Автор |
Съобщение |
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 28 Дек 2004, 20:40 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
но сега като се замислих тук пише за степента на сгъстяване
ще трябва да погледна дали обема на цилиндъра се мери с горивната камера или без нея
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Дек 2004, 11:32 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Споко бе човек, без камерата е!:)
ЗАмисли се... Делта 1600ГТ и 1600ХФ са с еднакъв обем, а ХФ-а е с по-ниска степен на сгъстяване (по-голяма камера)....
А и името му "ХОДОВ" обем....!:)
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Дек 2004, 14:19 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Delta написа: Споко бе човек, без камерата е!:) ЗАмисли се... Делта 1600ГТ и 1600ХФ са с еднакъв обем, а ХФ-а е с по-ниска степен на сгъстяване (по-голяма камера).... А и името му "ХОДОВ" обем....!:)
мамка му мразя да губя(както и повечето хора предполагам), но наистина се мерел обема получен само от хода на буталото без камерата
|
|
|
|
|
V_G_Z
|
Заглавие: Re: помогнете за тунинг -Делта интеграле-(продължение на тем Публикувано на: 29 Дек 2004, 22:26 |
|
Регистриран на: 29 Дек 2004, 22:10 Мнения: 5
|
Paco написа: Master™ написа: глава 16клапана от 2000 кубика турбо за делта интеграле. някое по голямо турбо от заводското и ако има вече чип или валове моля пишете или някои други тунинг части за мотора .Ами аз нямам но що се отнася до главата в цунами тунинг продават спортни разпределителни валове.Турбини,олекотен маховик,керамичен съединител,олекотен колянов вал,по-широки клапани ,нови колектори(по-голями).Това са малка част от нещата които можеш да смениш ама бая пари ще ти отидат.А турбото можеш да го развъртиш(умерено).
пи4 ако има6 8в мотора ти трябва само освежаване на главата +4ип и изпускателен колектор и даунпайп и по голям кулер и ако има възможност за оп отворено турбо ....
16 клапанова глава няма да ти вдигне коне!!!
а това за по големи клапани олекотен маховик други валове олекотен кол вал са изли6ни работи за изли6ни пари!!!
8в мотора с леко освежаване и добра гарнитура няма никакъв проблем за 200 220 коня
|
|
|
|
|
Pepko_Bepko
|
Заглавие: Публикувано на: 29 Дек 2004, 22:27 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2004, 19:04 Мнения: 1893 Местоположение: Варна, Ямбол
|
Такаааа на мен всичко ми стана ясно.Само,че като мерим компресия нии от де знаем колко трябва да е тя,като в каталозите пи6е за степен на сгъстяване никаде аз не съм виждал колко трябва да е компресията.По горе стана въпрос че на Делта GT 1600 степента на сгъстяване е 9,5;1 да ама колко трябва да е компресията?Някои мои ли да ми каже?Според мен тази процедура МЕРЕНЕ НА КОМПРЕСИЯ не е толкова ефективна и точна.Освен ако няма голяма разлика в налягането на някои от цилиндрите.Още след измерването на първия цилиндър маслото се качва нагоре и оплътява.При меренето на Втория грешката ни е в кърпа вързана.ЗАЩТО ТРЯБВА ДА СЕ МЕРИ НА СТУДЕН МОТОР!!!!Знам какво ще ми отговорят всички.Защото от топлината всичко се разширява и от там се оплътнява и компресията се качва.ДА АМА НАЛИ МОТОРЪТ НИ РАБОТИ В КОГАТО Е ТОПЪЛ.И за постигане на нормалните характеристики на двигателя тои трябва да бъде загрят.Тогава двигателя почва да върви повече и да гори по малко.Незнам аз това не мога да го приема и разбера.За мерене на компресия съм съгласен само ако се съмняваме в някои цилиндър и искаме да разберем кои точно е тои.
_________________ Голяма бела!!! В памет на FOKO!!!
Lancia Delta HF turbo
Lancia Thema хубава ама дърта
Lancia Дедра друсаща доста 159B9000
Lancia Delta2 835C1000
Lancia Kappa 838А1000 това е колата за мен
ALFA ROMEO 166 2,4 JTD сегашната любовница
|
|
|
|
|
V_G_Z
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Дек 2004, 00:10 |
|
Регистриран на: 29 Дек 2004, 22:10 Мнения: 5
|
затова има стойности за студен и топъл двг ако си с рейсингови валове копресията е от4айва6то ниска но това не зна4и 4е двг е износен ...
|
|
|
|
|
SGM
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Дек 2004, 02:52 |
|
Регистриран на: 27 Сеп 2004, 14:08 Мнения: 1024 Местоположение: София
|
V_G_Z написа: затова има стойности за студен и топъл двг ако си с рейсингови валове копресията е от4айва6то ниска но това не зна4и 4е двг е износен ...
Моля погледни правилата на форума. Скоро имаше такава "разправия" относно 4,6 и т. н. ("от4айва6то" имам предвид).
_________________ I haven't lost my mind; I know exactly where I left it.
|
|
|
|
|
Delta
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Дек 2004, 11:43 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 01 Окт 2004, 13:38 Мнения: 3637 Местоположение: Варна
|
Pepko_Bepko написа: По горе стана въпрос че на Делта GT 1600 степента на сгъстяване е 9,5;1 да ама колко трябва да е компресията?Някои мои ли да ми каже?
Ами в някой справочници дават стойности за компресията и условията при които се мери!:)
Делта ГТ1600 - 1,1-1,2 МРа при степен на сгъстяване 9,3:1 дават в този справочник ( 105кс модела 831А4000)
Справочника е:
"Леки автомобили - регулировъчни данни" - Ангел Димитров, '92г.
Друг е въпроса наистина колко е показателно измерването... Сещаш се за Лагуната на която щяхме да сваляме главата.... ама се размина!:)
П.С. Ама на Рено двигателите били много слаби от към газоразпределение!!! Много меки легла на клапаните!
|
|
|
|
|
|