www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

THE BIG MOVIE още една делта 4х4 турбо
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=21645
Страница 1 от 3

Автор:  kalin_tomov [ 22 Мар 2010, 16:49 ]
Заглавие:  THE BIG MOVIE още една делта 4х4 турбо

ето с какво съм се захванал
делтата ми беше 1.8 131 но за кратко беше има няма 5км изкара с този мотое :roll:
и се почна :
поръча се двигател 2.0 16в турбо
след което се взе още една кола за части дедра турбо 4х4 заради задния мост.преден мост.и други дребни дреболиики който са нужни за преработването
ето малко снимки докаде са нещата

така се почна и 4те моста на земята както и двигателите от 2-те коли

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


кожуха за жилата също нестава моя от делтата и се наложи смяна с дедровия

Изображение

малко изрязване на ламарината за резервната гума зада влезе дифа,защотото не е предвидено много място

Изображение

Изображение

новия мотор си седи кротко за сега :evil:

Изображение
Изображение

утре дано успееме да качиме задния мост и ще покажа как е станало
дали ще станат спирачни апарати от капа турбо на тези дискове?

Изображение

давайте препоръки мнения,съвети
благаря предварително

Автор:  sacrum [ 22 Мар 2010, 17:29 ]
Заглавие: 

Айдааааа, ощи един припатка :mrgreen: браво колега, успех в начинанието :wink:

Автор:  SBANKOV [ 22 Мар 2010, 17:33 ]
Заглавие: 

sacrum написа:
Айдааааа, ощи един припатка :mrgreen: браво колега, успех в начинанието :wink:

сефте, май е по лесно да кажем кой от нас не е. :mrgreen:

иначе успех с начинанието, аз в момента се опитвам да намеря читава ходова част от алфа 155 кю4
и се чудя как да направя тунела на бравото

Автор:  HPE [ 22 Мар 2010, 18:08 ]
Заглавие: 

SBANKOV написа:
sacrum написа:
Айдааааа, ощи един припатка :mrgreen: браво колега, успех в начинанието :wink:

сефте, май е по лесно да кажем кой от нас не е. :mrgreen:

иначе успех с начинанието, аз в момента се опитвам да намеря читава ходова част от алфа 155 кю4
и се чудя как да направя тунела на бравото

От дедра и от алфа не е ли се тая,защо точно от Q4?

Автор:  grale [ 22 Мар 2010, 18:16 ]
Заглавие: 

Q4 е като ЕВОто с торсионен заден диф постояно блокиран. Докато Дедрата не е.

Автор:  kalin_tomov [ 22 Мар 2010, 19:24 ]
Заглавие: 

pirlo написа:
Q4 е като ЕВОто с торсионен заден диф постояно блокиран. Докато Дедрата не е.


е ама тука си има жилче с което го блокирам когато си пойскам,което го прави по добър поне според мен

Автор:  grale [ 22 Мар 2010, 19:28 ]
Заглавие: 

На дедрата задния диф се отключва над 30км/ч фабрично.Както и кучката е 47% към предните 53% към задните кола. Докато при Дедрата е на обратно.А и кучковия е много по-здрав :)

Автор:  SBANKOV [ 23 Мар 2010, 12:24 ]
Заглавие: 

pirlo написа:
Q4 е като ЕВОто с торсионен заден диф постояно блокиран. Докато Дедрата не е.

правилен отговор :mrgreen:
проблема който възниква обаче е с тунела и дължината :roll:

Автор:  Paco_76 [ 23 Мар 2010, 15:46 ]
Заглавие: 

Koя дължина. :roll:
Иначе браво на колегата. :D

Автор:  Alpina [ 23 Мар 2010, 15:59 ]
Заглавие: 

Междуосието трябва да е еднакво, така че ако това е дължината не би трябвало да имаш проблеми с него.

Автор:  yossta [ 23 Мар 2010, 22:24 ]
Заглавие: 

pirlo написа:
На дедрата задния диф се отключва над 30км/ч фабрично.Както и кучката е 47% към предните 53% към задните кола. Докато при Дедрата е на обратно.А и кучковия е много по-здрав :)


offtopic ти кво напраи с твойта бре движи ли вече ? че малко съм поизостанал с ифото :roll:

Калине браво за начинанието punk ша зема да докарам и аз некой дедър от испанско и без това гният тук таме гралета по тая пустиня :mrgreen:

Автор:  alfista [ 23 Мар 2010, 22:35 ]
Заглавие: 

А резервоар какъв ще ползваш и къде е ще е?

Автор:  kalin_tomov [ 24 Мар 2010, 20:36 ]
Заглавие: 

междуосието е еднакво,резервоар ще трябва да се прави нестват нито от дедрата нито от делтата

ето как вече имаме заден мост с диф

Изображение
Изображение

ето как нестава и с колко трябва да се реже

Изображение

иначе след рязането залепна като в тях си

Изображение
Изображение

тук са нужни 2 дупки за захващане на лагера на кардана няма налични

Изображение

иначе нещата вървят,има разлики и в ръчната спирачка трябва да се прехвърлят от дедрата :?

Автор:  kalin_tomov [ 10 Апр 2010, 23:07 ]
Заглавие: 

след доста игра вече имаме двигател под капака
почваме да редиме кабелите
Изображение
Изображение

Автор:  kalin_tomov [ 26 Апр 2010, 21:02 ]
Заглавие: 

навързахме кабелите но остана един неизвестен,от инсталациата на мотора
кабела върви в букса с още 2 кабела,единия от който е управлението на компа + през контакт син,другия е черен/лилав може и да бъркам но е за климатика,а нейзвестния е СИВ влиза в реле!!а за другия краи на кабела
колеги споменаха,че отива на бенз помпа но на него няма никв сигнал
ако знаете за какво е и каде се връзва казвайте
благодаря

Автор:  grale [ 26 Апр 2010, 21:16 ]
Заглавие: 

Съби може да ти помогне по въпроса ,че той слага двигател и електроника от Капа на ипсилона http://lancia-bg.com/forum/viewtopic_9636_0.html

Автор:  subarkata [ 27 Апр 2010, 16:29 ]
Заглавие: 

Да ама не... ипсилона не е пален още...

Автор:  toko.bg [ 29 Апр 2010, 22:30 ]
Заглавие:  Re: THE BIG MOVIE още една делта 4х4 турбо

ето пояснителна снимка на тея кабели аз къв го ядох заради тея 3 кабела с еди пишман елтехник ма поне в краина сметка запали

Прикачени файлове:
IMG_0318.JPG
IMG_0318.JPG [ 117.25 KiB | Прегледано 17855 пъти ]

Автор:  kalin_tomov [ 30 Апр 2010, 21:36 ]
Заглавие:  Re: THE BIG MOVIE още една делта 4х4 турбо

намерихме ги само сивия ни базикаше
чакаме да дойде бенз.помпа и да палиме с присадения резервоар

Автор:  kalin_tomov [ 12 Май 2010, 18:58 ]
Заглавие:  Re: THE BIG MOVIE още една делта 4х4 турбо

има ли някои който да върже имобилайзера?
имам всичко необходимо само кабелите да нареди?

Страница 1 от 3 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/