Автор |
Съобщение |
alex_deltov
|
Заглавие: За майсторите на спорта Публикувано на: 08 Окт 2010, 13:44 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
колеги здравейте карам делта 1.8 16в 113 коня интересува ме има ли някой кадето базика компове по точно да чипва от тама нататак ме интересува дали колектор 4 2 1 от 2.0 16в фиат дали ще стане и този мотор как мога да го накарам да се сабуди още малко повече и евентуалните сетъпи всяка информация ще ми баде полезна дали може да се направи колата бегачка или малки витеци да мачка
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 08 Окт 2010, 23:16 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
хубавото на този двигател е надежноста честно казано има само една хронична болест и тя е че горят бобините
електрониката му е толкова проста, че дори не мери температура на входящият въздух прави си сметка за какъв чип тунинг може да става на въпрос
4-2-1 може да си сложиш от 131к.с мотора на Ланча, или от някоя алфа Twin Spark моделите преди евро 3
|
|
|
|
|
alex_deltov
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 09 Окт 2010, 00:26 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
a някой до са да е пробвал да слага турбо на такъв мотор със сток карантия до 0.5/0.6 бар. и друго си мисля значи ввти мотора е 131 и има 4 2 1 колектор и променливо газораспределение на всмукателния вал та ако сложа такъв колектор и една раздвижна ролка на всмукателния вал няма ли да получа долу горе подобния ефект на ввти матора
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 09 Окт 2010, 22:16 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
alex_deltov написа: a някой до са да е пробвал да слага турбо на такъв мотор със сток карантия до 0.5/0.6 бар. и друго си мисля значи ввти мотора е 131 и има 4 2 1 колектор и променливо газораспределение на всмукателния вал та ако сложа такъв колектор и една раздвижна ролка на всмукателния вал няма ли да получа долу горе подобния ефект на ввти матора Това, което ми става ясно, е че в главата ти свети една лампичка - "Change Engine", но още не си и обърнал внимание
|
|
|
|
|
alex_deltov
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 10 Окт 2010, 00:35 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
D. Stanev написа: alex_deltov написа: a някой до са да е пробвал да слага турбо на такъв мотор със сток карантия до 0.5/0.6 бар. и друго си мисля значи ввти мотора е 131 и има 4 2 1 колектор и променливо газораспределение на всмукателния вал та ако сложа такъв колектор и една раздвижна ролка на всмукателния вал няма ли да получа долу горе подобния ефект на ввти матора Това, което ми става ясно, е че в главата ти свети една лампичка - "Change Engine", но още не си и обърнал внимание ей колегата как се досеща накаде вървят нещата ама проето сам любопитен докаде може да се изтиска тоя мотор и затва ми се въртя секви неща в главата
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 10 Окт 2010, 01:34 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
един приятел беше тръгнал по този път, но се отказа
тази ролка ми е интересно как ще я раздвижваш?
|
|
|
|
|
i_v_ivanov
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 10 Окт 2010, 12:45 |
|
Регистриран на: 14 Окт 2005, 13:36 Мнения: 2804 Местоположение: Русе - 0898 477 656
Кара: KAPPA 2.0 VIS - ZLA83800002053545 - 838А6000268799 http://carendar.com/public.php?offset=5 ... ic=0&name=
|
Ръчно ... с жило - от купето!
_________________ ЕХ - DEDRA 2.0 i.e. - 835A5.000 - 120hp - BRC - "СТАНКА НЕВЕРОЯТНА"
|
|
|
|
|
D. Stanev
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 10 Окт 2010, 14:26 |
|
Регистриран на: 18 Юли 2009, 18:42 Мнения: 2870 Местоположение: Благоевград
Кара: Срам ме е да кажа... някакъв немски варел...
|
|
|
|
|
alex_deltov
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 10 Окт 2010, 19:27 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
i_v_ivanov написа: Ръчно ... с жило - от купето! колега нещо не те разбрах -ако имаш предвид ролката проблема е никав да се направи
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
hf integrale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2011, 23:35 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
колега ти тая ролка си я раздвижвай.Аз съм видял разликата на делтата ми(1-ца) 1.6-90коня и 2-литров мотор с нови сегменти,лагери,гумички...,портната глава,канали за маслото на к.вал ,и др.маховик и биели с -2.7кг.......
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
hf integrale
|
Заглавие: Публикувано на: 31 Яну 2011, 23:56 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
колега alex_deltov не си събуждай мотара ,събоди се ти ! имаш 1.8 мотор с прилични коне и малък въртяшт момент, така е и за голям мотор голям въртяшт момет особено ако е малко коне (90).
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
hf integrale
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Фев 2011, 00:06 |
|
Регистриран на: 28 Фев 2006, 01:07 Мнения: 34 Местоположение: Видин
Кара: Lancia delta1 2.0l delta1 1.6turbo+ fiat tempra 4wd
|
има и по лесен път смени цялата кола.
_________________ LANCIA DELTA !
|
|
|
|
|
alex_deltov
|
Заглавие: Re: Публикувано на: 11 Мар 2011, 10:44 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
hf integrale написа: има и по лесен път смени цялата кола. е това е най лесното но мисълта ми дали има нещо което да оптимизира работата на тоя мотор макарче ми е пре-ясно че по евтино от каквото и да е е да си намеря един 2.0 16в мотор и да му се радвам,просто ми беше интересно дали има някакви тюнинг чаркове за мойта а и по голям кеф от това да си подобряваш любимата кола няма,макарче всичко е свързано с пари.Както и да е поне разбрах че никой не е и няма и да има 1.8 16в 113к.с ++++
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 11 Мар 2011, 20:37 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
принципно можеш да го ъпгрейднеш до 131 с VVT но си трябва и глава освен другите неща
|
|
|
|
|
alex_deltov
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 12 Мар 2011, 18:13 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 08 Мар 2010, 21:12 Мнения: 152 Местоположение: Септември
|
ясно значи ако ми изпадне някой лев може да си сложа 2.0 16в мотора и да не се занимавам най лесно ще стане
_________________ Lancia forever
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Re: За майсторите на спорта Публикувано на: 14 Мар 2011, 15:48 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
2.0 16 бих казал си заслужава само в турбо вариант в атмосферен 131к.с. не му отстъпва по нищо
|
|
|
|
|
|