансиран, няма ги тея претрисания от предният път и върви много добре, но проблема с електронния буустконтролер си остава и минавам на вариянта ръчен, нагласих я на около 0,4 - 0,5 надув за около 300 км, пък после ще я вдигам по-малко и да видим докъде ще стигнем, за сега съм още в разработка и съм с минерално масло 15W-40, после ще му мисля какво ще слагам и на къкъв надув ще върви.... Ето и една снимка вече в сглобен вид и на ход
|
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 14:41 ] |
Заглавие: | |
Трансформацията не беше кой знае какво, като изключим разликите в инсталациите на двете коли, проблемите със счупеното бутало и намирането на части специално за този двигател, но в крайна сметка се оказва, че моторите 2000 20V, 2000 20V V.I.S. и 2000 20V TURBO, дори и 2400 20V VIS имат доста едни и същи части,посъбрах и доста ценна литература, единствено не можах да си намеря схеми на ел. инсталацията на турбо мотора, така че ако някой ги има ще черпя за тях |
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 22:44 ] | ||
Заглавие: | |||
Айде още малко материал, след като я подкарах трябваше и да я поглезя малко
|
Автор: | mitaka_71 [ 14 Сеп 2009, 22:47 ] |
Заглавие: | |
sacrum написа: Айде още малко материал, след като я подкарах трябваше и да я поглезя малко
Ах ти калпазаниноооо-глезльо такъв Бях останал с впечатление че ще си на NJK бре |
Автор: | sacrum [ 14 Сеп 2009, 22:53 ] |
Заглавие: | |
mitaka_71 написа: Ах ти калпазаниноооо-глезльо такъв Бях останал с впечатление че ще си на NJK бре
|
Автор: | filan [ 27 Сеп 2009, 14:46 ] |
Заглавие: | |
Автор: | Villy [ 11 Окт 2009, 19:28 ] |
Заглавие: | |
Поздрави колега Дано всичко мине добре. Добра работа сте свършили. Пиши какви са първите впечатления на пълна газ и ако можеш да сметнеш какви пари ти е излязъл проекта (макар,че кеф цена няма) |
Автор: | sacrum [ 12 Окт 2009, 13:32 ] | ||||
Заглавие: | |||||
Както казваш кеф цена няма, през какво ли не минах само и само да го подкарам този мотор, честно казано изобщо не съм си правил сметка какви пари са заминали, че ще ме заболи главата, но не са и малко защото преди да го сложа имаше леко обслужване на двг-то отдолу и след като го сложих пък се стигна до ремонт на целият двигател. За сега още си я галя, не съм и отпуснал кранчето и я държа на 0.9 - 1.0 бар, за около 2500 км два пъти съм и сменил маслото, ползвам минерално 15W40 от по ефтинкото и след още малко километри ще и налея нещо по-добро, два пъти съм и давал газ до тенекията, доста здраво се изтрелва, но в момента се обмислят варианти да си вържа километража, че карам без такъв и е мноу гадно... Ето и малко пресни снимки
|
Автор: | subarkata [ 12 Окт 2009, 13:59 ] |
Заглавие: | |
Ай кво я пазиш още бря! Кранчето на бар и половина и душата в рая! И да не земеш да смяташ колко ти е излезнала, че се получава световъртеж и боли глава... |
Автор: | filan [ 12 Окт 2009, 14:01 ] |
Заглавие: | |
Викаш въри тоз маторь а И аз тъй съм чувал |
Автор: | sacrum [ 12 Окт 2009, 14:40 ] |
Заглавие: | |
Ам ощи ни мой да и влязат в еку-то и да и бръкнем в душичката, явно има некъв проблем с връзките до компа, инъче има кой да ми запише чипче, ама то само с туй чипче ни стаа... Търпенье, търпенье.... filan написа: Викаш въри тоз маторь а И аз тъй съм чувал
Ам за ся въри, ша поработя още малко над него и щъ пробвам и тебе |
Автор: | venci982 [ 09 Ное 2009, 23:01 ] |
Заглавие: | |
Едно браво и от мене, само остава и едно возене и пусни една снимка със синия буркан отгоре дя |
Автор: | venci982 [ 20 Ное 2009, 16:51 ] |
Заглавие: | |
вече бях и повозен,колата е супер много безаварийни от мен |
Автор: | sacrum [ 20 Ное 2009, 18:46 ] |
Заглавие: | |
venci982 написа: вече бях и повозен,колата е супер много безаварийни от мен
Ам благодаря |
Автор: | mariobg [ 22 Ное 2009, 16:45 ] |
Заглавие: | |
Аз не съм (из)возен, така че е време да посетя Руситу. |
Страница 2 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |