Автор |
Съобщение |
Pa4kata
|
Заглавие: Турбо Публикувано на: 29 Апр 2006, 20:17 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Някой знае ли дали може да се затегне уест гет-а на турбото и така да се вдигне налягането в мотора без да се съсипе.Не съм много сигурен как работи но мисля че когато имаме примерно 0.8бара трябва нещо да пречи (да се отваря) за да не се качва по голямо налягане.
Ако накараме това нещо да се отваря(изпуска) малко по-трудно няма ли да имаме по голям надув??
Или ще почнат да стават детонаций ??? Но има турбини който надуват по 1.6 бара значи не би трябвало
Абе нищо не разбирам ама пък поне питам
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
bobo
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 00:10 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22 Мнения: 78 Местоположение: София
|
Много хубав въпрос си задал че се движат из форумите едни тунингисти дет надуват и ич не ги е еня кво става с мотора
Та послучея когато искаш повече налягане трябва да имаш и повече гориво иначе моторетката бързо и с трясък си отива
АА и още нещо не винаги по-високото налягане дава повече мощност има и обратни ефекти в някой случей когато не са пипнати и други компоненти по колата като генерацията, аванса ... и тва си е цяла наука
_________________
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 17:09 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Добре това значи ли че ако се вдигне налягането на помпата (казаха ми че има възможност да вкарва повече бензин)
може би някаде от самата помпа незнам точно как и се направи малка маневра с турбото има ли шанс безболезнено да се вдигне някое и друго конче (не че тия са малко и не са жадни ама то нали колкото повече толкова повече в един момент)
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
ppl
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:52 |
|
Регистриран на: 23 Юни 2005, 17:06 Мнения: 10 Местоположение: Самоков
|
Отговарям веднага - фабричната помпа обикновенно на 3 бара се държи прилично и то в дългосрочен аспект.Проблема се казва горивен регулатор - отиваш в някоя морга и си вземаш за 10-15лв такъв от Форд 1,8 или 2,0 ЕФИ - той е обикновенно Вебер или Пиербург - далаверата в оловната пломба която трябва да извадиш - е под нея имаш винт за регулиране на налягането... ако искаш повече сменяш дюзите с по-дебитни и портваш главата,не на последно място е и подходящата горивна карта в която са ти отразени промените споменати по горе или казано по просто чип тунинг плюс диностенд - на два-три опита резултата е гарантиран
_________________ "Мечтите са нещо постижимо"
ЕНЦО ФЕРАРИ
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:54 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха.
Е колега ти си ме изпреварил с писането.Точно за този регулатор с пломбата говоря.Мисля,че на Пачката на колата трябва да го има фабрично.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
Последна промяна Paco_76 на 30 Апр 2006, 18:58, променена общо 1 път
|
|
|
|
|
ppl
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 18:57 |
|
Регистриран на: 23 Юни 2005, 17:06 Мнения: 10 Местоположение: Самоков
|
Don_Pakito написа: Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха.
Не грешиш - някой модели на Ланча си го имат фабричен регуелируемия регулатор - боже колко превзето звучи
П.С Бах маа му тоя форум почва да ме кефи - няма глупаци и тикви
_________________ "Мечтите са нещо постижимо"
ЕНЦО ФЕРАРИ
|
|
|
|
|
Paco_76
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 19:03 |
|
Регистриран на: 14 Сеп 2005, 15:21 Мнения: 1503 Местоположение: София
Кара: Lancia dedra HF turbo integrale
|
Само да допълня,че регулатора е доста скъп защото моя се беше прецакал и нов го купувах за около 150 лв.Вебер. Ако по моргите е 15 -20лв си е жива далавера.
_________________ ИТАЛФЕСТ-2007 Драг с две шапки. Lancia Dedra HF turbo integrale Тоyota Rav 4
|
|
|
|
|
jamie
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 21:21 |
|
|
Ентусиаст |
|
|
Регистриран на: 27 Мар 2005, 01:54 Мнения: 124
|
Don_Pakito написа: Само да допълня,че регулатора е доста скъп защото моя се беше прецакал и нов го купувах за около 150 лв.Вебер. Ако по моргите е 15 -20лв си е жива далавера.
Аз бих си взел 2 броя ако намеря по 20.
Намирах преди за 40 ама замина....
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:22 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Don_Pakito написа: Доколкото се сещам едно време на дедрата ми вдигаха налягането от един регулатор,който е при двигателя а не отзад при помпата.Ръчкаха с някакъв шестограм.Сега някой да не ми се смее това беше отдавна и не съм го правил аз,но мисля че това правиха. Е колега ти си ме изпреварил с писането.Точно за този регулатор с пломбата говоря.Мисля,че на Пачката на колата трябва да го има фабрично.
Чесно да ти кажа мисля че говоря за варянта с ръчкането с шестограма по спомени за думите на приятел който ми даде идеята че механично има вариант да стане без да се правят/преправят разни неща
Значи шанса да получим повече бензин е налице без да се преправят кой знае какви неща
И сега е ред да кажем/те дали тази операция има смисъл заедно с леко повишаване на налагането от турбото
И все пак ако дигането на налягането на бензина означава че колата работи с по богата смес във всички обороти(т.е на светофара ми е нужна голяма мощност щото в Сф предимно се там си седиш)
то значи ли че приличният разход от 13л/100 ще стане поне 15-17 ???
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
hypnotik
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:41 |
|
Регистриран на: 11 Мар 2006, 18:58 Мнения: 258 Местоположение: Русе
|
Според мене да не че съм спец
_________________ Lancia Delta 1 1.6 105к.с. НА ЧАСТИ
|
|
|
|
|
SNAKEBITE
|
Заглавие: Публикувано на: 30 Апр 2006, 23:53 |
|
Регистриран на: 04 Апр 2006, 20:45 Мнения: 140 Местоположение: София
Кара: Lancia Phedra
|
При вдигане на налягането ще се повиши количеството на вкараното и изгореното гориво. Следователно и разходът трябва да се повиши (в неголеми граници предполагам. То си зависи и от увеличението на налягането ... )
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2006, 16:55 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
ако натегнеш уестгейта на турбото няма да получиш нищо,
защото електрониката ти управлява буста
имаш 2 варианта единият е да изключиш соленоида и да гараш само на уестгейт, но тогава няма да имаш моментният овърбуст и колата ще по мудна
другият вариант е да сложиш така нареченият блиидър и да лъжеш соленоида, тогава буста ще се покачи, без опасност защото картите в ЕКУ-то имат около 20% запас
и третият вариант е това да стане с чип, което си е и най-правилният вариант
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2006, 19:58 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
hf hpe написа: ако натегнеш уестгейта на турбото няма да получиш нищо, защото електрониката ти управлява буста
имаш 2 варианта единият е да изключиш соленоида и да гараш само на уестгейт, но тогава няма да имаш моментният овърбуст и колата ще по мудна другият вариант е да сложиш така нареченият блиидър и да лъжеш соленоида, тогава буста ще се покачи, без опасност защото картите в ЕКУ-то имат около 20% запас
и третият вариант е това да стане с чип, което си е и най-правилният вариант
Не разбрах каква е ползата от варянт 1
Какво е блийдър и как се слага
А чипа не струва ли 1200лв щото нал се сещаш че ако е така то за тия пари може да се направят доста големи подобрения - поне така си мисля
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
hf hpe
|
Заглавие: Публикувано на: 01 Май 2006, 23:01 |
|
|
Професионалист |
|
|
Регистриран на: 28 Сеп 2004, 22:27 Мнения: 5333 Местоположение: София
Кара: Lancia
|
Pa4kata написа: Не разбрах каква е ползата от варянт 1 тогава ще можеш да караш само на натегнат уестгейт Pa4kata написа: Какво е блийдър и как се слага Pa4kata написа: ... поне така си мисля
това е ключа към действията ти
|
|
|
|
|
Pa4kata
|
Заглавие: Публикувано на: 02 Май 2006, 00:33 |
|
Регистриран на: 23 Яну 2006, 22:14 Мнения: 541 Местоположение: София
|
Благодаря
_________________ Dedra integrale май била:) ау и с Турбо
|
|
|
|
|
bobo
|
Заглавие: Публикувано на: 05 Май 2006, 18:55 |
|
Регистриран на: 30 Яну 2005, 00:22 Мнения: 78 Местоположение: София
|
И според мен чип тунинга ти е най правилния вариянт Цената на свестен такъв чип е около 950лв
_________________
Тия у заводо ако знаят с бат Еньо кво и направихме, ще ни линчуват публично!
Alfa Forever!!!
|
|
|
|
|
|