Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 12 Яну 2011, 11:45 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Eньо, по груби сметки колко ти излезна трансплантацията? И аз имам подобни планове за Делтата, че с тоя мотор не се издържа. Дали да се мятам на нещо уникално и аз или да си търся либра?

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 12 Яну 2011, 12:36 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Съби не мога да направя никакви сметки
защото както заках мотора ми е подарък
иначе от алфата изкарах повече пари от колкото съм я купил
обаче примерно темостата само дето смених профилактично ми е 130 кинта

да ти кажа ако жената не беше прегряла мотора 1.8-цата не бих я сменил за нищо


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 05 Юни 2011, 18:46 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
започнаха JTD проблемите
днес смених соленоида за управление на VNT-то
добре, че имах и един счупен та имаше 2 в 1


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2011, 00:58 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 26 Сеп 2004, 20:13
Мнения: 5736
Местоположение: София
Кара: Lybra SW 2.4 JTD Executive
Еньо малко късно, но за датчика за сеерин енгъла, мисля че бичеше грешка в екуто чак след 480 градуса, т.е. ди трябвало да нямаш проблеми при 2.7. Ако не си го направил вече. cheers

_________________
Изображение
Lancia Lybra SW Executive, 2.4JTD, 150 hp, 841C000 '03 Изображение
Lancia Kappa Coupe, 2.0t 16v, 205 hp, 838A4000 '97
Lancia Kappa, 2.0, 145 hp, 838A1000 '95
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 159B9000 '94
Lancia Dedra, 1.6, 90 hp, 835A1000 '91
Изображение
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Юни 2011, 23:03 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Марио това има ли го някъде като информация.
Защото 1.35 оборота в едната посока умножено по 360 градуса за един оборот
дава точно 486 градуса(според моя калкулатор)
което си е записана грешка

П.П. иначе от няколко дни съм с прагове от Delta,
за праговете трябваше да сменя и долните лайсните на вратите, и поради тъмният цвят на колата мисля че визията малко се развали

също така, боядисани преден капак и таван(с заличена дупка на оригиналната антена)
Изображение


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2011, 11:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Eньо, защо махна долната част на вратата, нали е гумена? Аз не я махнах и тя си се подгъва по прага...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 16 Юни 2011, 22:20 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Съби, не съм я махал.
Както написах я смених с такива от модела оригинално с прагове.
Смених ги защото профила им е различен, а също така лъскавата част от лайсната на калника няма как да остане и на мен лично ми седи куцо.
Просто за сега ми е малко тъмно в долната част, но ще му свигна.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2011, 17:55 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
днес опитно установих, че датчика за завъртане на волана светва за грешка около 610 градуса
и от днес жедрата е с 2.7 рейка

утре трябва да напълня климатичната уредба, да видим ще се хладим ли лятото


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 19 Юни 2011, 20:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 05 Фев 2007, 13:41
Мнения: 371
Местоположение: Добрич-Град
Кара: Lancia Dedra 1.9 TDS SW Lancia Lybra 1.8 16v LPG Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v mjet
Аз ли не виждам спойлера или го няма?Защото определено стои добре!

_________________
Lancia Dedra 1,9TDS 91 Lancia Dedra 1,9 TDS SW-96 Lancia Lybra 1.8 16v VVT LPG


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 20 Юни 2011, 08:49 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
в багажника е
свалях го за боядисването


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 14 Юли 2011, 23:18 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да допълня, че учудващо и за мен самият климатика заработи от раз

за жалост още не съм направил инвертора на сигнала към ЕКУ-то
и сигурно ще трябва да заредя още малко Р134А
защото по документация системата която ползвам съдържа 600 гр
обаче по манометри може да поеме още 100-150 грама


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Юли 2011, 16:57 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Гледам в директорията ти със снимки си снимал платката на оборотомера. Да нямаш проблем с точноста на показанията, защото с мареята имах такъв и го реших, та да помагаме ако се налага.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Юли 2011, 19:59 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
да с оборотомера имах проблем, който още не съм изчистил
имаше даже тема в алфа форума, Добромирски много ми помогна

оборотомера получава сигнал от ЕКУ-то
и сигнала си е точен, като честота, и съответно бензиновият оборотомер го визуализираше правилно

обаче аз мисля, да си сложа разграфяване за дизелов оборотомер, и тогава визуализацията няма да е точна
достигнахме до извода, че ако се смени тактовата честота, на интегралната схема нещата ще се получат
и наистина се оказа така
понеже тогава нямах точният кварц сложих друг за проба и сега на бензиновият оборотомер визуализацията ми е х2 :D
сега не си спомням точно честотите на кварцовете, но по спомен моя трябваше да се замени с такъв с 6/8 по бавен

сега имам едно табло от дедра и още не съм го побелил, но тези дни се надявам да ми остане време


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Юли 2011, 21:17 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Оригинално кварца е 8 мхц. Ако честотата не е кратна, по трудно ще намериш точния кварц. При мен грешката беше 1/3 и с кварц 6мхц работите заспаха. Ако можеш ги позбий или разреди малко числата по циферблата за да може да налучкаш някоя по близка стандартна стойност на кварца.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Юли 2011, 21:51 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
аз кварц имам
седи ми в жабката
проблема сега е в циферблатите и това, че искам да сменя волтметъра с налягане на масло
и часовника с налягане в колектора


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
 Мнение Публикувано на: 15 Сеп 2013, 18:46 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
след 2.5 години каране и три смени на масло
се качихме и на "дърво без корен"
Изображение


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 2 [ 36 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Majestic-12 [Bot] и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов