Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 28 Окт 2011, 10:19 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
Тъй като се налага да отварям двигателя, бих искал да го изпъна колкото може без някакви сериозни хардуерни подобрения (турбо примерно). Какво може да се направи, освен стандартните шлайф, напасване на клапани, евентуално нови сегменти? Как бих могъл да подобря работата на двигателя, спрямо заводските му "настройки", които аз лично смятам, че са далеч от оптималните.

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 28 Окт 2011, 13:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18
Мнения: 1034
Местоположение: София
портване на главата, тръбни колектори, спортни валове, ковани бутала,

_________________
Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas...
http://forum.italauto-bg.net/index.php
FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 28 Окт 2011, 13:51 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
Е аз помолих, ако може да не се налага да подменям нещо сериозно като хардуер. Кованите бутала какво е според теб :))) Портване на глава... това май беше доста фина процедура, май не е за аматьор като мен, мм ? Какво точно значи "портване", разширяват се портовете ли (входящ/изходящ) ?

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 28 Окт 2011, 17:55 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 26 Фев 2011, 15:08
Мнения: 319
Местоположение: София
Моето лично мнение е, че не си струва да се прави каквото и да било, не включващо сериозни хардуерни промени и инвестиции (разбирай турбо и т.н.). 5-6 коня да си докараш, и то ако се направи всичко комплексно и качествено. Приведи го в "заводски" вид, мисля че това ще е достатъчно. Кованите бутала сами по себе си нямат смисъл. Те се слагат, защото са по-здрави от обикновените, които не издържат турбиниране и т.н. тормоз. Валове евентуално, ама не знам дали има различни за тоя двигател, а и няма как да не загубиш примерно част от ниските за сметка на високите, така че пак зависи...
п.п. щом ще го отваряш, смени лагерите, по-смислено е от "тунинг" интервенции. Ако трябва също хонинг, сегменти и т.н. Това може да ти го каже "майстора", дето ще го прави. Ако не може, по-добре си потърси друг майстор. Ако си от София, потърси Дани от Дружба, той има опит с тунинга.

_________________
Lancia Kappa SW 2.0 16V TURBO - Power Wagon punk


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 29 Окт 2011, 08:53 
Offline
Кандидат на HF науките
Кандидат на HF науките

Регистриран на: 18 Сеп 2008, 15:02
Мнения: 703
Местоположение: София.Лозен
Кара: Lancia Kappa 2.4 JTD
Колегата е прав ако се консултираш с Дани може да ти даде добри идеи разбира ги нещата

_________________
LANCIA KAPA 2.4 jtd


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:35 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
Ясно. Значи ще рециклирам двг-то колкото може, и ще го карам. За 5-6 коня изобщо не си заслужава да се занимавам с глупости, както казвате.

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:40 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист

Регистриран на: 21 Яну 2010, 17:18
Мнения: 1034
Местоположение: София
А що не сложиш стария Двигател тъка и така е готов и разработен?

_________________
Детето в мен продълажва да си играе с кибрит, но – странно – вече иска и пура, и Chivas...
http://forum.italauto-bg.net/index.php
FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: оптимизация на 1.6 16V
 Мнение Публикувано на: 31 Окт 2011, 10:47 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 10 Юни 2008, 08:44
Мнения: 1423
Местоположение: София
Щото половината замина, и щото ако исках да карам 1.8 ланчов, щях да си купя ланчия пак с такъв двг и да си ги сменя с моят. Обаче идеята е, че не желая да имам в колата си 1.8 на който пише ланчия.

_________________
"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Lancia Delta 1.6/16V, АГУ, '97 (Reborned)
Lancia Dedra 1.8/16V, 115hp, '96 (R.I.P.) (http://www.lancia-bg.com/forum/viewtopic.php?f=52&t=26664)
FIAT Tempra 1.6 карбуратор, АГУ, '90 (EX)


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 8 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 10 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов