www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=20567 |
Страница 2 от 2 |
Автор: | subarkata [ 12 Яну 2011, 11:45 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Eньо, по груби сметки колко ти излезна трансплантацията? И аз имам подобни планове за Делтата, че с тоя мотор не се издържа. Дали да се мятам на нещо уникално и аз или да си търся либра? |
Автор: | hf hpe [ 12 Яну 2011, 12:36 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Съби не мога да направя никакви сметки защото както заках мотора ми е подарък иначе от алфата изкарах повече пари от колкото съм я купил обаче примерно темостата само дето смених профилактично ми е 130 кинта да ти кажа ако жената не беше прегряла мотора 1.8-цата не бих я сменил за нищо |
Автор: | hf hpe [ 05 Юни 2011, 18:46 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
започнаха JTD проблемите днес смених соленоида за управление на VNT-то добре, че имах и един счупен та имаше 2 в 1 |
Автор: | mariobg [ 14 Юни 2011, 00:58 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Еньо малко късно, но за датчика за сеерин енгъла, мисля че бичеше грешка в екуто чак след 480 градуса, т.е. ди трябвало да нямаш проблеми при 2.7. Ако не си го направил вече. |
Автор: | hf hpe [ 15 Юни 2011, 23:03 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Марио това има ли го някъде като информация. Защото 1.35 оборота в едната посока умножено по 360 градуса за един оборот дава точно 486 градуса(според моя калкулатор) което си е записана грешка П.П. иначе от няколко дни съм с прагове от Delta, за праговете трябваше да сменя и долните лайсните на вратите, и поради тъмният цвят на колата мисля че визията малко се развали също така, боядисани преден капак и таван(с заличена дупка на оригиналната антена) |
Автор: | subarkata [ 16 Юни 2011, 11:00 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Eньо, защо махна долната част на вратата, нали е гумена? Аз не я махнах и тя си се подгъва по прага... |
Автор: | hf hpe [ 16 Юни 2011, 22:20 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Съби, не съм я махал. Както написах я смених с такива от модела оригинално с прагове. Смених ги защото профила им е различен, а също така лъскавата част от лайсната на калника няма как да остане и на мен лично ми седи куцо. Просто за сега ми е малко тъмно в долната част, но ще му свигна. |
Автор: | hf hpe [ 19 Юни 2011, 17:55 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
днес опитно установих, че датчика за завъртане на волана светва за грешка около 610 градуса и от днес жедрата е с 2.7 рейка утре трябва да напълня климатичната уредба, да видим ще се хладим ли лятото |
Автор: | БАМЗЕ [ 19 Юни 2011, 20:47 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Аз ли не виждам спойлера или го няма?Защото определено стои добре! |
Автор: | hf hpe [ 20 Юни 2011, 08:49 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
в багажника е свалях го за боядисването |
Автор: | hf hpe [ 14 Юли 2011, 23:18 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
да допълня, че учудващо и за мен самият климатика заработи от раз за жалост още не съм направил инвертора на сигнала към ЕКУ-то и сигурно ще трябва да заредя още малко Р134А защото по документация системата която ползвам съдържа 600 гр обаче по манометри може да поеме още 100-150 грама |
Автор: | joro66 [ 15 Юли 2011, 16:57 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Гледам в директорията ти със снимки си снимал платката на оборотомера. Да нямаш проблем с точноста на показанията, защото с мареята имах такъв и го реших, та да помагаме ако се налага. |
Автор: | hf hpe [ 15 Юли 2011, 19:59 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
да с оборотомера имах проблем, който още не съм изчистил имаше даже тема в алфа форума, Добромирски много ми помогна оборотомера получава сигнал от ЕКУ-то и сигнала си е точен, като честота, и съответно бензиновият оборотомер го визуализираше правилно обаче аз мисля, да си сложа разграфяване за дизелов оборотомер, и тогава визуализацията няма да е точна достигнахме до извода, че ако се смени тактовата честота, на интегралната схема нещата ще се получат и наистина се оказа така понеже тогава нямах точният кварц сложих друг за проба и сега на бензиновият оборотомер визуализацията ми е х2 сега не си спомням точно честотите на кварцовете, но по спомен моя трябваше да се замени с такъв с 6/8 по бавен сега имам едно табло от дедра и още не съм го побелил, но тези дни се надявам да ми остане време |
Автор: | joro66 [ 15 Юли 2011, 21:17 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
Оригинално кварца е 8 мхц. Ако честотата не е кратна, по трудно ще намериш точния кварц. При мен грешката беше 1/3 и с кварц 6мхц работите заспаха. Ако можеш ги позбий или разреди малко числата по циферблата за да може да налучкаш някоя по близка стандартна стойност на кварца. |
Автор: | hf hpe [ 15 Юли 2011, 21:51 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
аз кварц имам седи ми в жабката проблема сега е в циферблатите и това, че искам да сменя волтметъра с налягане на масло и часовника с налягане в колектора |
Автор: | hf hpe [ 15 Сеп 2013, 18:46 ] |
Заглавие: | Re: оптичен тутнинг на Дедра (с подръчни средства) |
след 2.5 години каране и три смени на масло се качихме и на "дърво без корен" |
Страница 2 от 2 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |