www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

evo Dedra
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353
Страница 8 от 10

Автор:  ici [ 17 Яну 2012, 23:24 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

:D Мерси Боби :D
Иначе ако знаеш че и на мен ми е влязла под кожата Дедрата, усещането при каране е супер, чак ми се прикарва като се сетя сега, нищо че и Типото ми върви, емоцията при даването на газ си е неповторима за всяка една такава кола :D

Автор:  ici [ 06 Юли 2012, 01:42 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.
За съжаление жегата е сериозна и не можа да се даде резултат съпоставим с меренията от ноември месец предният път.
Качването на бууста над 1.5 до 2 бара не дава забележим резултат в тая жега, който да си струва, като застудее може.
Ето как изглежда при един тест до 210 след като приключих с мапването.
http://www.youtube.com/watch?v=_QH5Gm7T ... e=youtu.be
... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя :arrow:

Прикачени файлове:
Picture 23451.jpg
Picture 23451.jpg [ 212.86 KiB | Прегледано 10653 пъти ]
Picture 23437.jpg
Picture 23437.jpg [ 212.89 KiB | Прегледано 10653 пъти ]

Автор:  hf hpe [ 23 Юли 2012, 09:15 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

ici написа:
спирачните апарати с дисковете, рейсинг спирачни маркучета, на блока не му объщайте внимание, той е само за украса img189

подготвих и двоен интеркулер, вече охлаждането ще е сериозно

Ици можеш ли да дадеш една снимка на апаратите и диска сега като са работили

Автор:  ici [ 24 Юли 2012, 22:24 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

само снимките от по-предната страница имам, ако питаш във връзка с въпроса ти в перформанса, тия апарати са с адаптер и 10-тина мм "цилиндрични опорни шайби" между адаптора и апарата, понеже под дисковете има 8мм фланец, иначе диска опира в шарнирния болт.

Автор:  hf hpe [ 24 Юли 2012, 22:52 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

аз горе долу добих представа за това което ме интересува
а то е има ли вариант апаратите да се сложат без да има интервенция по тях
и то така, че накладката да е "вътре" в диска
а това се познава много лесно ако на диска се образува ръб

което според мен с апарати от 166/капа и гтб/купе, няма как да стане

Автор:  ici [ 25 Юли 2012, 00:38 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

при дедрата както съм ги направил можех ако искам и 5мм навътре от ръба да наглася накладките, нищо не ограничава избора на позицията.

Автор:  hf hpe [ 25 Юли 2012, 08:30 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

да с фланеца под диска става
но мен тоя начин не ме кефи

Автор:  ici [ 27 Юли 2012, 14:00 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

без вътрешни фланци на Дедрата и с 310мм дискове не става, между шарнира на носача и диска остават само 2-3мм.

Автор:  ici [ 13 Окт 2012, 01:09 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Дедрата я доизпипах на диното на 1.8 бара, вече е и с ЕКУ-бууст контрола, стана оптимално всичко :)

Резултатите :

338 коня на гуми
400 коня на мотора и почти 500 Нм :)

Прикачени файлове:
photo.jpg
photo.jpg [ 97.68 KiB | Прегледано 10372 пъти ]
photo2.jpg
photo2.jpg [ 96.92 KiB | Прегледано 10372 пъти ]
photo1.jpg
photo1.jpg [ 85.93 KiB | Прегледано 10372 пъти ]

Автор:  ici [ 15 Окт 2012, 23:30 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

малко от финалните рънове

http://www.youtube.com/watch?v=1b5uE1wA ... ature=plcp

http://www.youtube.com/watch?v=AVoTus2_ ... ature=plcp

Автор:  dogo_igor [ 02 Фев 2013, 01:19 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати
И на мен ми трябват такива
Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация

Автор:  ici [ 02 Фев 2013, 14:32 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

dogo_igor написа:
Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати
И на мен ми трябват такива
Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация

Здрасти
Всичко се проектира за конкретната кола с конкретните дискове и фланци със вземане на размери на място и след това изработка на адапторите, следва пробно монтиране на всичко и корекции за точно центриране на апарата спрямо диска.

Автор:  dogo_igor [ 17 Фев 2013, 20:52 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Става въпрос за същите апарати и на същия шенкел ще ги слагам
И др. вапрос с 305 или 310 мм. дискове си
Гледам че си прехвърлил предните дискове и апарати отзад , какво става с ръчната - хидравлична ли си сложил

Автор:  ici [ 18 Фев 2013, 22:54 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

310мм са дисковете, ако искаш готови адаптори и да ги сложиш директно, няма начин, доста е сложно и се прецизира на място за да стане наистина както трябва, а и не са само адапторите а има и фланци под дисковете и преработка на дисковете.

Ръчна няма, може иначе хидравлична да се сложи.

Автор:  ici [ 27 Фев 2013, 23:44 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

...покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината...

вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерение

междувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фалове

и последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете :)

Прикачени файлове:
IMGP6785.jpg
IMGP6785.jpg [ 134.17 KiB | Прегледано 9990 пъти ]

Автор:  subarkata [ 28 Фев 2013, 15:00 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили...

Автор:  ici [ 28 Фев 2013, 15:23 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

subarkata написа:
Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили...

:) нейните турбо зъбчатки са, атмосферните са извън употреба

Автор:  subarkata [ 28 Фев 2013, 15:42 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Олекна ми :D

Автор:  Da_Fuse [ 02 Мар 2013, 04:11 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

Автор:  ici [ 02 Мар 2013, 19:11 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)

Страница 8 от 10 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/