Автор |
Съобщение |
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Юли 2010, 00:00 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Металокерамичният диск е купен за 360 лв от Адвенчър карс - Варна, не е преправян от стар. Може и да се преработи и стандартен феродов де, плочки има по около 14 лв бройката. Ламарината за основата им е 1.5 мм, плочките са 3.2 мм доколкото помня. В София Сашо с Интегралетата може да ти направи такъв диск. Частите за мотора са купени оттук, само биелните лагери не са. Мапването го правя аз
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Юли 2010, 21:47 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
abart_
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Юли 2010, 12:59 |
|
|
Чел списания |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2008, 01:49 Мнения: 71 Местоположение: Русе
|
ici написа: ... подбрани фотоси чисто позьорство и фона е добър...... Екстра фотоси колектора ме вълнува твое дело ли е или е поръчван?
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Юли 2010, 22:30 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
колектора беше на колата като я внесоха от Австрия, долната му част - пирамидата е мое дело и даунпайпа също. Може да се направи и по-хубав от тоя с волфрам-аргоново заваряване че тоя австрийският е заваряван пак с аргон но с телоподаващо и имаше две спуквания на снадки по рънарите. А иначе Дедрата е вече в ежедневна употреба http://vbox7.com/play:4f749458 Пак има проблем със буксуване на съединителя от 3-та нагоре, оставих я на 1.5 бара при положение че може и на 2 бара да се надуе понеже я ремапнах с 3 баров МАП сензор М.Марели който се ползва от Косуърт по принцип. Има едно затапване след 5000 и на 5500 вече почва да тъпче, с раздвижни колела за валовете може да се подобрят нещата но за сега е предостатъчно и така. А и 16 клапанова глава може да се сложи за в бъдеще за да развие още максималната мощност.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 31 Юли 2010, 00:13 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Авг 2010, 17:45 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Как е с ускорението след 120 ?
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Авг 2010, 22:30 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
LoGo написа: Как е с ускорението след 120 ? ами както и преди 120, с тия коне
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Авг 2010, 00:50 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Много ми се иска да направите клипче с ускорение от 100 до 200 км/ч да видим има ли пауър това нещо
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Авг 2010, 22:25 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
200 няма къде тука да вдигна без да има въобще трафик, по нощите само няма но пък тогава откъм далекобойност на фаровете куца работата Имаше преди време един подходящ хубав път без трафик, но с годините стана на вълни и не става вече. А иначе по клипчетата скоростта която се достига е към 170, където се пълни четвърта е вече над 160.
|
|
|
|
|
LoGo
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 10 Авг 2010, 01:25 |
|
Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12 Мнения: 1106 Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
|
Ааа няма да те навивам, да не се джаснеш някъде
_________________ ZLA83500000199107
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Авг 2010, 01:24 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Епизод 3 Колата дойде за леко оптимизиране, идеята беше да се отпуши във високите с атмосферен всм. вал от Фиат 2.0 8в Така между другото се наложи да сменя и изпускателния вал, че беше му се поизяла една от гърбиците доста сериозно. Сложих и раздвижни колела за прецизно настройване на валовете и ... колата пощуря значително лошото е че съединителя се предава още от първа при силен старт от място. Обявяваме го за продаване: Закс усилен притискател 228мм за 180лв и металокерамичен диск с 5 лъча и демпфери както е видно в снимките по-отпреди за 280лв. Ще се минава на двудисков. От зелената графика се вижда за какво плаване на скоростта става дума при буксуването на съединителя, съответно времето на 400м страда сериозно.
Прикачени файлове: |
Picture 3135.jpg [ 119.96 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
Picture 3132.jpg [ 100.34 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
Picture 3127.jpg [ 177.97 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
Picture 3125.jpg [ 187.68 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
Picture 3124.jpg [ 174.65 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Авг 2010, 01:26 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
и графиката от 400-те метра, след 2-ра графиката на скоростта е "дунавски вълни" заради буксуването на съединителя.
Прикачени файлове: |
Untitled-2 copy.jpg [ 74.26 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
Untitled-1 copy.jpg [ 76.35 KiB | Прегледано 7826 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Авг 2010, 02:15 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Сега като сравних горивната карта преди и след оптимизирането с валовете последвано с мапване, са видни едни 15-тина % увеличаване на горивото във високите за да се вкарат смесите в норма. Това значи че само с един всм. вал с лифт 0.5мм повече и 20-тина градуса удължени фази се вкарват съответно и 15-тина % повече въздух - респективно мощност. Жалко само, че няма по-големи сток валове от този на 2.0 8в
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 20 Авг 2010, 09:39 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
С тия стокови бутала как не ви е страх, не знам...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:12 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: С тия стокови бутала как не ви е страх, не знам... ами 400 коня им е предела, а и на биелите с тоя въртящ момент не им е леко. Няма проблеми, за няколко секунди я тествах на 2 бара и всичко е здраво Идеята е като се смени някой ден съединителя с двудисков за да не буксува ще се кара на 1.8 бара.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:13 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Поради разразилият се спор покрай гонката с Пежото и разни изводи че Дедрата не въряла Се сетих за една таблица 0-200км/ч http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html данните на Дедрата 0-160 за 13.66сек , 0-170 за 14.88, 0-180 за 16.17 сек, за съжаление така и не съм вдигал 200 с нея но съдейки по прогресията 0-200 ще са за 19 и малко сек което за буксуващ съединител е нещо впечатляващо като време и с такъв небуксуващ би дала около 18 сек до 200км/ч. Една любопитна извадка от списъка: 23.2 - Mitsubishi Evo X (295 ps) 23.2 - Subaru Impreza Sti (300 ps) 24.5 - BMW Z4 3.0si Coupe (265 ps) та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:33 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Сега ако се появи и дино графика на тоя невероятен самолет ще се поклоня до земята.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Авг 2010, 22:58 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: Сега ако се появи и дино графика на тоя невероятен самолет ще се поклоня до земята. може да е по-бърз ама пустият съединител не устисква. Иначе диното зависи само от собственика, стига и съединителя да не възпрепятства коректното измерване.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 22 Авг 2010, 09:49 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ici написа: ... та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто Ici нали знаеш, че суровата истина по някога е съвсем различна
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 22 Авг 2010, 19:31 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
hf hpe написа: ici написа: ... та тези турбо 4х4 стокови бегачки ще останат точка в огледалото просто Ici нали знаеш, че суровата истина по някога е съвсем различна с други думи искаш да кажеш, че тия времена от линка на всякакви марки автомобили са неверни? А пък да кажеш, че не знам как вървят тоя тип коли, да ама знам
|
|
|
|
|
|