Автор |
Съобщение |
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 29 Ное 2011, 01:57 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 29 Ное 2011, 18:10 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 29 Ное 2011, 22:21 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
утре малко измерване да видя реално как е с времето, и междувременно и качествено видео от Роман че тук звука е изкривен от онборд камерката и бражди само а днес я надух и на 1.8 бара, 560 кубиковите дюзи вече са таван при 2 бара, на 2.5 бара базово на бензина
|
|
|
|
|
racer666
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Ное 2011, 18:12 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33 Мнения: 3619 Местоположение: София
Кара: Lancia Ypsilon 1.2 16v 2006 , Jeep Grand Cherokee 4.7 '99
|
Цитат: 560 кубиковите дюзи вече са таван при 2 бара, на 2.5 бара базово на бензина Това с каква бензинова помпа?
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Ное 2011, 23:31 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
помпата е Walbro 255 Днес измерванията показаха доста брутални резултати Над 100 Дедрата е доста бърза, причината е че надува се качва прогресивно заради външният бууст контролер, на 1-ва е около 1.2 бара, 2-ра към 1.3, 3-та 1.4, 4-та 1.6 и 5-та 1.8 бара Времената могат да се свалят забележимо ако се мине на еку бууст контрол, тоест ако се сложи Фиат Купе ЕКУ, тогава още от 3-та мога да я подкарам на 1.8 бара и ще стане чудо Тя и така с тоя бавно покачващ се бууст над 100 е доста по-бързичка от Типото. Времената са: 60 фута 2.15 сек, не е лошо, но си пали гумите при старт ако се даде цялата газ, тоест иска още по-яки гуми 1/4 миля 12.4 сек при 183 км/ч терминална, има и 187 терминална в зависимост при какви обороти съм превключвал и как е идвал бууста 0-100 км/ч 4.18 сек 0-200 км/ч реално можеше да е за 14.2 сек, вижда се на графиката, че ако не бях включил 5-та при 199.2 км/ч щеше да стане
Прикачени файлове: |
Untitled-4 copy.jpg [ 126.67 KiB | Прегледано 9593 пъти ]
|
Untitled-1 copy.jpg [ 101.33 KiB | Прегледано 9593 пъти ]
|
Untitled-3 copy.jpg [ 97.51 KiB | Прегледано 9593 пъти ]
|
|
|
|
|
|
fidodido
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Ное 2011, 23:46 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 14 Авг 2009, 18:14 Мнения: 179 Местоположение: София
|
ФЕНОМЕНАЛНО
_________________ Lancia Delta HPE 1.8 16V 131HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 30 Ное 2011, 23:49 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
ей тука от любимият ми списък къде се вмества с 14.2 сек 0-200 http://sportscarforums.com/f13/0-200-km ... 29417.html13.8 - BMW E60 M5 (507 ps) 13.8 - Dodge Viper SRT-10 Roadster (506 ps) 13.9 - Brabus SL SV12 (640 ps) 13.9 - Porsche 997 GT3 (415 ps) 13.9 - Alpina B6 (500 ps) 14.0 - Ferrari 575M Maranello (515 ps) 14.0 - Lamborghini Murcielago (580 ps) 14.0 - Mercedes Benz C63 AMG (457 ps) 14.0 - Mercedes Benz CLK63 AMG BS (507 ps) 14.0 - Porsche 997 GT3 RS (415 ps) 14.1 - Audi RS6 Avant (580 ps) 14.1 - Mercedes Benz CL65 AMG (612 ps) 14.2 - Mercedes Benz E63 AMG (514 ps) 14.2 - TTP Cayman BiTurbo (471 ps) 14.3 - Lamborghini Gallardo (520 ps) 14.3 - MTM Audi RS6 Avant (568 ps) 14.4 - Lamborghini Gallardo SE (520 ps) 14.4 - Mercedes SL 63 AMG (525 ps) 14.5 - Alpina B5 (500 ps) 14.6 - Bentley Continental GT MTM (650 ps) 14.6 - Ferrari 550 Maranello (485 ps) 14.8 - Caterham CSR 260 (260 ps) 14.9 - Alpina B5 S Touring (530 ps) 14.9 - Bentley Continental GT Speed (610 ps) 14.9 - Maserati Coupé di Modena (551 ps) 14.9 - Porsche 911 Carrera S PDK (385 ps) 15.0 - BMW M6 Cabriolet (507 ps) 15.0 - Mercedes Benz CL600 (517 ps) 15.4 - BMW E90 M3 Coupe (420 ps) 15.4 - Mercedes Benz CLS55 AMG (476 ps) 15.4 - MTM Audi S4 Cabrio (450 ps) 15.5 - Alpina B7 (500 ps)
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 01 Дек 2011, 01:42 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 01 Дек 2011, 22:05 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
|
|
|
|
flippy_vd
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 19 Дек 2011, 23:34 |
|
Регистриран на: 11 Юни 2010, 00:51 Мнения: 366 Местоположение: Терни, Италия - Видин, България
Кара: Lancia Delta 2 1.8 8V 836A5000
|
Колега моите поздравления за Дедъра, пожелавам много километри и да те слушка. P.S. Станала е истински звяр и очакваме да пада още времето..!
_________________
|
|
|
|
|
simo__ss
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 20 Дек 2011, 16:27 |
|
Регистриран на: 16 Сеп 2011, 10:06 Мнения: 344 Местоположение: Пловдив
Кара: Lancia Lybra 2.0 20v 154 к.с. Comfortronic
|
ici написа: Покрай кола на "Гранична Полиция" мина ми се стори! Евала за колата супер е Докато гледам клипа ми се дига адреналина ,по този път съм минавал доста пъти , но с тази скорост!!! НИКОГА лудница :X
_________________ Lancia Dedra 1.6 KAT. - GM (Белия Лебед) Lancia Delta 1.9 TD (Совалката)-ex Lancia Lybra 2.0 154 Comfortronic
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 21 Дек 2011, 20:28 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Илиянски, едно въпросче ако може : Тая дедра оригимално има ли СО потенциометър изкаран в коша?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 22 Дек 2011, 03:20 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
simo__ss написа: ici написа: Покрай кола на "Гранична Полиция" мина ми се стори! Евала за колата супер е Докато гледам клипа ми се дига адреналина ,по този път съм минавал доста пъти , но с тази скорост!!! НИКОГА лудница :X мда така се получи joro66 написа: Илиянски, едно въпросче ако може : Тая дедра оригимално има ли СО потенциометър изкаран в коша? имаше преди, работеше, с него може да се настройват смесите на празен ход, но някакъв майстор във Варна казал че не работи и сложил друг, който като дойде сега колата при мен за Интеграле конверсията, се оказа че не работи, пробвах и още два потенциометъра тука дето са ми под ръка, и те не работеха и я мапнах без тоя потенциометър вече
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 22 Дек 2011, 03:27 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
бях забравил за тая снимка - приятна разпънчица се получи има и отдолу на роговете на моста една напречна
Прикачени файлове: |
Picture 036.jpg [ 265.77 KiB | Прегледано 9288 пъти ]
|
|
|
|
|
|
xctr
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Дек 2011, 10:53 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2008, 19:33 Мнения: 330 Местоположение: София
|
Супер! Колко излиза направата на тази отдоло ? Предполагам тя е между носачите?
_________________ [\\\][___////___][\\\] Fiat Tipo 5door 1.4 SOHC Carb SX Fiat Tipo 3door 1.6 DOHC 2 x Dellorto 40DHLA Lancia Dedra Turbo
|
|
|
|
|
joro66
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Дек 2011, 12:49 |
|
Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38 Мнения: 533 Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
|
Гледам, че си изключил подгряването на дросела. Сравнявал ли си дали има осезателна разлика със/без подгряване?
_________________ Човекът е човек, когато е на път. Tempra 2.0 16VT Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 23 Дек 2011, 23:45 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
joro66 написа: Гледам, че си изключил подгряването на дросела. Сравнявал ли си дали има осезателна разлика със/без подгряване? ами не съм се заигравал да меря разлики, но щом се заигравам да слагам термо-мост гарнитура между главата и колектора, редно е да премахна загряването и от дросела за да не се губи ефекта. То и без това при голяма газ самият въздух може да мине 50-тина градуса, та е по-добре да не го топлим още, че на мотора не му допада това xctr написа: Супер! Колко излиза направата на тази отдоло ? Предполагам тя е между носачите? ами не мога да ти кажа цена, защото не се прави като самостоятелен елемент, както ги правят другите дето се завиват на болтовете на тампоните на носачите. Заварявам с аргона на място по мярка надлъжни профили по моста и пак по мярка ги свързвам с болтове и напречен профил.
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 24 Дек 2011, 12:47 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
този уред за температурата в час ли е защото по датие на пускане клиповете са правени когато температурите бяха около 20 градуса и при движение със над 120 км/ч темепратурата я гледам над 100гр
не не ми се мисли на едно Калояново през август какво би се получило
|
|
|
|
|
ici
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 24 Дек 2011, 21:50 |
|
Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35 Мнения: 287 Местоположение: Русе
|
hf hpe написа: този уред за температурата в час ли е защото по датие на пускане клиповете са правени когато температурите бяха около 20 градуса и при движение със над 120 км/ч темепратурата я гледам над 100гр
не не ми се мисли на едно Калояново през август какво би се получило даже беше около 10 градуса по спомени За уреда не се тревожи понеже се наложи да му сменя датчика и се оказа че е различен спрямо оригиналният. В началото на оранжевата скала по измерване на антифриза е на под 90 градуса
|
|
|
|
|
binobambino
|
Заглавие: Re: evo Dedra Публикувано на: 17 Яну 2012, 15:50 |
|
|
Специалист |
|
|
Регистриран на: 08 Сеп 2008, 00:00 Мнения: 201 Местоположение: Варна 01 Одесос
Кара: Lancia Kappa COUPE 20v turbo Lancia Kappa COUPE 16v turbo Lancia Kappa Kombi 20 v turbo Lancia Kappa Kombi 20v 2.0
|
Да вземе и собственикът на „Дедъра” да каже няколко думи поне ,че да не реши някой да се усъмнява . Ици е достатъчно познат на форума ( и с това , което знае, че и с това , което може ), така че не се нуждае от допълнителна реклама. Но аз, всеки път сядайки в тази кола, усещам потребност да споделям за силни емоции , които до този момент все са ми липсвали и без които едно шофиране би си останало просто рутина . Затова съм дълбоко признателен на Ици за всеотдайността , прецизността и търпението му при реализацията на този проект. При по-добри времена смятам да продължим пак заедно и скромно .. и по-нататък. Въпреки това обаче, (за да не са само суперлативи ) трябва да се знае , че Ици е човек опасен , с когото трябва да се внимава. Той реализирва успешно като цяло скъпи мечти, което може да доведе до леко драматични сцени с родителско тяло, с половинки ,четвъртинки.. и пр. , ако не се съблюдават препоръките за дискретност около финансовата част на проекта .. така че – внимателната!
|
|
|
|
|
|