www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Капа 2000 20V Turbo http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=18814 |
Страница 4 от 5 |
Автор: | hf hpe [ 17 Яну 2010, 00:49 ] |
Заглавие: | |
по CAN шина си комуникират всички модула на съвременните автомобили при по старите модели е имало само между отделни модули докато сега всички са вързани един вид в мрежа на съвременните дори и аварийните светлини са по CAN шина това със GPS-а не ми се струва добра идея пак те питам ЕКУ-то на двигателя не се ли сърди че няма информация за скоростта на автомобила а тази процедура с капака и диференциала при капата мисля, че може да се извърши без да се свалят скоростите поне при делата го правих навремето, че ми се беше скъсал червяка |
Автор: | sacrum [ 17 Яну 2010, 07:33 ] |
Заглавие: | |
Абсолютно никаква реакция от екуто заради откаченият АБС, но аз не съм откачил целият куплунг, а само двата предни датчика от буксите им, защото преди това АБС-а се опитваше да ги чете, но тъй като са различни от предишните не става номера и докато не направя поне 20-тина км/ч педала на спирачките ми е твърд като камък и няма абсолютно никакви спирачки, после си АБС-а си изключва, светва лампата и педала омеква, а ги разкачих защото преди около два месеца чукнах леко едно такси, заради тая глупост, а за капака на дифа не съм се досещал, днес или утре ще отида да огледам старата скоростна кутия и ще се разбере при мен дали може да се направи тая гимнастика на място, ако стане просто няма да има по-щастлив човек от мен А те дали са едни и същи капаците при Power drive и тази с виско шпер, мисля че се водеше наква Berlina |
Автор: | joro66 [ 17 Яну 2010, 12:09 ] |
Заглавие: | |
Eдна идея, малко смешна на пръв поглед, но съм я виждал реализирана на трабант - електронен километраж от велосипед - намираш каде да залепиш магнита - главината, карето - където ти е удобно с поксипол, и ридампулата някъде по шенкела, така че магнита да минава на 3-5 мм от рид-ампулата. Програмира се според диаметъра на колелата. Някой модели велокомпютри показват до 199 км/ч П.П. Сега се сетих че при нашите платформи много лесно може да се монтира магнита и някъде по твърдия вал м/у скоростната кутия и висящия лагер на конзолата за климатика/хидравликата, а рид-контакта на ламаринка закрепена накъде на някой болт на картера примерно. . Баси и глупоста дето ми нина през акъла |
Автор: | ici [ 19 Яну 2010, 00:41 ] |
Заглавие: | |
joro66 написа: Баси и глупоста дето ми нина през акъла
и такова е правено, имаше тука един мноого бърз Косуърт и нямаше километраж, собственикът му взе такъв електронен за велосипед, обаче се оказа че е до 99 км/ч. Отива в магазина за вело-части да го върне и вика на продавача да му даде друг трицифрен, че тоя му е малък и продавача така |
Автор: | jorometala [ 19 Яну 2010, 01:35 ] |
Заглавие: | |
този елемент на клема 11 какво трябва да е знаеш ли? че нещо не ми е ясно? да не е ЕКУ-то |
Автор: | sacrum [ 20 Яну 2010, 16:09 ] |
Заглавие: | |
jorometala написа: този елемент на клема 11 какво трябва да е знаеш ли? че нещо не ми е ясно?
да не е ЕКУ-то Програмата нещо се пр..ба и не мога да я отворя иска ми пари животното, точно сега не мога да си спомня за какво е тази клема, но ще разбера, че и аз се учудих... |
Автор: | 1912 [ 20 Яну 2010, 20:08 ] |
Заглавие: | |
не ти тряат тея километражи и на алфата и на типото не ми работеха винаги съм карал на оборот...та не можеж ли да я засечеш по обороти и да си направиш няква сметка за километрите |
Автор: | sacrum [ 20 Яну 2010, 23:06 ] |
Заглавие: | |
1912 написа: не ти тряат тея километражи и на алфата и на типото не ми работеха
винаги съм карал на оборот...та не можеж ли да я засечеш по обороти и да си направиш няква сметка за километрите Това лено, досега карам вече около 4-5 месеца на обороти и съм станал кат някакъв калкулатор и не ми е проблем, обаче много ме дразни и затова искам да го направя |
Автор: | Paco_76 [ 20 Яну 2010, 23:56 ] |
Заглавие: | |
Алооу русенската група не се занимавайте с дребни неща а ми оправяйте интегралето,че вече не мога да спя.Събирайте се там всички турбо гъзари и вдигайте мъртвеца на крака па ние с бат Съби па ше ви гостуваме и белкем се приберем на сам на ход. |
Автор: | sacrum [ 21 Яну 2010, 16:26 ] |
Заглавие: | |
Едно интерестно клипче на дядката със снегорина http://videos.streetfire.net/video/DZS1 ... 729745.htm Бат Съби и Пацо си тръгнаха за Софето па то зе че заваля сняг |
Автор: | miro.666 [ 23 Яну 2010, 18:55 ] |
Заглавие: | |
аз минах от там,ама мъртвеца е все още мъртъв.Голям сняг и студ при нас и доктора ни мой го съживи. |
Автор: | Paco_76 [ 24 Яну 2010, 00:04 ] |
Заглавие: | |
Ще чакам. И ще се моля да изгрее слънце у Руситу. |
Автор: | sacrum [ 07 Фев 2010, 23:54 ] | ||||
Заглавие: | |||||
Айдаааааа, вчера жувотното ма остай на пътя, наложи се да викам Ванко да ма дърпа до гаража Тъкмо установих повредата и заваля сняг и калата остана в бокса, горивната помпа даде фира и предстои смяна ама ся първо трябва да се рине сняг че е доста затрупана вече отвчера насам....
|
Автор: | sacrum [ 15 Фев 2010, 11:05 ] |
Заглавие: | |
От днес парахода па се движи по улиците на Русе, голямата хамалогия беше вчера с прехвърлянето на помпите, щото освен дебита на двете помпи другото беше тотално различно, проблема е че до 98-ма година помпата е отделно от нивомера, а след 98-ма помпата и нивомера са едно място в кошницата, дори и горивният филтър е вътре в нея и от там следва, че и кошниците са различни, абе имаше гимнастики ма всичко стана п.с. Бегайте, че Титаник иди |
Автор: | venci982 [ 15 Фев 2010, 22:30 ] |
Заглавие: | |
малей пазим се |
Автор: | sacrum [ 14 Мар 2010, 13:01 ] |
Заглавие: | |
venci982 написа: малей пазим се
Ам шса пазиш ам, де сте тръгнали да са пречкате по улиците с тез Алфи |
Автор: | venci982 [ 14 Мар 2010, 22:29 ] |
Заглавие: | |
ами обичаме да се пречкаме бре |
Автор: | joro66 [ 14 Мар 2010, 22:46 ] |
Заглавие: | |
sacrum написа: А ей така между другото си поиграх и с капака на валовете и ето го резултата
Ще споделиш ли каква е технологията за да е трайно, че искам да си направя моя подобно? |
Автор: | sacrum [ 14 Мар 2010, 23:06 ] |
Заглавие: | |
Само да кажа първо, че играчката е голяма, майката му е шкуренето, като преди това го полях целият капак с препарат, който смъква боята, след като падна всичката боа го минах с шкурка 500 и след това с водна 1000. Като се заглади хубаво се минава целият капак с обезмаслител и е готов за пръскане, взех си боя в спрей, която издържа на 200 градуса, има такава по магазините за бои и лакове, има даже за 700 градуса, но не мисля че чак толкова е необходимо, един спрей ми стигна даже остана малко в него, след като изсъхна на другият ден с едно трупче и шкурка 250 махнах боята от буквите, цифрите и надлъжните линии по капака, отново с по финна и водна шкурка накрая и се получи този ефект, за сега не е почнал да се лющи, нито пък да се цепи боята, успех |
Страница 4 от 5 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |