www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

evo Dedra
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353
Страница 9 от 10

Автор:  Da_Fuse [ 05 Мар 2013, 02:43 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

ici написа:
Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)


Които са...? :mrgreen: cheers :1poke000:

Автор:  ici [ 05 Мар 2013, 17:20 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Da_Fuse написа:
ici написа:
Da_Fuse написа:
Аз една питанка, какво точно ще пипате по зъбните колела на кутията, за да "няма фалове"... Любопитство и то най-искренно... img183

премахване на концентраторите на напрежения ;)


Които са...? :mrgreen: cheers :1poke000:

е ако си иженер, знаеш какво е концентратор на напрежение и си разглеждал изработката на зъбните колела, ще видиш кое е недоизпипано по тях ;)
Като ти се отдаде възможност, разгледай обработката на зъбите на короната на централния диф, така трябва да изглежда зъбно колело без концентратори на напрежения ;)

Автор:  ici [ 06 Мар 2013, 00:50 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

готова за сглабяне :)
сменяме Мотула и минаваме на Кастрол 75/140

между другото нова металокерамика и огледален диск на притискателя

Прикачени файлове:
IMGP6804.jpg
IMGP6804.jpg [ 118.37 KiB | Прегледано 12599 пъти ]
IMGP6802.jpg
IMGP6802.jpg [ 127.98 KiB | Прегледано 12599 пъти ]

Автор:  ici [ 09 Мар 2013, 17:58 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

ето ги и ъпгрейдите - колектора с външния гейт,
и сравнителна снимка на турбинните корпуси - стария гейтов Т25 А/Р .64 и новият ъпгрейд Т3 А/Р .63

От разликата в турбинните корпуси, колектора и гейта се надявам на едни оптимистични 450 коня при 500Нм, дадени от Гарет ГТ2871Р, като се има предвид че генерацията е ултра-тиха за такъв сетъп с двете дву и трипътни лабиринтни гърнета.

Прикачени файлове:
IMGP6825.jpg
IMGP6825.jpg [ 80.5 KiB | Прегледано 12534 пъти ]
IMGP6836.jpg
IMGP6836.jpg [ 60.64 KiB | Прегледано 12534 пъти ]

Автор:  yossta [ 09 Мар 2013, 19:32 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Ици отдавна следя какви машини създавате и резултатите много ме радват.Леко отклонение от темата:
Виждам че дедрата е с газова инжекция нали? Наляти са доста кинти то е ясно въпросът ми е:
При този ъпгрейт в момента 400хп. на мотора ако се смени ГИ-то с LPI система както и съответните настройки разбира се какъв ще е ефекта според теб?Може и на лични да не се пълни темата.
Адмираций за добрата работа cheers

Автор:  ici [ 09 Мар 2013, 22:52 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

LPI предполагам за впръскване на течна фаза пропан-бутан става дума.
Ами добро охлаждане се получава с нея, но предвид честото износване на помпата и цената и, всички сметки отиват на загуба, и излиза така че е най-добре да се кара на бензин.
А с тази сегашната уредба се кара само на круиз и леки ускорения за да не се товари топлинно горивната камера и клапаните, въпреки че са от Инконел.
То тя доставя адекватно гориво до 1 бар с двата изпарителя, така че е на половин мощност така или иначе с нея и се ползва само при возене.

Автор:  ici [ 21 Мар 2013, 00:32 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

След уличното мапване нещата са коренно променени с новия сетъп, колата леко издивява :D
Дюзите сега стигат за 1.8 бара бууст, а преди за 2 бара бяха достатъчни, та пое доста допълнително горивце колицата, което говори за новодошлия повер, май се гонят 450 коня :roll:
За сега съм я оставил на около 1.5-6 бара докато не стъпи на диното за да се прецени до какъв надув ще се кара, че силата идва доста, да не се сецне кутията.

...тука една снимка с малко кабелчета за мапването :mrgreen:

Прикачени файлове:
IMGP6848.jpg
IMGP6848.jpg [ 64.27 KiB | Прегледано 12390 пъти ]

Автор:  veskol [ 21 Мар 2013, 23:30 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5?
тя с 630 кубикови дюзи ли е сега?

Автор:  ici [ 23 Мар 2013, 21:38 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

veskol написа:
на какви смеси е оставена колата на тоя буст 1,5?
тя с 630 кубикови дюзи ли е сега?

560 кубика са дюзите, с които си е още от началото на проекта, сега е на 3 бара базово налягане.
На 11.5-11.7 АФР

Автор:  ici [ 24 Мар 2013, 21:02 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

beer

Прикачени файлове:
IMGP6849.JPG
IMGP6849.JPG [ 66.38 KiB | Прегледано 12276 пъти ]

Автор:  ici [ 30 Мар 2013, 23:29 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

за сега само с консервативно улично мапване, чакаме час за диното ;)

летящ старт от 2-ра до почти изпълнена 5-та, 1.5 бара бууст :)

http://www.youtube.com/watch?v=j8PgvejF ... e=youtu.be

Автор:  ici [ 14 Апр 2013, 01:01 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

колата вече мина и диното :)

Резултатите предишен/сегашен турбо сетъп ще ги сравнявам само на гуми заради коренно променената трансмисия, понеже сега е с най-късия централен диф за разлика от оригиналния дълъг преди.

Супер тихата генерация пак не позволи да се покаже истинският потенциал, но пак разликите са добри.

Голямата хватка е, че сега колата вади повече коне от преди на по-малък въртящ момент, което я прави по-малко натоварена и намалява риска от счупване на трансмисия.

Бууст преди/сега 1.8 бара

Конски сили на гуми преди 338 коня при 6286 об/мин
--------------------------- сега 352 коня при 6530
покачване 14 коня при много по-безопасен въртящ момент

Въртящ момент на гуми преди 441 Нм при 4438 об/мин
---сега много по-безопасните 412 Нм при 5374 об/мин

естествено, колата е много по-бърза от преди :)

очакваме и видео от трима оператора ;)

Прикачени файлове:
IMGP6899.jpg
IMGP6899.jpg [ 54.84 KiB | Прегледано 12160 пъти ]
IMGP6898.jpg
IMGP6898.jpg [ 56.1 KiB | Прегледано 12160 пъти ]

Автор:  ici [ 14 Апр 2013, 16:05 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

видео от първите рънове
http://www.youtube.com/watch?v=h8iAtWj4 ... e=youtu.be

Автор:  Da_Fuse [ 14 Апр 2013, 22:46 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

Автор:  ici [ 15 Апр 2013, 01:25 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

Da_Fuse написа:
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата.
Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30

Автор:  ici [ 15 Апр 2013, 01:26 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

http://www.youtube.com/watch?v=PA8Y2U1p ... e=youtu.be

Автор:  Da_Fuse [ 15 Апр 2013, 13:32 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

ici написа:
Da_Fuse написа:
Я че имтересни калници и задни врати има тази кола... Ако не е тайна какви са джантите с каква ширина/офсет са, защото мен ме очаква можеби нещо подобно.... :)

Правени са калниците, че е с 56мм разширена следата.
Джантите са 16 на 7.5 Борбет ЕТ30


Мерси за отговора Илиански, а има ли фланци или разширението идва само от ет-то и ширината на джантите?

Автор:  ici [ 16 Апр 2013, 00:08 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

има, 28мм преходни фланци, има ги по снимките назад някъде.

Автор:  joro66 [ 18 Юли 2013, 15:19 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

ici написа:
Колата от седмица някъде е вече с Купе 16вт ЕКУ, ремапната до 2 бара.
......
Изображение


Ици, еку-то на купето работи ли нормално със фазов датчик от 8в? Виждам на снимката (пък и като се видяхме с Боян в Бургас) забелязах че делкото седи без кабелите. Иначе оригиналния на 16вт не е индуктивен, ами е с дачик на хол и някакъв усилвател и е с още един кабел за +5 волта.

Автор:  ici [ 19 Юли 2013, 23:07 ]
Заглавие:  Re: evo Dedra

работи с една адаптивна схемичка, недостатъка е че рядко пали от първо завъртане с нея, особено ако акумулатора пада при въртене.

Страница 9 от 10 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/