www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
evo Dedra http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=22353 |
Страница 10 от 10 |
Автор: | joro66 [ 19 Юли 2013, 23:21 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик. |
Автор: | ici [ 20 Юли 2013, 23:46 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
joro66 написа: Предполагам, че формира правоъгълни импулси с TTL ниво от островърхите такива, които се получават от индуктивния датчик. нещо като делител на напрежение е, пращам ти го на ЛС |
Автор: | ici [ 28 Яну 2014, 00:19 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
малко снежно къпане http://www.youtube.com/watch?v=lhDKFirC ... e=youtu.be |
Автор: | ar2r [ 28 Яну 2014, 14:42 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Сложете едно гребло, барем да помагате на общината Яка машина убиец |
Автор: | dogo_igor [ 23 Фев 2014, 21:38 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря . |
Автор: | ici [ 25 Фев 2014, 01:44 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
dogo_igor написа: Колег доколкото виждам доста ги разбираш ланчиите . Имам питене ако може ? Става вапрос за задниа мост на дедра 4х4 и темпра 4х4 дали са еднакви или имат разлики . И дали знаеш има ли да се продават скорости и раздатка за тях . Предварително благодаря . еднакви са мостовете, намират се цели коли и то рядко. Питай на ЛС или в отделна тема да не разваляме тази. |
Автор: | ici [ 25 Фев 2014, 01:46 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
днес побягах сам в дъжда срещу хронометъра, 100-200 км/ч за 10.3 сек от летящ, с което и време се умъква между 997 Поршовете http://www.6speedonline.com/forums/997- ... ied-2.html http://www.youtube.com/watch?v=I3rVwrmE ... e=youtu.be |
Автор: | veselqka [ 06 Ное 2014, 21:02 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Нещо ново да има по колата? |
Автор: | binobambino [ 13 Дек 2014, 23:02 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Новото е , че се продава . |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 14 Юни 2017, 08:48 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници". |
Автор: | ici [ 14 Юни 2017, 20:21 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Капа 205 конски сили написа: Евала за усилията, но в крайна сметка какъв е смисълът да имаш такава кола за ежедневка? За гонки на писта е идеална, но за ежедневие - прилича повече на Франкенщайн, в нея нищо автентично не е останало от турбо дедрата, освен ламарините и купето. Да не говорим, че поддръжката би била убийствено сложна. Но както се казва: "за всеки влак си има пътници". Какво значи нищо автентично ? Единствената разлика е, че мотора е със 16 клапановата глава, в който си вид се кара в Делта Интеграле. Поддръжката си е най-обикновена и лесна, ако говорим за ремъци и масла. А пък смисълът за ежедневка е, че колата радва и при най-простото пипване на газта ... за писта се изисква друг подход на нещата. |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 14 Юни 2017, 22:34 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така. |
Автор: | mitaka_71 [ 15 Юни 2017, 09:08 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Капа 205 конски сили написа: Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така. Не знам дали знаеш,но говориш с човека /ici/ сътворил това нещо от А до Я |
Автор: | Капа 205 конски сили [ 15 Юни 2017, 19:34 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Знам. Познавам и собственика. Много свестен тип. Но продава колата вече 3 год без успех. При всичките й огромни достойнства, има нещо сбъркано в тази идея да направиш нов автомобил и да го продадеш на безценица без да си го карал. Иначе евала за тунинг проекта и мащаба. |
Автор: | ici [ 17 Юни 2017, 01:22 ] |
Заглавие: | Re: evo Dedra |
Капа 205 конски сили написа: Ако е същата кола, за която знам - става въпрос за тотално подменен и подобрен автомобил - задно предаване, скорости, съединител, карантии на двигателя , турбо-пътища, окачване, спирачки, охлаждане и т.н. - всичко е ново, тунинг и струва поне 20 бона. Няма нищо общо с оригиналните дедра турбо части. Не го казвам с укор - автомобилът е страхотен, но не е за лашкане всеки ден по пътищата и светофарите. А за уикенд адреналинови разходки по писти и други подобни места. Само недоумявам защо си позволил газифициране на такъв автомобил. Газта не е за бегачки, тя убива напомпаните турбо мотори, без значение от настройки и приказки, че не било баш така. Трансмисията и мостовете са си от Дедра Интеграле с ревизия и допълнителни усилвания, та са си стандартна кофигурация. Единственото досадно нещо за каране в трафик е тежкият съединител, то по принцип да се виси из трафиците няма смисъл наистина за такава кола. Моето Купе примерно е още малко отгоре по-направено , но си го карам всеки ден до работа по 10-тина км, но по часовете без трафик А газта на Дедрата е вече махната след ревизията на главата. |
Страница 10 от 10 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |