www.lancia-bg.com http://lancia-bg.com/forum/ | |
Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=24457 |
Страница 2 от 3 |
Автор: | joro66 [ 03 Авг 2011, 21:02 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Само застопоряване не върши работа. |
Автор: | nastybg [ 12 Авг 2011, 11:06 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
joro66 написа: Само застопоряване не върши работа. Добре а nastybg написа: при махането (махане, не застопоряване) на баланс валовете, с какво се "затапват",откъде може да се купи/вземе ????? |
Автор: | nastybg [ 29 Авг 2011, 00:50 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Към по запознатите и сблъскавилите се с слагане на колектор от капа турбо ме интересува какво е необходимо да се знае за промяната, освен колектора и друг дросел ... жилото на газта, рейката за дюзите, захващането на колектора същото ли е и т.н. Благодаря предварително за евентуалния отговор ! |
Автор: | subarkata [ 29 Авг 2011, 10:23 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Tук съм писал какво е нужно за смяната. |
Автор: | LoGo [ 29 Авг 2011, 13:16 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Доста интересни идей ама ефекта който гониш тези 5-6% може да ги постигнеш и като махнеш гърнетата Толкова евтини турбо коли има.... Взимаш една блъсната отзад отстрани и т.н. от нея цялото оборудване инсталацията и мотора пък после наливай пари... по един турбо мотор винаги има какво да направишшшшшшш |
Автор: | nastybg [ 29 Авг 2011, 17:44 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
LoGo написа: Доста интересни идей ама ефекта който гониш тези 5-6% може да ги постигнеш и като махнеш гърнетата Толкова евтини турбо коли има.... Взимаш една блъсната отзад отстрани и т.н. от нея цялото оборудване инсталацията и мотора пък после наливай пари... по един турбо мотор винаги има какво да направишшшшшшш Еми всъщност атмосферна кола без никакви гърнета май не тръгва повече ... а и както вече казах инфестицията да си съживиш атмосферката с дребни козове е 1/10 от това да започнеш трансплантации и началото на края колата да е ежедневка ! |
Автор: | LoGo [ 08 Сеп 2011, 18:36 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Моята без задно гърне върви доста Сега така и така ми е изгнило заради газта ще си правя спортно гърне от алпака |
Автор: | nastybg [ 18 Сеп 2011, 12:36 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Необходимото е налице, започна се разглобяването, ефект има ли и до колко ще се разбере скоро надявам се |
Автор: | Dilyan [ 24 Сеп 2011, 11:47 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Тъй,аз имам въпрос,а не съвет,в следствие на прочетеното в тази тема.На 2 места из отговорите е посочено,че колата няма да става за ежедневка.Защо няма да става?Поради какво,кое,как? |
Автор: | nastybg [ 03 Окт 2011, 15:41 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
колеги колата е почти готова, сблъсках се с някои проблеми за решаване, но имам конкретно питане ... сложих колектора и дросел от 164 (видимо по-голям моя е 55мм този е 70) но какво да правя с ТПС оставил съм този от 164-ката какво ще стане ? Колата я запалих вчера и си работеше нормално, но още не съм я карал, защото трябва да закача един вакум (преди дросела стои, но на този дросел няма дупка за него) и там планки и други дреболии, та в едно изречение какво да правя с ТПС така да го оставя и да се настроива или задължително да го сменя ? Благодаря за помоща предварително ! |
Автор: | racer666 [ 03 Окт 2011, 20:18 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Теоретично не би трябвало да имаш проблем с ТПС-а от 164. И 2та все си вадят сигнал от 0 - 5 волта. |
Автор: | hf hpe [ 03 Окт 2011, 23:31 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
зависи 164-ката с кой инжекцион е била защото старият модел е само с 2 ключета, за свободен ход и за пълна газ по новите вече са с 0-5 волта все пак трябва да се види и разпределението на крачетата също така е най-добре да се види линейната графика на 2-та датчика |
Автор: | nastybg [ 04 Окт 2011, 10:24 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Благодаря, но така или иначе следсглобяване до 2 сутринта върнах стария дросел, просто с фланеца (а и дросела си е по обемен) опира в абс-а леко, но ще се търка в буксата точно и нещо не ми допадна идеята. Не съм се отказал от играта с дросела, но на тоя етап искам да я запаля да поработи-разработи и да се разходим до Италфест-а с нея |
Автор: | nastybg [ 12 Окт 2011, 21:04 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
И така филма се започна, почвам да се замислям защо се вкарах в него, но като се хванеш на хорото ... |
Автор: | alfista [ 22 Яну 2012, 19:43 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Здравей,има ли развитие с колата?Интересуваме имаше ли ефект от колектора от Капа? На мен ми се върти в главата,да сложа такъв колектор само,че от Тема с ВИС на моята делта. Някой,ако е наясно как се управлява ВИС-а при Ланчия Тема да сподели,аз гледах някакви ел.схеми и мисля,че с ел.моторче се задвижва което се управлява от ЕКУ-то .Мисля си,че ще има ефект от този колектор,при Ланчия Тема този двигател е 155 к.с. и има повече въртящ момент,при положение ,че е с по-малки инжектори и клапаните на главата са по малки.Другото което е,че и разпределителните валове са други и електрониката е Бош. Според мен,друго важно нещо е да се промени запалването ,като се премахне делкото и се премине към две бубини или направо отделни за всяка свещ,което незнам да ли е възможно да стане със стандартното ЕКУ. |
Автор: | koceto_8 [ 23 Яну 2012, 13:37 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
На мен ли нещо ми се губи .... Двигателя с V.I.S. (155кс) не е ли с едно буталце повечко от 16v-то? С маджун ли ще се затапва? Поне от подписа изглежда, че се готви трансплантация на чарк от 5-ак на 4 цилиндров двигател. Тая гимнастика не мога да си я представя. Сигурно пропускам някъде нещо, ама моля да ме насочите П.С. Разбрах. При темата си е 16V, 155кс. Само не немарих нищо за V.I.S., ама сигурно и това съм го изтървал. |
Автор: | joro66 [ 23 Яну 2012, 23:26 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Някой има ли данни за тоя двигател на темата с вис дето е, каква е степента на сгъстяване и лифта на клапаните? Интересува ме да сравня карантията към кой от двата двигателя - на типото (149 к.с) или на купето (139) се доближава. За да може евентуално да се пресметнте колко ще добави тоя прословут ВИС. Защото ако е по близо към купето 16 коня горе долу си струват хамалогията, обае ако е по сгъстен и с по голям лифт - не си струва за 5-6 магаета. |
Автор: | alfista [ 24 Яну 2012, 08:45 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
За лифта нямам идея,сгъстяването е 10.4 . Тава е без вис пак двигателя на Тема: Намерих и за валовте нещо: .........Car model ...................Lift IN........Lift EX....Duration.......Lobe center..........Valve...............Valve lift.......Running ............................................................................@ 0,8mm.......BDTC...................Timing.............. TDC.............Clearance ........Delta 2.0 16V TB..............8.6...........7.5......223°/210°.....103.5°/105°..........8-35/30-0 ........Delta 2.0 16V N/A............9.57.........9.57.....226°/226°.....112°/109°............1-45/42-4 ........Tipo 5door 2.0 16V..........10.15...................234°/234°......114°/114°............3-51/51-3..........................0,35/0,40? ........Thema '92 2.0 16V TB......8.22.........7.07....223°/223°......111.5°/111.5°......0-43/43-0......0.8/0.8..........0.38/0.43 ........Thema '92 2.0 16V N/A....9.5...........9.5......239°/239°......114.5°/114.5°......9-37/49-1.....0.8/0.8.........0.45/0.50 |
Автор: | Da_Fuse [ 25 Яну 2012, 16:33 ] |
Заглавие: | Re: Дискусия отностно performance на 2.0 16V ... |
Хммм, интересно инфо. Сега ако можеше да се намери и за капа турбо, примерно... Аз съм меко казано изумен от лифт-а на типото 10.15мм си е ба, да не кажа, че май е най-големия лифт, който съм чувал за заводски двг... |
Страница 2 от 3 | Часовете са според зоната UTC + 3 часа |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |