Автор |
Съобщение |
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 17 Яну 2012, 23:24 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Мерси Боби Иначе ако знаеш че и на мен ми е влязла под кожата Дедрата, усещането при каране е супер, чак ми се прикарва като се сетя сега, нищо че и Типото ми върви, емоцията при даването на газ си е неповторима за всяка една такава кола
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 06 Юли 2012, 01:42 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара. За съжаление жегата е сериозна и не можа да се даде резултат съпоставим с меренията от ноември месец предният път. Качването на бууста над 1.5 до 2 бара не дава забележим резултат в тая жега, който да си струва, като застудее може. Ето как изглежда при един тест до 210 след като приключих с мапването. http://www.youtube.com/watch?v=_QH5Gm7T ... e=youtu.be... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя
Прикачени файлове: |
Picture 23451.jpg [ 212.86 KiB | Прегледано 10577 пъти ]
|
Picture 23437.jpg [ 212.89 KiB | Прегледано 10577 пъти ]
|
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Юли 2012, 09:15 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ici написа: спирачните апарати с дисковете, рейсинг спирачни маркучета, на блока не му объщайте внимание, той е само за украса подготвих и двоен интеркулер, вече охлаждането ще е сериозно Ици можеш ли да дадеш една снимка на апаратите и диска сега като са работили
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 24 Юли 2012, 22:24 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
само снимките от по-предната страница имам, ако питаш във връзка с въпроса ти в перформанса, тия апарати са с адаптер и 10-тина мм "цилиндрични опорни шайби" между адаптора и апарата, понеже под дисковете има 8мм фланец, иначе диска опира в шарнирния болт.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 24 Юли 2012, 22:52 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
аз горе долу добих представа за това което ме интересува а то е има ли вариант апаратите да се сложат без да има интервенция по тях и то така, че накладката да е "вътре" в диска а това се познава много лесно ако на диска се образува ръб
което според мен с апарати от 166/капа и гтб/купе, няма как да стане
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 25 Юли 2012, 00:38 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
при дедрата както съм ги направил можех ако искам и 5мм навътре от ръба да наглася накладките, нищо не ограничава избора на позицията.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 25 Юли 2012, 08:30 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
да с фланеца под диска става но мен тоя начин не ме кефи
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 27 Юли 2012, 14:00 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
без вътрешни фланци на Дедрата и с 310мм дискове не става, между шарнира на носача и диска остават само 2-3мм.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 13 Окт 2012, 01:09 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Дедрата я доизпипах на диното на 1.8 бара, вече е и с ЕКУ-бууст контрола, стана оптимално всичко Резултатите : 338 коня на гуми 400 коня на мотора и почти 500 Нм
Прикачени файлове: |
photo.jpg [ 97.68 KiB | Прегледано 10296 пъти ]
|
photo2.jpg [ 96.92 KiB | Прегледано 10296 пъти ]
|
photo1.jpg [ 85.93 KiB | Прегледано 10296 пъти ]
|
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 15 Окт 2012, 23:30 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
dogo_igor
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 02 Фев 2013, 01:19 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24 Мнения: 64 Местоположение: Пловдив
|
Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати И на мен ми трябват такива Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация
_________________ Lancia DEDRA integrale 2.0 16v. 139hp Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp Lancia Dedra 1.6 75hp
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 02 Фев 2013, 14:32 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
dogo_igor написа: Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати И на мен ми трябват такива Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация Здрасти Всичко се проектира за конкретната кола с конкретните дискове и фланци със вземане на размери на място и след това изработка на адапторите, следва пробно монтиране на всичко и корекции за точно центриране на апарата спрямо диска.
|
|
|
|
|
dogo_igor
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 17 Фев 2013, 20:52 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24 Мнения: 64 Местоположение: Пловдив
|
Става въпрос за същите апарати и на същия шенкел ще ги слагам И др. вапрос с 305 или 310 мм. дискове си Гледам че си прехвърлил предните дискове и апарати отзад , какво става с ръчната - хидравлична ли си сложил
_________________ Lancia DEDRA integrale 2.0 16v. 139hp Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp Lancia Dedra 1.6 75hp
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 18 Фев 2013, 22:54 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
310мм са дисковете, ако искаш готови адаптори и да ги сложиш директно, няма начин, доста е сложно и се прецизира на място за да стане наистина както трябва, а и не са само адапторите а има и фланци под дисковете и преработка на дисковете.
Ръчна няма, може иначе хидравлична да се сложи.
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 27 Фев 2013, 23:44 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
...покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината... вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерение междувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фалове и последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете
Прикачени файлове: |
IMGP6785.jpg [ 134.17 KiB | Прегледано 9914 пъти ]
|
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:00 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:23 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
subarkata написа: Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили... нейните турбо зъбчатки са, атмосферните са извън употреба
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:42 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Олекна ми
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
Da_Fuse
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 02 Мар 2013, 04:11 |
|
|
Експерт |
|
|
Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15 Мнения: 511 Местоположение: София
|
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно...
_________________ Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 02 Мар 2013, 19:11 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения
|
|
|
|
|
|