Регистрация    Влез    Форум    Търсене    Въпроси/Отговори
Loading

Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг




 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 



Автор Съобщение
 Заглавие: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 11 Дек 2011, 22:32 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Колеги, имам един въпрос относно замяната на 8кл глава с 16кл. такава. Ствава дума за на дедричката турбо двигателя. Въпросът ми е следният: един колеги преди време беше написал, че при съответната замяна се налага шлайф на челото на буталото с около 1мм, за да се спази степента на сгъстяване. Същият колега по спомен беше написал, че ако не се шлайфат степента се вдига до 8.8/1, а след шлайф-а е 8.0/1. Лично според мен не би трябвало да е проблем да се кара с 8.8/1, разбирасе при някакви "нормални"(ниски налягания), близо до стоковите, но се чудя дали има някаква опасност клапаните да се засрешнат ако буталата се оставят без шлайф или просто колегите са го направили с идея да надуват повече? :roll:

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 16 Дек 2011, 21:22 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
всмукателните клапани изискват 2мм врязове, иначе за повишената степен, ще трябва да караш със 100 октана при сток надув, а може и ремап да се наложи ако има детонации.

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2011, 17:16 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Значи да разбирам, че 16кл. глава не превърта с 8кл бутала? Иначе, колкото до степента, ми е странно, защото до колкото знам импреза врх излиза с 9 или 9.5 степен, а хората си я карат с нормален бензин... Но пак може и да пропускам нещо... :) Който сподели ще съм му много благоадрен. :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2011, 17:34 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 30 Яну 2008, 19:33
Мнения: 330
Местоположение: София
Със "ненормален" бензин трябва да се кара чак след 11.5 да не кажа и 12. Доста от автомобилите са с около 9, tipo sedici например е с 10.5.

_________________
[\\\][___////___][\\\]
Fiat Tipo 5door 1.4 SOHC Carb SX
Fiat Tipo 3door 1.6 DOHC 2 x Dellorto 40DHLA
Lancia Dedra Turbo


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2011, 19:41 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Така де, така колега, но тук става въпрос за двг с наддув, където нещата са по-различни, иначе са общо взето ясни. :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 17 Дек 2011, 21:53 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Da_Fuse написа:
Значи да разбирам, че 16кл. глава не превърта с 8кл бутала? Иначе, колкото до степента, ми е странно, защото до колкото знам импреза врх излиза с 9 или 9.5 степен, а хората си я карат с нормален бензин... Но пак може и да пропускам нещо... :) Който сподели ще съм му много благоадрен. :)

То може да превърта, но не се знае в кой миг при дадени обороти буталото ще подкара клапаните ;) Така че не си прави тоя екперимент.
Минималният клиренс клапан бутало е поне 2мм, примерно 4-5мм е супер при къстъм бутала да речем ;)
Те хубаво излизат по-новите турбо коли с 9 степен, но са си мапнати за тая степен, аванса е по-малък при тях ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 20 Дек 2011, 15:11 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
За мапването е ясно, то така или иначе с 16кл глава и 8 кл електроника, без мапване няма да се мине. :) Иначе, вероятно ако ползвам 8кл бутала, ще минат един шлайф 1-1.5мм, както са го правили вече колеги. :)

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2011, 03:35 
Offline
Специалист
Специалист
Аватар

Регистриран на: 06 Фев 2006, 03:35
Мнения: 287
Местоположение: Русе
Da_Fuse написа:
Иначе, вероятно ако ползвам 8кл бутала, ще минат един шлайф 1-1.5мм, както са го правили вече колеги. :)

На фреза може да се делне един ъглов канал от край до край на челото там където попадат всм. клапани и да се получи един хубав поне 2мм клиренс ;)

_________________
Изображение
Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 11.5/1.9/191
YouTube
evo2 600 ;)


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2011, 13:57 
Offline
Експерт
Експерт

Регистриран на: 18 Апр 2010, 00:15
Мнения: 511
Местоположение: София
Благодаря за детайлния отговор колега!!! cheers

_________________
Alfa Romeo 75 1.8 Turbo EX
Lancia Dedra 2.0 Turbo Хладилник
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale


Върнете се в началото 
 Заглавие: Re: Въпрос за замяна на 8кл с 16кл глава...
 Мнение Публикувано на: 22 Дек 2011, 23:01 
Offline
Ентусиаст
Ентусиаст

Регистриран на: 23 Окт 2008, 22:44
Мнения: 170
Местоположение: Рудозем
Аз,когато събирах едно време 16кл. мотор го подкарах с бутала от 8кл. като свалих 1мм или 1,5мм беше по челото на буталото без да правя врязове за клапаните и нямаше проблем...
ама ако тисе заиграва може се направят по-професионално,тук при нас имаше преди време едно 4wd точно както сиго замислил,16v глава с електроника от 8v ама буталата бяха струговани по-подобие на 16-ските като за база се ползва най-дълбоката част от горивната камера в буталото и се оформя до размери на 16-ските ама май-компресията слизаше до към 7,5...


Върнете се в началото 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
 
 Страница 1 от 1 [ 10 мнения ] 




Начало форум » Ремонти, подобрения и проблеми » Тунинг


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта

 
 

 
Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Преведено от: SEO блог на Йоан Арнаудов