Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2011, 18:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
такаа, каквото трябваше - дойде :D
Рейсинг олекотени биели 540 грама Н - профил и изпускателни клапани от Инконел punk


Прикачени файлове:
Picture 136.jpg
Picture 136.jpg [ 114.47 KiB | Прегледано 8070 пъти ]
Picture 131.jpg
Picture 131.jpg [ 121.94 KiB | Прегледано 8070 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 07 Мар 2011, 21:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
почва се сглабянето :D
портвана глава с атмосферни валове и Supertech Инконел изп. клапани, JE ковани бутала, Eagle ултра-леки Н-биели, Clevite TriArmour NASCAR performance лагери
и Иновейт за да се държат смесите под око


Прикачени файлове:
Picture 147.jpg
Picture 147.jpg [ 114 KiB | Прегледано 8013 пъти ]
Picture 146.jpg
Picture 146.jpg [ 177.42 KiB | Прегледано 8013 пъти ]
Picture 145.jpg
Picture 145.jpg [ 184.59 KiB | Прегледано 8013 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 08 Мар 2011, 22:31 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? :D

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 08 Мар 2011, 23:51 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
the fan написа:
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? :D

Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня.
На практика има 900 ++ коня такива мотори ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2011, 12:44 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42
Мнения: 2870
Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
Колега стига си дразнил... само ми текат лигите и преглъщам като ги гледам тия красоти... :mrgreen:
Гледката е по-възбуждаща от гола жена - заклевам се!


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2011, 19:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Така си е, това може да се каже че са произведения на инженерното изкуство img189
Но днес се оказа че трябва да се коригира клиренса бутало-глава, та буталата ще преминат лека механична доработка на короната, после малко измервания и сметки за да видя какво е положението със степента на сгъстяване.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2011, 19:55 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50
Мнения: 404
Местоположение: София, Гео Милев
ici написа:
the fan написа:
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? :D

Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня.
На практика има 900 ++ коня такива мотори ;)

Ехххх браво, благородно ви завиждам и потривам доволно ръце, че ще има от кого да събирам информация, като почна да тунинговам моята колица.

_________________
Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2011, 21:22 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Takaa, долнището вече е готово.
Сегментите бяха гапнати на желаните стойности на ключовете, короните на буталата бяха коригирани за желания клиренс спрямо главата, прелях ръбовете и всичко е в готовност за затваряне с главата.
Работен клиренс клапани - бутала, бол ( 5мм и 3.5мм) :D
Степен на сгъстяване 8.7:1 при гарнитура 1.1мм, идеално за перформанс ежедневка, ще е с подобрена икономичност в офбууст режимите :D
Следват преправянки за термостата, жилото на газта и тубо-пътя към дросела ... и още други дреболии.
Окачването е Hormann пружини и Кони червено.


Прикачени файлове:
Picture 158.jpg
Picture 158.jpg [ 83.39 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
Picture 154.jpg
Picture 154.jpg [ 152.34 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
Picture 153.jpg
Picture 153.jpg [ 155.58 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
Picture 152.jpg
Picture 152.jpg [ 154.36 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
Picture 149.jpg
Picture 149.jpg [ 110.21 KiB | Прегледано 7891 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2011, 21:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
...


Прикачени файлове:
Picture 163.jpg
Picture 163.jpg [ 128.11 KiB | Прегледано 7890 пъти ]
Picture 161.jpg
Picture 161.jpg [ 155.48 KiB | Прегледано 7890 пъти ]
Picture 160.jpg
Picture 160.jpg [ 112.72 KiB | Прегледано 7890 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 11 Мар 2011, 22:37 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
ici написа:
the fan написа:
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? :D

Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня.
На практика има 900 ++ коня такива мотори ;)


Аз пък си мислех че не е най-здвавата част (или поне нещо със закалката на шийките им куца на жабарите). :roll: Винаги съм се чудил защо в стоково изпълнение 99% тея двигатели пръдват от към вала. Дали е само заради балансните? Помпата е с добър дебит и все пак в повечето случаи се се получава така: "Продавам купе 2/16 на части с проблем в мотора" :mrgreen:

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 12 Мар 2011, 00:21 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
joro66 написа:
ici написа:
the fan написа:
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? :D

Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня.
На практика има 900 ++ коня такива мотори ;)


Аз пък си мислех че не е най-здвавата част (или поне нещо със закалката на шийките им куца на жабарите). :roll: Винаги съм се чудил защо в стоково изпълнение 99% тея двигатели пръдват от към вала. Дали е само заради балансните? Помпата е с добър дебит и все пак в повечето случаи се се получава така: "Продавам купе 2/16 на части с проблем в мотора" :mrgreen:

Няма как мотор дето е много силен и се кара подобаващо да изкара 200 000+ км, продаден тука като нов внос, той вече просто е на ръба на износване на лагерите си, последва разпъване на биели, задиране и така.
Коляновия вал е нитриран и е най-доброто като твърдост което се прави по света ;)
проблема е че се карат автомобили, които плачат за ревизия още отпреди 100 000км :wink:

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2011, 22:43 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Вече работи всичко, утре се изкарва за началото на разработката и мапването.
Малко снимки от овладяването на хаоса :D

и някой други зверове :wink:


Прикачени файлове:
Picture 187.jpg
Picture 187.jpg [ 212.63 KiB | Прегледано 7790 пъти ]
Picture 210.jpg
Picture 210.jpg [ 166.52 KiB | Прегледано 7790 пъти ]
Picture 213.jpg
Picture 213.jpg [ 150.74 KiB | Прегледано 7790 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2011, 22:45 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46
Мнения: 2319
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
Ici да се похвалиш после колко коня сте изкарали :wink:

_________________
Lancia Dedra Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 31 Мар 2011, 23:03 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
pirlo написа:
Ici да се похвалиш после колко коня сте изкарали :wink:

да, ще има посещение в TST Racing като стане готова :)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 03 Апр 2011, 00:53 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 10 Мар 2010, 21:15
Мнения: 35
Местоположение: Русе
как е с "новата " 16v глава, че аз не успях да и се порадвам :evil:


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 03 Апр 2011, 01:04 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
:) http://www.youtube.com/watch?v=JHtOj1UT2Is

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2011, 20:52 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 27 Дек 2005, 19:59
Мнения: 26
Местоположение: Русе
2.0 i.e написа:
как е с "новата " 16v глава, че аз не успях да и се порадвам :evil:


Направо е бясна, пък все още е в разработка а ти нали си вече друга секта img173

_________________
Lancia Delta II 1,9TDS-EX
ALFA 147 1.9 JTD 16V Powered by TST-Racing


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2011, 20:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53
Мнения: 302
Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
БЯс !

_________________
Има ли бензин, има и адреналин.
2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045
Тише едешь - хрен приедешь !
http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Апр 2011, 22:49 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia

Регистриран на: 10 Мар 2010, 21:15
Мнения: 35
Местоположение: Русе
Абе друга секта, ма то като се заразиж веднъж..... :evil:

Айде и един въпрос по темата - дедрата пак ли ще се кара на ГАЗ


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 07 Апр 2011, 01:33 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Да, голям гърч беше докато прехвърля газовият инжекцион на новият сетъп.
На газ ще се кара само когато се поддържа скорост при нормално пътуване, при настъпване на бензин.

Два лога от днес на 1.3 бара
Газта при първа и втора се пипа съвсем леко, за да не се запалят гумите, вече на трета може да се настъпи прогресивно и на 4-та се стъпва на цялата газ.
Превключванията са малко бавнички, около 0.6 сек на предавка, че има и проблем със синхронизатора на втора.
Все още е с маалко по-бавна от Типото като сравних логовете, като се понадуе още малко ще видим как ще е :D

60 фута за 2.95 сек - що годе приемливо време за предно и зимни гуми 195/50/15
1/4 миля за 14.70 при 175 км/ч - не е зле, предвид неизползването на мощността на 1 и 2-ра предавки
0-100 км/ч за 7.3 сек - тука слага повер на пътя като за 200 коньова кола, просто не може да се даде повече от половината газ
0-200 км/ч 19.63 сек - въпреки частичното слагане на повера до 100км/ч, това време си е като на някой 350-400 коньови коли


Прикачени файлове:
Untitled-1 copy.jpg
Untitled-1 copy.jpg [ 75.31 KiB | Прегледано 7660 пъти ]
Untitled-2 copy.jpg
Untitled-2 copy.jpg [ 85.66 KiB | Прегледано 7660 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 4 от 10 [ 196 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 7 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов