www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=20567
Страница 2 от 2

Автор:  subarkata [ 12 Яну 2011, 11:45 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Eньо, по груби сметки колко ти излезна трансплантацията? И аз имам подобни планове за Делтата, че с тоя мотор не се издържа. Дали да се мятам на нещо уникално и аз или да си търся либра?

Автор:  hf hpe [ 12 Яну 2011, 12:36 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Съби не мога да направя никакви сметки
защото както заках мотора ми е подарък
иначе от алфата изкарах повече пари от колкото съм я купил
обаче примерно темостата само дето смених профилактично ми е 130 кинта

да ти кажа ако жената не беше прегряла мотора 1.8-цата не бих я сменил за нищо

Автор:  hf hpe [ 05 Юни 2011, 18:46 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

започнаха JTD проблемите
днес смених соленоида за управление на VNT-то
добре, че имах и един счупен та имаше 2 в 1

Автор:  mariobg [ 14 Юни 2011, 00:58 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Еньо малко късно, но за датчика за сеерин енгъла, мисля че бичеше грешка в екуто чак след 480 градуса, т.е. ди трябвало да нямаш проблеми при 2.7. Ако не си го направил вече. cheers

Автор:  hf hpe [ 15 Юни 2011, 23:03 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Марио това има ли го някъде като информация.
Защото 1.35 оборота в едната посока умножено по 360 градуса за един оборот
дава точно 486 градуса(според моя калкулатор)
което си е записана грешка

П.П. иначе от няколко дни съм с прагове от Delta,
за праговете трябваше да сменя и долните лайсните на вратите, и поради тъмният цвят на колата мисля че визията малко се развали

също така, боядисани преден капак и таван(с заличена дупка на оригиналната антена)
Изображение

Автор:  subarkata [ 16 Юни 2011, 11:00 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Eньо, защо махна долната част на вратата, нали е гумена? Аз не я махнах и тя си се подгъва по прага...

Автор:  hf hpe [ 16 Юни 2011, 22:20 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Съби, не съм я махал.
Както написах я смених с такива от модела оригинално с прагове.
Смених ги защото профила им е различен, а също така лъскавата част от лайсната на калника няма как да остане и на мен лично ми седи куцо.
Просто за сега ми е малко тъмно в долната част, но ще му свигна.

Автор:  hf hpe [ 19 Юни 2011, 17:55 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

днес опитно установих, че датчика за завъртане на волана светва за грешка около 610 градуса
и от днес жедрата е с 2.7 рейка

утре трябва да напълня климатичната уредба, да видим ще се хладим ли лятото

Автор:  БАМЗЕ [ 19 Юни 2011, 20:47 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Аз ли не виждам спойлера или го няма?Защото определено стои добре!

Автор:  hf hpe [ 20 Юни 2011, 08:49 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

в багажника е
свалях го за боядисването

Автор:  hf hpe [ 14 Юли 2011, 23:18 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

да допълня, че учудващо и за мен самият климатика заработи от раз

за жалост още не съм направил инвертора на сигнала към ЕКУ-то
и сигурно ще трябва да заредя още малко Р134А
защото по документация системата която ползвам съдържа 600 гр
обаче по манометри може да поеме още 100-150 грама

Автор:  joro66 [ 15 Юли 2011, 16:57 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Гледам в директорията ти със снимки си снимал платката на оборотомера. Да нямаш проблем с точноста на показанията, защото с мареята имах такъв и го реших, та да помагаме ако се налага.

Автор:  hf hpe [ 15 Юли 2011, 19:59 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

да с оборотомера имах проблем, който още не съм изчистил
имаше даже тема в алфа форума, Добромирски много ми помогна

оборотомера получава сигнал от ЕКУ-то
и сигнала си е точен, като честота, и съответно бензиновият оборотомер го визуализираше правилно

обаче аз мисля, да си сложа разграфяване за дизелов оборотомер, и тогава визуализацията няма да е точна
достигнахме до извода, че ако се смени тактовата честота, на интегралната схема нещата ще се получат
и наистина се оказа така
понеже тогава нямах точният кварц сложих друг за проба и сега на бензиновият оборотомер визуализацията ми е х2 :D
сега не си спомням точно честотите на кварцовете, но по спомен моя трябваше да се замени с такъв с 6/8 по бавен

сега имам едно табло от дедра и още не съм го побелил, но тези дни се надявам да ми остане време

Автор:  joro66 [ 15 Юли 2011, 21:17 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

Оригинално кварца е 8 мхц. Ако честотата не е кратна, по трудно ще намериш точния кварц. При мен грешката беше 1/3 и с кварц 6мхц работите заспаха. Ако можеш ги позбий или разреди малко числата по циферблата за да може да налучкаш някоя по близка стандартна стойност на кварца.

Автор:  hf hpe [ 15 Юли 2011, 21:51 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

аз кварц имам
седи ми в жабката
проблема сега е в циферблатите и това, че искам да сменя волтметъра с налягане на масло
и часовника с налягане в колектора

Автор:  hf hpe [ 15 Сеп 2013, 18:46 ]
Заглавие:  Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства)

след 2.5 години каране и три смени на масло
се качихме и на "дърво без корен"
Изображение

Страница 2 от 2 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/