Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 19 Юли 2013, 23:21 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 20 Юли 2013, 23:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
joro66 написа:
Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик.

нещо като делител на напрежение е, пращам ти го на ЛС

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2014, 00:19 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
малко снежно къпане :)
http://www.youtube.com/watch?v=lhDKFirC ... e=youtu.be

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 28 Яну 2014, 14:42 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2007, 01:25
Мнения: 293
Местоположение: София
Сложете едно гребло, барем да помагате на общината punk Яка машина убиец

_________________
1991 Lancia Delta 1.6 gt ie 2007-2014
1995 Ford Fiesta 1.1 2015-2016
2000 Ford transit 2.5D катър 2013-
1982 Lancia Delta 1.5 carb 2016-
1997 Lancia Delta 1.6i 2018-


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 23 Фев 2014, 21:38 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24
Мнения: 64
Местоположение: Пловдив
Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря .

_________________
Lancia DEDRA integrale 2.0 16v. 139hp
Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp
Lancia Dedra 1.6 75hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 25 Фев 2014, 01:44 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
dogo_igor написа:
Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря .

еднакви са мостовете, намират се цели коли и то рядко. Питай на ЛС или в отделна тема да не разваляме тази.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 25 Фев 2014, 01:46 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
днес побягах сам в дъжда срещу хронометъра, 100-200 км/ч за 10.3 сек от летящ, с което и време се умъква между 997 Поршовете ;)
http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ied-2.html
http://www.youtube.com/watch?v=I3rVwrmE ... e=youtu.be

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2014, 00:48 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
направих на Дедрата лека ревизия и съответно нов ремап и изкара около 460 коня на мотора, което за ГТ2871Р турбо си е дооста :)


Прикачени файлове:
0011.jpg
0011.jpg [ 100.93 KiB | Прегледано 12251 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Ное 2014, 21:02 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 02 Ное 2014, 19:43
Мнения: 21
Кара: Lancia POWER
Нещо ново да има по колата?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 13 Дек 2014, 23:02 
Offline
Специалист
Специалист

Регистриран на: 08 Сеп 2008, 00:00
Мнения: 201
Местоположение: Варна 01 Одесос
Кара: Lancia Kappa COUPE 20v turbo
Lancia Kappa COUPE 16v turbo
Lancia Kappa Kombi 20 v turbo
Lancia Kappa Kombi 20v 2.0
Новото е , че се продава . :lol:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2017, 08:48 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници".

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2017, 20:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Капа 205 конски сили написа:
Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници".

Какво значи нищо автентично ? Единствената разлика е, че мотора е със 16 клапановата глава, в който си вид се кара в Делта Интеграле.
Поддръжката си е най-обикновена и лесна, ако говорим за ремъци и масла.
А пък смисълът за ежедневка е, че колата радва и при най-простото пипване на газта ... за писта се изисква друг подход на нещата.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Юни 2017, 22:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Юни 2017, 09:08 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 25 Сеп 2007, 12:17
Мнения: 4278
Местоположение: Пазарджик,Враца
Кара: Lancia
Капа 205 конски сили написа:
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.


Не знам дали знаеш,но говориш с човека /ici/ сътворил това нещо от А до Я :D

_________________
Изображение
LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000 LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000 LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046
Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp Grande Punto 1.2 LPG
http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=31&t=8463


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Юни 2017, 19:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 03 Фев 2014, 19:19
Мнения: 393
Кара: ex-Lancia KAPPA 2.0 16V Turbo
бензин - изключителен автомобил!

Lancia KAPPA 2.4 jtd
BMW E38, 740 i
Знам. Познавам и собственика. Много свестен тип. Но продава колата вече 3 год без успех. При всичките й огромни достойнства, има нещо сбъркано в тази идея да направиш нов автомобил и да го продадеш на безценица без да си го карал. Иначе евала за тунинг проекта и мащаба.

_________________
Заклет фен на ланча капа!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 17 Юни 2017, 01:22 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Капа 205 конски сили написа:
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части.
Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места.
Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така.

Трансмисията и мостовете са си от Дедра Интеграле с ревизия и допълнителни усилвания, та са си стандартна кофигурация. Единственото досадно нещо за каране в трафик е тежкият съединител, то по принцип да се виси из трафиците няма смисъл наистина за такава кола.
Моето Купе примерно е още малко отгоре по-направено :) , но си го карам всеки ден до работа по 10-тина км, но по часовете без трафик :)
А газта на Дедрата е вече махната след ревизията на главата.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 10 от 10 [ 196 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов