Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 05 Мар 2013, 02:43 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
ici написа:
Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)


Които са...? :mrgreen: cheers :1poke000:

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 05 Мар 2013, 17:20 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Da_Fuse написа:
ici написа:
Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)


Които са...? :mrgreen: cheers :1poke000:

е ако си иженер, знаеш какво е концентратор на напрежение и си разглеждал изработката на зъбните колела, ще видиш кое е недоизпипано по тях ;)
Като ти се отдаде възможност, разгледай обработката на зъбите на короната на централния диф, така трябва да изглежда зъбно колело без концентратори на напрежения ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Мар 2013, 00:50 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
готова за сглабяне :)
сменяме Мотула и минаваме на Кастрол 75/140

между другото нова металокерамика и огледален диск на притискателя


Прикачени файлове:
IMGP6804.jpg
IMGP6804.jpg [ 118.37 KiB | Прегледано 12379 пъти ]
IMGP6802.jpg
IMGP6802.jpg [ 127.98 KiB | Прегледано 12379 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2013, 17:58 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт,
и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63

От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.


Прикачени файлове:
IMGP6825.jpg
IMGP6825.jpg [ 80.5 KiB | Прегледано 12314 пъти ]
IMGP6836.jpg
IMGP6836.jpg [ 60.64 KiB | Прегледано 12314 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2013, 19:32 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 28 Юли 2006, 14:46
Мнения: 1330
Местоположение: London UK +447845319992 paunovwork@gmail.com
Кара: comming soon......:):)
Ици отдавна следя какви машини създавате и резултатите много ме радват.Леко отклонение от темата:
Виждам че дедрата е с газова инжекция нали? Наляти са доста кинти то е ясно въпросът ми е:
При този ъпгрейт в момента 400хп. на мотора ако се смени ГИ-то с LPI система както и съответните настройки разбира се какъв ще е ефекта според теб?Може и на лични да не се пълни темата.
Адмираций за добрата работа cheers

_________________
Изображение
///X-DELTA GT///X-DELTA HF///X-DEDRA 2.0 i.e///X-ZETA 2.0 turbo///COMMING SOON...///


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 09 Мар 2013, 22:52 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
LPI предполагам за впръскване на течна фаза пропан-бутан става дума.
Ами добро охлаждане се получава с нея, но предвид честото износване на помпата и цената и, всички сметки отиват на загуба, и излиза така че е най-добре да се кара на бензин.
А с тази сегашната уредба се кара само на круиз и леки ускорения за да не се товари топлинно горивната камера и клапаните, въпреки че са от Инконел.
То тя доставя адекватно гориво до 1 бар с двата изпарителя, така че е на половин мощност така или иначе с нея и се ползва само при возене.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Мар 2013, 00:32 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява :D
Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня :roll:
За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията.

...тука една снимка с малко кабелчета за мапването :mrgreen:


Прикачени файлове:
IMGP6848.jpg
IMGP6848.jpg [ 64.27 KiB | Прегледано 12170 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 21 Мар 2013, 23:30 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5?
тя с 630 кубикови дюзи ли е сега?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 23 Мар 2013, 21:38 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
veskol написа:
на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5?
тя с 630 кубикови дюзи ли е сега?

560 кубика са дюзите, с които си е още от началото на проекта, сега е на 3 бара базово налягане.
На 11.5-11.7 АФР

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 24 Мар 2013, 21:02 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
beer


Прикачени файлове:
IMGP6849.JPG
IMGP6849.JPG [ 66.38 KiB | Прегледано 12056 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 30 Мар 2013, 23:29 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
за сега само с консервативно улично мапване, чакаме час за диното ;)

летящ старт от 2-ра до почти изпълнена 5-та, 1.5 бара бууст :)

http://www.youtube.com/watch?v=j8PgvejF ... e=youtu.be

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Апр 2013, 01:01 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
колата вече мина и диното :)

Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди.

Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри.

Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия.

Бууст преди/сега 1.8 бара

Конски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин
--------------------------- сега 352 коня при 6530
покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ момент

Въртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин
---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/мин

естествено, колата е много по-бърза от преди :)

очакваме и видео от трима оператора ;)


Прикачени файлове:
IMGP6899.jpg
IMGP6899.jpg [ 54.84 KiB | Прегледано 11940 пъти ]
IMGP6898.jpg
IMGP6898.jpg [ 56.1 KiB | Прегледано 11940 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Апр 2013, 16:05 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
видео от първите рънове
http://www.youtube.com/watch?v=h8iAtWj4 ... e=youtu.be

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 14 Апр 2013, 22:46 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2013, 01:25 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Da_Fuse написа:
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата.
Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2013, 01:26 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
http://www.youtube.com/watch?v=PA8Y2U1p ... e=youtu.be

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Апр 2013, 13:32 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
ici написа:
Da_Fuse написа:
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата.
Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30


Мерси за отговора Илиански, а има ли фланци или разширението идва само от ет-то и ширината на джантите?

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 16 Апр 2013, 00:08 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
има, 28мм преходни фланци, има ги по снимките назад някъде.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 18 Юли 2013, 15:19 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
ici написа:
Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.
......
Изображение


Ици, еку-то на купето работи ли нормално със фазов датчик от 8в? Виждам на снимката (пък и като се видяхме с Боян в Бургас) забелязах че делкото седи без кабелите. Иначе оригиналния на 16вт не е индуктивен, ами е с дачик на хол и някакъв усилвател и е с още един кабел за +5 волта.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 19 Юли 2013, 23:07 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
работи с една адаптивна схемичка, недостатъка е че рядко пали от първо завъртане с нея, особено ако акумулатора пада при въртене.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 9 от 10 [ 196 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов