|
Loading
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Автор |
Съобщение |
delta2
|
Заглавие: Към хората с опит в турбинирането... Публикувано на: 05 Юли 2010, 17:23 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Колеги, зачетох се в една тема от фиат форума, където някакъв ентусиаст говори за някаква турбинка от прахосмукачка, която да сложел на ритмото си и някакви такива първобитни истории... и така по-надолу в темата един пич му е писал следното:
<quote>ако искаш да направиш наистина нещо живо а не тази измислица коятмо може и да не заработи никога ти трябва : една турбина ( малка за 1.6 ) модела ще си го избери ти сложи я на изпускателния колектор с отворен геит ще ти надува около 0.2 0.4 в зависимост от оборотите , хем ще се смазва с маслото хем ще работи прерфектно трябва ти и блоуоф олапан за да изпуска налягането когато си върнал гаста и все пак е желателно да имаш малак кулер но не е задължително за тези налягания .Имаш ли тези неща след това можеш да преминаваш лесно а горе по етапите на туннинга а и за инфо турбините на колите се въртят с 150000 до 250000 оборота в зависимост от модела</quote>
Та какво мислите по въпроса. Без допълнителни доработки, може ли да се сложи така турбина и да не повреди мотора съответно. Все пак става въпрос за някакви малки налягания 0.2-0.4 Има ли смисъл да се направи нещо такова според вас?
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Към хората с опит в турбинирането... Публикувано на: 06 Юли 2010, 09:46 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Предвид парите които ще се инвестират за тия "леки" модификации и слабия повей който ще предизвикат според мен е безмислено. Ама какво ли разбирам аз де...
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Re: Към хората с опит в турбинирането... Публикувано на: 06 Юли 2010, 09:48 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Kакви пари се инвестирват, освен за турбината... ? Нужно ли е да се правят някакви преправяния?
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
subarkata
|
Заглавие: Re: Към хората с опит в турбинирането... Публикувано на: 06 Юли 2010, 09:54 |
|
Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09 Мнения: 2560 Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT Piaggio mp3 250ie S203 OM612
|
Освен турбината ще трябва да се преправят маслените и водните магистрали, изпускателния колектор и генерацията. Детонационен датчик е желателен, въпреки ниското налягане. Задължителен ремап и на компютъра. ~ 1000 лв. за ~ 10 к.с. - пак казвам, не си заслужава.
_________________ Non e una macchina, e un Integrale.Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN
|
|
|
|
|
delta2
|
Заглавие: Re: Към хората с опит в турбинирането... Публикувано на: 06 Юли 2010, 10:16 |
|
Регистриран на: 01 Апр 2008, 10:43 Мнения: 888 Местоположение: Шумен
|
Прави си, няма смисъл... Аз мислих нещо символично като цена. Ами мерси за инфото, беше ми интересно
_________________ Lancia Delta II, 1.6 i.e, 75 h.p , ZLA83600003008059 - ex Alfa Romeo 156 2.0 TS [remapped] [twister exhaust system] 155++ abnormal horsesCUORE SPORTIVO рейтинг фотографов
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 5 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|