Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 16 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Турбо
 Мнение Публикувано на: 29 Апр 2006, 20:17 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
Някой знае ли дали може да се затегне уест гет-а на турбото и така да се вдигне налягането в мотора без да се съсипе.Не съм много сигурен как работи но мисля че когато имаме примерно 0.8бара трябва нещо да пречи (да се отваря) за да не се качва по голямо налягане.
Ако накараме това нещо да се отваря(изпуска) малко по-трудно няма ли да имаме по голям надув??
Или ще почнат да стават детонаций ??? Но има турбини който надуват по 1.6 бара значи не би трябвало
Абе нищо не разбирам ама пък поне питам :D

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 00:10 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
Много хубав въпрос си задал че се движат из форумите едни тунингисти дет надуват и ич не ги е еня кво става с мотора :wink:

Та послучея когато искаш повече налягане трябва да имаш и повече гориво иначе моторетката бързо и с трясък си отива :wink:

АА и още нещо не винаги по-високото налягане дава повече мощност има и обратни ефекти в някой случей когато не са пипнати и други компоненти по колата като генерацията, аванса ... и тва си е цяла наука :wink:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 17:09 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
Добре това значи ли че ако се вдигне налягането на помпата (казаха ми че има възможност да вкарва повече бензин)
може би някаде от самата помпа незнам точно как и се направи малка маневра с турбото има ли шанс безболезнено да се вдигне някое и друго конче (не че тия са малко и не са жадни ама то нали колкото повече толкова повече в един момент) :D

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:52 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 23 Юни 2005, 17:06
Мнения: 10
Местоположение: Самоков
Отговарям веднага - фабричната помпа обикновенно на 3 бара се държи прилично и то в дългосрочен аспект.Проблема се казва горивен регулатор - отиваш в някоя морга и си вземаш за 10-15лв такъв от Форд 1,8 или 2,0 ЕФИ - той е обикновенно Вебер или Пиербург - далаверата в оловната пломба която трябва да извадиш - е под нея имаш винт за регулиране на налягането... ако искаш повече сменяш дюзите с по-дебитни и портваш главата,не на последно място е и подходящата горивна карта в която са ти отразени промените споменати по горе или казано по просто чип тунинг плюс диностенд - на два-три опита резултата е гарантиран

_________________
"Мечтите са нещо постижимо"
ЕНЦО ФЕРАРИ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:54 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха.
Е колега ти си ме изпреварил с писането.Точно за този регулатор с пломбата говоря.Мисля,че на Пачката на колата трябва да го има фабрично.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Последна промяна Paco_76 на 30 Апр 2006, 18:58, променена общо 1 път

Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:57 
Offline
Виждал Lancia
Виждал Lancia
Аватар

Регистриран на: 23 Юни 2005, 17:06
Мнения: 10
Местоположение: Самоков
Don_Pakito написа:
Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха.


Не грешиш - някой модели на Ланча си го имат фабричен регуелируемия регулатор - боже колко превзето звучи :evil: :D :D :D

П.С Бах маа му тоя форум почва да ме кефи - няма глупаци и тикви

_________________
"Мечтите са нещо постижимо"
ЕНЦО ФЕРАРИ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 19:03 
Offline
Маниак Ланчист
Маниак Ланчист
Аватар

Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21
Мнения: 1503
Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
Само да допълня,че регулатора е доста скъп защото моя се беше прецакал и нов го купувах за около 150 лв.Вебер. :D Ако по моргите е 15 -20лв си е жива далавера.

_________________
Изображение

ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки.
Lancia Dedra HF turbo integrale
Тоyota Rav 4


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 21:21 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 27 Мар 2005, 01:54
Мнения: 124
Don_Pakito написа:
Само да допълня,че регулатора е доста скъп защото моя се беше прецакал и нов го купувах за около 150 лв.Вебер. :D Ако по моргите е 15 -20лв си е жива далавера.


Аз бих си взел 2 броя ако намеря по 20.
Намирах преди за 40 ама замина....


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:22 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
Don_Pakito написа:
Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха.
Е колега ти си ме изпреварил с писането.Точно за този регулатор с пломбата говоря.Мисля,че на Пачката на колата трябва да го има фабрично.

Чесно да ти кажа мисля че говоря за варянта с ръчкането с шестограма по спомени за думите на приятел който ми даде идеята че механично има вариант да стане без да се правят/преправят разни неща

Значи шанса да получим повече бензин е налице без да се преправят кой знае какви неща
И сега е ред да кажем/те :) дали тази операция има смисъл заедно с леко повишаване на налагането от турбото

И все пак ако дигането на налягането на бензина означава че колата работи с по богата смес във всички обороти(т.е на светофара ми е нужна голяма мощност щото в Сф предимно се там си седиш)
то значи ли че приличният разход от 13л/100 ще стане поне 15-17 ???

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:41 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 11 Мар 2006, 18:58
Мнения: 258
Местоположение: Русе
Според мене да не че съм спец :lol:

_________________
Lancia Delta 1 1.6 105к.с. НА ЧАСТИ


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:53 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст
Аватар

Регистриран на: 04 Апр 2006, 20:45
Мнения: 140
Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
При вдигане на налягането ще се повиши количеството на вкараното и изгореното гориво. Следователно и разходът трябва да се повиши (в неголеми граници предполагам. То си зависи и от увеличението на налягането ... )


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2006, 16:55 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
ако натегнеш уестгейта на турбото няма да получиш нищо,
защото електрониката ти управлява буста

имаш 2 варианта единият е да изключиш соленоида и да гараш само на уестгейт, но тогава няма да имаш моментният овърбуст и колата ще по мудна
другият вариант е да сложиш така нареченият блиидър и да лъжеш соленоида, тогава буста ще се покачи, без опасност защото картите в ЕКУ-то имат около 20% запас

и третият вариант е това да стане с чип, което си е и най-правилният вариант


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2006, 19:58 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
hf hpe написа:
ако натегнеш уестгейта на турбото няма да получиш нищо,
защото електрониката ти управлява буста

имаш 2 варианта единият е да изключиш соленоида и да гараш само на уестгейт, но тогава няма да имаш моментният овърбуст и колата ще по мудна
другият вариант е да сложиш така нареченият блиидър и да лъжеш соленоида, тогава буста ще се покачи, без опасност защото картите в ЕКУ-то имат около 20% запас

и третият вариант е това да стане с чип, което си е и най-правилният вариант


Не разбрах каква е ползата от варянт 1

Какво е блийдър и как се слага

А чипа не струва ли 1200лв щото нал се сещаш че ако е така то за тия пари може да се направят доста големи подобрения - поне така си мисля

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 01 Май 2006, 23:01 
Offline
Професионалист
Професионалист

Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27
Мнения: 5333
Местоположение: София
Кара: Lancia
Pa4kata написа:
Не разбрах каква е ползата от варянт 1

тогава ще можеш да караш само на натегнат уестгейт


Pa4kata написа:
Какво е блийдър и как се слага


Изображение

Изображение

Pa4kata написа:
... поне така си мисля

това е ключа към действията ти :D


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 02 Май 2006, 00:33 
Offline
Експерт
Експерт
Аватар

Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14
Мнения: 541
Местоположение: София
Благодаря cheers

_________________
Dedra integrale май била:) ау и с Турбо


Върнете се в началото 
 Заглавие:
 Мнение Публикувано на: 05 Май 2006, 18:55 
Offline
Чел списания
Чел списания
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22
Мнения: 78
Местоположение: София
И според мен чип тунинга ти е най правилния вариянт :wink: Цената на свестен такъв чип е около 950лв :wink:

_________________
Изображение
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 16 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 14 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов