Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




Автор Съобщение
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 03 Авг 2011, 21:02 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Само застопоряване не върши работа.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 12 Авг 2011, 11:06 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
joro66 написа:
Само застопоряване не върши работа.


Добре а


nastybg написа:
при махането (махане, не застопоряване) на баланс валовете, с какво се "затапват",откъде може да се купи/вземе

?????

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 29 Авг 2011, 00:50 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
Към по запознатите и сблъскавилите се с слагане на колектор от капа турбо ме интересува какво е необходимо да се знае за промяната, освен колектора и друг дросел ... жилото на газта, рейката за дюзите, захващането на колектора същото ли е и т.н.

Благодаря предварително за евентуалния отговор !

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 29 Авг 2011, 10:23 
Offline
Site Admin
Site Admin
Аватар

Регистриран на: 12 Яну 2007, 11:09
Мнения: 2559
Местоположение: София
Кара: Lancia Dedra SW Integrale 16VT
Piaggio mp3 250ie
S203 OM612
Tук съм писал какво е нужно за смяната. :wink:

_________________
Non e una macchina, e un Integrale.
Изображение
Имало едно време Dedra TDS SW, Y10 GT, Kappa SW 16VT, Delta GT.i.e, Lybra SW Comfortronic, Musa 1,4 DFN


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 29 Авг 2011, 13:16 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Доста интересни идей ама ефекта който гониш тези 5-6% може да ги постигнеш и като махнеш гърнетата :D Толкова евтини турбо коли има.... Взимаш една блъсната отзад отстрани и т.н. от нея цялото оборудване инсталацията и мотора пък после наливай пари... по един турбо мотор винаги има какво да направишшшшшшш :auto:

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 29 Авг 2011, 17:44 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
LoGo написа:
Доста интересни идей ама ефекта който гониш тези 5-6% може да ги постигнеш и като махнеш гърнетата :D Толкова евтини турбо коли има.... Взимаш една блъсната отзад отстрани и т.н. от нея цялото оборудване инсталацията и мотора пък после наливай пари... по един турбо мотор винаги има какво да направишшшшшшш :auto:

Еми всъщност атмосферна кола без никакви гърнета май не тръгва повече ... а и както вече казах инфестицията да си съживиш атмосферката с дребни козове е 1/10 от това да започнеш трансплантации и началото на края колата да е ежедневка !

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 08 Сеп 2011, 18:36 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 18 Апр 2009, 16:12
Мнения: 1106
Местоположение: Плевен
Кара: Lancia Dedra (кашон на колела)
Моята без задно гърне върви доста :D Сега така и така ми е изгнило заради газта ще си правя спортно гърне от алпака punk punk

_________________
ZLA83500000199107


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 18 Сеп 2011, 12:36 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
Необходимото е налице, започна се разглобяването, ефект има ли и до колко ще се разбере скоро надявам се ;)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 24 Сеп 2011, 11:47 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките
Аватар

Регистриран на: 01 Дек 2007, 00:54
Мнения: 949
Местоположение: Бургас
Кара: Камион
Тъй,аз имам въпрос,а не съвет,в следствие на прочетеното в тази тема.На 2 места из отговорите е посочено,че колата няма да става за ежедневка.Защо няма да става?Поради какво,кое,как?


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 03 Окт 2011, 15:41 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
колеги колата е почти готова, сблъсках се с някои проблеми за решаване, но имам конкретно питане ... сложих колектора и дросел от 164 (видимо по-голям моя е 55мм този е 70) но какво да правя с ТПС оставил съм този от 164-ката какво ще стане ? Колата я запалих вчера и си работеше нормално, но още не съм я карал, защото трябва да закача един вакум (преди дросела стои, но на този дросел няма дупка за него) и там планки и други дреболии, та в едно изречение какво да правя с ТПС така да го оставя и да се настроива или задължително да го сменя ?

Благодаря за помоща предварително !

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 03 Окт 2011, 20:18 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 27 Сеп 2004, 22:33
Мнения: 3613
Местоположение: София
Кара: Mitsubishi Outlander 2.0 Turbo '06
Yamaha FZ750 '87
Теоретично не би трябвало да имаш проблем с ТПС-а от 164. И 2та все си вадят сигнал от 0 - 5 волта.


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 03 Окт 2011, 23:31 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5306
Местоположение: София
Кара: Lancia
зависи 164-ката с кой инжекцион е била
защото старият модел е само с 2 ключета, за свободен ход и за пълна газ
по новите вече са с 0-5 волта

все пак трябва да се види и разпределението на крачетата
също така е най-добре да се види линейната графика на 2-та датчика


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 04 Окт 2011, 10:24 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
Благодаря, но така или иначе следсглобяване до 2 сутринта върнах стария дросел, просто с фланеца (а и дросела си е по обемен) опира в абс-а леко, но ще се търка в буксата точно и нещо не ми допадна идеята. Не съм се отказал от играта с дросела, но на тоя етап искам да я запаля да поработи-разработи и да се разходим до Италфест-а с нея :)

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 12 Окт 2011, 21:04 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2009, 13:35
Мнения: 36
Местоположение: София
И така филма се започна, почвам да се замислям защо се вкарах в него, но като се хванеш на хорото ... :(

_________________
Alfa Romeo 147 1.9JTD and Alfa Romeo GT 1.9 JTDm ... Fiat Coupe 2.0 16V EX


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 22 Яну 2012, 19:43 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
Здравей,има ли развитие с колата?Интересуваме имаше ли ефект от колектора от Капа?
На мен ми се върти в главата,да сложа такъв колектор само,че от Тема с ВИС на моята делта.
Някой,ако е наясно как се управлява ВИС-а при Ланчия Тема да сподели,аз гледах някакви ел.схеми и мисля,че с ел.моторче се задвижва което се управлява от ЕКУ-то .Мисля си,че ще има ефект от този колектор,при Ланчия Тема този двигател е 155 к.с. и има повече въртящ момент,при положение ,че е с по-малки инжектори и клапаните на главата са по малки.Другото което е,че и разпределителните валове са други и електрониката е Бош.
Според мен,друго важно нещо е да се промени запалването ,като се премахне делкото и се премине към две бубини или направо отделни за всяка свещ,което незнам да ли е възможно да стане със стандартното ЕКУ.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 13:37 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 03 Ное 2010, 16:33
Мнения: 1284
Местоположение: Пловдив
Кара: Lybra Emblema 2.4
На мен ли нещо ми се губи ....

Двигателя с V.I.S. (155кс) не е ли с едно буталце повечко от 16v-то? С маджун ли ще се затапва?

Поне от подписа изглежда, че се готви трансплантация на чарк от 5-ак на 4 цилиндров двигател. :1poke000: Тая гимнастика не мога да си я представя. Сигурно пропускам някъде нещо, ама моля да ме насочите img189

П.С.
Разбрах. При темата си е 16V, 155кс. Само не немарих нищо за V.I.S., ама сигурно и това съм го изтървал. cheers

_________________
Lancia Lybra 5.20, V.I.S., Автоматик, Метанов инжекцион, 154кс
Lybra SW 1.9 JTD 110кс
Punto 1.9D 60кс
Lybra SW 2,4JTD 150кс... 2 броя


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 22:46 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2009, 23:44
Мнения: 173
Местоположение: София
при тема има двигател 2000 кубика 16 клапана и е с така наречения V.I.S.(Variable Induction System)!!!явно ти си испуснал нещо :wink:


Прикачени файлове:
DSC01985.JPG
DSC01985.JPG [ 297.98 KiB | Прегледано 5053 пъти ]
Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 23 Яну 2012, 23:26 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2008, 21:38
Мнения: 533
Местоположение: Бургас
Кара: Две каруци с Лампреди двигатели
Някой има ли данни за тоя двигател на темата с вис дето е, каква е степента на сгъстяване и лифта на клапаните? Интересува ме да сравня карантията към кой от двата двигателя - на типото (149 к.с) или на купето (139) се доближава. За да може евентуално да се пресметнте колко ще добави тоя прословут ВИС. Защото ако е по близо към купето 16 коня горе долу си струват хамалогията, обае ако е по сгъстен и с по голям лифт - не си струва за 5-6 магаета.

_________________
Човекът е човек, когато е на път.
Tempra 2.0 16VT
Marea wikend 2.0 8VT 200+ HP


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 24 Яну 2012, 08:45 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 09 Апр 2006, 16:33
Мнения: 148
Местоположение: София
За лифта нямам идея,сгъстяването е 10.4 .

Изображение

Тава е без вис пак двигателя на Тема:

Изображение

Намерих и за валовте нещо:
.........Car model ...................Lift IN........Lift EX....Duration.......Lobe center..........Valve...............Valve lift.......Running
............................................................................@ 0,8mm.......BDTC...................Timing.............. TDC.............Clearance

........Delta 2.0 16V TB..............8.6...........7.5......223°/210°.....103.5°/105°..........8-35/30-0
........Delta 2.0 16V N/A............9.57.........9.57.....226°/226°.....112°/109°............1-45/42-4
........Tipo 5door 2.0 16V..........10.15...................234°/234°......114°/114°............3-51/51-3..........................0,35/0,40?
........Thema '92 2.0 16V TB......8.22.........7.07....223°/223°......111.5°/111.5°......0-43/43-0......0.8/0.8..........0.38/0.43
........Thema '92 2.0 16V N/A....9.5...........9.5......239°/239°......114.5°/114.5°......9-37/49-1.....0.8/0.8.........0.45/0.50

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16V "95 ZLA83600003003950


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ...
 Мнение Публикувано на: 25 Яну 2012, 16:33 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Хммм, интересно инфо. Сега ако можеше да се намери и за капа турбо, примерно... Аз съм меко казано изумен от лифт-а на типото 10.15мм си е ба, да не кажа, че май е най-големия лифт, който съм чувал за заводски двг... img189

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 2 от 3 [ 43 мнения ] Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов