www.lancia-bg.com
http://lancia-bg.com/forum/

Пиленцето
http://lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=20&t=27453
Страница 1 от 4

Автор:  hf hpe [ 07 Сеп 2011, 00:06 ]
Заглавие:  Пиленцето

тези дни ме прихвана нещо

Изображение

Изображение


и реших да видя ще мога ли да впретна едни 260к.с. в мотора на Лампреди

Автор:  fidodido [ 07 Сеп 2011, 13:35 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Турбото от Митсу нали 8)

Автор:  Dilyan [ 07 Сеп 2011, 19:13 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Обаче много е важен "козия крак" :mrgreen:

Автор:  hf hpe [ 12 Сеп 2011, 21:03 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

да турбото ще е митсубиши
козият крак случайно е попаднал в композициите

двигателят е в перфектно състояние, единственият проблем е нагара по челата на буталата
Изображение
Изображение

вече се работи по главата
Изображение

Автор:  joro66 [ 13 Сеп 2011, 16:26 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Не можах да схвана в кое купе ще го слагаш. :) Иначе ще следя с интерес темата.

Автор:  hf hpe [ 13 Сеп 2011, 23:58 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

е Жоро как кое подписа
навремето един приятел го нарече "пиленцето" заради цвета и от тогава си остана така

пристигнаха 440 кубиковите инжектори
Изображение

Автор:  hf hpe [ 21 Сеп 2011, 23:20 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

пристигат разни колети
Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  joro66 [ 04 Окт 2011, 20:38 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Какво става? Някакво раздвижваане или още събираш парчетата от пъзела :mrgreen: Между другото турбо буталата от ланчата дето са в мареата бяха с почти толкова нагар, като при теб. А двигателя също беше като нов. Даже ги пуснах със същите сегменти и до сега около 2500 км никакъв харч на масло. Това някаква тенденция ли е турбо двигателите да трупат толкова нагар?

Изображение

Автор:  hf hpe [ 04 Окт 2011, 22:34 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

за сега от свършената работа е само това:
Изображение

сега мисля, гарнитурата дали да е с пръстени, или да е само с иноксови бордове
иначе работа още страшно много
110мм карета, преминаване на АБС от 2S към 5.3, усилен съединител и разни други съпътстващи

П.П. относно нагара, някой е решил да прави някога "тунинг" по колата
и е ударил с чука регулатора за налягането на бензина
дали предишните собственици на мотора или някой от приятелите ми тунингари дето съм им давал да карат колата нямам на идея
но колата работеше зверски богато и според мен нагара е от това

Автор:  VET [ 08 Окт 2011, 23:11 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Аз пък започвам да си мисля, че нагара идва от ниска компресия. И нямам предвид че двигателя е издухан, а че просто тези двигатели работят на ниска компресия. Колкото и такива двигатели да ремонтирам, компресията винаги е 8 атм, а като ремонтирам атмосферен, винаги е 13атм. Чудя се
г-н Еньо, дали имаш наблюдения върху компресията на тези двигатели, защото по каталожни данни тези двигатели трябва да работят на 11атм компресия, а досега, както и да ги ремонтирам, със стари бутала в стари цилиндри, с шлайфани цилиндри по нови бутала и въобще всякакви варианти и все е 8атм. Онзи ден, дойде пак едно турбо купе, за друг проблем, но му премерих компресията и пак 8 атм. Имате ли някакво разумно обяснение на моите наблюдения?

Автор:  denq [ 08 Окт 2011, 23:30 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Аз до колкото схващам, разликата ти идва оттам, че когато мериш компресията на турбомотор, имаш фактически липсата на сгъстения въздух от турбината, съответно оттам ще имаш разликата в 3атм. т.е. замерването е все едно на атмосферен мотор. А каталозите сиг. дават теоретично изчислената със въздуха даден от турбото...

Автор:  hf hpe [ 16 Ное 2011, 23:50 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

трябва да се мисли и за спирачки

Изображение

Автор:  SBANKOV [ 17 Ное 2011, 11:10 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

три бутално брембо може би? и предполагам дискове от АЛФА 166?

Автор:  hf hpe [ 18 Ное 2011, 01:05 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

абе защо никой не е казал, че съм сбъркал снимката

де да бяха 6 бутални, тези са си 6 бутафорни

иначе ще ползвам дискове 304.5мм от фиат купе 20ВТ
защото не искам да рискувам с разпробиване на дисковете
и спирачни апарати от BMW и площа на накладките им,
е по голяма от тази на другите които имам от GTV
също преходните планки за тях ще са прави
а и има супер еwтини и разнообразни накладки

отказах се да слагам апарати от 166-ца защото накладката не пасва добре на 304.5мм диска

Изображение

Изображение

Автор:  hf hpe [ 11 Яну 2012, 00:37 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

малко цветни снимки

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  denq [ 11 Яну 2012, 08:59 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

hf hpe написа:
иначе ще ползвам дискове 304.5мм от фиат купе 20ВТ
защото не искам да рискувам с разпробиване на дисковете
и спирачни апарати от BMW и площа на накладките им,
е по голяма от тази на другите които имам от GTV
също преходните планки за тях ще са прави

От какво BMW си взел апарати? Ако може да видим и планката как изглежда :D

Автор:  joro66 [ 11 Яну 2012, 09:30 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Тея пръстени за какво са? За цилиндрите отгоре ли са?

Автор:  hf hpe [ 11 Яну 2012, 09:44 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

накрая на принципа на мечо пух си взех най-голямото възможно за джанта 16-ка
и ще съм с апарати от 166-ца и дискове от такава на 310мм

Жоро да ринговете ще са отделно от гарнитурата

Автор:  denq [ 11 Яну 2012, 10:16 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

а тея апарати от 166 без планки и преправяния ли пасват към шенкела ?

Автор:  subarkata [ 11 Яну 2012, 16:10 ]
Заглавие:  Re: Пиленцето

Не.

Страница 1 от 4 Часовете са според зоната UTC + 3 часа
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/