Автор |
Съобщение |
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 07 Апр 2011, 09:46 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
Сори за спама, ако някой го приеме така, но метанов инжекцион няма ли да ти излезе по изгоден за дългите пътувания и пърденето по сфетофарите в града?? Наскоро видях добра оферта в нета за метанов инжекцион с/у приблизително 1200лв...
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 07 Апр 2011, 11:02 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
A нещо щар по щар няма ли да има или ще си остане на предно.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 00:12 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
при метана нещата са доста по-зле от пропан-бутана. За Интеграле трансмисия при тоя повер, трябва да се премине към целенасочени тренировки за пързаляне, защото на мокро я си подал газта и си с вратите настрани, да не говорим за сняг, там направо не може да се ускорява в права линия. С две думи, опасно е ако не е достатъчно подготвен човек.
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 11:07 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Хи хи по-добре на предно викаш А?
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 20:53 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
В какъв смисъл доста по-зле? Обясни , моля, по - подробно. Едно приятелче караше доста време душманската Пассат 2.0 16кл 136кс с обикновенна метанова, без да се оплаква. Или искаш да кажеш че народните двигатели са доста по "запасени" от талянските? И какво трябва да се очаква при всережимна експлоатация на ГАЗ?
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 21:49 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Ами като се отвори тоя пасат, ще блесне кофти гледка на фаските на глава и клапани. Ако караш на метан, просто забрави за вървящ мотор, за пропан бутана това важи в по-малка степен. Виж снимката на клапаните на първа страница, такива неща се случват като се кара на пропан-бутан, а на метан нещата са много по-зле. За това и се сложиха и рейсингови клапани от Инконел, да няма такива драми с фаските.
А днес продължих да качвам надува и на 1.5 нещо защрака в скоростната кутия, на магнитната пробка имаше стоманени парченца. Утре пристига резервна кутия и се продължава с мапването.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 21:54 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: Хи хи по-добре на предно викаш А? Ами предното си е спокойна работа, най-много да недозавие при излишно предобряване с газта, а за 4х4 трябва да си с един вид дрифтърски лиценз , че иначе с вратите напред си е страшно и опасно ако няма стабилна подготовка.
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Апр 2011, 22:06 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
Нали говориш за спокойно каране на ГАЗ . С цедка ми е ясно че горят ... аз си мислех, че има някой скрит жокер На моята Ладичка наблюдавах при правене на главата същото нещо по клапаните и язви по леглата. Като решение хакнах Стоманени легла с мноооого хром, както се изрази майстора. Главата не съм я свалял след това, но в резултат на това след 40к км с яка ръчка на ГАЗ промяна в компресията нямаше .... така и я продадох п.с. Ако МОД-а смята че е спам , да трие.
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Апр 2011, 10:58 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Ици като гледам как държиш и въртиш волана си личи че си подготвен освен да почнеш да преподаваш как се кара интеграле и да си припечелваш допълнително.Не че много разбирам разни люде дето знаят викат че така се прави. дори един път и време ми засичаха та гледах и не вярвах на ушите си колко съм зле.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Апр 2011, 22:19 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
трябва повече повер за да се види наистина същността на интеграле трансмисията, или по-хлъзгава настилка, яки гащи също и немалко гуми и бензин
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 12 Апр 2011, 00:25 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Днес приключих с мапването, холд бууст 1.5-1-6 бара при пик към 1.8, ако можеше да се укроти малко пика щях да кача и до 1.7-1.8 бара. А пък повъртях на ръка и счупената кутия и звучи на изронени зъби, чак блокира при завъртане в едно положение, та и така при тоя надув е добре трябва да се мисли и за кутията А на "новата" и сипахме Мотул 75W140 рейсингово масло за да е сигурна работата. Иначе като вървеж, като Типото е що-годе, съдейки по логовете 100-180км/ч, Же- тата и на двете коли при 180 км/ч са 0.23-0.24 Сега се почва хвърлянето на боб за конете
|
|
|
|
|
2.0 i.e
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 12 Апр 2011, 08:24 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Мар 2010, 21:15 Мнения: 35 Местоположение: Русе
|
Залагам на 430кс. !
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 12 Апр 2011, 09:26 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
Аз - на 1000 !
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Апр 2011, 00:39 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
2.0 i.e написа: Залагам на 430кс. ! Аз хвърлям за над 420 при 1.5 бара, ма да видим реално де. Поне стана ясно днес след като разглобих първата кутия, че четвърта се е изронила яко, това при надув 1.4-1.5 бара което ме навява на едни 400 коня там дето да я свършат тая беля А днес пък втората кутия след вчерашното мапване нещо реши да почне да ромоли Айде и тя навън, разглабяне и поне радостното е че са живи всички предавки. Има леко разбити легла за лагерите на валовете, ще се мине по бързата процедура с основно обезмасляване, лепене на лагерите в леглата и сглабяне пък каквото сабя покаже. Поръчана е и трета кутия, казват много малко карана
Прикачени файлове: |
Picture 225.jpg [ 164.39 KiB | Прегледано 8912 пъти ]
|
Picture 227.jpg [ 154.65 KiB | Прегледано 8912 пъти ]
|
Picture 228.jpg [ 177.94 KiB | Прегледано 8912 пъти ]
|
Picture 231.jpg [ 153.9 KiB | Прегледано 8912 пъти ]
|
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Апр 2011, 08:29 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
Добре де, става ясно , че стандартните кутии има малък живот с такива коне ... Друг вариант няма ли -зъбни колела от по-здрав материал или правозъба? Или ще сменяш кутии всяка събота и неделя?
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
mitaka_cs
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Апр 2011, 18:52 |
|
Регистриран на: 24 Авг 2008, 18:31 Мнения: 154 Местоположение: София
|
И аз прехвърлям 3 броя виещи кутии, но за 1.6. Ици знаеш, тебе вече те засипах с въпроси:) Успях само единия конусен лагер на диф-а да избия, ама другия още се опъва. Една скоба за вадене вече си замина С малкия диф съм, 57 зъба на короната и набито на вала 11/39... Скоро ще дойде ред за сглобяване, но не знам какво да сложа между капаците. Силикон? Лепило? Ици, ти какво ползваш? Едит: Сега видях последната снимка и надраните легла на корпуса При мен горе-долу така изглеждат конусите на които лежи диференциалът. Да не би като видят зор двата вала да се мъчат да се отделят един от друг и затова да тръгват лагерите, а след тях и зъбите
_________________ 1996 FIAT Punto 75 ELX 176A8.000 1987 Lancia Delta 1600 G̶T̶ ̶i̶.̶e̶.̶ ̶1̶4̶9̶C̶2̶.̶0̶0̶0̶ HF Turbo
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Апр 2011, 22:38 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
тази кутия е карана без масло
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Апр 2011, 23:20 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
в предишната си употреба може да е била без масло, а и най вероятно е карана без да се сменя.
За корпусите се ползва гел херметик, има ги по магазините за хидравлика и пневматика. При работа е нормално да се опитват да се раздалечат двата вала, за това при 5-та има стоманена плоча, при първа няма понеже там е най-малко усилието. Не е нормално обаче вече две кутии да се скапват, при положение че примерно Типото съм го карал на предно още със сликове 17" и сума ти и км по писти и трасета и не е имало грам проблем с кутията, нито шумове дори. Иначе истината е в кутия от Дедра турбо Интеграле, Делта Интеграле или Кю4, те са с доста по-яки 3,4 и 5-та и с по-различни лагери. Тази на Дедра турбо на предно е с по-тънки зъби и е същата като на другите предняци атмосферни и турбо, и на Темпра 4х4 и Дедра атмосферното Интеграле е пак такава.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 16 Апр 2011, 22:17 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
в пълна готовност, в очакване на кутия
Прикачени файлове: |
Picture 2281.jpg [ 122.45 KiB | Прегледано 8795 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 20 Апр 2011, 02:07 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
ето го и видео теста http://www.youtube.com/watch?v=yfoSlcQ2rrcпри 1.2 бара как се кара... ами на първа около 20% газ и удря ограничител, на 2-ра 30-тина % газ и пак огранчител, 3-та чак след 100 и нещо може да се настъпи почти до долу, 4-та вече може пълна газ, и 5-та също Това при перфектен и равен път. При поизгладен асфалт няма стъпване и на 5-та
|
|
|
|
|
|