Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 13 Юли 2010, 00:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Металокерамичният диск е купен за 360 лв от Адвенчър карс - Варна, не е преправян от стар.
Може и да се преработи и стандартен феродов де, плочки има по около 14 лв бройката.
Ламарината за основата им е 1.5 мм, плочките са 3.2 мм доколкото помня.
В София Сашо с Интегралетата може да ти направи такъв диск.
Частите за мотора са купени оттук, само биелните лагери не са.
Мапването го правя аз ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Юли 2010, 21:47 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
... подбрани фотоси :)


Прикачени файлове:
Picture 3121.jpg
Picture 3121.jpg [ 151.03 KiB | Прегледано 8088 пъти ]
Picture 3117.jpg
Picture 3117.jpg [ 181.35 KiB | Прегледано 8088 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 30 Юли 2010, 12:59 
Offline
Чел списания
Чел списания

Регистриран на: 18 Апр 2008, 01:49
Мнения: 71
Местоположение: Русе
ici написа:
... подбрани фотоси :)

чисто позьорство :D и фона е добър...... Екстра фотоси ;)

колектора ме вълнува твое дело ли е или е поръчван?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 30 Юли 2010, 22:30 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
колектора беше на колата като я внесоха от Австрия, долната му част - пирамидата е мое дело и даунпайпа също.
Може да се направи и по-хубав от тоя с волфрам-аргоново заваряване че тоя австрийският е заваряван пак с аргон но с телоподаващо и имаше две спуквания на снадки по рънарите.

А иначе Дедрата е вече в ежедневна употреба http://vbox7.com/play:4f749458
Пак има проблем със буксуване на съединителя от 3-та нагоре, оставих я на 1.5 бара при положение че може и на 2 бара да се надуе понеже я ремапнах с 3 баров МАП сензор М.Марели който се ползва от Косуърт по принцип.
Има едно затапване след 5000 и на 5500 вече почва да тъпче, с раздвижни колела за валовете може да се подобрят нещата но за сега е предостатъчно и така.
А и 16 клапанова глава може да се сложи за в бъдеще за да развие още максималната мощност.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 31 Юли 2010, 00:13 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
ето го клипчето и във вимео http://vimeo.com/13767194

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 08 Авг 2010, 17:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Как е с ускорението след 120 ?

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 08 Авг 2010, 22:30 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
LoGo написа:
Как е с ускорението след 120 ?

ами както и преди 120, с тия коне :)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Авг 2010, 00:50 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Много ми се иска да направите клипче с ускорение от 100 до 200 км/ч да видим има ли пауър това нещо :)

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Авг 2010, 22:25 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
200 няма къде тука да вдигна без да има въобще трафик, по нощите само няма но пък тогава откъм далекобойност на фаровете куца работата ;)
Имаше преди време един подходящ хубав път без трафик, но с годините стана на вълни и не става вече.
А иначе по клипчетата скоростта която се достига е към 170, където се пълни четвърта е вече над 160.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 10 Авг 2010, 01:25 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Ааа няма да те навивам, да не се джаснеш някъде :)

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 19 Авг 2010, 01:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Епизод 3 :D

Колата дойде за леко оптимизиране, идеята беше да се отпуши във високите с атмосферен всм. вал от Фиат 2.0 8в
Така между другото се наложи да сменя и изпускателния вал, че беше му се поизяла една от гърбиците доста сериозно.
Сложих и раздвижни колела за прецизно настройване на валовете и ... колата пощуря значително :D
лошото е че съединителя се предава още от първа при силен старт от място.
Обявяваме го за продаване:
Закс усилен притискател 228мм за 180лв и металокерамичен диск с 5 лъча и демпфери както е видно в снимките по-отпреди за 280лв.
Ще се минава на двудисков.

От зелената графика се вижда за какво плаване на скоростта става дума при буксуването на съединителя, съответно времето на 400м страда сериозно.


Прикачени файлове:
Picture 3135.jpg
Picture 3135.jpg [ 119.96 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
Picture 3132.jpg
Picture 3132.jpg [ 100.34 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
Picture 3127.jpg
Picture 3127.jpg [ 177.97 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
Picture 3125.jpg
Picture 3125.jpg [ 187.68 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
Picture 3124.jpg
Picture 3124.jpg [ 174.65 KiB | Прегледано 7826 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 19 Авг 2010, 01:26 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
и графиката от 400-те метра, след 2-ра графиката на скоростта е "дунавски вълни" заради буксуването на съединителя.


Прикачени файлове:
Untitled-2 copy.jpg
Untitled-2 copy.jpg [ 74.26 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
Untitled-1 copy.jpg
Untitled-1 copy.jpg [ 76.35 KiB | Прегледано 7826 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 19 Авг 2010, 02:15 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Сега като сравних горивната карта преди и след оптимизирането с валовете последвано с мапване, са видни едни 15-тина % увеличаване на горивото във високите за да се вкарат смесите в норма.
Това значи че само с един всм. вал с лифт 0.5мм повече и 20-тина градуса удължени фази се вкарват съответно и 15-тина % повече въздух - респективно мощност.
Жалко само, че няма по-големи сток валове от този на 2.0 8в

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 20 Авг 2010, 09:39 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
С тия стокови бутала как не ви е страх, не знам...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:12 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
subarkata написа:
С тия стокови бутала как не ви е страх, не знам...

ами 400 коня им е предела, а и на биелите с тоя въртящ момент не им е леко.
Няма проблеми, за няколко секунди я тествах на 2 бара и всичко е здраво :o
Идеята е като се смени някой ден съединителя с двудисков за да не буксува ще се кара на 1.8 бара.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:13 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Поради разразилият се спор покрай гонката с Пежото и разни изводи че Дедрата не въряла :mrgreen:
Се сетих за една таблица 0-200км/ч
http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html

данните на Дедрата 0-160 за 13.66сек , 0-170 за 14.88, 0-180 за 16.17 сек, за съжаление така и не съм вдигал 200 с нея но съдейки по прогресията 0-200 ще са за 19 и малко сек което за буксуващ съединител е нещо впечатляващо като време и с такъв небуксуващ би дала около 18 сек до 200км/ч.

Една любопитна извадка от списъка:
23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps)
23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps)
24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps)

та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:33 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2560
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Сега ако се появи и дино графика на тоя невероятен самолет ще се поклоня до земята.

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
subarkata написа:
Сега ако се появи и дино графика на тоя невероятен самолет ще се поклоня до земята.

може да е по-бърз ама пустият съединител не устисква.
Иначе диното зависи само от собственика, стига и съединителя да не възпрепятства коректното измерване.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2010, 09:49 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ici написа:
...

та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто ;)

Ici нали знаеш, че суровата истина по някога е съвсем различна


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 22 Авг 2010, 19:31 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
hf hpe написа:
ici написа:
...

та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто ;)

Ici нали знаеш, че суровата истина по някога е съвсем различна

с други думи искаш да кажеш, че тия времена от линка на всякакви марки автомобили са неверни?
А пък да кажеш, че не знам как вървят тоя тип коли, да ама знам ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 10 [ 196 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов