www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=21259
Страница 1 от 1

Автор:  valata1 [ 26 Фев 2010, 15:47 ]
Заглавие:  Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър

Здравейте колеги,


тъй като изчетох доста теми за спортните филтри и имах много въпроси как да поставя на моята кола такъв, пускам тази тема за да не се чудят останалите колеги как става на 1.6 моно инжекциите.

Специално аз направих така:

1. Премахнах оригиналната пластмасова кутия за въздушния филтър.

http://smazka.ru/netcat_files/Image/3art.gif

2. Намерих метална шапка заедно с тръбата за нея от типо (става и от темпра едни и същи са)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2363 ... JRg9l4.JPG

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2597 ... B6duqh.JPG

с малки модификации шапката пасва перфектно върху моното на дедрата

3. Изрязах малко от пластмасовият капак (който така ине разбирам за какво служи) за да мога да пъхна под него филтъра, тъкмо и да го използвам за някаква защита от топлината на двигателя.

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2781 ... ngm1Hj.JPG


4. Най-трудната работа беше да намеря преходник от размера за филтъра към тръбата. В крайна сметка намерих в един магазин за ВиК части преходник, който модифицирахме малко на стругар и работата заспа.

Ето го и него скрил се е на хладно:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2124 ... icNBoQ.JPG

5. Шапкана на инжекцията си има и вход за маркуча за картерни газове:

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1715 ... 5Lnbwp.JPG

А ето в крайна сметка как изглежда всичко под капака (много се кефя че стана все едно така си е фабрично)

http://www.picvalley.net/v.php?p=u/2651 ... H6AKBT.JPG


Резултата е следния: колата се държи по същият начин както и с фабричният филтър разлика (от 4-5 коня) няма абсолютно никаква :) , звука обаче стана много готин особенно при ускорение межди 3000-4000 оборота стана много плътен и гърлен. Разлика в разхода не мога да кажа дали има (надявам се да няма) , защото току що приключих модификацията и имам 5 км навъртяни за проба.


Като цяло съм доволен и искам да благодаря на колегата racer666 за инфото което ми даде, беше ми от голяма полза!!

Автор:  idosev98 [ 26 Фев 2010, 16:40 ]
Заглавие: 

е много добре е станало другият път да е двигателя сменен :lol:

Автор:  vidolgd [ 26 Фев 2010, 16:49 ]
Заглавие: 

идеално е станало колега !!! ...... двигателя си е супер , аз лично съм много доволен

Автор:  i_v_ivanov [ 26 Фев 2010, 17:37 ]
Заглавие: 

ДА супер е!

Имам един въпрос.

Струва ми се виждам над самия спортен филтър нещо като прозрачна тръба - допълнителен кожух.

Ако това е така - не мисля, че е много правилно да се монтира така!

Автор:  valata1 [ 26 Фев 2010, 17:45 ]
Заглавие: 

i_v_ivanov написа:
ДА супер е!

Имам един въпрос.

Струва ми се виждам над самия спортен филтър нещо като прозрачна тръба - допълнителен кожух.

Ако това е така - не мисля, че е много правилно да се монтира така!


а ми аз така го купих - филтъра е в един кожух, който имитира хром

този: http://promod.bg/offer/26.html

като има повече парички ще го сменя с JR

Автор:  mitko [ 26 Фев 2010, 18:27 ]
Заглавие: 

... написа:
Филтър с термо щит (Хром)

Тези филтри са с пластмасова обвивка която не позволява на фитъра да се загрява от топлината, отдадена от дивгателя като позволява на въздуха, постъпващ в него да бъде с по-ниска температура, което от своя страна осигорява по-добра динамика на автомобила Ви.


това е описанието на сайта за този филтър. явно само това е целта на кожуха да не се загрява самия филтър от топлината, но от друга страна аз също си мисля че има значение и въздушния поток през него...
темата е много интересна :)

Автор:  i_v_ivanov [ 26 Фев 2010, 20:09 ]
Заглавие: 

Това нещо ... хромираното - според мен де

е в случай, че се прави монтаж извън купето

т.е. малко повече за красота и затваряне

- ако е монтиран по посоката на движение,

но вътре в купето ... мисля че осезателно ще ограничава достъпа на свеж въздух.

Автор:  valata1 [ 26 Фев 2010, 20:15 ]
Заглавие: 

i_v_ivanov написа:
Това нещо ... хромираното - според мен де

е в случай, че се прави монтаж извън купето

т.е. малко повече за красота и затваряне

- ако е монтиран по посоката на движение,

но вътре в купето ... мисля че осезателно ще ограничава достъпа на свеж въздух.


Има достатъчно голям отвор отгоре на протектора , а и под филтъра даже си е доста открито . Филтъра е насочен надолу, за да дърпа свеж въздух изпод колата. Проблем с въздуха няма.

По- скоро двигателя се е мъчил със старата кутия, защото тръбата за свеж въздух се беше разкъсала точно над двигателя и директно си е засмуквала горещият въздух.

Автор:  n73aso [ 06 Мар 2010, 14:18 ]
Заглавие: 

Колега може ли само да ми кажеш какви парички излиза тая модификация (без филтъра щото аз си имам), и другия ми въпрос е дали не мога да сложа горната част на капака върху тая модификация на моно-то... :D

Автор:  valata1 [ 06 Мар 2010, 20:42 ]
Заглавие: 

n73aso написа:
Колега може ли само да ми кажеш какви парички излиза тая модификация (без филтъра щото аз си имам), и другия ми въпрос е дали не мога да сложа горната част на капака върху тая модификация на моно-то... :D


шапката и тръбата от морга -17 лв
преходника от тръбата към филтъра - 8 лв
струговане на преходника - 5 лв
4 броя скоби - 2.40 лв

Общо 32.4 лв

Защо ти е да слагаш капака?

Автор:  n73aso [ 07 Мар 2010, 16:36 ]
Заглавие: 

ми за да не си личи тая модификация и да и придава малко по-завършен вид... не че ще имам някаква полза голяма от него... :)

Автор:  atanas4082 [ 06 Юни 2013, 10:00 ]
Заглавие:  Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър

Вижте какво си намерих тук:

Прикачени файлове:
25051653_6_800x600.jpg
25051653_6_800x600.jpg [ 125.84 KiB | Прегледано 10999 пъти ]

Автор:  i_v_ivanov [ 06 Юни 2013, 16:07 ]
Заглавие:  Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър

И какво - това трябва да е ДелтВаген!?

Допълнителна бленда след спортния филтър - монтира ли се в тоя случай?

Автор:  atanas4082 [ 07 Юни 2013, 08:06 ]
Заглавие:  Re: Как да модифицираме 1.6 моно за Спортен филтър

Не мога да ти кажа, просто намерих снимката в нета.Все пак е решение на проблема с често цепещата се кутия на филтъра :D.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/