Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: tipo turbo 2.0 16v
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 12:53 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
реших да пусна тема и в този форум ...
става въпрос за моето типо седичи свувратка с което миналата година в лесново станах 1
http://photo-zona.net/index.php?APP_ACT ... _ID=213731
та за промените :
мотора е от кучка именно 2.0 16в 190 коня но с бая промени :
нови бутала осн биелни лагери портвана тиква с валове от типо
олекотен маховик керамичен съединител всмукателен колектор от ланча каппа
други дюзи друг испускател кол. кулери блоу офф външна помпа бош 044
генерация неръжд. на 63мм турбина лагерна японка hks
http://www.hksusa.com/products/?id=704за
скоростна кутия с шпер и това е май за сега
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1253985836

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 19:06 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
момчета я кажете в тая тема за полуоските
става въпрос че зех друга кутия с шпер
и е по голяма и тряят по къси полуоски
от купе примерно или от каппа дали стават?

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 19:13 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 18 Окт 2008, 01:40
Мнения: 238
Местоположение: Варна
Това Типо е страхотно. Изчистено и стилно, а съм чувал че понавървява доста.
Браво колега !

_________________
Lancia Delta HPE 96"


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 19:36 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Трябват ти полуоски от кутия с шпер. Такива има на Купе турбо, ще ти трябва и самата лапа която държи полуоската.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 20:48 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
а да питам от ланчия капа дали нямат да станат?

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 03 Дек 2009, 22:47 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Ники я кажи от какво си взел кутията
ако е от фиат купе турбо, то трябва да е с фланци за 100мм карета

освен ако не си взел от 20В турбо или някоя капа или 166-ца
там вече карето е с по-голям диаметър

ако е така аз лично бих взел фланците които излизат от кутията
обаче там е малко трудно да намериш дясната(паразитна) полуоска
левият фланец става от много коли
нищо чудно дори да става и твоят от типо-то


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Дек 2009, 12:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
кутията е от купе турбо с т.нареч виско шпер с виско муфа

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Дек 2009, 18:01 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
1912 написа:
кутията е от купе турбо с т.нареч виско шпер с виско муфа

много важно е да си взел и дясната паразитна полуоска
защото тя е много специална и има шлици които влизат и в виско муфата и в диференциала
от купе турбо но от 2.0 16 или от 2.0 20

защото ако е от 2.0 16 турбо, няма проблем да ползваш твоите полуоски

кажи точно какъв е проблема
ако трябва кажи на Добри да ми се обади


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 04 Дек 2009, 18:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
гледал нашия добри кутията и ми звъни и вика че била по голяма и полуоските нямало да станат...
бобо му бил казал така хммм....
та това ми е целия филм виакам му давай да вкараме мотора и сичко па после ша видим кое кво се разминава и така ,,, такива ми ти работи отделно си взех и жила от купе турбо че мойто тъпо беше с лостове и така ....аа кутията е от 16 волтовото търкаляше се едната полуоска ма коя ша е .....

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Дек 2009, 00:18 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
1912 написа:
гледал нашия добри кутията и ми звъни и вика че била по голяма и полуоските нямало да станат...
бобо му бил казал така хммм....
та това ми е целия филм виакам му давай да вкараме мотора и сичко па после ша видим кое кво се разминава и така ,,, такива ми ти работи отделно си взех и жила от купе турбо че мойто тъпо беше с лостове и така ....аа кутията е от 16 волтовото търкаляше се едната полуоска ма коя ша е .....

Бобо му е казал, защото неговата кутия е от 166-ца
и е с по големите карета


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Дек 2009, 08:07 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13
Мнения: 850
Местоположение: София
Кара: Lancia
subarkata написа:
Трябват ти полуоски от кутия с шпер. Такива има на Купе турбо, ще ти трябва и самата лапа която държи полуоската.

А некой да ми обясни защо на хпе-то ми сичко е едно кам едно с купе турбо(и към колегата хф хпе) 200 процента съм сигорен че нищо по колата не е сменяно преди да я зема а беше атмосверна 139к.с.(само,че има едно изклиучение)


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Дек 2009, 01:49 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
HPE написа:
subarkata написа:
Трябват ти полуоски от кутия с шпер. Такива има на Купе турбо, ще ти трябва и самата лапа която държи полуоската.

А некой да ми обясни защо на хпе-то ми сичко е едно кам едно с купе турбо(и към колегата хф хпе) 200 процента съм сигорен че нищо по колата не е сменяно преди да я зема а беше атмосверна 139к.с.(само,че има едно изклиучение)

няма как да си сигурен, че не е пипано
просто защото на атмосферката и на турбото се слагат два различни типа скоростни кутии


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Дек 2009, 14:53 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Такаа, значи в момента и аз съм в този филм при Типото, и се оказа че дясната полуоска трябва да е по-дълга с 2 см от тази на типото, а лявата трябва да е с 3,5 см по-къса от съответната типовска. На всичкото отгоре и лапите на тампоните на двете скоростни кутии са различни, пък аз и тях не съм взел, та сега ще пукна от яд, защото се оказа че са заминали вече тези толкова нужни части. Да и лапата която държи паразитната полуоска и на която се хваща климатика и хидравл. помпа и тя е различна.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Дек 2009, 19:41 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
имам едни полуоски от темпра 4х4 които може и да свършат работа


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 07 Дек 2009, 21:17 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
vet стига ве направо ме отказа .....
за ква кола става въпрос и никой не каза от капа дали стават?
тея от 4по4 като стане време мое да потрябват да видим ..
ся като набутаме умрелия мотор ша видим за ко стаа въпрос

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 08 Дек 2009, 10:30 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 05 Юли 2006, 16:14
Мнения: 410
Местоположение: София
Значи, моята скоростна кутия е от Купе турбо и там ги меря тези разлики. А иначе имам и скоростна кутия от Капа турбо, ама там е още по крива работата, защото там тампоните лягат на магарето, пък при Типото са хванати на роговете, а и тази от Капата е още по-обемиста от на Купето. Тези дни ще меря да видя от купчината с полуоски от всякакви италиански дъргели, кои ще станат. Дано някои да станат.


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 13 Дек 2009, 22:16 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2008, 21:06
Мнения: 224
Местоположение: Пловдив 06 Тракия
колегата хпе ме вкара в размисъл коя кутия да сложа на типото вариантите са 2 я кажете и вие какво мислите:
1)вариант кутията от турбо купе 16 волта която е с шпер с виско муфа (взел съм жила остава само тея умряли полуоски)
2)вариант е оригиналната кутия от тъпото която обаче е бая късичка 3 та 130 таван и 5 та 2000 оборота 60 км/час ,,,,кутията се води с касетка която се заключва (трвбва само да се смени вилката на съеднителя че тая бута а тука требва се дърпа)
кажете и вие какво мислите

_________________
Изображение
http://clubalfaromeo.com/forum/attachme ... 1234717161


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 01:26 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 23 Юли 2008, 18:13
Мнения: 850
Местоположение: София
Кара: Lancia
Най добре е да отидеш в проспийд и да си поръчаш каквато си искаш правозъба,ама незнам кой ще я плаща :mrgreen: То по празниците стават чудеса :mrgreen: А утре ще питам един приятел имаше една от делта бяха я правили в проспийд правозъба ще го питам дали я пази и колко ще и иска.А още по добре е като си почнал намери си от дедра или алфа заден мост скорости и магаре и си цар :steer:


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 12:58 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Според мене 2рия вариант не си заслужава.На Дедрата ми на 1ва прави 80км/ч втора е над 120км/ч другите скорости не съм ги тествал :mrgreen:

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 14 Дек 2009, 13:50 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2008, 19:33
Мнения: 330
Местоположение: София
Ако искаш драгаджийка си оставяш късата! Ако искаш ежедневка си слагаш дългата!
Ако искаш да я караш на калояново пак късата!
Елементарен отговор на елементарен въпрос! :lol:

_________________
[\\\][___////___][\\\]
Fiat Tipo 5door 1.4 SOHC Carb SX
Fiat Tipo 3door 1.6 DOHC 2 x Dellorto 40DHLA
Lancia Dedra Turbo


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 8 [ 154 мнения ] Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов