www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
evo Dedra http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353 |
Страница 8 от 10 |
Автор: | ici [ 17 Яну 2012, 23:24 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Мерси Боби Иначе ако знаеш че и на мен ми е влязла под кожата Дедрата, усещането при каране е супер, чак ми се прикарва като се сетя сега, нищо че и Типото ми върви, емоцията при даването на газ си е неповторима за всяка една такава кола |
Автор: | ici [ 06 Юли 2012, 01:42 ] | |||
Заглавие: | Re: evo Dedra | |||
Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара. За съжаление жегата е сериозна и не можа да се даде резултат съпоставим с меренията от ноември месец предният път. Качването на бууста над 1.5 до 2 бара не дава забележим резултат в тая жега, който да си струва, като застудее може. Ето как изглежда при един тест до 210 след като приключих с мапването. http://www.youtube.com/watch?v=_QH5Gm7T ... e=youtu.be ... и как изглежда един специално изработен лагер за съединителя
|
Автор: | hf hpe [ 23 Юли 2012, 09:15 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
ici написа: спирачните апарати с дисковете, рейсинг спирачни маркучета, на блока не му объщайте внимание, той е само за украса подготвих и двоен интеркулер, вече охлаждането ще е сериозно Ици можеш ли да дадеш една снимка на апаратите и диска сега като са работили |
Автор: | ici [ 24 Юли 2012, 22:24 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
само снимките от по-предната страница имам, ако питаш във връзка с въпроса ти в перформанса, тия апарати са с адаптер и 10-тина мм "цилиндрични опорни шайби" между адаптора и апарата, понеже под дисковете има 8мм фланец, иначе диска опира в шарнирния болт. |
Автор: | hf hpe [ 24 Юли 2012, 22:52 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
аз горе долу добих представа за това което ме интересува а то е има ли вариант апаратите да се сложат без да има интервенция по тях и то така, че накладката да е "вътре" в диска а това се познава много лесно ако на диска се образува ръб което според мен с апарати от 166/капа и гтб/купе, няма как да стане |
Автор: | ici [ 25 Юли 2012, 00:38 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
при дедрата както съм ги направил можех ако искам и 5мм навътре от ръба да наглася накладките, нищо не ограничава избора на позицията. |
Автор: | hf hpe [ 25 Юли 2012, 08:30 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
да с фланеца под диска става но мен тоя начин не ме кефи |
Автор: | ici [ 27 Юли 2012, 14:00 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
без вътрешни фланци на Дедрата и с 310мм дискове не става, между шарнира на носача и диска остават само 2-3мм. |
Автор: | ici [ 15 Окт 2012, 23:30 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
малко от финалните рънове http://www.youtube.com/watch?v=1b5uE1wA ... ature=plcp http://www.youtube.com/watch?v=AVoTus2_ ... ature=plcp |
Автор: | dogo_igor [ 02 Фев 2013, 01:19 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати И на мен ми трябват такива Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация |
Автор: | ici [ 02 Фев 2013, 14:32 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
dogo_igor написа: Здрасти колега , относно планките на спирачните ти апарати И на мен ми трябват такива Много ще съм благодарен ако дадеш малко информация Здрасти Всичко се проектира за конкретната кола с конкретните дискове и фланци със вземане на размери на място и след това изработка на адапторите, следва пробно монтиране на всичко и корекции за точно центриране на апарата спрямо диска. |
Автор: | dogo_igor [ 17 Фев 2013, 20:52 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Става въпрос за същите апарати и на същия шенкел ще ги слагам И др. вапрос с 305 или 310 мм. дискове си Гледам че си прехвърлил предните дискове и апарати отзад , какво става с ръчната - хидравлична ли си сложил |
Автор: | ici [ 18 Фев 2013, 22:54 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
310мм са дисковете, ако искаш готови адаптори и да ги сложиш директно, няма начин, доста е сложно и се прецизира на място за да стане наистина както трябва, а и не са само адапторите а има и фланци под дисковете и преработка на дисковете. Ръчна няма, може иначе хидравлична да се сложи. |
Автор: | ici [ 27 Фев 2013, 23:44 ] | ||
Заглавие: | Re: evo Dedra | ||
...покрай една появила се наложителна причина решихме и да доъпгрейднем откъм ефективност сетъпа на машината... вече ще е с най-късата версия на централния диф, откъм максимална динамика нещата ще придобият ново измерение междувременно подложих на обработка всички зъбни предавки за да се минимизират концентраторите на напрежения и да се намали значително вероятността от фалове и последният ъпгрейд, който коренно ще промени динамиката ще е тръбният ми хром-никелов колектор в комбинация с доста по-флоуващият Т3 0.63 А/Р турбинен корпус и външен 38мм Турбосмарт гейт, които ще отпушат доста колата във високите и на диното ще видим до къде ще стигнат конете
|
Автор: | subarkata [ 28 Фев 2013, 15:00 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили... |
Автор: | ici [ 28 Фев 2013, 15:23 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
subarkata написа: Ици, ако това са зъбчатките от атмосферката не вярвам и диното да устискат с тоя сетъп дето сте го замислили... нейните турбо зъбчатки са, атмосферните са извън употреба |
Автор: | subarkata [ 28 Фев 2013, 15:42 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Олекна ми |
Автор: | Da_Fuse [ 02 Мар 2013, 04:11 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... |
Автор: | ici [ 02 Мар 2013, 19:11 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения |
Страница 8 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |