Автор |
Съобщение |
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Яну 2010, 11:29 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
колега какви инжектори като този мотор е моно инжекцион
май много филми си гледал
и ако си сериозен за това с парите никой няма да ти откаже да ти ги вземе
въпроса е на този мотор какво ще получиш
|
|
|
|
|
ctnstn
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Яну 2010, 12:48 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:53 Мнения: 14 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Хахахаха... тва за инжекторите изведнъж ми убягна от съзнанието... вярно, че е моноинжекция, не се бях сетил. Моите извинения.
Явно най-доброто, което мога да направя за тая кола е да освежа интериора и екстериора, да я измия под капака и да я прибера в гаража като вариант за събота и неделя, когато мога да излизам с нея и да си навявам спомени.
Тогава преминаваме към план В - почваме да бъзикаме Auris-a...
|
|
|
|
|
roll2puff
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Яну 2010, 18:55 |
|
Регистриран на: 16 Дек 2008, 12:21 Мнения: 467 Местоположение: София
Кара: Opel Zafira A Y20DTH
|
колега вземи си едно HPE 2,0 16V и да ти е мирна главата,пък ако и то ти е слабо вече има смисъл да турбинираш и т.н.
_________________ Delta 2 1.6 16V '97 EX --> Opel Zafira A 2.0DTH
|
|
|
|
|
ctnstn
|
Заглавие: Публикувано на: 22 Яну 2010, 20:10 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:53 Мнения: 14 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Не ме разбирате просто - цялото тва желание за човъркане идва от сантименталност. Не че толкова се кара тая кола. Първа ми е, а първата никогане се забравя, много време сме изкарали заедно. Исках единствено да имам един проект в гаража, по който да има какво да се работи и крайния резултат да е приятен. Един вид зарибявка. Но определено си и трябват още няколко коня отгоре.
Иначе бърза кола си имам - един нов Auris 2.2 D4D ми дундурка гъза и съм доста доволен от него. Ама вече почвам да си мисля и него да пипна откум окачване.
|
|
|
|
|
bost
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 13:50 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 04 Яну 2009, 19:38 Мнения: 27 Местоположение: Куманово
|
Здраво на сите
Тука кај нас во Македонија имаме доста искуство во тунинг на Фиат СОХЦ двигателите и можам да кажам дека без да промениш распред. вал со некој афтер маркет, со 272-290 степени мерено на 0.1 лифт(твојот е 222 степени).Тоа е крајна граница за градско возење и би добил околу 85-90 коњи со портана глава всисни клапани 39.5мм (40 мм од пежо 306 е непотребна компликација).
Посериозно од ова ќе ти треба всисна грана за два дупли карбуратори( поевтина комбинација хоризонтални Делорто) или тротиле боди со цустом инжексион до 130-150 коњи но мнооооогу пари и знаење(ако незнаеш тоа значи уште повеќе пари) и како што спомена некој погоре сите тие коњи мора да јадат т.е. харчи многу.
Поздрав.
_________________ 2.0 16v turbo
|
|
|
|
|
xctr
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 20:13 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2008, 19:33 Мнения: 330 Местоположение: София
|
Колата е моно! По него няма какво да направиш за да го засилиш!
bost e написал точно каквото аз смятах да напиша! Или я правиш на 2ни карбуратори или по-скъпия вариант дросели!
Незнам дали тоя мотор има пълна инжекция, ама мисля че само 1.8 са инжекторни, които са и 2 вала и няма как да сложиш инжекционния колектор!
_________________ [\\\][___////___][\\\] Fiat Tipo 5door 1.4 SOHC Carb SX Fiat Tipo 3door 1.6 DOHC 2 x Dellorto 40DHLA Lancia Dedra Turbo
|
|
|
|
|
ctnstn
|
Заглавие: Публикувано на: 23 Яну 2010, 20:39 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 15 Мар 2009, 20:53 Мнения: 14 Местоположение: Пловдив 01 Централен
|
Ами тогава тая я постягам малко да замяса на вид и подхващам Auris-а. Само дето идея си нямам от дизелови двигатели.
|
|
|
|
|
n73aso
|
Заглавие: Публикувано на: 06 Мар 2010, 14:51 |
|
Регистриран на: 05 Мар 2010, 20:12 Мнения: 11 Местоположение: Шумен
|
Аз съм от любопитните а не от майсторите... ама на дизелака може едно чипче... мисля че ефекта при тях е добър...
_________________ Lancia Dedra 1.6 i.e. 90 hp '92
|
|
|
|
|
|