www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
evo Dedra http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353 |
Страница 9 от 10 |
Автор: | Da_Fuse [ 05 Мар 2013, 02:43 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
ici написа: Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения Които са...? |
Автор: | ici [ 05 Мар 2013, 17:20 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Da_Fuse написа: ici написа: Da_Fuse написа: Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... премахване на концентраторите на напрежения Които са...? е ако си иженер, знаеш какво е концентратор на напрежение и си разглеждал изработката на зъбните колела, ще видиш кое е недоизпипано по тях Като ти се отдаде възможност, разгледай обработката на зъбите на короната на централния диф, така трябва да изглежда зъбно колело без концентратори на напрежения |
Автор: | ici [ 09 Мар 2013, 17:58 ] | |||
Заглавие: | Re: evo Dedra | |||
ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт, и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63 От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.
|
Автор: | yossta [ 09 Мар 2013, 19:32 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Ици отдавна следя какви машини създавате и резултатите много ме радват.Леко отклонение от темата: Виждам че дедрата е с газова инжекция нали? Наляти са доста кинти то е ясно въпросът ми е: При този ъпгрейт в момента 400хп. на мотора ако се смени ГИ-то с LPI система както и съответните настройки разбира се какъв ще е ефекта според теб?Може и на лични да не се пълни темата. Адмираций за добрата работа |
Автор: | ici [ 09 Мар 2013, 22:52 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
LPI предполагам за впръскване на течна фаза пропан-бутан става дума. Ами добро охлаждане се получава с нея, но предвид честото износване на помпата и цената и, всички сметки отиват на загуба, и излиза така че е най-добре да се кара на бензин. А с тази сегашната уредба се кара само на круиз и леки ускорения за да не се товари топлинно горивната камера и клапаните, въпреки че са от Инконел. То тя доставя адекватно гориво до 1 бар с двата изпарителя, така че е на половин мощност така или иначе с нея и се ползва само при возене. |
Автор: | ici [ 21 Мар 2013, 00:32 ] | ||
Заглавие: | Re: evo Dedra | ||
След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията. ...тука една снимка с малко кабелчета за мапването
|
Автор: | veskol [ 21 Мар 2013, 23:30 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5? тя с 630 кубикови дюзи ли е сега? |
Автор: | ici [ 23 Мар 2013, 21:38 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
veskol написа: на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5? тя с 630 кубикови дюзи ли е сега? 560 кубика са дюзите, с които си е още от началото на проекта, сега е на 3 бара базово налягане. На 11.5-11.7 АФР |
Автор: | ici [ 24 Мар 2013, 21:02 ] | ||
Заглавие: | Re: evo Dedra | ||
|
Автор: | ici [ 30 Мар 2013, 23:29 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
за сега само с консервативно улично мапване, чакаме час за диното летящ старт от 2-ра до почти изпълнена 5-та, 1.5 бара бууст http://www.youtube.com/watch?v=j8PgvejF ... e=youtu.be |
Автор: | ici [ 14 Апр 2013, 01:01 ] | |||
Заглавие: | Re: evo Dedra | |||
колата вече мина и диното Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди. Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри. Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия. Бууст преди/сега 1.8 бара Конски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин --------------------------- сега 352 коня при 6530 покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ момент Въртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин ---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/мин естествено, колата е много по-бърза от преди очакваме и видео от трима оператора
|
Автор: | ici [ 14 Апр 2013, 16:05 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
видео от първите рънове http://www.youtube.com/watch?v=h8iAtWj4 ... e=youtu.be |
Автор: | Da_Fuse [ 14 Апр 2013, 22:46 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... |
Автор: | ici [ 15 Апр 2013, 01:25 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Da_Fuse написа: Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата. Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30 |
Автор: | ici [ 15 Апр 2013, 01:26 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
http://www.youtube.com/watch?v=PA8Y2U1p ... e=youtu.be |
Автор: | Da_Fuse [ 15 Апр 2013, 13:32 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
ici написа: Da_Fuse написа: Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата. Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30 Мерси за отговора Илиански, а има ли фланци или разширението идва само от ет-то и ширината на джантите? |
Автор: | ici [ 16 Апр 2013, 00:08 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
има, 28мм преходни фланци, има ги по снимките назад някъде. |
Автор: | joro66 [ 18 Юли 2013, 15:19 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
ici написа: Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара. ...... Ици, еку-то на купето работи ли нормално със фазов датчик от 8в? Виждам на снимката (пък и като се видяхме с Боян в Бургас) забелязах че делкото седи без кабелите. Иначе оригиналния на 16вт не е индуктивен, ами е с дачик на хол и някакъв усилвател и е с още един кабел за +5 волта. |
Автор: | ici [ 19 Юли 2013, 23:07 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
работи с една адаптивна схемичка, недостатъка е че рядко пали от първо завъртане с нея, особено ако акумулатора пада при въртене. |
Страница 9 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |