|
Loading
Страница 1 от 1 [ 8 мнения ]
Автор |
Съобщение |
Synthy
|
Заглавие: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 28 Окт 2011, 10:19 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Тъй като се налага да отварям двигателя, бих искал да го изпъна колкото може без някакви сериозни хардуерни подобрения (турбо примерно). Какво може да се направи, освен стандартните шлайф, напасване на клапани, евентуално нови сегменти? Как бих могъл да подобря работата на двигателя, спрямо заводските му "настройки", които аз лично смятам, че са далеч от оптималните.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
SBANKOV
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 28 Окт 2011, 13:47 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18 Мнения: 1034 Местоположение: София
|
портване на главата, тръбни колектори, спортни валове, ковани бутала,
_________________ Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas... http://forum.italauto-bg.net/index.php FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС (\\\)[___////___](\\\)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 28 Окт 2011, 13:51 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Е аз помолих, ако може да не се налага да подменям нещо сериозно като хардуер. Кованите бутала какво е според теб )) Портване на глава... това май беше доста фина процедура, май не е за аматьор като мен, мм ? Какво точно значи "портване", разширяват се портовете ли (входящ/изходящ) ?
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
nigell
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 28 Окт 2011, 17:55 |
|
Регистриран на: 26 Фев 2011, 15:08 Мнения: 319 Местоположение: София
|
Моето лично мнение е, че не си струва да се прави каквото и да било, не включващо сериозни хардуерни промени и инвестиции (разбирай турбо и т.н.). 5-6 коня да си докараш, и то ако се направи всичко комплексно и качествено. Приведи го в "заводски" вид, мисля че това ще е достатъчно. Кованите бутала сами по себе си нямат смисъл. Те се слагат, защото са по-здрави от обикновените, които не издържат турбиниране и т.н. тормоз. Валове евентуално, ама не знам дали има различни за тоя двигател, а и няма как да не загубиш примерно част от ниските за сметка на високите, така че пак зависи... п.п. щом ще го отваряш, смени лагерите, по-смислено е от "тунинг" интервенции. Ако трябва също хонинг, сегменти и т.н. Това може да ти го каже "майстора", дето ще го прави. Ако не може, по-добре си потърси друг майстор. Ако си от София, потърси Дани от Дружба, той има опит с тунинга.
_________________ Lancia Kappa SW 2.0 16V TURBO - Power Wagon
|
|
|
|
|
jeriko189
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 29 Окт 2011, 08:53 |
|
|
Кандидат на HF науките |
|
|
Регистриран на: 18 Сеп 2008, 15:02 Мнения: 703 Местоположение: София.Лозен
Кара: Lancia Kappa 2.4 JTD
|
Колегата е прав ако се консултираш с Дани може да ти даде добри идеи разбира ги нещата
_________________ LANCIA KAPA 2.4 jtd
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:35 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Ясно. Значи ще рециклирам двг-то колкото може, и ще го карам. За 5-6 коня изобщо не си заслужава да се занимавам с глупости, както казвате.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
SBANKOV
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:40 |
|
|
Маниак Ланчист |
|
|
Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18 Мнения: 1034 Местоположение: София
|
А що не сложиш стария Двигател тъка и така е готов и разработен?
_________________ Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas... http://forum.italauto-bg.net/index.php FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС (\\\)[___////___](\\\)
|
|
|
|
|
Synthy
|
Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:47 |
|
Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44 Мнения: 1423 Местоположение: София
|
Щото половината замина, и щото ако исках да карам 1.8 ланчов, щях да си купя ланчия пак с такъв двг и да си ги сменя с моят. Обаче идеята е, че не желая да имам в колата си 1.8 на който пише ланчия.
_________________ "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned) Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) ( http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664) FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)
|
|
|
|
|
|
Страница 1 от 1 [ 8 мнения ]
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта |
|
|
|
Вие не можете да пускате нови теми Вие не можете да отговаряте на теми Вие не можете да променяте собственото си мнение Вие не можете да изтривате собствените си мнения Вие не можете да прикачвате файл
|
|
|