www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
тунинг http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=2376 |
Страница 1 от 1 |
Автор: | hf integrale [ 28 Фев 2006, 05:21 ] |
Заглавие: | тунинг |
нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение. |
Автор: | Milen_z [ 28 Фев 2006, 06:32 ] |
Заглавие: | |
Ланчия си е ОГИН и без да измисляш нов двигател. А като за начало ето ти две елементарни теми за размисъл: 1. Научил ли си вече формулите за обем, за да видиш поне ориентировъчно колко ще ти е разликата. 2. С каква гарнитура на главата ще я затвориш като разстържеш буталата с 2мм. Ето ти най-простите мнения който се сетих, помисли си добре. |
Автор: | mariobg [ 28 Фев 2006, 14:37 ] |
Заглавие: | |
Аз пък ще те посъветвам да си принтнеш мнението и да го занесеш на "другарката" по български да ти го провери. Защото аз за изчитане го изчетох, но нещо не можах да разбера каква ти е мисълта, или аз нещо съм оглупял или правописа ти крие таланта в теб. п.с. Няма да е лошо да си прочиташ мненията преди да ги постваш и също така да прочетеш най-важния раздел "Важно - прочети", за да няма сръдни после. п.п.с. Добре дошъл във форума на Ланча България! |
Автор: | Paco_76 [ 28 Фев 2006, 14:52 ] |
Заглавие: | |
Мнение не мога да дам,но ми е итересно защо трябва да правиш всичко това.Мисля,че ланча предлагат голямо разнообразие от двигатели и по добре си купи по мощна отколкото да преправяш,а и финансово ще ти е по тънко.Това преправяне няма да е евтино. А колко ще е сполучливо въобще не знам.Тук има хора които много разбират нека те кажат. |
Автор: | Milen_z [ 28 Фев 2006, 16:16 ] |
Заглавие: | |
Аз затова го почнах с най-елементарните работи белким се усети, ама нейсе. |
Автор: | Milen_z [ 02 Мар 2006, 09:54 ] |
Заглавие: | |
Айде чакаме те ти да си експериментатора, а после и ние ще си сменим нашите бутала. |
Автор: | Pa4kata [ 02 Мар 2006, 18:23 ] |
Заглавие: | |
Май са ми изтрили мнението а то беше мноо ерудирано |
Автор: | gentco [ 17 Мар 2006, 17:39 ] |
Заглавие: | Re: тунинг |
hf integrale написа: нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.
Не си ненормален,само дето са ти бедни познанията за двигателите,които споменаваш. Има поне 5 причини,които правят невъзможно това,което искаш да направиш. Явно не си виждал нито един от тези мотори отворен. |
Автор: | hypnotik [ 05 Апр 2006, 02:12 ] |
Заглавие: | |
То това ми звучи малко така .... ама като идея нее лоша ако имаш излишни 2 двегателя или части и свободно време пробваи и кажи како сее получило |
Автор: | maple [ 31 Авг 2006, 15:36 ] |
Заглавие: | |
hypnotik написа: То това ми звучи малко така .... ама като идея нее лоша ако имаш излишни 2 двегателя или части и свободно време пробваи и кажи како сее получило
Ми, какво може да се получи. Доста време с кола в гаража... После идва трезвата мисъл и нещата си идват на мястото. Този целия тарикатлък ще да е заради данъците. Иначе ако иска човек по-мощна кола си взема такава с по-мощен мотор. Виж друго е, ако имаме нов кандидат майстор-монтьор. Тогава идеята си заслужава. Дето викат хората не питай старило а питай патило! Ще го бъде такъв майстор |
Автор: | Delta [ 31 Авг 2006, 15:56 ] |
Заглавие: | |
По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:) |
Автор: | yossta [ 31 Авг 2006, 19:24 ] |
Заглавие: | Re: тунинг |
hf integrale написа: нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.
Качвал ли си се на HF ? 145 коня са си направо огин на тва купе без да я барараш хич ! От друга страна много елементарно и с по малко хамалогия се изкарват още 20 30 коня ! И през ум не ми е минавало да си шлайфам блока някога ! После,какво си мислиш че ще постигнеш точно с това си начинание? За да стигнеш до блока и смяна на бутала трябва да си извлякъл кончетата от всички други възможни елементи на този автомиобил ! А повярвай ми ако СИ, и не ти стига (което ме съмнява) по добре си мисли за ИНТЕГРАЛ ! Ти до тогава и без това ще си стъпил на цената на Интегралето! |
Автор: | yossta [ 31 Авг 2006, 19:31 ] |
Заглавие: | |
ПП: Миналата седмица минах на Горубляне и случайно видях една итегралка за продажба ! Червена , бели джантета , малко тръби отзад (не познавам собственика) 250 кобили(малко е пипана предполагам) 91г , 11 хилки и няма да се тормозиш с тез въпросчета! Те ти мнение !!! |
Автор: | yossta [ 31 Авг 2006, 19:38 ] |
Заглавие: | |
Delta написа: По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:)
А как ли точно ще ги "нахрани" тези допълнителни 92 кубика за да има некакъв смисъл и файда от целото тва начинание ? Май не си е помислил за трансформацията на некой други елементи които случайно са попаднали в/у блока ! |
Автор: | aaaaz [ 31 Авг 2006, 20:29 ] |
Заглавие: | |
Батко не че нещо ама по мой сметки от 84 до 86.4 мм има 2,4мм разлика. Имаш ли идея колко много е това в действителност При тази операция и 0,5мм са доста ама ти си знаеш Зимай раш пилата и деиствай. |
Автор: | Dedra 2.0 [ 01 Сеп 2006, 06:46 ] |
Заглавие: | |
Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие..... П.П. Тва ми напомня за една темичка в която бях чел: "Пък като стана на 18 години и взема книжка ква резачка ще направя от Кадета на тате...." |
Автор: | mitaka [ 01 Сеп 2006, 11:01 ] |
Заглавие: | |
Баща ми едно време караше един Запорожец 1300кубика полирани смукателни колектори олекотявана троица бутала - биела - колянов вал и т.н. . Беше просто слънчев. И след като купето се предаде, двигателя се прероди в триколка, която още съществува във Пловдив, май. Само не питай за един Зазовски двигател колко една година е отишла за разрешаване на основните технически проблеми и колко още 2-3години, докато двигателя стане вечен, а ти си тръгнал да правиш модерен двигател. Остави таз песен любовна. |
Автор: | maple [ 05 Сеп 2006, 19:58 ] |
Заглавие: | |
Dedra 2.0 написа: Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие....."
Неее, насочваме го към друг вид тунинг - оптичен. Да гали окото, и да не драска в ухото |
Страница 1 от 1 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |