Автор |
Съобщение |
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 02 Мар 2011, 18:05 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 07 Мар 2011, 21:00 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
почва се сглабянето портвана глава с атмосферни валове и Supertech Инконел изп. клапани, JE ковани бутала, Eagle ултра-леки Н-биели, Clevite TriArmour NASCAR performance лагери и Иновейт за да се държат смесите под око
Прикачени файлове: |
Picture 147.jpg [ 114 KiB | Прегледано 8013 пъти ]
|
Picture 146.jpg [ 177.42 KiB | Прегледано 8013 пъти ]
|
Picture 145.jpg [ 184.59 KiB | Прегледано 8013 пъти ]
|
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Мар 2011, 22:31 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна?
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 08 Мар 2011, 23:51 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
the fan написа: Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня. На практика има 900 ++ коня такива мотори
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2011, 12:44 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
Колега стига си дразнил... само ми текат лигите и преглъщам като ги гледам тия красоти... Гледката е по-възбуждаща от гола жена - заклевам се!
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2011, 19:34 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Така си е, това може да се каже че са произведения на инженерното изкуство Но днес се оказа че трябва да се коригира клиренса бутало-глава, та буталата ще преминат лека механична доработка на короната, после малко измервания и сметки за да видя какво е положението със степента на сгъстяване.
|
|
|
|
|
the fan
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 09 Мар 2011, 19:55 |
|
Регистриран на: 28 Яну 2005, 13:50 Мнения: 404 Местоположение: София, Гео Милев
|
ici написа: the fan написа: Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня. На практика има 900 ++ коня такива мотори Ехххх браво, благородно ви завиждам и потривам доволно ръце, че ще има от кого да събирам информация, като почна да тунинговам моята колица.
_________________ Lancia Dedra Integrale HF
Lancia Dedra 1.6 16v SW
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 11 Мар 2011, 21:22 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Takaa, долнището вече е готово. Сегментите бяха гапнати на желаните стойности на ключовете, короните на буталата бяха коригирани за желания клиренс спрямо главата, прелях ръбовете и всичко е в готовност за затваряне с главата. Работен клиренс клапани - бутала, бол ( 5мм и 3.5мм) Степен на сгъстяване 8.7:1 при гарнитура 1.1мм, идеално за перформанс ежедневка, ще е с подобрена икономичност в офбууст режимите Следват преправянки за термостата, жилото на газта и тубо-пътя към дросела ... и още други дреболии. Окачването е Hormann пружини и Кони червено.
Прикачени файлове: |
Picture 158.jpg [ 83.39 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
|
Picture 154.jpg [ 152.34 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
|
Picture 153.jpg [ 155.58 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
|
Picture 152.jpg [ 154.36 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
|
Picture 149.jpg [ 110.21 KiB | Прегледано 7891 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 11 Мар 2011, 21:23 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 11 Мар 2011, 22:37 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
ici написа: the fan написа: Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня. На практика има 900 ++ коня такива мотори Аз пък си мислех че не е най-здвавата част (или поне нещо със закалката на шийките им куца на жабарите). Винаги съм се чудил защо в стоково изпълнение 99% тея двигатели пръдват от към вала. Дали е само заради балансните? Помпата е с добър дебит и все пак в повечето случаи се се получава така: "Продавам купе 2/16 на части с проблем в мотора"
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 12 Мар 2011, 00:21 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
joro66 написа: ici написа: the fan написа: Супер части, направо не ми се мисли таз кола как ще литне като я стегнете. Коляновия вал ще издържи ли на напъна? Коляновия вал е най-здравата част от целия мотор, може да отнесе и над 1000 коня. На практика има 900 ++ коня такива мотори Аз пък си мислех че не е най-здвавата част (или поне нещо със закалката на шийките им куца на жабарите). Винаги съм се чудил защо в стоково изпълнение 99% тея двигатели пръдват от към вала. Дали е само заради балансните? Помпата е с добър дебит и все пак в повечето случаи се се получава така: "Продавам купе 2/16 на части с проблем в мотора" Няма как мотор дето е много силен и се кара подобаващо да изкара 200 000+ км, продаден тука като нов внос, той вече просто е на ръба на износване на лагерите си, последва разпъване на биели, задиране и така. Коляновия вал е нитриран и е най-доброто като твърдост което се прави по света проблема е че се карат автомобили, които плачат за ревизия още отпреди 100 000км
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 31 Мар 2011, 22:43 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
grale
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 31 Мар 2011, 22:45 |
|
Регистриран на: 06 Авг 2005, 20:46 Мнения: 2319 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra Integrale
|
Ici да се похвалиш после колко коня сте изкарали
_________________ Lancia Dedra Integrale
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 31 Мар 2011, 23:03 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
pirlo написа: Ici да се похвалиш после колко коня сте изкарали да, ще има посещение в TST Racing като стане готова
|
|
|
|
|
2.0 i.e
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 03 Апр 2011, 00:53 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Мар 2010, 21:15 Мнения: 35 Местоположение: Русе
|
как е с "новата " 16v глава, че аз не успях да и се порадвам
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 03 Апр 2011, 01:04 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
venci982
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Апр 2011, 20:52 |
|
Регистриран на: 27 Дек 2005, 19:59 Мнения: 26 Местоположение: Русе
|
2.0 i.e написа: как е с "новата " 16v глава, че аз не успях да и се порадвам Направо е бясна, пък все още е в разработка а ти нали си вече друга секта
_________________ Lancia Delta II 1,9TDS-EX ALFA 147 1.9 JTD 16V Powered by TST-Racing
|
|
|
|
|
denq
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Апр 2011, 20:58 |
|
Регистриран на: 01 Мар 2009, 21:53 Мнения: 302 Местоположение: Русе
Кара: Delta 2
|
БЯс !
_________________ Има ли бензин, има и адреналин. 2.0 16v - Delta2 - продава се: http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=51&t=24045 Тише едешь - хрен приедешь ! http://www.3na100.com/ - за всеки, който иска да пътува ефтино.
|
|
|
|
|
2.0 i.e
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Апр 2011, 22:49 |
|
|
Виждал Lancia |
|
|
Регистриран на: 10 Мар 2010, 21:15 Мнения: 35 Местоположение: Русе
|
Абе друга секта, ма то като се заразиж веднъж..... Айде и един въпрос по темата - дедрата пак ли ще се кара на ГАЗ
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 07 Апр 2011, 01:33 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Да, голям гърч беше докато прехвърля газовият инжекцион на новият сетъп. На газ ще се кара само когато се поддържа скорост при нормално пътуване, при настъпване на бензин. Два лога от днес на 1.3 бара Газта при първа и втора се пипа съвсем леко, за да не се запалят гумите, вече на трета може да се настъпи прогресивно и на 4-та се стъпва на цялата газ. Превключванията са малко бавнички, около 0.6 сек на предавка, че има и проблем със синхронизатора на втора. Все още е с маалко по-бавна от Типото като сравних логовете, като се понадуе още малко ще видим как ще е 60 фута за 2.95 сек - що годе приемливо време за предно и зимни гуми 195/50/15 1/4 миля за 14.70 при 175 км/ч - не е зле, предвид неизползването на мощността на 1 и 2-ра предавки 0-100 км/ч за 7.3 сек - тука слага повер на пътя като за 200 коньова кола, просто не може да се даде повече от половината газ 0-200 км/ч 19.63 сек - въпреки частичното слагане на повера до 100км/ч, това време си е като на някой 350-400 коньови коли
Прикачени файлове: |
Untitled-1 copy.jpg [ 75.31 KiB | Прегледано 7660 пъти ]
|
Untitled-2 copy.jpg [ 85.66 KiB | Прегледано 7660 пъти ]
|
|
|
|
|
|
|