Автор |
Съобщение |
Metko
|
Заглавие: Въпрос за 2000 турбо 8 клапана ЕКО ... Публикувано на: 22 Сеп 2009, 10:25 |
|
Регистриран на: 26 Дек 2005, 20:22 Мнения: 374 Местоположение: Перник
|
Интересува ме дали колата има някакви екологии 91-година е 162к.с. и ако има някои да ме просветли как да ги махнем от там благодаря предварително
_________________ Дедра Турбо Homeedition
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Сеп 2009, 21:02 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
има ламбда контрол
за италия е имало малка серия без такъв
|
|
|
|
|
Metko
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Сеп 2009, 10:15 |
|
Регистриран на: 26 Дек 2005, 20:22 Мнения: 374 Местоположение: Перник
|
хммм ако го разкарам какво става ? предполагам повече варвене и разход ,но не са ми ясни много точно този тип двигатели
_________________ Дедра Турбо Homeedition
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Сеп 2009, 10:35 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Махай екологията смело и безотговорно, и без нея колата си върви и не вдига разхода. На моята съм изхвърлил екологията още преди години и няма проблем. Имам и приятели с 2000 8 клапана (не турбо) и те са я махнали. Може дори да не я разкачаш, просто ще сложиш една ламаринка изрязана по размер под фланеца отстрани на всмукателния колектор и спира да връща изгорели газове в колектора , а за по сигурно разкачи и вакуум маркучетата (естествено на колектора откъдето ги разкачаш сложи тапи , че иначе ще ти смуче въздух и ще променя оборотите на двигателя) . А ако много те дразни екологията може да я разкачиш и от изпускателния колектор, но за целта трябва да си намериш една метална тапа с дифтунга. Успех.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Сеп 2009, 11:56 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
the fan написа: Махай екологията смело и безотговорно, и без нея колата си върви и не вдига разхода. На моята съм изхвърлил екологията още преди години и няма проблем. Имам и приятели с 2000 8 клапана (не турбо) и те са я махнали. Може дори да не я разкачаш, просто ще сложиш една ламаринка изрязана по размер под фланеца отстрани на всмукателния колектор и спира да връща изгорели газове в колектора , а за по сигурно разкачи и вакуум маркучетата (естествено на колектора откъдето ги разкачаш сложи тапи , че иначе ще ти смуче въздух и ще променя оборотите на двигателя) . А ако много те дразни екологията може да я разкачиш и от изпускателния колектор, но за целта трябва да си намериш една метална тапа с дифтунга. Успех.
На това му се вика "чеп" тунинг
|
|
|
|
|
Dancho-Ruse
|
Заглавие: Въпрос за 2000 турбо 8 клапана ЕКО ... Публикувано на: 23 Сеп 2009, 18:14 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 26 Фев 2006, 11:26 Мнения: 1273 Местоположение: Русе
|
А аз се чудех за какво е таз матална запушалка вляво на смукателния колектор на баба Тема-87г,а то виж за какво било.Но отводка на изпускателя нямам което май е и по-добре.И как по точно спъва таз екология/демек нещо като ЕGR клапана/ осемклапанния двулитров мотор.
_________________ Lancia Thema 834B000-стара класика
|
|
|
|
|
Metko
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Сеп 2009, 18:39 |
|
Регистриран на: 26 Дек 2005, 20:22 Мнения: 374 Местоположение: Перник
|
на мен ,ще ми е интересно ако е възможно една снимка ,че сега е времето да се махат тея глупости докато мотора е извън колата после няма да се занимавам въпроса е какъв ефект се постига ?
_________________ Дедра Турбо Homeedition
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Публикувано на: 24 Сеп 2009, 00:28 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Ами идеята на тази екология е, че връща част от изгорелите газове от изпускателния колектор във всмукателния за по пълно до изгаряне. А както знаем в тези газове няма вече кислород, а това намалява КПД-то на двигателя. Но пък във високите обороти има доста вредни вещества и връщането им за до изгаряне подобрява екологията. Аз лично не мога да усетя разлика със и без екология , но както казах мои познати които са я махнали твърдят , че колата е станала малко по пъргава във високите обороти. Ако на някой му се занимава - да я маха, поне няма да навреди.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Да Публикувано на: 24 Сеп 2009, 09:19 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Ефекта от това упражнение се усеща най-вече при дизели. Но така или иначе това е само спънка за двигателя. В комбинация с махане на катализатора и поставяне на спортен филтър ефекта се усеща доста осезателно. Баба Дедра направо си продиша, промени звука и стана доста по-пъргава. Така, че смело и безотговорно действайте!
|
|
|
|
|
hf integrale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2011, 20:03 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
колега, не ги слушай другите.НЕ МАХАЙ ЛАМБДА СОНДАТА ,махни EGR и катализатора
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
hf integrale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2011, 20:08 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
даже не махай и мркучето за картерните газове .и там си има тънкости в тях има инеизгоряло гориво ,а и трябва да си има вентилация картера за конденз па и за съпротивлението на буталата
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 31 Яну 2011, 20:39 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
hf integrale написа: даже не махай и мркучето за картерните газове .и там си има тънкости в тях има инеизгоряло гориво ,а и трябва да си има вентилация картера за конденз па и за съпротивлението на буталата Да - и аз съм на това мнение! Като най-правилно решение съм чул, че е добре вместо затапване на това маркуче да му се монтира едно малко филтърче - има различни модели при газаджиите. И това е първото нещо, което мисля да направя щом се постопли малко времето.
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
Villy
|
Заглавие: Re: Въпрос за 2000 турбо 8 клапана ЕКО ... Публикувано на: 05 Май 2011, 23:18 |
|
Регистриран на: 04 Окт 2004, 15:51 Мнения: 692 Местоположение: София
|
Аз картерните газове отдавна съм ги разкарал. Вкарват пушек и мръсотия в инжекциона,това правят. Не съм ги запушил към картера,а просто съм ги отвел. На двигателя му трябва гориво и въздух (колкото по-студен,толкова по-богат на кислород),не говна. Толкова за любимите ни италиански двигатели Иначе Екологията е нещо Прекрасно и Неотложно
_________________ Lancia Dedra 2000 turbo,170hp, 835A8000,VIN: ZLA83500000177028, 1991г. http://i142.photobucket.com/albums/r98/vvv73/2000t2.jpg
|
|
|
|
|
|