www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=20567
Страница 1 от 2

Автор:  hf hpe [ 08 Яну 2010, 23:05 ]
Заглавие:  оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

понеже нали сме в криза каквото е останало такова ползваме

колата е семейно комби, дори се води на жената

така изглежда колата след като е регистрирана
Изображение

Изображение


първо колата получи едно озвучаване
аз съм фен на старото, но добро качество
не се вижда добре, свирката е Pioneer DEH-945
възможностите и качеството са по добри от на доста съвремени музики
Изображение



понеже на пасажерската седалка не и работеше закопчалката на колана
днес извадих от мазето едни седалчици, да не събират прах
Изображение
те пък заспаха
Изображение


на покрива имаше една много грозна антена за телефон
веднага бе заменена с друга
малко е тип голф, обаче успокоителното е, че е от новото фиат браво
Изображение

по някое време, ще се наложи да се боядиса тавана, понеже лака е олющен
тогава оригиналната антена която е отпред на тавана ще бъде напълно заличена


в гаража от ударената дедра изникнаха още благинки
волан и скоростен лост облечени в кожа
Изображение

разбира се за лятото колицата я очакват едни 17-ки
Изображение
скоро очаквайте продължение

Автор:  Abarth [ 09 Яну 2010, 02:03 ]
Заглавие: 

Продължавай в същия дух Еньо,ама да боядисаш капака и тавана,че и се губи фасона така :mrgreen:

Автор:  Mupo [ 09 Яну 2010, 09:44 ]
Заглавие: 

Екстра е. Салона си е намерил нов стопанин. За задвижване какво се готви? Таз лайсна под фара същата като мойта :mrgreen: .

Автор:  hf hpe [ 09 Яну 2010, 11:16 ]
Заглавие: 

Mupo написа:
Екстра е. Салона си е намерил нов стопанин. За задвижване какво се готви? Таз лайсна под фара същата като мойта :mrgreen: .

за задвижване сега ще си остане този двигател
някога ако изпадне дизел на 150к.с. ще се замисля

лайсната съвсем скоро ще бъде префасонирана :D

Автор:  subarkata [ 09 Яну 2010, 11:24 ]
Заглавие: 

Нова мода при дедрите комби - джанти 17" от Стило :D . Предната броня ще я правиш ли Делтова, както ми разправя?

Автор:  Dedra_Competizione [ 09 Яну 2010, 11:26 ]
Заглавие: 

Седалките от какво са ?

Автор:  atanasagg [ 09 Яну 2010, 14:30 ]
Заглавие: 

еии много лачени седалки бе колега от хпе ли са 2вратка?браво,браво много арно.

Автор:  hf hpe [ 09 Яну 2010, 17:16 ]
Заглавие: 

Съби всичко по реда си.

Аз броните съм ги накроил отдавна, трябва малко свободно време.
Тези дни ми подариха и топлодух:)
А тези емблеми ще изчезнат на мига когато ги сложа.

Седалките са си от Дедра комби, тъй като никой не поиска да ги купи, си ги прибрах за подобни случаи.
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopi ... 0%F1%F2%E8

Автор:  lubo_Y10 [ 09 Яну 2010, 18:40 ]
Заглавие: 

Седалките са много хубави. Защо не им размениш местата аз вече на втора кола правя така хем двуврати?

Автор:  hf hpe [ 09 Яну 2010, 21:20 ]
Заглавие: 

ето какво причиних днес на решетката

Изображение

Изображение

Автор:  i_v_ivanov [ 09 Яну 2010, 22:01 ]
Заглавие: 

ЕНТЕРЕСНО ... и сега .. някаква друга мрежа ще има ли зад тия остатъци?

Автор:  hf hpe [ 09 Яну 2010, 22:45 ]
Заглавие: 

всичко с времето си:)

Автор:  hf hpe [ 15 Яну 2010, 22:49 ]
Заглавие: 

преправен спойлер от 145-ца

Изображение

Автор:  dragoHF [ 16 Яну 2010, 00:51 ]
Заглавие: 

Браво, много радва самоче, го боядисай с тавана че развалят цялата визия на колата :D

Автор:  hf hpe [ 20 Юли 2010, 00:06 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

поради разни експлоатационни причини тунинга премина и в фаза силов :D :D :D

за сега само снимки
скоро ще има и малко хронология
http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd

Автор:  ЛУД [ 29 Авг 2010, 16:50 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Така наречената Жедра punk

Автор:  jamesdavidso [ 31 Авг 2010, 10:14 ]
Заглавие:  Re:

hf hpe написа:
ето какво причиних днес на решетката
Изображение


Ехее, поздравления!!! Още като се оглеждах за Либрока ми беше хрумнала тази идея, но в последствие реших да не развалям решетката. Иначе определено кефи!

Автор:  LoGo [ 31 Авг 2010, 12:32 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Страхотна имитация на BMW обаче :)

Автор:  hf hpe [ 11 Яну 2011, 23:04 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

вече из България навъртя над 1000 километра първата Ланча Дедра JTD
така наречената Жедра :D
след като жената уби 1.8-чката, един приятел ме пре*ба и ми подари JTD от Мареа на около 20 000км
Изображение

наложи се да си взема и един донор
Изображение

Изображение

Изображение


един Бош 5.7 с ABS+EBD+ASR+VDC беше ремонтиран и сложен
остана ми само да вържа steering angle sensor-a
Изображение

конверсия към 284мм спирачни дискове и апарати
Изображение

голямо серво и спирачна помпа
Изображение

заради управлението на съединителя се наложи да сменя целият pedal box, снимката е отвратителна
Изображение

малко снимки от работният процес
Изображение

Изображение

Изображение

първо палене
http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd/23082010.mp4
http://hfhpe.clubalfaromeo.com/dedra/jtd/23082010(001).mp4


кутията на донора беше счупена и ползвах още една с прецакани лагери
та направих 2 в 1
Изображение

Изображение

малко жици :D
Изображение

Автор:  hf hpe [ 11 Яну 2011, 23:12 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

малко факти

колата е с мотор 1.9 JTD 110к.с. с турбо Garrett GT1749V с променлива геометрия

скоростната кутия е С530 с 5 скорости

по окачването отпред е с най-големите шенкели, от донора 145 JTD, с спирачки 284мм и бутала 54мм, вместо 257мм дисковете
също така е с рейка 2.1- което уби маневреността на колата, ако не пречи на VDC-то мисля да я сменя с 2.7
носачите също са сменени, Дедрата чак след фейслифта '98г. е с дългите носачи
задният мост също е от 145-цата, като следата отзад е с близо 2см по широка, също така моста е без "кантар" на спирачното усилие, за това се грижи АБС-а

понеже си имах в гаража сложих едно маслено охлаждане да пази маслото

в момента колата се движи
остава ми да измисля, как да вържа датчика за въртене на кормилото
все още не съм вързал умивалника на фаровете
и реглажа на фаровете от вътре (мисля да ползвам моторчетата на 145-цата, защото както всички сме патили на дедрата се пълнят с вода и изгниват)
имам да си оправя и скалата на оборотомера, като на таблто мисля да премахна волтметър-а и часовника
на тяхно място да има налягане на масло и налягане в колектора

от 23 Декември не съм зареждал :D

Страница 1 от 2 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/