www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

тунинг
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=2376
Страница 1 от 1

Автор:  hf integrale [ 28 Фев 2006, 05:21 ]
Заглавие:  тунинг

нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.

Автор:  Milen_z [ 28 Фев 2006, 06:32 ]
Заглавие: 

Ланчия си е ОГИН и без да измисляш нов двигател. А като за начало ето ти две елементарни теми за размисъл:
1. Научил ли си вече формулите за обем, за да видиш поне ориентировъчно колко ще ти е разликата.
2. С каква гарнитура на главата ще я затвориш като разстържеш буталата с 2мм.
Ето ти най-простите мнения който се сетих, помисли си добре.

Автор:  mariobg [ 28 Фев 2006, 14:37 ]
Заглавие: 

Аз пък ще те посъветвам да си принтнеш мнението и да го занесеш на "другарката" по български да ти го провери. Защото аз за изчитане го изчетох, но нещо не можах да разбера каква ти е мисълта, или аз нещо съм оглупял или правописа ти крие таланта в теб.

п.с. Няма да е лошо да си прочиташ мненията преди да ги постваш и също така да прочетеш най-важния раздел "Важно - прочети", за да няма сръдни после.

п.п.с. Добре дошъл във форума на Ланча България!

Автор:  Paco_76 [ 28 Фев 2006, 14:52 ]
Заглавие: 

Мнение не мога да дам,но ми е итересно защо трябва да правиш всичко това.Мисля,че ланча предлагат голямо разнообразие от двигатели и по добре си купи по мощна отколкото да преправяш,а и финансово ще ти е по тънко.Това преправяне няма да е евтино. :P А колко ще е сполучливо въобще не знам.Тук има хора които много разбират нека те кажат.

Автор:  Milen_z [ 28 Фев 2006, 16:16 ]
Заглавие: 

Аз затова го почнах с най-елементарните работи белким се усети, ама нейсе.

Автор:  Milen_z [ 02 Мар 2006, 09:54 ]
Заглавие: 

Айде чакаме те ти да си експериментатора, а после и ние ще си сменим нашите бутала. :lol:

Автор:  Pa4kata [ 02 Мар 2006, 18:23 ]
Заглавие: 

Май са ми изтрили мнението а то беше мноо ерудирано :D

Автор:  gentco [ 17 Мар 2006, 17:39 ]
Заглавие:  Re: тунинг

hf integrale написа:
нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.


Не си ненормален,само дето са ти бедни познанията за двигателите,които споменаваш.
Има поне 5 причини,които правят невъзможно това,което искаш да направиш.
Явно не си виждал нито един от тези мотори отворен.

Автор:  hypnotik [ 05 Апр 2006, 02:12 ]
Заглавие: 

То това ми звучи малко така .... :?: :?: :?: :?: :?: ама като идея нее лоша ако имаш излишни 2 двегателя или части и свободно време пробваи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: и кажи како сее получило :idea: :idea: :idea: :idea:

Автор:  maple [ 31 Авг 2006, 15:36 ]
Заглавие: 

hypnotik написа:
То това ми звучи малко така .... :?: :?: :?: :?: :?: ама като идея нее лоша ако имаш излишни 2 двегателя или части и свободно време пробваи :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: и кажи како сее получило :idea: :idea: :idea: :idea:


Ми, какво може да се получи. Доста време с кола в гаража... После идва трезвата мисъл и нещата си идват на мястото. Този целия тарикатлък ще да е заради данъците. Иначе ако иска човек по-мощна кола си взема такава с по-мощен мотор.
Виж друго е, ако имаме нов кандидат майстор-монтьор. Тогава идеята си заслужава. Дето викат хората не питай старило а питай патило! Ще го бъде такъв майстор ;)

Автор:  Delta [ 31 Авг 2006, 15:56 ]
Заглавие: 

По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:)

Автор:  yossta [ 31 Авг 2006, 19:24 ]
Заглавие:  Re: тунинг

hf integrale написа:
нямам кола но когато си взема ште е делта 1.6 или хф турбо с инж. за интеграле не си и мисля. 1.6 мотопа на делта или призма е с бутала 84.00 и ход 71.50мм някои да е слагал бутала от 1.3 или 1.5 см3 хода им е по-малак ама д=86.40,а и на дедра 1.6 пак са 86.40.та идеята е да стане 86.40х71.50 а не 84.00х71.50.не се притесняваите да ми казете 4е сум ненормален ама ЛАНЧАТА требва да е ОГИН.еджа ли някои е правил това,но даите мнение.


Качвал ли си се на HF ? 145 коня са си направо огин на тва купе без да я барараш хич ! 8)
От друга страна много елементарно и с по малко хамалогия се изкарват още 20 30 коня !
И през ум не ми е минавало да си шлайфам блока някога !
После,какво си мислиш че ще постигнеш точно с това си начинание?
За да стигнеш до блока и смяна на бутала трябва да си извлякъл кончетата от всички други възможни елементи на този автомиобил ! А повярвай ми ако СИ, и не ти стига (което ме съмнява) по добре си мисли за ИНТЕГРАЛ ! Ти до тогава и без това ще си стъпил на цената на Интегралето! :lol: 8)

Автор:  yossta [ 31 Авг 2006, 19:31 ]
Заглавие: 

ПП: Миналата седмица минах на Горубляне и случайно видях една итегралка за продажба !
Червена , бели джантета , малко тръби отзад (не познавам собственика) 250 кобили(малко е пипана предполагам) 91г , 11 хилки и няма да се тормозиш с тез въпросчета! :lol: 8)

Те ти мнение !!! 8)

Автор:  yossta [ 31 Авг 2006, 19:38 ]
Заглавие: 

Delta написа:
По бързи сметки ще се вдигне кубатурата с цели 92 кубика!:) Като се замислиш че се намират 2.0 мотори под 400 лв. !:)


А как ли точно ще ги "нахрани" тези допълнителни 92 кубика за да има некакъв смисъл и файда от целото тва начинание ? :lol: Май не си е помислил за трансформацията на
некой други елементи които случайно са попаднали в/у блока ! :mrgreen:

Автор:  aaaaz [ 31 Авг 2006, 20:29 ]
Заглавие: 

Батко не че нещо ама по мой сметки от 84 до 86.4 мм има 2,4мм разлика.
Имаш ли идея колко много е това в действителност :?: :?:
При тази операция и 0,5мм са доста ама ти си знаеш :lol:
Зимай раш пилата и деиствай.

Автор:  Dedra 2.0 [ 01 Сеп 2006, 06:46 ]
Заглавие: 

Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие.....


П.П. Тва ми напомня за една темичка в която бях чел: "Пък като стана на 18 години и взема книжка ква резачка
ще направя от Кадета на тате...."

Автор:  mitaka [ 01 Сеп 2006, 11:01 ]
Заглавие: 

Баща ми едно време караше един Запорожец 1300кубика полирани смукателни колектори олекотявана троица бутала - биела - колянов вал и т.н. . Беше просто слънчев. И след като купето се предаде, двигателя се прероди в триколка, която още съществува във Пловдив, май. Само не питай за един Зазовски двигател колко една година е отишла за разрешаване на основните технически проблеми и колко още 2-3години, докато двигателя стане вечен, а ти си тръгнал да правиш модерен двигател. Остави таз песен любовна.

Автор:  maple [ 05 Сеп 2006, 19:58 ]
Заглавие: 

Dedra 2.0 написа:
Не Ви ли беше срам така да сривате мечтите на детето?То тъкмо се отказало от туннинг.бг форума и решило че е намерило точното място за сбъдване на мечтите си,а Вие....."

Неее, насочваме го към друг вид тунинг - оптичен. Да гали окото, и да не драска в ухото ;)

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/