Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 17 Яну 2012, 23:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
:D Мерси Боби :D
Иначе ако знаеш че и на мен ми е влязла под кожата Дедрата, усещането при каране е супер, чак ми се прикарва като се сетя сега, нищо че и Типото ми върви, емоцията при даването на газ си е неповторима за всяка една такава кола :D

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 06 Юли 2012, 01:42 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.
За съжаление жегата е сериозна и не можа да се даде резултат съпоставим с меренията от ноември месец предният път.
Качването на бууста над 1.5 до 2 бара не дава забележим резултат в тая жега, който да си струва, като застудее може.
Ето как изглежда при един тест до 210 след като приключих с мапването.
http://www.youtube.com/watch?v=_QH5Gm7T ... e=youtu.be
... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя :arrow:


Прикачени файлове:
Picture 23451.jpg
Picture 23451.jpg [ 212.86 KiB | Прегледано 5025 пъти ]
Picture 23437.jpg
Picture 23437.jpg [ 212.89 KiB | Прегледано 5025 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 23 Юли 2012, 09:15 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5306
Местоположение: София
Кара: Lancia
ici написа:
спирачните апарати с дисковете, рейсинг спирачни маркучета, на блока не му объщайте внимание, той е само за украса img189

подготвих и двоен интеркулер, вече охлаждането ще е сериозно

Ици можеш ли да дадеш една снимка на апаратите и диска сега като са работили


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 24 Юли 2012, 22:24 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
само снимките от по-предната страница имам, ако питаш във връзка с въпроса ти в перформанса, тия апарати са с адаптер и 10-тина мм "цилиндрични опорни шайби" между адаптора и апарата, понеже под дисковете има 8мм фланец, иначе диска опира в шарнирния болт.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 24 Юли 2012, 22:52 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5306
Местоположение: София
Кара: Lancia
аз горе долу добих представа за това което ме интересува
а то е има ли вариант апаратите да се сложат без да има интервенция по тях
и то така, че накладката да е "вътре" в диска
а това се познава много лесно ако на диска се образува ръб

което според мен с апарати от 166/капа и гтб/купе, няма как да стане


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 25 Юли 2012, 00:38 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
при дедрата както съм ги направил можех ако искам и 5мм навътре от ръба да наглася накладките, нищо не ограничава избора на позицията.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 25 Юли 2012, 08:30 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5306
Местоположение: София
Кара: Lancia
да с фланеца под диска става
но мен тоя начин не ме кефи


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 27 Юли 2012, 14:00 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
без вътрешни фланци на Дедрата и с 310мм дискове не става, между шарнира на носача и диска остават само 2-3мм.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 13 Окт 2012, 01:09 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Дедрата я доизпипах на диното на 1.8 бара, вече е и с ЕКУ-бууст контрола, стана оптимално всичко :)

Резултатите :

338 коня на гуми
400 коня на мотора и почти 500 Нм :)


Прикачени файлове:
photo.jpg
photo.jpg [ 97.68 KiB | Прегледано 4744 пъти ]
photo2.jpg
photo2.jpg [ 96.92 KiB | Прегледано 4744 пъти ]
photo1.jpg
photo1.jpg [ 85.93 KiB | Прегледано 4744 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 15 Окт 2012, 23:30 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
малко от финалните рънове

http://www.youtube.com/watch?v=1b5uE1wA ... ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=AVoTus2_ ... ature=plcp

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2013, 01:19 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24
Мнения: 64
Местоположение: Пловдив
Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати
И на мен ми трябват такива
Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация

_________________
Lancia DEDRA 2.0 16v. 139hp
Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 02 Фев 2013, 14:32 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
dogo_igor написа:
Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати
И на мен ми трябват такива
Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация

Здрасти
Всичко се проектира за конкретната кола с конкретните дискове и фланци със вземане на размери на място и след това изработка на адапторите, следва пробно монтиране на всичко и корекции за точно центриране на апарата спрямо диска.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 17 Фев 2013, 20:52 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2008, 17:24
Мнения: 64
Местоположение: Пловдив
Става въпрос за същите апарати и на същия шенкел ще ги слагам
И др. вапрос с 305 или 310 мм. дискове си
Гледам че си прехвърлил предните дискове и апарати отзад , какво става с ръчната - хидравлична ли си сложил

_________________
Lancia DEDRA 2.0 16v. 139hp
Lancia YPSILON 1.4 GT turbo 166hp


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 18 Фев 2013, 22:54 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
310мм са дисковете, ако искаш готови адаптори и да ги сложиш директно, няма начин, доста е сложно и се прецизира на място за да стане наистина както трябва, а и не са само адапторите а има и фланци под дисковете и преработка на дисковете.

Ръчна няма, може иначе хидравлична да се сложи.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 27 Фев 2013, 23:44 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
...покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината...

вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерение

междувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фалове

и последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете :)


Прикачени файлове:
IMGP6785.jpg
IMGP6785.jpg [ 134.17 KiB | Прегледано 4362 пъти ]

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:00 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2559
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили...

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:23 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
subarkata написа:
Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили...

:) нейните турбо зъбчатки са, атмосферните са извън употреба

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 28 Фев 2013, 15:42 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2559
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Олекна ми :D

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2013, 04:11 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: evo Dedra
 Мнение Публикувано на: 02 Мар 2013, 19:11 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 8 от 10 [ 196 мнения ] Отиди на страница Предишна  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов